www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 02:31:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14853638 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71611 Dátum: 2014 április 30, 10:00:53 »

flexesnek : itten van kép a piros nyil a bund amit privátban beszéltünk , a kék nyil egy másik méret  a sárga pedig az ékszíjtárcsa labirintja miatt nem szabad vele semmit csinálni vagy esetleg szimeringházat építeni bele.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71610 Dátum: 2014 április 30, 09:18:31 »

Sajnos látatlanban ezen információk alapján sem lehet véleményt mondani. Szét kell szedni, meg kell mérni. A főtengely megmozgatása és megforgatása sem beszédes, mert egy 100ezret futott motor egy hosszirányú hézagolás után ugyanúgy tud kottyanásmentes lenni és ugyanúgy tudod két ujjal forgatni. Itt századokról beszélünk, amit még tolómérővel sem tudsz korrektül ellenőrizni, nem, hogy kézzel. (Ezért bírom azt amikor valaki azt mondja, hogy felújítottam a motorom, de gépmunka nem kellett, mert minden tökéletes volt. Mindezt csupán szemrevételezéssel megállapítva.)
Pl. a hosszirányú hézagolás ha pár századdal szorosabb lesz (0,07mm az alsó érték), attól ugyanúgy tudod forgatni a motort, viszont lazán elkeni a hátsó csapágyat mondjuk 20km után. Illetve olyan dolgokat is számítanak, hogy köszörülés után polírozták-e a csapokat vagy nem, stb.
Ez a motor lehet nagyon jó, illetve akár bukta is. (Mondjuk az összehúzott blokk, de nem felszerelt hajtórúd az nem jó ómen, meg az az igazság, hogy tanműhelyben láttam már veszélyes dolgokat.)
Én azt javasolnám, ha az a kérdés, hogy megvásárold-e, hogy a rizikó miatt vagy nyomott áron kell megvenni (alkatrészárban és a gépmunkát nem számolva), vagy úgy, hogy széthúzhasd a blokkot és a mérések, látottak alapján fizetni magasabb vagy alacsonyabb árat.

Ez egy huszonéve felújított blokk,Ausztriából jött,egy ottani autószerelő tanműhelyben,az volt a feladat,hogy egy bogármotort generáloznak teljesen fel.A blokkot vonalba fúrták,a főtengelyt köszörülték,és új csapágyakkal összerakták,és valamiért itt véget is ért a történet,nem csinálták tovább,a többi alkatrésze külön van hozzá egy dobozban.A főtengelynek semmi  holtjátéka,nulla kotyogás vagy mozgás,tök passzentos,viszont kétujjal,a mutató és a hüvelyk ujjammal,játszva,szinte nulla erőkifejtés nélkül tekerem.
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 30, 09:20:02 írta callook »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71609 Dátum: 2014 április 30, 07:30:06 »

Sárvédő peremre gondolhatott,kb. pont középtájon...(Úgy mérhette ezt a távolságot...
igen, aztán rájöttem. az nálam hátul 65,5cm.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71608 Dátum: 2014 április 30, 01:26:57 »

nem a Szakál Metált akarom lehúzni
En ugyan nagyon tavol allok egyelore a motor szet-ossze jatektol, de akihez eddig mi motort vittunk felujitani, mind azt mondta, hogy a Szakal-Metal csak vegszukseg eseten, mert a bogarmotor nem igazan illik a profiljukba es sokat elrontanak. Sajat tapasztalatom nincs. (illetve van, de azt nem hozzajuk vittuk es jo lett :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71607 Dátum: 2014 április 29, 23:38:27 »

Persze, nincs is ezzel semmi, a kabriónkba is ők csinálták anno a gépmunkát, illetve az én régi 1,6 motoromon is. Csak arról beszélek, hogy hajlamosak vagyunk drágának nyilvánítani egy olyan munkát amit nem láttunk, valójában meg ha kiszámolnánk a ráfordított többlet munkaidőt, akkor rájönnénk, hogy kisebb haszna van a dolgon, mint az olcsó gépműhelynek. (Az általam favorizált gépműhelynek tényleg hihetetlen a munkája és mindig pontosan ugyanolyan, a tól/ig határon belül mindig ugyanoda fúrnak, köszörülnek. Emellett ez a két gépműhely (Merki és Mareszon keresztül a Peti) látszik, hogy mindig mindent mérnek, ellenőriznek. Olyan dolgokra hívják fel a figyelmemet, olyan dolgokra kérdeznek rá, amivel más műhely nem is foglalkozik, csak megcsinálja a munkát és küldi vissza. Tehát ár/érték arányban lehet az olcsó és a drága is jó.

ezt a történetet én már hallottam tőled 2x ezért fostam is kicsit a szakál-metáltól  de aztán a pénztárca döntött helyettem, meg arra is gondoltam ha máshova vinnék 100blokkot ott is benne van hogy egyet elbaszcsikáznak  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71606 Dátum: 2014 április 29, 23:24:49 »

Alkatrészesből áthozva:

Az az igazság, hogy raktunk már össze ilyen blokkot nagyon régen (egyébként szinte mind vetemedett valamennyire), és valóban megy az a motor a mai napig, viszont hidegen hallasz egy enyhe (sokan észre sem veszik) kopogást. Emellett sajnos ez előtt az eset előtt rakott össze apu egy motort ami a Szakál Metáltól jött. Rövid idő után megszorult. Szétszedés és mérés után egyértelmű volt, hogy a gépműhely hibázott (már nem emlékszem mi volt a gond de sajnos összerakás előtt nem mért apu, hiszen a csapágyak is onnan jöttek, illetve több tíz motort csináltak már nekünk). A gépműhelyben közösen megnéztük a dolgot, közösen megmértük a blokkot, főtengelyt és elismerték a hibát, garanciában megcsinálták a gépmunkát  és adták az új csapágyakat, de a motor kiszedését (szép fényezett, felületkezelt elemek), a motor szét és összerakását, a pesti utat, az új tömítéseket és olajat mi álltuk. Meg a lerobbant autó elvontatását. Szóval többet nem akartunk kockáztatni.
De mindezzel nem a Szakál Metált akarom lehúzni, hisz' hosszú évekig csak velük csináltattuk a gépmunkát, nagyon gyorsak és olcsók voltak, nem volt probléma. A fenti két eset lehetett véletlen is. Csak azt akartam kihangsúlyozni, hogy gépmunka és gépmunka között van különbség. Konkrétan az általam leírt Merki-féle gépmunka majdnem 10 lépéssel többet tartalmaz, mégis mindkettőt simán bogár motor gépmunkának nevezzük, csak az egyiket drágálljuk, pedig nem dupla, hanem többszörös munka van benne.

ezt a történetet én már hallottam tőled 2x ezért fostam is kicsit a szakál-metáltól  de aztán a pénztárca döntött helyettem, meg arra is gondoltam ha máshova vinnék 100blokkot ott is benne van hogy egyet elbaszcsikáznak  Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71605 Dátum: 2014 április 29, 23:18:52 »

Alkatrészesből áthozva:

Az az igazság, hogy raktunk már össze ilyen blokkot nagyon régen (egyébként szinte mind vetemedett valamennyire), és valóban megy az a motor a mai napig, viszont hidegen hallasz egy enyhe (sokan észre sem veszik) kopogást. Emellett sajnos ez előtt az eset előtt rakott össze apu egy motort ami a Szakál Metáltól jött. Rövid idő után megszorult. Szétszedés és mérés után egyértelmű volt, hogy a gépműhely hibázott (már nem emlékszem mi volt a gond de sajnos összerakás előtt nem mért apu, hiszen a csapágyak is onnan jöttek, illetve több tíz motort csináltak már nekünk). A gépműhelyben közösen megnéztük a dolgot, közösen megmértük a blokkot, főtengelyt és elismerték a hibát, garanciában megcsinálták a gépmunkát  és adták az új csapágyakat, de a motor kiszedését (szép fényezett, felületkezelt elemek), a motor szét és összerakását, a pesti utat, az új tömítéseket és olajat mi álltuk. Meg a lerobbant autó elvontatását. Szóval többet nem akartunk kockáztatni.
De mindezzel nem a Szakál Metált akarom lehúzni, hisz' hosszú évekig csak velük csináltattuk a gépmunkát, nagyon gyorsak és olcsók voltak, nem volt probléma. A fenti két eset lehetett véletlen is. Csak azt akartam kihangsúlyozni, hogy gépmunka és gépmunka között van különbség. Konkrétan az általam leírt Merki-féle gépmunka majdnem 10 lépéssel többet tartalmaz, mégis mindkettőt simán bogár motor gépmunkának nevezzük, csak az egyiket drágálljuk, pedig nem dupla, hanem többszörös munka van benne.

ahelyett hogy összeraktad volna , azóta is jó lenne de te  inkább szivattad magad  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71604 Dátum: 2014 április 29, 22:13:18 »

ez tízpontos Grin
olyan van a tiedben is Grin

Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71603 Dátum: 2014 április 29, 22:09:33 »

67,5??  Huh

szóval nálam:
a hátsó sárvédő alatt a lökőstartó vonalában 23,5cm a földig. a kipuff mögött középen a hátfal alsó pontjától 22,5cm.
az olajleeresztő mellett a blokk alsó bordájától 19,5cm a földig.
Sárvédő peremre gondolhatott,kb. pont középtájon...(Úgy mérhette ezt a távolságot...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71602 Dátum: 2014 április 29, 21:25:10 »


Arra gondoltam, hogy pl a hátsó sárvédő alső éle a talajtól (ez nekem most 67,5 cm) vagy valami hasonló.
67,5??  Huh

szóval nálam:
a hátsó sárvédő alatt a lökőstartó vonalában 23,5cm a földig. a kipuff mögött középen a hátfal alsó pontjától 22,5cm.
az olajleeresztő mellett a blokk alsó bordájától 19,5cm a földig.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71601 Dátum: 2014 április 29, 20:07:02 »

Nekem van riasztó a bogaramban.

Az állapota.  Grin
ez tízpontos Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71600 Dátum: 2014 április 29, 18:14:57 »

Nekem van riasztó a bogaramban.

Az állapota.  Grin
:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71599 Dátum: 2014 április 29, 16:22:45 »

Nekem van riasztó a bogaramban.

Az állapota.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71598 Dátum: 2014 április 29, 14:11:11 »

Még ha a féken lenne.
Simán elhajtok a világ végéig kuplung nélkül.  Cheesy
arra meg ott a kézifék..
gáz helyett meg elmegy alapjáraton.
ha beraksz egy áramtalanító kapcsolót, akkor is el tudják vontatni, de legalább nem megy saját lábán, hacsak át nem köti a motortérben..
1303LS
« Hozzászólás #71597 Dátum: 2014 április 29, 14:03:00 »

Tudom nem ide való de szerintem nagy ötlet,nekem már lopták el autóm,és hátha valakiét egy ilyen mentené meg! Wink
Még ha a féken lenne.
Simán elhajtok a világ végéig kuplung nélkül.  Cheesy
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71596 Dátum: 2014 április 29, 13:37:56 »

Tudom nem ide való de szerintem nagy ötlet,nekem már lopták el autóm,és hátha valakiét egy ilyen mentené meg! Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71595 Dátum: 2014 április 29, 13:20:56 »

A hosszát nem tudom, de elvileg meg van különböztetve a kettő egymástól.
A bal oldalon nem ér végig a pengében a torzió, ezért gondoltam én is arra, hogy az vagy nem oda való, vagy felcserélődött valamikor korábban a két oldal.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71594 Dátum: 2014 április 29, 13:17:35 »

Gumiméret stimmel. Előre is köszi, kiindulásnak jó lesz. Közben hátha van még valakinek valami jó ötlete, vagy gyári útmutatása a hátsó torzió beállításra. Most úgy van összerakva, hogy a fedél alsó csavarja pont látszott a penge alatt.

Másik kérdés: a torziók hossza a bal és jobb oldalon?
A hosszát nem tudom, de elvileg meg van különböztetve a kettő egymástól.

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71593 Dátum: 2014 április 29, 13:15:05 »

Megmérhetem 155 barummal is.
Nem kell, nekem is 165-ös van fenn.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71592 Dátum: 2014 április 29, 13:14:25 »

lehet hogy a motor egy alsó pontja fixebb lehet. mondjuk az olajleeresztőnél
este megmérem neked mindkettőt, ha el nem felejtem és más meg nem előz. az enyém '69es és én nem állítottam rajta hátul, talán jó viszonyítás, 165 R15-ös gumin

Megmérhetem 155 barummal is.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71591 Dátum: 2014 április 29, 13:13:58 »

lehet hogy a motor egy alsó pontja fixebb lehet. mondjuk az olajleeresztőnél
este megmérem neked mindkettőt, ha el nem felejtem és más meg nem előz. az enyém '69es és én nem állítottam rajta hátul, talán jó viszonyítás, 165 R15-ös gumin

Gumiméret stimmel. Előre is köszi, kiindulásnak jó lesz. Közben hátha van még valakinek valami jó ötlete, vagy gyári útmutatása a hátsó torzió beállításra. Most úgy van összerakva, hogy a fedél alsó csavarja pont látszott a penge alatt.

Másik kérdés: a torziók hossza a bal és jobb oldalon?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71590 Dátum: 2014 április 29, 13:10:14 »

Igaz, pongyolán fogalmaztam.

A hátsó torziót szeretném még emelni,mert a gyerekekkel már úgy tűnik nagyon ül a hátulja.
Arra gondoltam, hogy pl a hátsó sárvédő alső éle a talajtól (ez nekem most 67,5 cm) vagy valami hasonló.
lehet hogy a motor egy alsó pontja fixebb lehet. mondjuk az olajleeresztőnél
este megmérem neked mindkettőt, ha el nem felejtem és más meg nem előz. az enyém '69es és én nem állítottam rajta hátul, talán jó viszonyítás, 165 R15-ös gumin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71589 Dátum: 2014 április 29, 13:03:35 »

mi mennyi? és hol?
Igaz, pongyolán fogalmaztam.

A hátsó torziót szeretném még emelni,mert a gyerekekkel már úgy tűnik nagyon ül a hátulja.
Arra gondoltam, hogy pl a hátsó sárvédő alső éle a talajtól (ez nekem most 67,5 cm) vagy valami hasonló.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71588 Dátum: 2014 április 29, 12:59:00 »

Mennyire a hátsó magasság gyári értéke (68-as modellév)?
mi mennyi? és hol?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #71587 Dátum: 2014 április 29, 12:51:15 »

Mennyire a hátsó magasság gyári értéke (68-as modellév)?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71586 Dátum: 2014 április 29, 11:40:34 »

A pre az hajlított volt végig.

köszi, akkor biztos az, csak rosszul emlékszem. okoz bármi gondot, ha leflexelem a kis pöcköt?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71585 Dátum: 2014 április 29, 11:39:17 »

A pre az hajlított volt végig.

ok, köszi. Így már érthető. Nekem van after és pre is és pöcökkel, egyenes mindegyik.  Cool

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71584 Dátum: 2014 április 29, 10:23:23 »

amelyiken van pöcök az a régifajta és annak a váltórudazata is hosszabb és az a kar szokott hajlított lenni, amásik meg a másik ..... Undecided
ok, köszi. Így már érthető. Nekem van after és pre is és pöcökkel, egyenes mindegyik.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71583 Dátum: 2014 április 29, 10:21:58 »

Tati! Iszol Te eleget?  Grin két féle váltókarom van otthon (most mindegy, hogy pre, vagy after, ilyen is, olyan is), aminek van pöcök alul a rudazatba menő nagy golyón és aminek nincs. Melyik mibe való?
Mert ahogy nézem, nálam csak a pöcök nélküli megy bele.
amelyiken van pöcök az a régifajta és annak a váltórudazata is hosszabb és az a kar szokott hajlított lenni, amásik meg a másik ..... Undecided

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71582 Dátum: 2014 április 29, 08:59:57 »

huh, azt hát,nem gondoltam hogy nem egyértelmü. Undecided a régebbi kar nem ott ált ki az alvázalagútból és azért volt meghajlítva Evil
Tati! Iszol Te eleget?  Grin két féle váltókarom van otthon (most mindegy, hogy pre, vagy after, ilyen is, olyan is), aminek van pöcök alul a rudazatba menő nagy golyón és aminek nincs. Melyik mibe való?
Mert ahogy nézem, nálam csak a pöcök nélküli megy bele.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #71581 Dátum: 2014 április 29, 06:54:29 »

aztan kiderul, hogy valami extraritka schwimmwagen valtot faragsz szet Tongue csak megirnam a valtokodot meg beraknek egy kepet az okosoknak

 Grin
Nincs váltókód mert már szétvágva vettem. Csak a harang része van meg.  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71580 Dátum: 2014 április 29, 06:51:17 »

Ez nem a Vidámvasárnap, hogy hiszel benne vagy sem. Cheesy Ha nem megy fel akkor nem megy fel.Cheesy Nemtudom milyen váltó, már így vettem, legyöngyözve, én csak lefestettem.Cheesy De úgy is szétvagdalom és akkor ráfaragom a motorra.  Cool
aztan kiderul, hogy valami extraritka schwimmwagen valtot faragsz szet Tongue csak megirnam a valtokodot meg beraknek egy kepet az okosoknak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #71579 Dátum: 2014 április 29, 05:21:47 »

ezt én nem nagyon hiszem el hacsak nem valami őskövület 6voltos lendkerékhez való lenne, de inkább még akkorse Undecided

Ez nem a Vidámvasárnap, hogy hiszel benne vagy sem. Cheesy Ha nem megy fel akkor nem megy fel.Cheesy Nemtudom milyen váltó, már így vettem, legyöngyözve, én csak lefestettem.Cheesy De úgy is szétvagdalom és akkor ráfaragom a motorra.  Cool
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71578 Dátum: 2014 április 28, 21:30:23 »

a váltókar alján levő golyón, ami belemegy a váltórudazatba? szerintem max a kart lehetne meghajlítani, azt meg minek?
huh, azt hát,nem gondoltam hogy nem egyértelmü. Undecided a régebbi kar nem ott ált ki az alvázalagútból és azért volt meghajlítva Evil

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71577 Dátum: 2014 április 28, 18:34:20 »

a pöcköst meg lehet hajlítani hogy frenkibb kinézetü legyen a régebbiek meg is vannak mint a buszé is. Wink
a váltókar alján levő golyón, ami belemegy a váltórudazatba? szerintem max a kart lehetne meghajlítani, azt meg minek?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71576 Dátum: 2014 április 28, 17:29:14 »

Ahogy nézem elég sokat kéne levenni belőle. Igaz csak kb. az 1/3-ából mert úgy is szét lesz szabdalva...de meglepődtem, hogy nem megy rá. Szóval akkor eltérések vannak.
Az mondjuk okés, hogy az 1.6-ra nem megy fel az 1.3-as...de nem gondoltam volna, hogy 1.3-ason belül is vannak eltérések (pl. azt hittem, hogy ami mondjuk felmegy az F-esre az jó lesz AR-eshez is...de akkor nem).

Köszi csak ennyit szerettem volna tudni.SmileySmileyWink 
ezt én nem nagyon hiszem el hacsak nem valami őskövület 6voltos lendkerékhez való lenne, de inkább még akkorse Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71575 Dátum: 2014 április 28, 17:27:00 »

Segítséget szeretnék kérni. Mi a különbség a pre és az after váltókar között? A pre alján levő "golyón" van egy pöcök, azt nem tudom, mi célt szolgál.
Illetve afterek között is találtam olyat, amint csak golyó van, a másikon meg pöcök is. Melyik mibe való?
a pöcköst meg lehet hajlítani hogy frenkibb kinézetü legyen a régebbiek meg is vannak mint a buszé is. Wink

Lazlow
« Hozzászólás #71574 Dátum: 2014 április 28, 17:18:39 »

vagy nem.
előveszed a flexet vagy dremmelt, aztán faragsz a váltóharangból egy kicsinykét.

Ahogy nézem elég sokat kéne levenni belőle. Igaz csak kb. az 1/3-ából mert úgy is szét lesz szabdalva...de meglepődtem, hogy nem megy rá. Szóval akkor eltérések vannak.
Az mondjuk okés, hogy az 1.6-ra nem megy fel az 1.3-as...de nem gondoltam volna, hogy 1.3-ason belül is vannak eltérések (pl. azt hittem, hogy ami mondjuk felmegy az F-esre az jó lesz AR-eshez is...de akkor nem).

Köszi csak ennyit szerettem volna tudni.SmileySmileyWink 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71573 Dátum: 2014 április 28, 17:10:32 »

Sziasztok!

Ma felpróbáltam a váltóharangot amit még múlt évben vettem de megdöbbentem mert nem jó az AR-es mocira (180-as kuplunggal). A lendkerék fogai beleérnek a váltóharang házába. Tudtommal a váltók csereszabatosak. Vagy nem?  Huh

Üdv.

vagy nem.
előveszed a flexet vagy dremmelt, aztán faragsz a váltóharangból egy kicsinykét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71572 Dátum: 2014 április 28, 16:41:57 »

Sziasztok!

Ma felpróbáltam a váltóharangot amit még múlt évben vettem de megdöbbentem mert nem jó az AR-es mocira (180-as kuplunggal). A lendkerék fogai beleérnek a váltóharang házába. Tudtommal a váltók csereszabatosak. Vagy nem?  Huh

Üdv.
Oldalak: 1 ... 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.