www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 18:15:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1796 1797 1798 1799 1800 [1801] 1802 1803 1804 1805 1806 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13170840 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8595 Dátum: 2006 Október 18, 12:19:03 »

Ha érezted a kipuffot, lehet, hogy csere. Felújítottat érdemes venni. Azt viszontnézd meg alaposan! Alap gyakorlat: a kipufogóvezeték egyik végét befova erőren megfújod, mint a lufit. Hacsak egy kicsit érezhetően gyengül a nyomás, kérd a következőt! A méreteket sem árt ellenőrizni, bár itt nem lehet baj, a fűtőlevegő csappantyújának a működését azért nézd meg: egy kis ide-oda hajlás meg tudja szívatni az embert.

Jobb esetben csak kifúj a kipuffod, és ezért a gáz bemegy a köpeny alá, bár ennek a valószínűsége kicsi, mivel levegőt fúj be a fűtésdobba a ventillátor, ergo be nem, inkább kifelé mozog a köpeny alól a légáram.

Hála istennek még anno 1 éve Adonyban felujittattam 1 pár fűtésdobot, ami ott vigyorog a garázsomban. Ezeket szándékozom felrakni a hétvégén.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8594 Dátum: 2006 Október 18, 12:18:56 »

én inkább a lányát ismerném meg  Grin Grin Grin
Simonyinak?
Merkiéknek 2 fiuk van... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8593 Dátum: 2006 Október 18, 12:16:28 »

Irányzék Merkiék felé.
Szerintem 5 perc alatt megreparálja, te meg nem görcsölsz... Wink
Vagy ha Debrecenből nem akarsz kimozdulni, Simonyi - bár őt emberileg nem ismerem...

én inkább a lányát ismerném meg  Grin Grin Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8592 Dátum: 2006 Október 18, 12:13:19 »

Reggel nagyon nehezen indult a munkásautóm, a pritsche.
Teker-teker, de nem indult. Nem működik szerintem a szivató. Miután beindult kicist nehezen kelt életre mind a négy henger. Mit tegyek? Cseréljek gyertyákat? Szivatót hogyan kell beállítani?!

Irányzék Merkiék felé.
Szerintem 5 perc alatt megreparálja, te meg nem görcsölsz... Wink
Vagy ha Debrecenből nem akarsz kimozdulni, Simonyi - bár őt emberileg nem ismerem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8591 Dátum: 2006 Október 18, 12:10:58 »

Nekem pl tegnap 0 és 3 fok között éjjel 90-100-as tempónál kb 6,8-at fogyasztott a bogaram. 1200-as D-s pupos dugós német motor. Megy mint a barom :-) Egész jó ez a moci :-) Ja és pulóver is volt rajtam, de állandóan le kellett venni a fűtést, mert iszonyat meleg volt a kocsiban. Igaz egy picit érezni lehetett a kipufot. Hétévégén reparálás.
Ha érezted a kipuffot, lehet, hogy csere. Felújítottat érdemes venni. Azt viszontnézd meg alaposan! Alap gyakorlat: a kipufogóvezeték egyik végét befova erőren megfújod, mint a lufit. Hacsak egy kicsit érezhetően gyengül a nyomás, kérd a következőt! A méreteket sem árt ellenőrizni, bár itt nem lehet baj, a fűtőlevegő csappantyújának a működését azért nézd meg: egy kis ide-oda hajlás meg tudja szívatni az embert.

Jobb esetben csak kifúj a kipuffod, és ezért a gáz bemegy a köpeny alá, bár ennek a valószínűsége kicsi, mivel levegőt fúj be a fűtésdobba a ventillátor, ergo be nem, inkább kifelé mozog a köpeny alól a légáram.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #8590 Dátum: 2006 Október 18, 12:10:15 »

Nekem pl tegnap 0 és 3 fok között éjjel 90-100-as tempónál kb 6,8-at fogyasztott a bogaram. 1200-as D-s pupos dugós német motor. Megy mint a barom :-) Egész jó ez a moci :-) Ja és pulóver is volt rajtam, de állandóan le kellett venni a fűtést, mert iszonyat meleg volt a kocsiban. Igaz egy picit érezni lehetett a kipufot. Hétévégén reparálás.
Ez most az új kék?
Egy 28-as karbitól ilyen tempónál ez a fogyasztás elvárt!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8589 Dátum: 2006 Október 18, 11:24:38 »

Nekem pl tegnap 0 és 3 fok között éjjel 90-100-as tempónál kb 6,8-at fogyasztott a bogaram. 1200-as D-s pupos dugós német motor. Megy mint a barom :-) Egész jó ez a moci :-) Ja és pulóver is volt rajtam, de állandóan le kellett venni a fűtést, mert iszonyat meleg volt a kocsiban. Igaz egy picit érezni lehetett a kipufot. Hétévégén reparálás.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8588 Dátum: 2006 Október 18, 11:21:31 »

szerintem ez összetett, de én nem a gyertyánál keresném a bajt. Inkább karbi és Ac közös gonoszkodás. Egyiknek nem marad az úszóházában benya elég, a msáik pedig baszik azt feltölteni. Nekem csak ilyen gondom volt. Ha nincs szivató, akkor is indul, scak állandóan lefullad. Annyira hideg meg annyira nincs is, hogy nagyon kelljen a szivató. (lehet, hogy ezt csak azért mondom, mert nekem nem is lesz...Smiley

A dolog ennél is összetettebb! Smiley A gyári rendszer egy atombiztos, több tényezős valami, a beszívott levegő előmelegítéstől kezdve a szívócső melegítésen át a szívatóig, nomeg a benzinszintig. Ha valami nem 100 -as, attól még eléggé jól elmegy a dolog, legfeljebb két percig nem jár jól a moci, vagy fékezésre kicsit fullad.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8587 Dátum: 2006 Október 18, 11:14:46 »

ha fekete a gyertya, könyv szerint lehet túl dús a keverék is. nekem is ilyen sajnos :/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #8586 Dátum: 2006 Október 18, 11:14:04 »

nem, nekem az olcsó van, egy szezonra jó!  Grin

Ha összespórolnál 3 szezonnyit, jó lenne sokáig (lehet)  Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8585 Dátum: 2006 Október 18, 11:12:28 »

nem, nekem az olcsó van, egy szezonra jó!  Grin

Szal neked az van?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #8584 Dátum: 2006 Október 18, 11:10:21 »

Mert lehet, hogy ez jó is!  Grin

Szal neked az van?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8583 Dátum: 2006 Október 18, 11:06:21 »

Mert lehet, hogy ez jó is!  Grin

Egy BERU gyújtókábel szett 15 e Ft!
Vett már valaki olyat?
Miért 3x annyi mint egy átlag kábelszett?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Leon 1303
« Hozzászólás #8582 Dátum: 2006 Október 18, 11:00:25 »

Jó reggelt.
valami faintos minőségű gyertyát tud valaki ajánlani, árral? és gyújtókábelt is.
két gyertyám nem működött, gondoltam, veszek valami tutit...

Egy BERU gyújtókábel szett 15 e Ft!
Vett már valaki olyat?
Miért 3x annyi mint egy átlag kábelszett?
Leon 1303
« Hozzászólás #8581 Dátum: 2006 Október 18, 10:59:04 »

Reggel nagyon nehezen indult a munkásautóm, a pritsche.
Teker-teker, de nem indult. Nem működik szerintem a szivató. Miután beindult kicist nehezen kelt életre mind a négy henger. Mit tegyek? Cseréljek gyertyákat? Szivatót hogyan kell beállítani?!

Nekem meg is valszeg besz*rt az elektronyos szivatóm a weberen.
Ért valaki ezekhez?
Mikor hidegen indítok, vagy 5 percig nem lehet levenni a lábam a gázról, mert lefullad, nem megy az autómata szivató.
Hogy kell leellenőrizni, hogy hibás e?
Leon 1303
« Hozzászólás #8580 Dátum: 2006 Október 18, 10:54:18 »

leon ! neked van prog. webered ? hogy fogyaszt vele a gép ???
Igen!
Sose közlekedek öregapásan, így 10 licit benyal százon, minden helyzetben (földön, vízen, levegőben :-)
Tartósan utazva a 110-120-at is ennyit eszik.
Az összes fúvóka gyári méretű, ami nem pont bogárra lett tervezve, így ha játszunk egy kicsit vele, akár 8 licire is lemehet, legalábbis asszem a Schlosser Zoli ennyit mondott.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8579 Dátum: 2006 Október 18, 10:52:08 »

AC, karbi okés, nyomja a benyát mint az ördög. Meg, ha bemelegszik a moci akkor megy, és nincs gond. csak kellemetlen 15 percig melegíteni, és várni, hogy négy hengerem legyen.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8578 Dátum: 2006 Október 18, 10:20:22 »

szerintem ez összetett, de én nem a gyertyánál keresném a bajt. Inkább karbi és Ac közös gonoszkodás. Egyiknek nem marad az úszóházában benya elég, a msáik pedig baszik azt feltölteni. Nekem csak ilyen gondom volt. Ha nincs szivató, akkor is indul, scak állandóan lefullad. Annyira hideg meg annyira nincs is, hogy nagyon kelljen a szivató. (lehet, hogy ezt csak azért mondom, mert nekem nem is lesz...Smiley

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8577 Dátum: 2006 Október 18, 10:17:04 »

A muinkahelyem 20 oda, 20 vissza, az sok, vagy kevés? mondjuk városban, azaz dugótéma előfordul...

Kb 5-5 km-en bellül szokott lenni ilyen. Néha meg kell hajtani országúton.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8576 Dátum: 2006 Október 18, 10:16:24 »

Mi az oka, hogy nem tudja beköpni? Ilyet még nem hallottam...


Ha jóltudom (ha nem, javitson ki valaki) a platina csúcson nem tapad meg a korom és az olaj
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8575 Dátum: 2006 Október 18, 10:14:43 »

Mi az oka, hogy nem tudja beköpni? Ilyet még nem hallottam...

Ha keveset mész vele, akkor előfordulhat, hogy beköpi a gyeryákat. Erre javasolta a Laci a platinagyertyát, mert azt nem tudja beköpni a motor.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8574 Dátum: 2006 Október 18, 10:09:51 »

Ha keveset mész vele, akkor előfordulhat, hogy beköpi a gyeryákat. Erre javasolta a Laci a platinagyertyát, mert azt nem tudja beköpni a motor.

A muinkahelyem 20 oda, 20 vissza, az sok, vagy kevés? mondjuk városban, azaz dugótéma előfordul...

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8573 Dátum: 2006 Október 18, 10:00:02 »

Reggel nagyon nehezen indult a munkásautóm, a pritsche.
Teker-teker, de nem indult. Nem működik szerintem a szivató. Miután beindult kicist nehezen kelt életre mind a négy henger. Mit tegyek? Cseréljek gyertyákat? Szivatót hogyan kell beállítani?!


Ha keveset mész vele, akkor előfordulhat, hogy beköpi a gyeryákat. Erre javasolta a Laci a platinagyertyát, mert azt nem tudja beköpni a motor.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #8572 Dátum: 2006 Október 18, 09:42:26 »

Reggel nagyon nehezen indult a munkásautóm, a pritsche.
Teker-teker, de nem indult. Nem működik szerintem a szivató. Miután beindult kicist nehezen kelt életre mind a négy henger. Mit tegyek? Cseréljek gyertyákat? Szivatót hogyan kell beállítani?!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #8571 Dátum: 2006 Október 18, 09:40:42 »

Nekem van egy szép fordulatszámmérőm, és szerintem soha nem fogom berakni a bogárba, mert 2 éve halogatom. Igaz az 8000-es, de VDO. Ez az un. VDO EI (tojás) formájú rallye fordulatszámmérő, aminek külön háza van.
Full króm az egész, valami eszméletlen szép :-)

Ha valakit érdekel, akkor lefotozhatom.

Az ára 12e Ft.


Ilyen, mint ez, csak szebb, mert króm, és fehér a mutató.

<beszúrt kép törölve>

Fotózd le mert engem érdekel!
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8570 Dátum: 2006 Október 18, 09:33:10 »

Nekem van egy szép fordulatszámmérőm, és szerintem soha nem fogom berakni a bogárba, mert 2 éve halogatom. Igaz az 8000-es, de VDO. Ez az un. VDO EI (tojás) formájú rallye fordulatszámmérő, aminek külön háza van.
Full króm az egész, valami eszméletlen szép :-)

Ha valakit érdekel, akkor lefotozhatom.

Az ára 12e Ft.


Ilyen, mint ez, csak szebb, mert króm, és fehér a mutató.

<beszúrt kép törölve>

az a baj, hogy ennyit nem szánok rá:( Meg komplett műszersor kellene, leginkább töltésmérő

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8569 Dátum: 2006 Október 18, 09:26:36 »

Bosch W8AP Platina gyertya.

gondolom aranyárban van. esetleg platinaárban. Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8568 Dátum: 2006 Október 18, 09:23:31 »

Bosch volt bent, de amikor kiszedtem, tök fekete volt...és indításkor nem ment 2 henger.
Gondoltam zárjuk ki a gyertyát elsőre.

Bosch W8AP Platina gyertya.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8567 Dátum: 2006 Október 18, 09:22:21 »

Szia!
NGK B5HS 862Ft/db megegyezik a Bosch W8AC-vel.Nekem bevált.Gyertyakábel szett most csak QH (szilikonos) van 5830Ft-ért.
Nálam tudsz ilyet venni.06702594433

Bosch volt bent, de amikor kiszedtem, tök fekete volt...és indításkor nem ment 2 henger.
Gondoltam zárjuk ki a gyertyát elsőre.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8566 Dátum: 2006 Október 18, 09:20:55 »

Nekem van egy szép fordulatszámmérőm, és szerintem soha nem fogom berakni a bogárba, mert 2 éve halogatom. Igaz az 8000-es, de VDO. Ez az un. VDO EI (tojás) formájú rallye fordulatszámmérő, aminek külön háza van.
Full króm az egész, valami eszméletlen szép :-)

Ha valakit érdekel, akkor lefotozhatom.

Az ára 12e Ft.


Ilyen, mint ez, csak szebb, mert króm, és fehér a mutató.

« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 18, 09:24:10 írta NGA »
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8565 Dátum: 2006 Október 18, 09:17:12 »

de olyan meg nem sok van...

5000es nincs?

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8564 Dátum: 2006 Október 18, 09:16:55 »

Igen, az mondjuk bután néz ki, hogy csak az alsó harmadban mozog a mutató.
Gyári adatok szerint 4000 körül van a max. fordulat.
A 6000-es skála elég.

de olyan meg nem sok van...

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8563 Dátum: 2006 Október 18, 09:16:27 »

Igen, az mondjuk bután néz ki, hogy csak az alsó harmadban mozog a mutató.
Gyári adatok szerint 4000 körül van a max. fordulat.
A 6000-es skála elég.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #8562 Dátum: 2006 Október 18, 09:15:02 »

A tizeseknek az a baj, hogy csak az alsó harmad mozog. Mennyit pörög egy bogármoci, ha nagyon pörög?
Igen, az mondjuk bután néz ki, hogy csak az alsó harmadban mozog a mutató.
Gyári adatok szerint 4000 körül van a max. fordulat.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8561 Dátum: 2006 Október 18, 09:13:21 »

Nem zavar, hogy ezek csak 3000-3500-ig vannak skálázva? Vagy direkt ki akarod akasztani, ami a 10000-essel nem menne?

A tizeseknek az a baj, hogy csak az alsó harmad mozog. Mennyit pörög egy bogármoci, ha nagyon pörög?

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8560 Dátum: 2006 Október 18, 09:12:47 »

Nem zavar, hogy ezek csak 3000-3500-ig vannak skálázva? Vagy direkt ki akarod akasztani, ami a 10000-essel nem menne?
Partizán nem pörgeti 2800 fölé a motort :-)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #8559 Dátum: 2006 Október 18, 09:11:47 »

vagy ez?
Nem zavar, hogy ezek csak 3000-3500-ig vannak skálázva? Vagy direkt ki akarod akasztani, ami a 10000-essel nem menne?
Egyébként nekem a VDO jobban tetszik.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8558 Dátum: 2006 Október 18, 09:09:41 »

vagy ez?

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8557 Dátum: 2006 Október 18, 09:08:16 »

Egy kicsit eresztenek a vezető hüvelyeid!
Csak az a baj, hogy a legolcsóbb szett is 8000 Ft újonnan ...
Amúgy nem vészes, csak majd néha nézz alá.

Ha indítás után vagy 5 percel alánázel, akkor látszik szépen, hogy kitágul a termosztát!

leon ! neked van prog. webered ? hogy fogyaszt vele a gép ???

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #8556 Dátum: 2006 Október 18, 09:04:14 »

namár!

Oldalak: 1 ... 1796 1797 1798 1799 1800 [1801] 1802 1803 1804 1805 1806 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.