www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 09:31:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14879955 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72171 Dátum: 2014 Június 01, 18:42:54 »

Én pedig csak leírtam, hogy mi van. Senki nem reklamált, senki nem nevezett senkit köcsögnek.
Én is csak "jelképesen" jelzöztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72170 Dátum: 2014 Június 01, 18:42:41 »

Ez a bukta mindig benne van egy adás-vételben.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72169 Dátum: 2014 Június 01, 18:42:08 »

Ez a bukta mindig benne van egy adás-vételben.
Én is eladtam a buszt,20 éve volt nálam,de fogalmam nincs,milyen állapotban van a motor?
Ha szétboritja az uj gazdája és hasonló látvány fogadja,akkor én leszek a k5sög eladó?
Nem tisztem a Bácsit védeni,csak egy gondolatot irtam ide.
20 év együtt élés után ki más lenne a felelőse?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72168 Dátum: 2014 Június 01, 18:39:45 »

Ez a bukta mindig benne van egy adás-vételben.
Én is eladtam a buszt,20 éve volt nálam,de fogalmam nincs,milyen állapotban van a motor?
Ha szétboritja az uj gazdája és hasonló látvány fogadja,akkor én leszek a k5sög eladó?
Nem tisztem a Bácsit védeni,csak egy gondolatot irtam ide.

Én pedig csak leírtam, hogy mi van. Senki nem reklamált, senki nem nevezett senkit köcsögnek.

De azért azt jegyezzük meg, hogy kb. 50-80 km használat után az motort szét kellett szedni, mert üzemképtelenné vált.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 01, 18:42:09 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72167 Dátum: 2014 Június 01, 18:36:34 »


Hát, tényleg elég kínos volt.
Ez a bukta mindig benne van egy adás-vételben.
Én is eladtam a buszt,20 éve volt nálam,de fogalmam nincs,milyen állapotban van a motor?
Ha szétboritja az uj gazdája és hasonló látvány fogadja,akkor én leszek a k5sög eladó?
Nem tisztem a Bácsit védeni,csak egy gondolatot irtam ide.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72166 Dátum: 2014 Június 01, 18:23:26 »

Ezért jó régi motorostól venni bogarat. Grin


Hát, tényleg elég kínos volt. Elvitte egy szerelőhöz, elmondta a szerelő, hogy mi a helyzet, mondtam neki, hogy ne aggódjon, biztos csak túloz, mert nem látott még öreg autót és az újakhoz van szokva, aztán kiderült kiről is van szó (Tóth Gabi, Biatorbágy), óvatosan fogalmazva is látott már pár öreg autót... de azért én is elmentem, mert a srác tényleg kétségbe volt esve.
Sajnos én sem tudtam semmi vigasztalót mondani.
A magamnak őrzött újszerű 1.3-as hengerdugó készletemet eladtam neki jelképes áron és segítek amit tudok.

Most készül a motor, minimál költséggel, de van, amit meg kell csinálni, mert nem lehet máshogy összerakni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72165 Dátum: 2014 Június 01, 18:12:46 »

Az a motor, ami benne volt, gyakorlatilag szemétbe való. Ezt most nem ezért vagy azért mondom, hanem objektíve.

Az egyik hengerfejben egy db szelep valami miatt ki volt cserélve, minden más szelep vége szarrá kopva. Szelepvezetők szarrá kopva. A folyamatos kifújás miatt a hengerfej tömítő felülete teljesen rossz.


 A 16 db hengerfej csavarból 8 db ki volt szakadva a blokkból, természetesen a menetet is kihozva.

A hajtórudak MINDEN csapszegperselye durván ovális.

A hengerekben valami nagyon furcsa dugattyúk voltak, én még életemben nem láttam ilyet, szerintem valaki otthon öntötte őket, a gyűrűk pedig nagyjából 2 mm-es hézaggal voltak illesztve.

A csapágyakat nem néztem meg.

 Embarrassed
Ezért jó régi motorostól venni bogarat. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72164 Dátum: 2014 Június 01, 18:05:04 »

a sztorin vigyorogtam, a végén nem.
megdeglett a motor? :-/

Az a motor, ami benne volt, gyakorlatilag szemétbe való. Ezt most nem ezért vagy azért mondom, hanem objektíve.

Az egyik hengerfejben egy db szelep valami miatt ki volt cserélve, minden más szelep vége szarrá kopva. Szelepvezetők szarrá kopva. A folyamatos kifújás miatt a hengerfej tömítő felülete teljesen rossz.


 A 16 db hengerfej csavarból 8 db ki volt szakadva a blokkból, természetesen a menetet is kihozva.

A hajtórudak MINDEN csapszegperselye durván ovális.

A hengerekben valami nagyon furcsa dugattyúk voltak, én még életemben nem láttam ilyet, szerintem valaki otthon öntötte őket, a gyűrűk pedig nagyjából 2 mm-es hézaggal voltak illesztve.

A csapágyakat nem néztem meg.

 Embarrassed

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #72163 Dátum: 2014 Június 01, 17:12:19 »

a sztorin vigyorogtam, a végén nem.
megdeglett a motor? :-/
Kasztni ellakatolva, kuplung már rég széthullott, motor nyekk. Gumik milyenek rajta?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72162 Dátum: 2014 Június 01, 17:00:01 »

Sziasztok, bem tudom, ebbe a topicba valo-e, majd a moderatorok a helyére teszik, ha nem.

Koszonunk mindent. http://belsoseg.blog.hu/2014/06/01/elment_az_eszunk_kasztnit_csereltunk_a_bogaron

T

a sztorin vigyorogtam, a végén nem.
megdeglett a motor? :-/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72161 Dátum: 2014 Június 01, 16:20:44 »

Sziasztok, bem tudom, ebbe a topicba valo-e, majd a moderatorok a helyére teszik, ha nem.

Koszonunk mindent. http://belsoseg.blog.hu/2014/06/01/elment_az_eszunk_kasztnit_csereltunk_a_bogaron

T
Legközelebb kéretik szólni, 1-2 ember biztos ment volna. Pl. én is.  Wink

Cikk jó, szét röhögtem rajta magam.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #72160 Dátum: 2014 Június 01, 12:07:13 »

Sziasztok, bem tudom, ebbe a topicba valo-e, majd a moderatorok a helyére teszik, ha nem.

Koszonunk mindent. http://belsoseg.blog.hu/2014/06/01/elment_az_eszunk_kasztnit_csereltunk_a_bogaron

T

Ez valami hatalmas buli lehetett... de minden elismerésem a Tiétek!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #72159 Dátum: 2014 Június 01, 11:38:32 »

Napsugarast!


Vadász, vadász... Smiley

Gratula, épelmementesek (azért Karesz eredeti gondolataira, ott az ebéd mellett kíváncsi lettem volna...) vagytok. Csakígytovább.

Üdv!

Trau
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72158 Dátum: 2014 Június 01, 11:20:55 »

Sziasztok, bem tudom, ebbe a topicba valo-e, majd a moderatorok a helyére teszik, ha nem.

Koszonunk mindent. http://belsoseg.blog.hu/2014/06/01/elment_az_eszunk_kasztnit_csereltunk_a_bogaron

T

  kár h nem voltam jelen, NAGYOK vagytok Stunt arcán azér látzik h jól kiörvendte magát  Grin

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72157 Dátum: 2014 Június 01, 11:08:08 »

Sziasztok, bem tudom, ebbe a topicba valo-e, majd a moderatorok a helyére teszik, ha nem.

Koszonunk mindent. http://belsoseg.blog.hu/2014/06/01/elment_az_eszunk_kasztnit_csereltunk_a_bogaron

T

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #72156 Dátum: 2014 Június 01, 09:16:57 »

Sziasztok, bem tudom, ebbe a topicba valo-e, majd a moderatorok a helyére teszik, ha nem.

Koszonunk mindent. http://belsoseg.blog.hu/2014/06/01/elment_az_eszunk_kasztnit_csereltunk_a_bogaron

T
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #72155 Dátum: 2014 Május 31, 20:32:20 »

Egy fém kupak van a lukban gyárilag beragasztva lefestve.

Kösz... akkor az nekem nem van... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #72154 Dátum: 2014 Május 31, 20:17:57 »

Egy kérdésem lenne, akik ismerik az 1303-ast.
Ma állítottam egy kicsit a kormány holtjátékán és azt néztem, hogy a csomagtérben, az állítócsavarnál nincs semmi rajta: kupak, vagy dugó... Gyárilag is így van, vagy kellene ott lennie valaminek?
Egy fém kupak van a lukban gyárilag beragasztva lefestve.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #72153 Dátum: 2014 Május 31, 11:25:47 »

Egy kérdésem lenne, akik ismerik az 1303-ast.
Ma állítottam egy kicsit a kormány holtjátékán és azt néztem, hogy a csomagtérben, az állítócsavarnál nincs semmi rajta: kupak, vagy dugó... Gyárilag is így van, vagy kellene ott lennie valaminek?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72152 Dátum: 2014 Május 31, 07:23:22 »

13-as kulcsal az anyucit levettem,de a bilincsből a csavart nem tudom kivenni.A hatos csavarról a két anyát lehámoztam,de a csavart belül 10-es kulcsal nem tudtam megmozdítani mert tekeri a bilincset is. szétnyítani sem igazán megy a bilincs,mert meg van görbülve a hatos csavar is Undecided
Így meg sztem nem enged ki az elosztó sem a helyéről...
Akkor anya sem kell rá... Ezzel az erővel...  Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72151 Dátum: 2014 Május 30, 22:28:57 »

hát akkor a mögötte lévő 8-as anyát letekered és leveszed bilincsestől!   Evil  a satuban meg  széttekered a 6os csavart  Undecided
13-as kulcsal az anyucit levettem,de a bilincsből a csavart nem tudom kivenni.A hatos csavarról a két anyát lehámoztam,de a csavart belül 10-es kulcsal nem tudtam megmozdítani mert tekeri a bilincset is. szétnyítani sem igazán megy a bilincs,mert meg van görbülve a hatos csavar is Undecided
Így meg sztem nem enged ki az elosztó sem a helyéről...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72150 Dátum: 2014 Május 30, 20:34:13 »

Mai szmb!Kicseréltem a váltórudazat perselyét,Tettem alátétet az automata biztiöv felső csavarja alá,mert szorult a geci,Az első szélvédő elé is felkerült a sokáig halogatott csomagtérgumi, meg hát próbáltam rájönni a gyújtáselosztóban levő vezeték helyére,de nem találtam (korábban tettem fel képet).Ráadásul még a gyújtáselosztó nálam nem volt levéve a motorról,de most nem is lesz.Mivel a bilincsen dupla anya volt,de elment a menet múltkori gyújtás beállításnál.Gondoltam kicserélem a csavart,de kivenni sem tudtam.Így most nincs meghúzva a bilincs...
hát akkor a mögötte lévő 8-as anyát letekered és leveszed bilincsestől!   Evil  a satuban meg  széttekered a 6os csavart  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72149 Dátum: 2014 Május 30, 20:32:24 »

Akinek van használt féltengely csapágya, és nem kell neki az adja nekem. Kéne 8 darab. Rozsdás beálltak is jók.

tíz perce cseréltem ki egyet ,mostmár nem ordít a csapágy viszont hallani hogy a váltó búg  Undecided

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72148 Dátum: 2014 Május 30, 19:27:24 »

Akinek van használt féltengely csapágya, és nem kell neki az adja nekem. Kéne 8 darab. Rozsdás beálltak is jók.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72147 Dátum: 2014 Május 30, 17:38:43 »

Mai szmb!Kicseréltem a váltórudazat perselyét,Tettem alátétet az automata biztiöv felső csavarja alá,mert szorult a geci,Az első szélvédő elé is felkerült a sokáig halogatott csomagtérgumi, meg hát próbáltam rájönni a gyújtáselosztóban levő vezeték helyére,de nem találtam (korábban tettem fel képet).Ráadásul még a gyújtáselosztó nálam nem volt levéve a motorról,de most nem is lesz.Mivel a bilincsen dupla anya volt,de elment a menet múltkori gyújtás beállításnál.Gondoltam kicserélem a csavart,de kivenni sem tudtam.Így most nincs meghúzva a bilincs...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72146 Dátum: 2014 Május 29, 20:36:48 »

köszönöm szépen így útólag neked és Tatinak is.Ránézek majd mi az ábra vele. Mivel nekem csak lóg,fondolom az alaplapról leszakadva....milyen hibát tud oöozni,vagyis milyen jelenséget ha nincs meg a gyujtáselosztó alaplapján levő test? Mert enyém megy szépen,bár néha rángat
néha rángat Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72145 Dátum: 2014 Május 29, 20:29:45 »

Alaplapra adja a testet.
köszönöm szépen így útólag neked és Tatinak is.Ránézek majd mi az ábra vele. Mivel nekem csak lóg,fondolom az alaplapról leszakadva....milyen hibát tud oöozni,vagyis milyen jelenséget ha nincs meg a gyujtáselosztó alaplapján levő test? Mert enyém megy szépen,bár néha rángat

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72144 Dátum: 2014 Május 29, 19:47:26 »

Azzal 80 - 100 le elérhető?
egy bogárba minek annyi?
70 lóval úgy hátbapöcköl, hogy beszarsz :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72143 Dátum: 2014 Május 29, 18:03:15 »

Progresziv weber.

Azzal 80 - 100 le elérhető?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72142 Dátum: 2014 Május 29, 16:58:25 »

Egy ilyen 80 - 100 le közötti automata váltós már a most épülő autómban is nekem tökéletesen megfelelne.
Csak a dupla karbik nem nagyon férnek el a motortérben az automata kiszolgáló berendezései miatt.
Esetleg erre van valami ötleted?
 
Progresziv weber.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72141 Dátum: 2014 Május 29, 16:42:04 »

Ez a henger biztos jól ment...  Undecided


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72140 Dátum: 2014 Május 29, 15:22:42 »

Egy tuningolt gyári aranyáron.

Egy ilyen 80 - 100 le közötti automata váltós már a most épülő autómban is nekem tökéletesen megfelelne.
Csak a dupla karbik nem nagyon férnek el a motortérben az automata kiszolgáló berendezései miatt.
Esetleg erre van valami ötleted?
 
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72139 Dátum: 2014 Május 29, 14:51:09 »


Engem meg mindig az érdekelt, hogy mennyire bírná ez a váltó a tuningot.

Ennek az a baja, hogy az "egyes" viszonylag hosszú, még akkor is amikor 1 fokozatban indulsz, és a 2 fokozat (autobahfahr) is veszít az erőből a hidrokuplung miatt.
Mi volna, ha mögé tennénk egy 80-100 lóerős motor, szerintem nagyon élvezhető lenne, annak az árán, hogy a munkafolyadékot (ATF) biztos sűrűbben kellene cserélni, mert megégne. Egyéb műszaki hátrányát nem látom, a mechanikus kuplung és a váltó biztos bírná, mert nem sokban különbözik a sima bogár váltótól.

Szerintem nagyon érdekes autó lenne és jól is menne.

Egy ilyen 80 - 100 le közötti automata váltós már a most épülő autómban is nekem tökéletesen megfelelne.
Csak a dupla karbik nem nagyon férnek el a motortérben az automata kiszolgáló berendezései miatt.
Esetleg erre van valami ötleted?
 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72138 Dátum: 2014 Május 29, 14:03:25 »


Engem meg mindig az érdekelt, hogy mennyire bírná ez a váltó a tuningot.

Ennek az a baja, hogy az "egyes" viszonylag hosszú, még akkor is amikor 1 fokozatban indulsz, és a 2 fokozat (autobahfahr) is veszít az erőből a hidrokuplung miatt.
Mi volna, ha mögé tennénk egy 80-100 lóerős motor, szerintem nagyon élvezhető lenne, annak az árán, hogy a munkafolyadékot (ATF) biztos sűrűbben kellene cserélni, mert megégne. Egyéb műszaki hátrányát nem látom, a mechanikus kuplung és a váltó biztos bírná, mert nem sokban különbözik a sima bogár váltótól.

Szerintem nagyon érdekes autó lenne és jól is menne.
ezt az autómata váltó/tuning motor témát  már tőlem is kérdezték (de fogalmam senincs róla ) ha valahol olvasol róla akkor oszt már meg lécci!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72137 Dátum: 2014 Május 29, 13:13:38 »

Nekem is két automatám van,a kabrió a stílus és a tuning miatt át lesz építve,de a kék 1303-as nekem is marad saxomatos.

A kabrión én sem hegesztetem le a lyukat.

Ha érdekel a téma,itt egy saxomat-os oldal.

http://www.saxomat.de/d_index_1152x0864.html


Engem meg mindig az érdekelt, hogy mennyire bírná ez a váltó a tuningot.

Ennek az a baja, hogy az "egyes" viszonylag hosszú, még akkor is amikor 1 fokozatban indulsz, és a 2 fokozat (autobahfahr) is veszít az erőből a hidrokuplung miatt.
Mi volna, ha mögé tennénk egy 80-100 lóerős motor, szerintem nagyon élvezhető lenne, annak az árán, hogy a munkafolyadékot (ATF) biztos sűrűbben kellene cserélni, mert megégne. Egyéb műszaki hátrányát nem látom, a mechanikus kuplung és a váltó biztos bírná, mert nem sokban különbözik a sima bogár váltótól.

Szerintem nagyon érdekes autó lenne és jól is menne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72136 Dátum: 2014 Május 29, 13:06:03 »

mert automata párti vagyok.

Nekem is két automatám van,a kabrió a stílus és a tuning miatt át lesz építve,de a kék 1303-as nekem is marad saxomatos.

A kabrión én sem hegesztetem le a lyukat.

Ha érdekel a téma,itt egy saxomat-os oldal.

http://www.saxomat.de/d_index_1152x0864.html
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72135 Dátum: 2014 Május 29, 10:53:53 »

Ez valami automata bogár volt,hogy ott van a lyuk a jobb hátsó doblemezen?

Gondolom nem marad automata,mi lesz a lyuk sorsa?
Behegeszteted,vagy valami más megoldással zárod le,hogy később bármikor vissza lehessen alakítani automatára?

Igen, ez egy automata volt.
Ez biztosan nem lesz többet automata, de a nyílást nem hegesztetem be, csak valami gumidugót majd nézek hozzá.
Még az is lehet, hogy az a lyuk jó helyen van, mert mintha olvastam volna Callook blogján, hogy a duplakarbis rendszereknél szoktak kis szerelőablakot kialakítani a karbik mellett.

Egyébként van egy gyárira felújított 1303-as automata projektem is nagyon - nagyon hosszútávú (+5év)  tervben, mert automata párti vagyok.
De ahhoz is irgalmatlanul sok pénz kell, hogy szép is legyen. 
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72134 Dátum: 2014 Május 29, 10:42:53 »

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?
Ez valami automata bogár volt,hogy ott van a lyuk a jobb hátsó doblemezen?

Gondolom nem marad automata,mi lesz a lyuk sorsa?
Behegeszteted,vagy valami más megoldással zárod le,hogy később bármikor vissza lehessen alakítani automatára?
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72133 Dátum: 2014 Május 29, 10:16:32 »

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?

Én szigetelőszalaggal kiragasztottam, és irány a homokoló.Tökéletes lett.
https://plus.google.com/photos/110505204374498494530/albums/5955113094700432545?banner=pwa

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72132 Dátum: 2014 Május 29, 09:21:48 »

Lehet, elég neki a drótkefe is. A homoktól megvédi a felületet pár réteg szigetelő szalag. Meglepően jól bírja.

Mai SZMB:
hátsó doblemez purhabtalanítás

Plusz van egy kérdésem is: csonkállványt mivel tisztítassam le, homokolják vagy gyöngyözzék inkább?
A kerékagy része  - ahova a csapágy is felmegy -  nagyon finoman kidolgozott, azt a részt takarjam ki valahogyan?
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.