www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:17:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849558 alkalommal)
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71451 Dátum: 2014 április 23, 12:45:40 »

Már jó pár éve nem fújolok...Illetve néha sajátot,ha kell...(Ellenben van felénk egy öreg fényűző,aki nemrég egy cimbim T3-as előkészített buszát 45-ért ledudálta metálban...Egy magasra emelt syncro,dupla tetőboxal,nap,mint nap jár vele a srác,megtekinthető közelről is..Smiley

Még sem lehet vele értekezni  Cheesy
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71450 Dátum: 2014 április 23, 12:30:25 »

mert nem is... Tongue vagy csak nekem nem tette.  Tongue
Már jó pár éve nem fújolok...Illetve néha sajátot,ha kell...(Ellenben van felénk egy öreg fényűző,aki nemrég egy cimbim T3-as előkészített buszát 45-ért ledudálta metálban...Egy magasra emelt syncro,dupla tetőboxal,nap,mint nap jár vele a srác,megtekinthető közelről is..Smiley
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71449 Dátum: 2014 április 23, 12:05:20 »

Szimpla szívós motorom is van.  Grin Az is szar!  Grin Grin Lehet válogatni  Evil Evil Grin
Nekem 8.ti erdeketek h menjen a dolog Cheesy:D

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71448 Dátum: 2014 április 23, 12:03:23 »

Barmit megmarok Cheesy

Szimpla szívós motorom is van.  Grin Az is szar!  Grin Grin Lehet válogatni  Evil Evil Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71447 Dátum: 2014 április 23, 12:02:25 »

Van egy másik duplaszívós mocim. Az is szar.  Grin Ha gondolod... Wink
Barmit megmarok Cheesy

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71446 Dátum: 2014 április 23, 12:01:02 »

szerintem jól látod, nekem is kb ilyesmibe került a hengerfej felújítás homokszórással, kipuff szelepek cseréjével.
rég vettem már úgy henger-dugó szettet, de szerintem ma az 1.6os nem 100, inkább 60-70e
amiket meg megvettél azok úgyis kellenek. mondjuk ha német gyártmányú HD-szettet akarsz az lehet hogy 100 fölött van, de egy gyári motorra szerintem felesleges

Köszi. Akkor valami jól rémlett.
Német HD-szetthez nem ragaszkodom.  Grin 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71445 Dátum: 2014 április 23, 11:58:02 »

Köszönöm.
Hengerfejek 100/db? Újra gondolsz? Mert én arra gondoltam, hogy csak rendbeszedni a mostaniakat. Vagy az összes duplaszívós hengerfejet utolérő repedés miatt érdemes inkább újat venni? Én valami 25e/db -ra emlékszem, hogy ekörül újítják fel. De lehet, hogy tévesek az emlékek.  Grin
szerintem jól látod, nekem is kb ilyesmibe került a hengerfej felújítás homokszórással, kipuff szelepek cseréjével.
rég vettem már úgy henger-dugó szettet, de szerintem ma az 1.6os nem 100, inkább 60-70e
amiket meg megvettél azok úgyis kellenek. mondjuk ha német gyártmányú HD-szettet akarsz az lehet hogy 100 fölött van, de egy gyári motorra szerintem felesleges
Lazlow
« Hozzászólás #71444 Dátum: 2014 április 23, 11:57:27 »

Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink

Van egy másik duplaszívós mocim. Az is szar.  Grin Ha gondolod... Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71443 Dátum: 2014 április 23, 11:56:06 »

Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink
Ha lenne itthon duplaszívósom adnám a kezedbe, de csak szimpla van.

Maresz mintha árult volna.
Lazlow
« Hozzászólás #71442 Dátum: 2014 április 23, 11:55:30 »

Első körben megpucolnám a motort és megnézném, hogy honnét jön az olaj.
Utána ráérsz ájuldozni.
Ha lehet megszünteted az olajfolyást, rápakolod az új cuccokat és örülsz, mint majom a farkának.

Enyém is eszi az olajat, de nincs kedvem belevágni a motorfelújításba. Megyek amíg megy a motor utána, majd meglátom.

Köszönöm.
Ezt fogom tenni.Wink
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71441 Dátum: 2014 április 23, 11:54:11 »

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.
Eleg specko cnc gepen melozok,egyszer megprobalnek vmi ilyesmit.hatha mindenkinek jobb lenne Wink

új számom van:20 592 5434
Lazlow
« Hozzászólás #71440 Dátum: 2014 április 23, 11:52:51 »

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.

Köszönöm.
Hengerfejek 100/db? Újra gondolsz? Mert én arra gondoltam, hogy csak rendbeszedni a mostaniakat. Vagy az összes duplaszívós hengerfejet utolérő repedés miatt érdemes inkább újat venni? Én valami 25e/db -ra emlékszem, hogy ekörül újítják fel. De lehet, hogy tévesek az emlékek.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71439 Dátum: 2014 április 23, 11:52:47 »

help!
Első körben megpucolnám a motort és megnézném, hogy honnét jön az olaj.
Utána ráérsz ájuldozni.
Ha lehet megszünteted az olajfolyást, rápakolod az új cuccokat és örülsz, mint majom a farkának.

Enyém is eszi az olajat, de nincs kedvem belevágni a motorfelújításba. Megyek amíg megy a motor utána, majd meglátom.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #71438 Dátum: 2014 április 23, 11:44:43 »

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

kb ugy számolj hogy a gépmunka 80 tól hengerfejek ha kellenek 100/db henger dugó még 100.400 kiló alsó hangon.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Lazlow
« Hozzászólás #71437 Dátum: 2014 április 23, 11:40:58 »

én épp nem vagyok motorguru de ezt a kérdést a sok  utángyártott marhaság megvétele előtt kellett volna feltenni Undecided 

Csak a kipufogó nem gyári. Mindenből németet vettem. A gyertyák, szíjak, tömítések, olajok az biztos nagy marhaság volt. Sokan ezeket soha nem cserélik...de én vagyok a hülye.
 A szívócső is marhaság volt mert ami rajta volt az közel járt a kilyukadáshoz és rétegesen mállot szét.. A kipuffrendszer is szar volt. Igen, csak marhaságra költöttem.  Undecided

Zavar, hogy megpróbálom rendbehozni a motort és, hogy ehhez segítséget kérek? Gyújtás is szar volt, a kábelek is szarok. 40 éves motor és nem igazán volt hozzá nyúlva...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71436 Dátum: 2014 április 23, 11:21:35 »



Motor guruk pls help!

Nagy szopások árán sikerült leszedni a bal alsó lemezt. Körbe vastagon van az olajsár. Elöl, hátul, hengertalpak alatt, harmonika csöveknél, fent az olajhűtő aljánál.

A tapasztalatok szerint ilyenkor jobb egy nagy lélegzet vétel után belefogni egy TELJES generálba? Mert a blokkon kívül mindenből rendeltem újat (új elosztó, új gyújtókábelek, vadi új szívócső, új komplett kipuffrendszer, új tömítések, új szelepfedelek, új ékszíjtárcsák, új kuplung szett...stb)...de akkor még valahogy kiszenvednék pénzt az új csapágyakra, hengerfej felújításra, új HD szettre, gépmunkára(?hakell?) és még arra amit cserélni kell, illetve egy komplett tömítés szettre. Szerintetek ez 200-ból kijön ez a művelet (eddig legalább 150 pénz ment el a cuccokra meg olajokra, szóval ezeken kívül még 200)?

Most ilyen:
<beszúrt kép törölve>

 

én épp nem vagyok motorguru de ezt a kérdést a sok  utángyártott marhaság megvétele előtt kellett volna feltenni Undecided 

Lazlow
« Hozzászólás #71435 Dátum: 2014 április 23, 10:59:37 »

 

Motor guruk pls help!

Nagy szopások árán sikerült leszedni a bal alsó lemezt. Körbe vastagon van az olajsár. Elöl, hátul, hengertalpak alatt, harmonika csöveknél, fent az olajhűtő aljánál.

A tapasztalatok szerint ilyenkor jobb egy nagy lélegzet vétel után belefogni egy TELJES generálba? Mert a blokkon kívül mindenből rendeltem újat (új elosztó, új gyújtókábelek, vadi új szívócső, új komplett kipuffrendszer, új tömítések, új szelepfedelek, új ékszíjtárcsák, új kuplung szett...stb)...de akkor még valahogy kiszenvednék pénzt az új csapágyakra, hengerfej felújításra, új HD szettre, gépmunkára(?hakell?) és még arra amit cserélni kell, illetve egy komplett tömítés szettre. Szerintetek ez 200-ból kijön ez a művelet (eddig legalább 150 pénz ment el a cuccokra meg olajokra, szóval ezeken kívül még 200)?

Most ilyen:


 
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 11:06:48 írta Lazlow »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71434 Dátum: 2014 április 23, 10:35:36 »

khhhm nem mindenki tudja itt h Te fújol autót....
mert nem is... Tongue vagy csak nekem nem tette.  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71433 Dátum: 2014 április 23, 08:35:17 »

Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
khhhm nem mindenki tudja itt h Te fújol autót....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Lazlow
« Hozzászólás #71432 Dátum: 2014 április 23, 08:13:29 »

Ne izéljétek már!

Herbie nem az a típusú srác aki megvesz egy autót és "áá nem baj ha hólyagokban jön le róla a fényezés...szétcsapatni a földúton jó lesz!"

Inkább segítsetek Neki, ne üldözzétek el innen!

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71431 Dátum: 2014 április 23, 07:46:08 »

Gondolom sakkozni szeretne vele. Smiley

Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71430 Dátum: 2014 április 23, 00:16:24 »

Nem nagyon házi szerelős téma, de keresek olyan fényezőt... aki fényezni is tud, és nem az új korszak szokásait követve, ki tud javítani egy fényezést nem teljes elemek fújásával, elérhető áron! Aki tud ilyet kérem ne tartsa vissza  Tongue
Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71429 Dátum: 2014 április 23, 00:05:43 »

Nem nagyon házi szerelős téma, de keresek olyan fényezőt... aki fényezni is tud, és nem az új korszak szokásait követve, ki tud javítani egy fényezést nem teljes elemek fújásával, elérhető áron! Aki tud ilyet kérem ne tartsa vissza  Tongue
Lazlow
« Hozzászólás #71428 Dátum: 2014 április 22, 21:55:56 »

Solex 31Pict3
Főfúvóka 130
Alapjárati 52,5
Féklevegő 110Z

Köszönöm!
De hogy jön ide a 31pict3-om? Vagy annak a fúvókázása megegyezik a  H30/31 pict -ével?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71427 Dátum: 2014 április 22, 21:14:23 »

Sziasztok!

Kérdés:
A Solex 31 PICT-4 -es 130-as fő fúvókával (main jet) van szerelve (Jim Tyler könyve szerint), a Solex (Brosol) H30/31 PICT-ről nem tudtam kideríteni, de 112,5 -eseket írnak, hogy gyárilag ekkora volt (esetleg tudja valaki?). Az 1.6-os szimpla szívósra írják, hogy mire kell átfúvókázni (55-125-125), de 1.3-as dupla szívósra semmit nem találtam.

Tudna valaki ebben segíteni?Smiley

Előre is köszönöm! Smiley

Üdvw.
Solex 31Pict3
Főfúvóka 130
Alapjárati 52,5
Féklevegő 110Z

Bácsi Győző
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71426 Dátum: 2014 április 22, 18:39:37 »




A párom remélem, de az ő hobbyjába nem szólhatok Grin Egyenlőre olcsóbb, mint amikor a 600-as pókját szedte szét.... így csöndben maradok Cheesy Most modellt épít, és csak a kismotort szereli szét, és jó sikerrel össze  Evil Bár most neki is tetszik a bogár dolog, el is gondolkoztunk erősen ha párban jönne Cheesy
Lazlow
« Hozzászólás #71425 Dátum: 2014 április 22, 18:20:27 »

Sziasztok!

Kérdés:
A Solex 31 PICT-4 -es 130-as fő fúvókával (main jet) van szerelve (Jim Tyler könyve szerint), a Solex (Brosol) H30/31 PICT-ről nem tudtam kideríteni, de 112,5 -eseket írnak, hogy gyárilag ekkora volt (esetleg tudja valaki?). Az 1.6-os szimpla szívósra írják, hogy mire kell átfúvókázni (55-125-125), de 1.3-as dupla szívósra semmit nem találtam.

Tudna valaki ebben segíteni?Smiley

Előre is köszönöm! Smiley

Üdvw.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71424 Dátum: 2014 április 22, 18:18:16 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71423 Dátum: 2014 április 22, 18:04:23 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #71422 Dátum: 2014 április 22, 17:11:03 »

Figyelni kell arra is, hogy sok azonos külső méret mellett váltózó a belső így a fal vastagság is!

Bizony. Smiley
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71421 Dátum: 2014 április 22, 17:07:39 »

Itt arról van szó, hogy szilikoncső és szilikoncső között óriási különbség van!
A modellekhez külön lehet üzemanyag csövet venni, nem véletlenül. Azok bírják a benzint és a metilalkoholt is.

Ha nekünk nem hiszel akkor nézd meg a www.modell.hu -t, az R/C autók résznél. Külön árulnak üzemanyag csövet.

Ezért kell megnézni csőboltban, hogy van-e akkora méretben ami jó a Bogárhoz...

Az előzmények lentebb.

Figyelni kell arra is, hogy sok azonos külső méret mellett váltózó a belső így a fal vastagság is!
Lazlow
« Hozzászólás #71420 Dátum: 2014 április 22, 17:00:24 »

Szilikon cső a benzintől megdagad és felpuhuil. Nem igazán tartós megoldás.

Itt arról van szó, hogy szilikoncső és szilikoncső között óriási különbség van!
A modellekhez külön lehet üzemanyag csövet venni, nem véletlenül. Azok bírják a benzint és a metilalkoholt is.

Ha nekünk nem hiszel akkor nézd meg a www.modell.hu -t, az R/C autók résznél. Külön árulnak üzemanyag csövet.

Ezért kell megnézni csőboltban, hogy van-e akkora méretben ami jó a Bogárhoz...

Az előzmények lentebb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71419 Dátum: 2014 április 22, 16:25:37 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
Szilikon cső a benzintől megdagad és felpuhuil. Nem igazán tartós megoldás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71418 Dátum: 2014 április 22, 16:10:16 »

Hát komám én piaci napon délben a főtéren leszoplak ha te 15 perc alatt kiszeded a tankot szétkötöd a hardyt, kikötöd a gyújtáskapcsolót meg egy csomó kócot hogy hátrahúzd annyira a kapcsoló tokot hogy kijöjjön belőle a rúdtok és ki lehessen venni belőle a rudat!és ezt mind visszarakod is rakod  Undecided
Gyere.   Tongue Kiss Wink Na, jó, nem 15, de akkor sem olyan nagy valami, ha csak ez a lehetőség van. Én kicseréltem gyorsan. (persze a tank kint volt, de a többi nem okozott gondot, a gyújtáskapcsolót se kellett kikötni, elég hosszú volt a mazzag, lehet, hogy előttem már megtoldották, hogy szerelhető legyen.)  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71417 Dátum: 2014 április 22, 15:44:33 »

Ha jól emlékszem, igen. Folyton a Maresztól vettem bontott kapcsolókat, vagy utángyártottat (elég gagyi) Még kétsebességes ablaktörlő is ment, és volt egy állás amit szakaszoshoz lehetett használni. Többet ne kérdezz, mert ilyesmit gyorsan elfelejtek Smiley

A vezetéken kívül passzolt hozzá?

Nekem volt a '84-es mexikóim, abban már a kocka keresztmetszetű volt és nem a lapos.

Lazlow
« Hozzászólás #71416 Dátum: 2014 április 22, 15:26:37 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin

 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71415 Dátum: 2014 április 22, 14:39:13 »

egy kormányoszlop csere buttó 15 perc max.
Hát komám én piaci napon délben a főtéren leszoplak ha te 15 perc alatt kiszeded a tankot szétkötöd a hardyt, kikötöd a gyújtáskapcsolót meg egy csomó kócot hogy hátrahúzd annyira a kapcsoló tokot hogy kijöjjön belőle a rúdtok és ki lehessen venni belőle a rudat!és ezt mind visszarakod is rakod  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 22, 14:42:35 írta tati »

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71414 Dátum: 2014 április 22, 14:31:20 »

Én Golf-1-et tettem az enyémbe. A vezetékekkel kicsit variálni kellett.


A vezetéken kívül passzolt hozzá?

Nekem volt a '84-es mexikóim, abban már a kocka keresztmetszetű volt és nem a lapos.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #71413 Dátum: 2014 április 22, 14:27:24 »

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.

'81-s mexikóiban még a "lapos" van.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71412 Dátum: 2014 április 22, 14:20:06 »

Én Golf-1-et tettem az enyémbe. A vezetékekkel kicsit variálni kellett.

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.