www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:35:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13215841 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71595 Dátum: 2014 április 29, 13:20:56 »

A hosszát nem tudom, de elvileg meg van különböztetve a kettő egymástól.
A bal oldalon nem ér végig a pengében a torzió, ezért gondoltam én is arra, hogy az vagy nem oda való, vagy felcserélődött valamikor korábban a két oldal.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71594 Dátum: 2014 április 29, 13:17:35 »

Gumiméret stimmel. Előre is köszi, kiindulásnak jó lesz. Közben hátha van még valakinek valami jó ötlete, vagy gyári útmutatása a hátsó torzió beállításra. Most úgy van összerakva, hogy a fedél alsó csavarja pont látszott a penge alatt.

Másik kérdés: a torziók hossza a bal és jobb oldalon?
A hosszát nem tudom, de elvileg meg van különböztetve a kettő egymástól.

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71593 Dátum: 2014 április 29, 13:15:05 »

Megmérhetem 155 barummal is.
Nem kell, nekem is 165-ös van fenn.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71592 Dátum: 2014 április 29, 13:14:25 »

lehet hogy a motor egy alsó pontja fixebb lehet. mondjuk az olajleeresztőnél
este megmérem neked mindkettőt, ha el nem felejtem és más meg nem előz. az enyém '69es és én nem állítottam rajta hátul, talán jó viszonyítás, 165 R15-ös gumin

Megmérhetem 155 barummal is.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71591 Dátum: 2014 április 29, 13:13:58 »

lehet hogy a motor egy alsó pontja fixebb lehet. mondjuk az olajleeresztőnél
este megmérem neked mindkettőt, ha el nem felejtem és más meg nem előz. az enyém '69es és én nem állítottam rajta hátul, talán jó viszonyítás, 165 R15-ös gumin

Gumiméret stimmel. Előre is köszi, kiindulásnak jó lesz. Közben hátha van még valakinek valami jó ötlete, vagy gyári útmutatása a hátsó torzió beállításra. Most úgy van összerakva, hogy a fedél alsó csavarja pont látszott a penge alatt.

Másik kérdés: a torziók hossza a bal és jobb oldalon?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71590 Dátum: 2014 április 29, 13:10:14 »

Igaz, pongyolán fogalmaztam.

A hátsó torziót szeretném még emelni,mert a gyerekekkel már úgy tűnik nagyon ül a hátulja.
Arra gondoltam, hogy pl a hátsó sárvédő alső éle a talajtól (ez nekem most 67,5 cm) vagy valami hasonló.
lehet hogy a motor egy alsó pontja fixebb lehet. mondjuk az olajleeresztőnél
este megmérem neked mindkettőt, ha el nem felejtem és más meg nem előz. az enyém '69es és én nem állítottam rajta hátul, talán jó viszonyítás, 165 R15-ös gumin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71589 Dátum: 2014 április 29, 13:03:35 »

mi mennyi? és hol?
Igaz, pongyolán fogalmaztam.

A hátsó torziót szeretném még emelni,mert a gyerekekkel már úgy tűnik nagyon ül a hátulja.
Arra gondoltam, hogy pl a hátsó sárvédő alső éle a talajtól (ez nekem most 67,5 cm) vagy valami hasonló.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71588 Dátum: 2014 április 29, 12:59:00 »

Mennyire a hátsó magasság gyári értéke (68-as modellév)?
mi mennyi? és hol?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71587 Dátum: 2014 április 29, 12:51:15 »

Mennyire a hátsó magasság gyári értéke (68-as modellév)?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71586 Dátum: 2014 április 29, 11:40:34 »

A pre az hajlított volt végig.

köszi, akkor biztos az, csak rosszul emlékszem. okoz bármi gondot, ha leflexelem a kis pöcköt?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71585 Dátum: 2014 április 29, 11:39:17 »

A pre az hajlított volt végig.

ok, köszi. Így már érthető. Nekem van after és pre is és pöcökkel, egyenes mindegyik.  Cool

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71584 Dátum: 2014 április 29, 10:23:23 »

amelyiken van pöcök az a régifajta és annak a váltórudazata is hosszabb és az a kar szokott hajlított lenni, amásik meg a másik ..... Undecided
ok, köszi. Így már érthető. Nekem van after és pre is és pöcökkel, egyenes mindegyik.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71583 Dátum: 2014 április 29, 10:21:58 »

Tati! Iszol Te eleget?  Grin két féle váltókarom van otthon (most mindegy, hogy pre, vagy after, ilyen is, olyan is), aminek van pöcök alul a rudazatba menő nagy golyón és aminek nincs. Melyik mibe való?
Mert ahogy nézem, nálam csak a pöcök nélküli megy bele.
amelyiken van pöcök az a régifajta és annak a váltórudazata is hosszabb és az a kar szokott hajlított lenni, amásik meg a másik ..... Undecided

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71582 Dátum: 2014 április 29, 08:59:57 »

huh, azt hát,nem gondoltam hogy nem egyértelmü. Undecided a régebbi kar nem ott ált ki az alvázalagútból és azért volt meghajlítva Evil
Tati! Iszol Te eleget?  Grin két féle váltókarom van otthon (most mindegy, hogy pre, vagy after, ilyen is, olyan is), aminek van pöcök alul a rudazatba menő nagy golyón és aminek nincs. Melyik mibe való?
Mert ahogy nézem, nálam csak a pöcök nélküli megy bele.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #71581 Dátum: 2014 április 29, 06:54:29 »

aztan kiderul, hogy valami extraritka schwimmwagen valtot faragsz szet Tongue csak megirnam a valtokodot meg beraknek egy kepet az okosoknak

 Grin
Nincs váltókód mert már szétvágva vettem. Csak a harang része van meg.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71580 Dátum: 2014 április 29, 06:51:17 »

Ez nem a Vidámvasárnap, hogy hiszel benne vagy sem. Cheesy Ha nem megy fel akkor nem megy fel.Cheesy Nemtudom milyen váltó, már így vettem, legyöngyözve, én csak lefestettem.Cheesy De úgy is szétvagdalom és akkor ráfaragom a motorra.  Cool
aztan kiderul, hogy valami extraritka schwimmwagen valtot faragsz szet Tongue csak megirnam a valtokodot meg beraknek egy kepet az okosoknak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #71579 Dátum: 2014 április 29, 05:21:47 »

ezt én nem nagyon hiszem el hacsak nem valami őskövület 6voltos lendkerékhez való lenne, de inkább még akkorse Undecided

Ez nem a Vidámvasárnap, hogy hiszel benne vagy sem. Cheesy Ha nem megy fel akkor nem megy fel.Cheesy Nemtudom milyen váltó, már így vettem, legyöngyözve, én csak lefestettem.Cheesy De úgy is szétvagdalom és akkor ráfaragom a motorra.  Cool
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71578 Dátum: 2014 április 28, 21:30:23 »

a váltókar alján levő golyón, ami belemegy a váltórudazatba? szerintem max a kart lehetne meghajlítani, azt meg minek?
huh, azt hát,nem gondoltam hogy nem egyértelmü. Undecided a régebbi kar nem ott ált ki az alvázalagútból és azért volt meghajlítva Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71577 Dátum: 2014 április 28, 18:34:20 »

a pöcköst meg lehet hajlítani hogy frenkibb kinézetü legyen a régebbiek meg is vannak mint a buszé is. Wink
a váltókar alján levő golyón, ami belemegy a váltórudazatba? szerintem max a kart lehetne meghajlítani, azt meg minek?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71576 Dátum: 2014 április 28, 17:29:14 »

Ahogy nézem elég sokat kéne levenni belőle. Igaz csak kb. az 1/3-ából mert úgy is szét lesz szabdalva...de meglepődtem, hogy nem megy rá. Szóval akkor eltérések vannak.
Az mondjuk okés, hogy az 1.6-ra nem megy fel az 1.3-as...de nem gondoltam volna, hogy 1.3-ason belül is vannak eltérések (pl. azt hittem, hogy ami mondjuk felmegy az F-esre az jó lesz AR-eshez is...de akkor nem).

Köszi csak ennyit szerettem volna tudni.SmileySmileyWink 
ezt én nem nagyon hiszem el hacsak nem valami őskövület 6voltos lendkerékhez való lenne, de inkább még akkorse Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71575 Dátum: 2014 április 28, 17:27:00 »

Segítséget szeretnék kérni. Mi a különbség a pre és az after váltókar között? A pre alján levő "golyón" van egy pöcök, azt nem tudom, mi célt szolgál.
Illetve afterek között is találtam olyat, amint csak golyó van, a másikon meg pöcök is. Melyik mibe való?
a pöcköst meg lehet hajlítani hogy frenkibb kinézetü legyen a régebbiek meg is vannak mint a buszé is. Wink

Lazlow
« Hozzászólás #71574 Dátum: 2014 április 28, 17:18:39 »

vagy nem.
előveszed a flexet vagy dremmelt, aztán faragsz a váltóharangból egy kicsinykét.

Ahogy nézem elég sokat kéne levenni belőle. Igaz csak kb. az 1/3-ából mert úgy is szét lesz szabdalva...de meglepődtem, hogy nem megy rá. Szóval akkor eltérések vannak.
Az mondjuk okés, hogy az 1.6-ra nem megy fel az 1.3-as...de nem gondoltam volna, hogy 1.3-ason belül is vannak eltérések (pl. azt hittem, hogy ami mondjuk felmegy az F-esre az jó lesz AR-eshez is...de akkor nem).

Köszi csak ennyit szerettem volna tudni.SmileySmileyWink 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71573 Dátum: 2014 április 28, 17:10:32 »

Sziasztok!

Ma felpróbáltam a váltóharangot amit még múlt évben vettem de megdöbbentem mert nem jó az AR-es mocira (180-as kuplunggal). A lendkerék fogai beleérnek a váltóharang házába. Tudtommal a váltók csereszabatosak. Vagy nem?  Huh

Üdv.

vagy nem.
előveszed a flexet vagy dremmelt, aztán faragsz a váltóharangból egy kicsinykét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71572 Dátum: 2014 április 28, 16:41:57 »

Sziasztok!

Ma felpróbáltam a váltóharangot amit még múlt évben vettem de megdöbbentem mert nem jó az AR-es mocira (180-as kuplunggal). A lendkerék fogai beleérnek a váltóharang házába. Tudtommal a váltók csereszabatosak. Vagy nem?  Huh

Üdv.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71571 Dátum: 2014 április 28, 15:21:46 »

Segítséget szeretnék kérni. Mi a különbség a pre és az after váltókar között? A pre alján levő "golyón" van egy pöcök, azt nem tudom, mi célt szolgál.
Illetve afterek között is találtam olyat, amint csak golyó van, a másikon meg pöcök is. Melyik mibe való?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #71570 Dátum: 2014 április 27, 18:04:22 »

mámegvan, köszi.
a pisálós képet nem találom Tongue
Az a holnapi címlapfotó lesz asszem.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71569 Dátum: 2014 április 27, 17:06:22 »

Címlapkép, nagycikk.  Evil
Beljebb van pisilős kép is a régi tulajáról.  Grin Grin Grin
mámegvan, köszi.
a pisálós képet nem találom Tongue



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #71568 Dátum: 2014 április 27, 16:46:20 »

Totálkáááár! Grin
Címlapkép, nagycikk.  Evil
Beljebb van pisilős kép is a régi tulajáról.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71567 Dátum: 2014 április 27, 16:42:51 »


a kép honnan van?
Totálkáááár! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #71566 Dátum: 2014 április 27, 16:18:33 »

érdekes, nem hívott fel panaszkodni, meg emilben sem kurvaanyázott.
Majd hétfőn ebédidőben az ügyvédje.  Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71565 Dátum: 2014 április 27, 16:13:14 »

Még szóba áll Veled?  Evil
érdekes, nem hívott fel panaszkodni, meg emilben sem kurvaanyázott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #71564 Dátum: 2014 április 27, 16:07:40 »

majd összeszoknak az új gazdájával.
Még szóba áll Veled?  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71563 Dátum: 2014 április 27, 16:05:14 »

Megvédjük PéBát, ő nem lesz kötélen Smiley

Ulrich kötélen... Micsoda szégyen!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71562 Dátum: 2014 április 27, 16:03:18 »

Nem kellett volna hozzányúlni ahhoz a kuplunghoz.  Evil
Ulrich kötélen... Micsoda szégyen!
majd összeszoknak az új gazdájával.
a kép honnan van?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71561 Dátum: 2014 április 27, 11:10:40 »

Ulrich kötélen... Micsoda szégyen!

Nem kellett volna hozzányúlni ahhoz a kuplunghoz.  Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71560 Dátum: 2014 április 27, 09:56:31 »

Azért én állványon szoktam szimeringet behúzatni, főtengelyt hézagolni. Illetve kérdésem (tényleg csak kíváncsiságból), hogy aki váltóharangot használ szerelőállványnak, az a 2 blokkfelet nem az állványon szereli össze? Mert én úgy képzelem, hogy arra csak összehúzott motort tudsz feltenni!?


Asztalon rakom össze a blokkfeleket, aztán teszem állványra, mert utána kell jobban a forgatás.

De nem is mindig használom az állványt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #71559 Dátum: 2014 április 27, 09:43:55 »

már megtörtént a művelet, köszönöm.
jó lett, és a kuplung sem ráz már
Nem kellett volna hozzányúlni ahhoz a kuplunghoz.  Evil


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71558 Dátum: 2014 április 26, 22:30:19 »

Csodalatos. Hova kell erte jonni, es hova fer be fajdalommentesen?
Írtam privátban neked.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71557 Dátum: 2014 április 26, 22:25:51 »

Vadi új 3000 forint. 2 darab is van a polcomon.
Csodalatos. Hova kell erte jonni, es hova fer be fajdalommentesen?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71556 Dátum: 2014 április 26, 22:14:16 »

Sziasztok, van arra vinatkozolag tapasztalat, hogy milyen szivattyus tartalyt erdemes beszerelni? A wartburgé béna, nem is fér el jól. Konkret tipus erdekelne. Olcso jeligere, tehat elsosorban tucatautok megoldasa erdekel.
Vadi új 3000 forint. 2 darab is van a polcomon.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.