www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:54:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13220043 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #71315 Dátum: 2014 április 14, 20:28:58 »

Ültettem már pár kiskocsit, laprugósat, spirálosat... van egy olcsó rugó kovácsoló elmondod mit képzelsz és kovácsol egyet, egyszer fizetsz és viheted berakod, egy kicsit áll az autó még megül... (1-2 hét)
Majd, ha nem pálya és fel vagy le akkor vissza és ingyen kovácsolja, és újra... de az igazi ültetés az nem egy-két pillanat Cry
Mire tökéletesen sikerült, én 3 szor vittem újra... persze új laprugót, és spirált vittem... azok tutti nincsenek a használattól kigyengülve.
Már csak egy jó kis gátló esetleg, ha nem állítható, akkor lehet meg kell erősíteni a tornyoknál, nehogy egy bukkanónál plafonba kössön ki...
Nekem ezek a tapasztalataim, de lehet bogárnál más milyen. Eddig amik ültetve voltak Fiat 126, 850, Mustang, 106 pug de ezt nem sorolnám ide...
A bogár, busz azért más, mert torziós a rugózása elől hátul.
Ez alól csak az 1302-es és a királykategória a kivételek.
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71314 Dátum: 2014 április 14, 20:26:00 »

Ültettem már pár kiskocsit, laprugósat, spirálosat... van egy olcsó rugó kovácsoló elmondod mit képzelsz és kovácsol egyet, egyszer fizetsz és viheted berakod, egy kicsit áll az autó még megül... (1-2 hét)
Majd, ha nem pálya és fel vagy le akkor vissza és ingyen kovácsolja, és újra... de az igazi ültetés az nem egy-két pillanat Cry
Mire tökéletesen sikerült, én 3 szor vittem újra... persze új laprugót, és spirált vittem... azok tutti nincsenek a használattól kigyengülve.
Már csak egy jó kis gátló esetleg, ha nem állítható, akkor lehet meg kell erősíteni a tornyoknál, nehogy egy bukkanónál plafonba kössön ki...
Nekem ezek a tapasztalataim, de lehet bogárnál más milyen még nem láttam bogár futóművet ellenben az egyik eladóban ez a puma volt amit a gazdi szerint csak tekergetéssel már hasal. Eddig amik ültetve voltak Fiat 126, 850, Mustang, 106 pug de ezt nem sorolnám ide...
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 14, 20:27:36 írta Herbie »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71313 Dátum: 2014 április 14, 19:02:56 »

nekem gyári puma híd volt bent és szar volt. a tengelycsonk az egyetlen normális cucc, de az nem 30...
A szürkében most is puma van, és miután sikerült megtalálni a megfelelően hangolt lengőt, tökéletesnek mondanám.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71312 Dátum: 2014 április 14, 18:57:01 »

Ez azért nem teljesen igaz. Meg kell találni a megfelelő alkatrészeket, és nagyon meglepő eredményt lehet produkálni!
nekem gyári puma híd volt bent és szar volt. a tengelycsonk az egyetlen normális cucc, de az nem 30...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71311 Dátum: 2014 április 14, 18:56:20 »

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz
Ez azért nem teljesen igaz. Meg kell találni a megfelelő alkatrészeket, és nagyon meglepő eredményt lehet produkálni!

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71310 Dátum: 2014 április 14, 18:50:38 »

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz
Ha már a motor szar tegyük tönkre a rugózást is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71309 Dátum: 2014 április 14, 18:37:56 »

Nem voltam még nála,de nagyon spórolgatok az ültetésre,mert idáig ahol kérdeztem 100 körül ültetnék meg a busz,Ő meg 30 ért megcsinálja!!  Wink
Vettem tükröt is korrekt 4500 forintért,és telefonon minden hülye kérdésemre higgadtan,kimerítően,érthetően válaszolt.
Ahogy tudok megyek is hozzá! Smiley

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71308 Dátum: 2014 április 14, 18:34:13 »

Meg vagy elégedve a szerelővel? Voltál már nála? A honlap alapján nagyon jó lehet! Személyesen is szimpatikus volt nekem!
Nem voltam még nála,de nagyon spórolgatok az ültetésre,mert idáig ahol kérdeztem 100 körül ültetnék meg a busz,Ő meg 30 ért megcsinálja!!  Wink
Vettem tükröt is korrekt 4500 forintért,és telefonon minden hülye kérdésemre higgadtan,kimerítően,érthetően válaszolt.
Ahogy tudok megyek is hozzá! Smiley
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71307 Dátum: 2014 április 14, 17:36:01 »

Ez tetszett!
Megyek majd újpalotára ott a körvasútsor mellet is van vw szerelő,akkor ott hagyom két napra a buszt,és mindent össze rakatok vele.
Nagyon baráti árat mondott az első futómű ültetésre is! Grin

Meg vagy elégedve a szerelővel? Voltál már nála? A honlap alapján nagyon jó lehet! Személyesen is szimpatikus volt nekem!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71306 Dátum: 2014 április 14, 15:10:12 »

És a Bristyán Gabi is a Maresszal szereltet. Ő ugyanis lakatos.
Az biztos, hogy lakatos. Viszont szerel is.
(Tudom, hogy a Maresszal dolgoztatnak egymassal, de a ketto nem zarja ki egymast.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71305 Dátum: 2014 április 14, 15:05:09 »

Ezt csak megerositeni tudom. Van par szerelo akit merek ajanlani, o koztuk van.
(van akit nem merek ajanlani :-)))
És a Bristyán Gabi is a Maresszal szereltet. Ő ugyanis lakatos.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71304 Dátum: 2014 április 14, 13:35:22 »

ő Bristyán Gábor
én alkatrészért mentem hozzá, nálam is nagyon segítőkész volt és nem volt drága
Ezt csak megerositeni tudom. Van par szerelo akit merek ajanlani, o koztuk van.
(van akit nem merek ajanlani :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71303 Dátum: 2014 április 14, 13:33:02 »

Ez tetszett!
Megyek majd újpalotára ott a körvasútsor mellet is van vw szerelő,akkor ott hagyom két napra a buszt,és mindent össze rakatok vele.
Nagyon baráti árat mondott az első futómű ültetésre is! Grin
ő Bristyán Gábor
én alkatrészért mentem hozzá, nálam is nagyon segítőkész volt és nem volt drága
1303LS
« Hozzászólás #71302 Dátum: 2014 április 14, 13:17:10 »

Kicsit olyan csattogós hangja van,mintha  a szelephimbák szólnának,de elvileg nem, mert 0,15 re van mind beállítva.
Itt volt a Zoli barátom,a bogarával, neki egy mukkanása sincs a motorjának,csak mélyen dohogott,zörgés nélkül.

Csattogós hangot adhat a szeleptőke is, vagy maga az érintkező tányér, vagy maga a tőke bent a lukában.
Általában akkor van ilyen ha nem ugyanabba a lukba kerül vissza öszerakáskor, mint ahonnan ki lett szedve. Ha néha szól, néha elhalgat akkor szinte biztos, hogy ez, mert lassan forog a lukban és hol ilyen, hol olyan.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71301 Dátum: 2014 április 14, 13:02:53 »

Csattogós hang lehet a kipuffogó rendszer, vagy hengerfej tömítetlenségének is köszönhető. Vagy a főtengely hosszirányú hézagolása laza. Vagy laza illesztéssel megmunkált főtengelyköszörülés, vagy hajtókar csapágyazás. Szerintem, de én a pályaszélről osztom az észt, vagy Mareszhoz (Bp.), vagy Varázslóhoz(Bp.), vagy Merki Pistához(Nyíregyháza), vagy Tsigához(Debrecen), vagy Szilvásiékhoz(MIskolc), vagy Vörös Lacihoz (Pécs környéke???), vagy Tatihoz (Békéscsaba környéke???), vagy Callook -  Schlosser Zolihoz (Sopron) gurulj el, nézze meg. Kb. körbelőttem az országot, ha valakit kihagytam, bocs...
Ez tetszett!
Megyek majd újpalotára ott a körvasútsor mellet is van vw szerelő,akkor ott hagyom két napra a buszt,és mindent össze rakatok vele.
Nagyon baráti árat mondott az első futómű ültetésre is! Grin
Lazlow
« Hozzászólás #71300 Dátum: 2014 április 14, 11:32:00 »

Ja, helyette van a sárgított horgany.

Ezt nem tudtam. Köszönöm.Smiley Horganyzót tudok.Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71299 Dátum: 2014 április 14, 11:27:47 »

Köszi!
A fémépítő kft-t megtaláltam.

Tiltott?  Shocked Ez komoly?  Cry Undecided
Ja, helyette van a sárgított horgany.
Lazlow
« Hozzászólás #71298 Dátum: 2014 április 14, 11:08:20 »

Páran hirdetik magukat (pl. Fémépítő Kft.) de nem tudom tényleg csinálják-e.

"súlyosan egészségromboló hatása miatt a kadmiumozás mára tiltott lett az Európai Unióban, sőt, krómozást is csak rettentő szigorú szabályok betartása mellett szabad végezni"



Köszi!
A fémépítő kft-t megtaláltam.

Tiltott?  Shocked Ez komoly?  Cry Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71297 Dátum: 2014 április 14, 11:04:59 »

Páran hirdetik magukat (pl. Fémépítő Kft.) de nem tudom tényleg csinálják-e.

"súlyosan egészségromboló hatása miatt a kadmiumozás mára tiltott lett az Európai Unióban, sőt, krómozást is csak rettentő szigorú szabályok betartása mellett szabad végezni"


Sziasztok!
Esetleg tud valaki egy megbízható céget Budapesten vagy a környékén akik szépen kadmiumoznak? Smiley

Üdvw.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #71296 Dátum: 2014 április 14, 10:45:39 »

Kicsit olyan csattogós hangja van,mintha  a szelephimbák szólnának,de elvileg nem, mert 0,15 re van mind beállítva.
Itt volt a Zoli barátom,a bogarával, neki egy mukkanása sincs a motorjának,csak mélyen dohogott,zörgés nélkül.

Csattogós hang lehet a kipuffogó rendszer, vagy hengerfej tömítetlenségének is köszönhető. Vagy a főtengely hosszirányú hézagolása laza. Vagy laza illesztéssel megmunkált főtengelyköszörülés, vagy hajtókar csapágyazás. Szerintem, de én a pályaszélről osztom az észt, vagy Mareszhoz (Bp.), vagy Varázslóhoz(Bp.), vagy Merki Pistához(Nyíregyháza), vagy Tsigához(Debrecen), vagy Szilvásiékhoz(MIskolc), vagy Vörös Lacihoz (Pécs környéke???), vagy Tatihoz (Békéscsaba környéke???), vagy Callook -  Schlosser Zolihoz (Sopron) gurulj el, nézze meg. Kb. körbelőttem az országot, ha valakit kihagytam, bocs...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Lazlow
« Hozzászólás #71295 Dátum: 2014 április 14, 10:29:16 »

Sziasztok!
Esetleg tud valaki egy megbízható céget Budapesten vagy a környékén akik szépen kadmiumoznak? Smiley

Üdvw.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71294 Dátum: 2014 április 14, 07:29:42 »

Az nem lehet,hogy csak simán boxer hangja van,Te meg tulspilázod?
Kicsit olyan csattogós hangja van,mintha  a szelephimbák szólnának,de elvileg nem, mert 0,15 re van mind beállítva.
Itt volt a Zoli barátom,a bogarával, neki egy mukkanása sincs a motorjának,csak mélyen dohogott,zörgés nélkül.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #71293 Dátum: 2014 április 12, 23:32:29 »

a váltókart lefogó 2 csavar mekkora? m10?
Szerintem 8-as, mert 13-as kulcs kell hozzá.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71292 Dátum: 2014 április 12, 21:25:05 »

a váltókart lefogó 2 csavar mekkora? m10?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71291 Dátum: 2014 április 12, 18:37:34 »

Én is így fogok tenni.
Ez is függhet sokmindentől is szerintem.
Nem mindegy,hogy már hány réteg festék van az autóra ráfújva,ahol csak egy-kettő,ott nem fontos mindenhol lehomokszóratni.De van olyan autó is,amin már hat különböző színt és réteget ráfújtak,ott már érdemesebb mindenhol eltávolítani a festéket.Aztán nem csak festékrétegek mennyisége,hanem a minősége is számíthat,hogy azt milyen alaposan előkészített felületre vitték rá,hogyan és mivel van alatta alapozva stb,mert ha valami bizonytalan réteg van,jobb azt is teljes egészében eltávolítani.És akkor még ott van az a kérdés,hogy esetleg nem-e számít,hogy nem teljes egészében van a karosszéria lehomokszórva,és így nem teljesen azonos a festékréteg vastagság,valahol húsosabb,valahol pedig vékonyabb.Lehet,hogy nem számít,de lehet,hogy ennek is van jelentősége.

Említettétek a drótkorongozást,és a homokszórást,pedig van egy harmadik verzió is,ami a legkíméletesebb,és talán a legjobb.A hőlégfúvózás,és spaklival lekaparás.Persze nem agyonégetni a lemezt,csak érzéssel odafúvatni,hogy elkezdejen hólyagosodni a festék.A spakli viszi mind a vajat.Vannak olyan veteránosok,nagy értékű autóikat (pl Porsche,Mercedes),csak ezzel a technológiával engedik lepucolni fémtisztára.

A homokszórásnál még figyelni kell arra is,hogy esetleg olyan belső helyeken is viszi a festéket,amit nem is nagyon fényeznek,és esetleg később fényezés nélkül marad valami eldugott belső rész.
Meg a sarkokból,élekből,törésekből nagyon alaposan ki kell piszkálgatni.Ismerek olyan bogarast,akinek később azért lyukadt át a fedett helyen tárolt,és nem is használt,felújított bogarának az ajtója sarka,mert bent maradt a homok.Ez a homok magába szívta a levegő páratartamát,és így létrejött,egy szinte folyamatosan nedves sarok.Pár év alatt,átrágta a lemezt.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71290 Dátum: 2014 április 12, 18:30:55 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy az AC mozgató rúdtól, lehet e csattogó,kopogó hangja a motornak?
Olyan hangja van mintha szelephimba csattogna, de nem az!

Az nem lehet,hogy csak simán boxer hangja van,Te meg tulspilázod?

Tóth Zoltán
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71289 Dátum: 2014 április 12, 14:36:21 »

Nem

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy az AC mozgató rúdtól, lehet e csattogó,kopogó hangja a motornak?
Olyan hangja van mintha szelephimba csattogna, de nem az!


Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71288 Dátum: 2014 április 12, 09:23:41 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy az AC mozgató rúdtól, lehet e csattogó,kopogó hangja a motornak?
Olyan hangja van mintha szelephimba csattogna, de nem az!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71287 Dátum: 2014 április 11, 22:56:23 »

Mi csináltunk olyan megoldást is, hogy csak a kritikus részeket homokoltuk ki (doblemezek, küszöbök, sarkok)

Én is így fogok tenni.

Lazlow
« Hozzászólás #71286 Dátum: 2014 április 11, 19:34:23 »

Köszönöm, akkor nem piszkálom az AC-t. Wink Smiley

A tankkal nem szeretnék vesződni, múlt évben vettem egy vadi újat, inkább beteszem azt. Smiley

Semmi baja nem lesz ettől semminek. Rakj be egy szűrőt a váltó mellé, aztán kész. Ahogy Pityubácsi mondja, a friss benzin rögtön átmossa az AC-t és kész. Feleslegesen ne szedd szét az AC-t, mert lehet csak rontasz rajta. Lehet, hogy kifogsz bele egy gagyi felújítókészletet, vagy nem tudod a membránt rendesen betenni (létezik hozzá egy gyári szerszám, hogy összerakás közben ne gyűrődjön meg a membrán a rugó nyomásától), aztán még rosszabb lesz.

A tankban meg az a szűrő egyszerűen szét szokott rohadni. A legtöbb tankból csak a maradványait szeded ki szétbontáskor.

Az én autómba a közel 50 éves, kilyukadt és beforrasztott tank került vissza. Beszerelés előtt raktam bele csavarokkal meg benzint, azt mozgatva kiszedtem belőle a dzsuva nagy részét. Aztán összeraktam mindent. Kb. 1 hónap múlva kicseréltem a szűrőt (teli volt anyaggal). Még 2 szűrőcserét csináltam, azóta semmi mocsok. A használat jót tesz ezeknek az autóknak.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71285 Dátum: 2014 április 11, 19:10:53 »

Mindnek van előnye és hátránya. Homokszórást ha olyan ember csinálja, olyan géppel és úgy ahogyan kell (olyan szögből, akkora nyomással, akkora szemcsemérettel), akkor semmi baja nem lesz a lemeznek (Az én autóm a rossz példa, azt söréttel csinálták durván...) Homokszórás gyors, mindenhol kipucolja a rozsdát és festéket, viszont drága. Csiszolást csak magad tudod csinálni, mert más nem vállalja be és rámehetnek hónapok, ráadásul vannak zugok, amikhez nem férsz hozzá, viszont a saját idődön kívül nem kerül sokba.
Van még a maratás, amihez be kell szerezni az anyagot, meg utána a maradványokat tökéletesen eltávolítani.

Egyébként muszáj teljesen leszedni a festéket fémig? Azzal az fényezés költsége is nagyon megugrik, nekem nem tűnt nagyon fosnak. Mi csináltunk olyan megoldást is, hogy csak a kritikus részeket homokoltuk ki (doblemezek, küszöbök, sarkok)

Le szeretnék szedni mindent a Bogár bódéjáról, ami nem fém. Mi a legokosabb választás? Csiszolás? Homokszórás? Utóbbiról azt hallottam, hogy hullámosodik tőle a lemez. Mit ajánlatok?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71284 Dátum: 2014 április 11, 19:08:44 »

Ez úgy látszik kezd népbetegség lenni?
Ma a főnököm Bogara adta meg magát, pedig tervezte Ő is, hogy holnap jön Rajzani...
Kivitte a feleségét Vértessomlóra, majd jött volna vissza Tébányára, de még a Vértessomló-Várgesztes útig sem jutott vele... megállt, mint a szög...
Kimentem menteni az egyik clges kocsival, hátha vontatni kell.... Mondjuk a trafón lévő kábelek , illetve a saruk, szinte maguktól lecsúsztak a csatlakozóról, de azt egy kis összenyomással orvosoltuk, de ezután sem volt hajlandó indulni... csak köszörült az önindító... benzin volt a szűrőben, még a karbi előtt..
Aztán jött az ötlet, leszedtem a légszűrőt, befogtam a szívótorkot, és pár köszörülés után egy kicsit beindult, de pár gázadás után megint leállt... ezt eljátszottuk még párszor, de a motor egy idő után ugyanúgy leállt...
Hazavontattuk és majd meg lesz vizslatva a jövő héten valamikor... Így sajna Ők is kihagyják a Rajzást, mert így nem mernek nekiindulni... Tongue Undecided

Viszont itt is köszönöm Kiss Steve kollága segítségét, hogy délután befűzte az új fűtésbowdent és így már tudom szabályozni, kapcsolni a fűtésemet, Öcsisajtban... Kezfogas
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 11, 19:36:24 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #71283 Dátum: 2014 április 11, 19:07:17 »

Le szeretnék szedni mindent a Bogár bódéjáról, ami nem fém. Mi a legokosabb választás? Csiszolás? Homokszórás? Utóbbiról azt hallottam, hogy hullámosodik tőle a lemez. Mit ajánlatok?

szódázni kell a vasat, akkor nem lesz hullámos. Bp tudok embert rá.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71282 Dátum: 2014 április 11, 19:00:32 »

Semmi baja nem lesz ettől semminek. Rakj be egy szűrőt a váltó mellé, aztán kész. Ahogy Pityubácsi mondja, a friss benzin rögtön átmossa az AC-t és kész. Feleslegesen ne szedd szét az AC-t, mert lehet csak rontasz rajta. Lehet, hogy kifogsz bele egy gagyi felújítókészletet, vagy nem tudod a membránt rendesen betenni (létezik hozzá egy gyári szerszám, hogy összerakás közben ne gyűrődjön meg a membrán a rugó nyomásától), aztán még rosszabb lesz.

A tankban meg az a szűrő egyszerűen szét szokott rohadni. A legtöbb tankból csak a maradványait szeded ki szétbontáskor.

Az én autómba a közel 50 éves, kilyukadt és beforrasztott tank került vissza. Beszerelés előtt raktam bele csavarokkal meg benzint, azt mozgatva kiszedtem belőle a dzsuva nagy részét. Aztán összeraktam mindent. Kb. 1 hónap múlva kicseréltem a szűrőt (teli volt anyaggal). Még 2 szűrőcserét csináltam, azóta semmi mocsok. A használat jót tesz ezeknek az autóknak.

Hát a mostani tankot ki fogom dobni a francba... Grin
Lesz szűrő a benyapumpa elött is. Az új tankhoz is vettem szűrőt...de az nem teaszűrő hanem tényleg sűrű szövésű réz cucc. Smiley

De engem most az izgat, hogy ez a kosz tud-e kárt okozni az AC-ban(?). Bár ahogy bontom szét a mocit látszik, hogy nagyon rég volt szétszedve (ha egyáltalán szét volt)...így lehet, hogy az AC-t is leszedem és átnézem/felújítom. Ezen már ne múljon a dolog.  Grin

Lazlow
« Hozzászólás #71281 Dátum: 2014 április 11, 18:03:32 »

járjál vele, aztán szépen elfogyasztja ezt a trutyit, ahogy kapja a tiszta benzint.
a "nagyon finom réz szűrőbetét" kábé egy teaszűrő.
ha parázol, akkor iktass be a rendszerbe egy papíros szűrőt és akkor boldog leszel.

Hát a mostani tankot ki fogom dobni a francba... Grin
Lesz szűrő a benyapumpa elött is. Az új tankhoz is vettem szűrőt...de az nem teaszűrő hanem tényleg sűrű szövésű réz cucc. Smiley

De engem most az izgat, hogy ez a kosz tud-e kárt okozni az AC-ban(?). Bár ahogy bontom szét a mocit látszik, hogy nagyon rég volt szétszedve (ha egyáltalán szét volt)...így lehet, hogy az AC-t is leszedem és átnézem/felújítom. Ezen már ne múljon a dolog.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 11, 18:09:12 írta Lazlow »
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71280 Dátum: 2014 április 11, 17:54:22 »

Le szeretnék szedni mindent a Bogár bódéjáról, ami nem fém. Mi a legokosabb választás? Csiszolás? Homokszórás? Utóbbiról azt hallottam, hogy hullámosodik tőle a lemez. Mit ajánlatok?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71279 Dátum: 2014 április 11, 17:35:00 »

Sziasztok!
Sajnos az üziszűrő a pumpa után volt bekötve és ma ez a rozsdás benzin folyt ki belőle:
<beszúrt kép törölve>

Kérdés:
Ilyenkor érdemes szétkapni a pumpát, és megnézni, hogy nem tett-e kárt benne ez a kosz?
Remélem, hogy nem nyomta bele a karbiba ezt a nagyon finom szemcséjű rozsdát! De nem értem, hogyan kerülhetett ez bele, hisz a tankban tudtommal van egy nagyon finom szövésű réz szűrőbetét.

Másik kérdés: a fém üzemanyag csövet ami az alvázon keresztül fut azt át lehet "fújni" valamivel ami kivinné belőle ezt a szmötyit?

Köszönöm előre is! WinkSmileySmiley

Üdvw: Laci

járjál vele, aztán szépen elfogyasztja ezt a trutyit, ahogy kapja a tiszta benzint.
a "nagyon finom réz szűrőbetét" kábé egy teaszűrő.
ha parázol, akkor iktass be a rendszerbe egy papíros szűrőt és akkor boldog leszel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71278 Dátum: 2014 április 11, 14:06:07 »

Sziasztok!
Sajnos az üziszűrő a pumpa után volt bekötve és ma ez a rozsdás benzin folyt ki belőle:


Kérdés:
Ilyenkor érdemes szétkapni a pumpát, és megnézni, hogy nem tett-e kárt benne ez a kosz?
Remélem, hogy nem nyomta bele a karbiba ezt a nagyon finom szemcséjű rozsdát! De nem értem, hogyan kerülhetett ez bele, hisz a tankban tudtommal van egy nagyon finom szövésű réz szűrőbetét.

Másik kérdés: a fém üzemanyag csövet ami az alvázon keresztül fut azt át lehet "fújni" valamivel ami kivinné belőle ezt a szmötyit?

Köszönöm előre is! WinkSmileySmiley

Üdvw: Laci
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71277 Dátum: 2014 április 11, 08:18:01 »

Csoda, galvanizálás, szinterezés nagyon adja  Grin
remélem jó is lesz nem csap jókinézetű

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71276 Dátum: 2014 április 10, 22:05:06 »

15! év állás után atomjaiból újjáépítve, felélesztve.
1192ccm/34LE, az autóm eredeti motorja.
Köszi Tati! 


 Kezfogas a klubban Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.