www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:11:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13220337 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #71435 Dátum: 2014 április 23, 10:59:37 »

 

Motor guruk pls help!

Nagy szopások árán sikerült leszedni a bal alsó lemezt. Körbe vastagon van az olajsár. Elöl, hátul, hengertalpak alatt, harmonika csöveknél, fent az olajhűtő aljánál.

A tapasztalatok szerint ilyenkor jobb egy nagy lélegzet vétel után belefogni egy TELJES generálba? Mert a blokkon kívül mindenből rendeltem újat (új elosztó, új gyújtókábelek, vadi új szívócső, új komplett kipuffrendszer, új tömítések, új szelepfedelek, új ékszíjtárcsák, új kuplung szett...stb)...de akkor még valahogy kiszenvednék pénzt az új csapágyakra, hengerfej felújításra, új HD szettre, gépmunkára(?hakell?) és még arra amit cserélni kell, illetve egy komplett tömítés szettre. Szerintetek ez 200-ból kijön ez a művelet (eddig legalább 150 pénz ment el a cuccokra meg olajokra, szóval ezeken kívül még 200)?

Most ilyen:


 
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 23, 11:06:48 írta Lazlow »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71434 Dátum: 2014 április 23, 10:35:36 »

khhhm nem mindenki tudja itt h Te fújol autót....
mert nem is... Tongue vagy csak nekem nem tette.  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71433 Dátum: 2014 április 23, 08:35:17 »

Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
khhhm nem mindenki tudja itt h Te fújol autót....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Lazlow
« Hozzászólás #71432 Dátum: 2014 április 23, 08:13:29 »

Ne izéljétek már!

Herbie nem az a típusú srác aki megvesz egy autót és "áá nem baj ha hólyagokban jön le róla a fényezés...szétcsapatni a földúton jó lesz!"

Inkább segítsetek Neki, ne üldözzétek el innen!

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71431 Dátum: 2014 április 23, 07:46:08 »

Gondolom sakkozni szeretne vele. Smiley

Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71430 Dátum: 2014 április 23, 00:16:24 »

Nem nagyon házi szerelős téma, de keresek olyan fényezőt... aki fényezni is tud, és nem az új korszak szokásait követve, ki tud javítani egy fényezést nem teljes elemek fújásával, elérhető áron! Aki tud ilyet kérem ne tartsa vissza  Tongue
Khhhm...Miért is keresel "ilyen" valakit?
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71429 Dátum: 2014 április 23, 00:05:43 »

Nem nagyon házi szerelős téma, de keresek olyan fényezőt... aki fényezni is tud, és nem az új korszak szokásait követve, ki tud javítani egy fényezést nem teljes elemek fújásával, elérhető áron! Aki tud ilyet kérem ne tartsa vissza  Tongue
Lazlow
« Hozzászólás #71428 Dátum: 2014 április 22, 21:55:56 »

Solex 31Pict3
Főfúvóka 130
Alapjárati 52,5
Féklevegő 110Z

Köszönöm!
De hogy jön ide a 31pict3-om? Vagy annak a fúvókázása megegyezik a  H30/31 pict -ével?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71427 Dátum: 2014 április 22, 21:14:23 »

Sziasztok!

Kérdés:
A Solex 31 PICT-4 -es 130-as fő fúvókával (main jet) van szerelve (Jim Tyler könyve szerint), a Solex (Brosol) H30/31 PICT-ről nem tudtam kideríteni, de 112,5 -eseket írnak, hogy gyárilag ekkora volt (esetleg tudja valaki?). Az 1.6-os szimpla szívósra írják, hogy mire kell átfúvókázni (55-125-125), de 1.3-as dupla szívósra semmit nem találtam.

Tudna valaki ebben segíteni?Smiley

Előre is köszönöm! Smiley

Üdvw.
Solex 31Pict3
Főfúvóka 130
Alapjárati 52,5
Féklevegő 110Z

Bácsi Győző
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71426 Dátum: 2014 április 22, 18:39:37 »




A párom remélem, de az ő hobbyjába nem szólhatok Grin Egyenlőre olcsóbb, mint amikor a 600-as pókját szedte szét.... így csöndben maradok Cheesy Most modellt épít, és csak a kismotort szereli szét, és jó sikerrel össze  Evil Bár most neki is tetszik a bogár dolog, el is gondolkoztunk erősen ha párban jönne Cheesy
Lazlow
« Hozzászólás #71425 Dátum: 2014 április 22, 18:20:27 »

Sziasztok!

Kérdés:
A Solex 31 PICT-4 -es 130-as fő fúvókával (main jet) van szerelve (Jim Tyler könyve szerint), a Solex (Brosol) H30/31 PICT-ről nem tudtam kideríteni, de 112,5 -eseket írnak, hogy gyárilag ekkora volt (esetleg tudja valaki?). Az 1.6-os szimpla szívósra írják, hogy mire kell átfúvókázni (55-125-125), de 1.3-as dupla szívósra semmit nem találtam.

Tudna valaki ebben segíteni?Smiley

Előre is köszönöm! Smiley

Üdvw.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71424 Dátum: 2014 április 22, 18:18:16 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71423 Dátum: 2014 április 22, 18:04:23 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #71422 Dátum: 2014 április 22, 17:11:03 »

Figyelni kell arra is, hogy sok azonos külső méret mellett váltózó a belső így a fal vastagság is!

Bizony. Smiley
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71421 Dátum: 2014 április 22, 17:07:39 »

Itt arról van szó, hogy szilikoncső és szilikoncső között óriási különbség van!
A modellekhez külön lehet üzemanyag csövet venni, nem véletlenül. Azok bírják a benzint és a metilalkoholt is.

Ha nekünk nem hiszel akkor nézd meg a www.modell.hu -t, az R/C autók résznél. Külön árulnak üzemanyag csövet.

Ezért kell megnézni csőboltban, hogy van-e akkora méretben ami jó a Bogárhoz...

Az előzmények lentebb.

Figyelni kell arra is, hogy sok azonos külső méret mellett váltózó a belső így a fal vastagság is!
Lazlow
« Hozzászólás #71420 Dátum: 2014 április 22, 17:00:24 »

Szilikon cső a benzintől megdagad és felpuhuil. Nem igazán tartós megoldás.

Itt arról van szó, hogy szilikoncső és szilikoncső között óriási különbség van!
A modellekhez külön lehet üzemanyag csövet venni, nem véletlenül. Azok bírják a benzint és a metilalkoholt is.

Ha nekünk nem hiszel akkor nézd meg a www.modell.hu -t, az R/C autók résznél. Külön árulnak üzemanyag csövet.

Ezért kell megnézni csőboltban, hogy van-e akkora méretben ami jó a Bogárhoz...

Az előzmények lentebb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71419 Dátum: 2014 április 22, 16:25:37 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
Szilikon cső a benzintől megdagad és felpuhuil. Nem igazán tartós megoldás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71418 Dátum: 2014 április 22, 16:10:16 »

Hát komám én piaci napon délben a főtéren leszoplak ha te 15 perc alatt kiszeded a tankot szétkötöd a hardyt, kikötöd a gyújtáskapcsolót meg egy csomó kócot hogy hátrahúzd annyira a kapcsoló tokot hogy kijöjjön belőle a rúdtok és ki lehessen venni belőle a rudat!és ezt mind visszarakod is rakod  Undecided
Gyere.   Tongue Kiss Wink Na, jó, nem 15, de akkor sem olyan nagy valami, ha csak ez a lehetőség van. Én kicseréltem gyorsan. (persze a tank kint volt, de a többi nem okozott gondot, a gyújtáskapcsolót se kellett kikötni, elég hosszú volt a mazzag, lehet, hogy előttem már megtoldották, hogy szerelhető legyen.)  Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71417 Dátum: 2014 április 22, 15:44:33 »

Ha jól emlékszem, igen. Folyton a Maresztól vettem bontott kapcsolókat, vagy utángyártottat (elég gagyi) Még kétsebességes ablaktörlő is ment, és volt egy állás amit szakaszoshoz lehetett használni. Többet ne kérdezz, mert ilyesmit gyorsan elfelejtek Smiley

A vezetéken kívül passzolt hozzá?

Nekem volt a '84-es mexikóim, abban már a kocka keresztmetszetű volt és nem a lapos.

Lazlow
« Hozzászólás #71416 Dátum: 2014 április 22, 15:26:37 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin

 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71415 Dátum: 2014 április 22, 14:39:13 »

egy kormányoszlop csere buttó 15 perc max.
Hát komám én piaci napon délben a főtéren leszoplak ha te 15 perc alatt kiszeded a tankot szétkötöd a hardyt, kikötöd a gyújtáskapcsolót meg egy csomó kócot hogy hátrahúzd annyira a kapcsoló tokot hogy kijöjjön belőle a rúdtok és ki lehessen venni belőle a rudat!és ezt mind visszarakod is rakod  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 22, 14:42:35 írta tati »

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71414 Dátum: 2014 április 22, 14:31:20 »

Én Golf-1-et tettem az enyémbe. A vezetékekkel kicsit variálni kellett.


A vezetéken kívül passzolt hozzá?

Nekem volt a '84-es mexikóim, abban már a kocka keresztmetszetű volt és nem a lapos.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #71413 Dátum: 2014 április 22, 14:27:24 »

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.

'81-s mexikóiban még a "lapos" van.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71412 Dátum: 2014 április 22, 14:20:06 »

Én Golf-1-et tettem az enyémbe. A vezetékekkel kicsit variálni kellett.

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71411 Dátum: 2014 április 22, 14:14:11 »

Mexikói bogárnak az index és ablaktörlő kapcsolóját be lehet tenni 1303-ba?

A mexikóiban már azok a modernebb, négyszög keresztmetszetű karok vannak és a működésük is pontosabb, precízebb, ezért ha valaki már átszerkesztette, akkor én is vennék egyet az enyémhez.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71410 Dátum: 2014 április 22, 13:32:19 »

Hát igen, de kormányoszlopot nem cserélnék egy kormányért.... mindgí úgy vagyok vele a kiskocsi a sajátját szereti a legjobban, vagy annak az utódját... a többivel csak kompromisszumot köt... és egyszer csak egyszer hisztizik Cheesy
egy kormányoszlop csere buttó 15 perc max.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71409 Dátum: 2014 április 22, 13:18:07 »

Nem biztos, meg kell nézni.
Bogárban mindent lehet cserélni...

Hát igen, de kormányoszlopot nem cserélnék egy kormányért.... mindgí úgy vagyok vele a kiskocsi a sajátját szereti a legjobban, vagy annak az utódját... a többivel csak kompromisszumot köt... és egyszer csak egyszer hisztizik Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71408 Dátum: 2014 április 22, 12:12:27 »


Akkor ez nem rakható fel a nagy hátsólámpás bogira ezek szerint  Cry
Nem biztos, meg kell nézni.
Bogárban mindent lehet cserélni...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71407 Dátum: 2014 április 22, 11:58:27 »

Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
talán tényleg nem mindegy, hogy milyen szilikon.
én is a bogár benzintankhoz kerestem csövet, egy kamionos bolt akadt az utamba (Bánkút utca), gondoltam hátha ott tartósabb cuccokat árulnak. a fickó mondta hogy van rengeteg fajta szilikon csöve, de ez csak gázolajhoz jó, volt aki benzinnel próbálta és felpúposodott, zselés lett tőle hamar.
adott fekete benzincsövet. márkára nem emlékszem, egyelőre nem repedezett, de még csak kevesebb mint egy éve vettem.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #71406 Dátum: 2014 április 22, 11:45:24 »


Akkor ez nem rakható fel a nagy hátsólámpás bogira ezek szerint  Cry

Komplett kormányoszlop cserével felrakható szerintem.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71405 Dátum: 2014 április 22, 11:44:57 »

Rendben.Wink
Azért is írtam a 3 évet.
Ezekkel a dolgokkal tisztában vagyok, és elnézve a sok sok utángyártott alkatrészt, ezen nem is csodálkozom. Sad
Most csak annyi a célom, hogy 3 évig ne kelljen piszkálni. Utána úgy is csavarokra szedem az egész autót, de addig bírja ki. Smiley
(Persze benne van a pakliban, hogy valami elfossa magát...de próbálom ezt kikerülni amennyire csak lehet...)


Párom modellezik, és nála nagyon sokáig jó egy szilikon cső, mondhatni előbb hal meg a tömítés a tankban vagy szakítja el mint, hogy tönkre menjen...
Neki is metilesek vannak, 7,5ccm, 10ccm, 30ccm. Eddig semmi panasz pedig többet vannak a levegőbe lassan mint a földön Grin
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71404 Dátum: 2014 április 22, 11:43:13 »

szerintem ez nagyricnis. Tehát 73 aug előtti.


Akkor ez nem rakható fel a nagy hátsólámpás bogira ezek szerint  Cry
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71403 Dátum: 2014 április 21, 19:35:37 »


Szerintem ez is egy olyan dolog aminél meg kell találni az egyensúlyt. Vannak dolgok, esetek amikor érdemes megvenni az újat, de van amikor nem jó megbolygatni a dolgokat. A cal lookerem ami egy határ szar volt szétrohadva, karambolosan, üzemképtelenül, igényelte az új alkatrészeket. Olyan lett amilyen... A napi használatú 1302 bogarunknak soha sem jutott eszembe, hogy csak azért szétszedjem valamely részét, hogy minden új legyen benne.


1303LS
« Hozzászólás #71402 Dátum: 2014 április 21, 08:02:23 »

Vigyázz a kijelentésekkel! Sajnos az, hogy valamit kicserélsz újra, az nem jelenti azt, hogy 10 évig nem lesz gondod, sőt.
Amikor készült az autóm, akkor én is úgy voltam, hogy az anyagi lehetőségeimhez képest mindent újra cseréltem (ahol volt választási lehetőség ott a jobb minőségűre). Közvetlenül első indítás után került be egy új feszszabályzó, ami a második indításkor már nem működött. Azóta a padlásról leszedett ösrégi van a bogárban. A bogaram felújításakor 43 évesek voltak a gyári váltótartó bakok, amik nem voltak repedtek, csak csúnyák. Kicseréltem őket és 3-4 év kellett, hogy teljesen szétrepedjenek az újak. A fékhez beépített új hátsó munkahengerek még az udvarban, műszaki előtt elpukkantak. Betettünk egy pár használtat gyári felújítókészlettel összerakva. Ezek mellett a padlásról túrt használt kuplungom éveken át hiba nélkül szolgált, most meg haverom buszában van az 1,9 motoron, de az új csapágyakon és gépmunkán kívül a padlásról összekukázott 1,6 motorom is a mai napig egy rohadt jó motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy régi szarokból kell összerakni egy bogarat, de kell mérlegelni és nem szabad azt hinni, hogy ha valamit kicserélsz újra, akkor minden esetben garantált a 40 év. Persze ha csak garázs dísznek akarod az autót, akkor szinte mindegy mit raksz bele.

Lazlow
« Hozzászólás #71401 Dátum: 2014 április 21, 07:33:44 »

Rendben.Wink
Azért is írtam a 3 évet.
Ezekkel a dolgokkal tisztában vagyok, és elnézve a sok sok utángyártott alkatrészt, ezen nem is csodálkozom. Sad
Most csak annyi a célom, hogy 3 évig ne kelljen piszkálni. Utána úgy is csavarokra szedem az egész autót, de addig bírja ki. Smiley
(Persze benne van a pakliban, hogy valami elfossa magát...de próbálom ezt kikerülni amennyire csak lehet...)

Vigyázz a kijelentésekkel! Sajnos az, hogy valamit kicserélsz újra, az nem jelenti azt, hogy 10 évig nem lesz gondod, sőt.
Amikor készült az autóm, akkor én is úgy voltam, hogy az anyagi lehetőségeimhez képest mindent újra cseréltem (ahol volt választási lehetőség ott a jobb minőségűre). Közvetlenül első indítás után került be egy új feszszabályzó, ami a második indításkor már nem működött. Azóta a padlásról leszedett ösrégi van a bogárban. A bogaram felújításakor 43 évesek voltak a gyári váltótartó bakok, amik nem voltak repedtek, csak csúnyák. Kicseréltem őket és 3-4 év kellett, hogy teljesen szétrepedjenek az újak. A fékhez beépített új hátsó munkahengerek még az udvarban, műszaki előtt elpukkantak. Betettünk egy pár használtat gyári felújítókészlettel összerakva. Ezek mellett a padlásról túrt használt kuplungom éveken át hiba nélkül szolgált, most meg haverom buszában van az 1,9 motoron, de az új csapágyakon és gépmunkán kívül a padlásról összekukázott 1,6 motorom is a mai napig egy rohadt jó motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy régi szarokból kell összerakni egy bogarat, de kell mérlegelni és nem szabad azt hinni, hogy ha valamit kicserélsz újra, akkor minden esetben garantált a 40 év. Persze ha csak garázs dísznek akarod az autót, akkor szinte mindegy mit raksz bele.

« Utoljára szerkesztve: 2014 április 21, 07:39:47 írta Lazlow »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71400 Dátum: 2014 április 21, 07:21:15 »

Vigyázz a kijelentésekkel! Sajnos az, hogy valamit kicserélsz újra, az nem jelenti azt, hogy 10 évig nem lesz gondod, sőt.
Amikor készült az autóm, akkor én is úgy voltam, hogy az anyagi lehetőségeimhez képest mindent újra cseréltem (ahol volt választási lehetőség ott a jobb minőségűre). Közvetlenül első indítás után került be egy új feszszabályzó, ami a második indításkor már nem működött. Azóta a padlásról leszedett ösrégi van a bogárban. A bogaram felújításakor 43 évesek voltak a gyári váltótartó bakok, amik nem voltak repedtek, csak csúnyák. Kicseréltem őket és 3-4 év kellett, hogy teljesen szétrepedjenek az újak. A fékhez beépített új hátsó munkahengerek még az udvarban, műszaki előtt elpukkantak. Betettünk egy pár használtat gyári felújítókészlettel összerakva. Ezek mellett a padlásról túrt használt kuplungom éveken át hiba nélkül szolgált, most meg haverom buszában van az 1,9 motoron, de az új csapágyakon és gépmunkán kívül a padlásról összekukázott 1,6 motorom is a mai napig egy rohadt jó motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy régi szarokból kell összerakni egy bogarat, de kell mérlegelni és nem szabad azt hinni, hogy ha valamit kicserélsz újra, akkor minden esetben garantált a 40 év. Persze ha csak garázs dísznek akarod az autót, akkor szinte mindegy mit raksz bele.

Biztosra szeretnék menni, hogy pár évig ne kelljen hozzányúlni a motorhoz. Szerintem még a váltó tartó bakokat is cserélem. Ha ezután lesz valami baja akkor bevonulok szerzetesnek, leborotválom a fejem és megidézem Porsche Apánkat, hogy jól tökönrúghassam. Cheesy:D

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71399 Dátum: 2014 április 20, 23:20:43 »

Sajnos nem szerelhető,de a bugpats.hu-n kívül nem is igen találok,sehol.
Vennék rávalót,de addig amíg nem tudok venni,csak addig rá tennék mást.
Csak hogy tudjam használni!
unixnál 8 pénz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71398 Dátum: 2014 április 20, 22:10:05 »

Sajnos nem szerelhető,de a bugpats.hu-n kívül nem is igen találok,sehol.
Vennék rávalót,de addig amíg nem tudok venni,csak addig rá tennék mást.
Csak hogy tudjam használni!
alacsony nyomású elektromos pumpát rátehetsz, ha mindenáron taknyolni akarsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71397 Dátum: 2014 április 20, 22:05:39 »

Javítókészlet?

Sajnos nem szerelhető,de a bugpats.hu-n kívül nem is igen találok,sehol.
Vennék rávalót,de addig amíg nem tudok venni,csak addig rá tennék mást.
Csak hogy tudjam használni!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71396 Dátum: 2014 április 20, 21:58:37 »

Sziasztok!
A bogár ac pumpát ki lehet váltani valami más típuséval?
Sajnos az enyém elromlott végleg Cry
Csak azért kérdezem, mert egy haver be zárta az autós boltját, és van neki egy pár típushoz új,és akkor adna abból ajándékba,ha valamelyikével lehet helyettesíteni.

Javítókészlet?
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.