www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:54:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1795 1796 1797 1798 1799 [1800] 1801 1802 1803 1804 1805 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13168615 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8635 Dátum: 2006 Október 18, 22:05:34 »

Jeżewski féle Hogyan tovább vw megvan, érdemes mellé ezt beszerezni?
Igen, biztos. Több szem többet lát, meg szerintem ez részletesebb is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8634 Dátum: 2006 Október 18, 22:03:50 »

itt a kormánylenfgéscsillapító keresztben a tank (helye) alatt látszik
illetve épp csak félig látható. a pirosas

Igen, van benne ilyen. Ennek elhasználódása okozhatja ezekszerint? Vagy mi még?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8633 Dátum: 2006 Október 18, 22:03:37 »

Ez most pont olyan volt, mint valami guerilla marketing.  Grin
Ezt próbálta már valaki?

<beszúrt kép törölve>

Csak ne feledd el bekenni bőrápolóval, vagy lanolinos babaolajjal vékonyan, beledörzsölve, mert a Cif nagyon kiszárítja és törékennyé teszi a bőrt.
De tisztítani tisztít, mint állat. Sőt, ha van vakrozsda a kocsin, esetleg festék felpúposodik, a javításik szintén ez a varázsszer. Hetekig rozsdamentes marad és azonnal oldja a rozsdát, ha jól bekened szivaccsal, utána jól leöblíted.
A festéknek nem árt, illetve olyan autón, ahol számított volna nem próbáltam.
Vettem olyan valaha hófehér autót, ami négy évig állt fák alatt, felismerhetetlen és azonosíthatatlan színben tündökölt, a fényezés, egy nagymosás után és Cifes átdörzsölés után makulátlan lett megint.
Vagy mondhatnám Katus Saabját, ami ugyancsak nálam kötött ki, jó csúf volt szegény, amikor elvitték, a srác váltig állította, ilyen szép fényezésű öreg autót nem látott még.
Szóval a Cif tud valamit... 


Még régebben a kutya összekoszolta a hátsó ülést(sötét szürke bőr).Minden szart kipróbáltam,de nem hatott semmi.Tegnap kipróbáltam a cif-et,amit Bone tanácsolt régebben.Az eredmény magáért beszél.Kösz a tippet Bone! 




1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8632 Dátum: 2006 Október 18, 21:53:27 »

itt a kormánylenfgéscsillapító keresztben a tank (helye) alatt látszik
illetve épp csak félig látható. a pirosas
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 18, 21:55:37 írta Typ117 »
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #8631 Dátum: 2006 Október 18, 21:51:49 »

nekem megvan

Jeżewski féle Hogyan tovább vw megvan, érdemes mellé ezt beszerezni?
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8630 Dátum: 2006 Október 18, 21:51:11 »

a jobb oldali a hőcserélőt nyitja tehát a fűtést, a bal a hátsó lábhoz engedi vagy nem engedi a meleget.

ez nekem is ilyen most. karbi beállítás hiba. szerintem túl sokat kap és belefullad a benzinbe. ha szép lassan nyomom a gázt, nem torpan meg. és hidegen sokkal erősebben kijön ez nálam.

Hátsó lábhoz tuti engedi, mert az a bowden szakadt:)
Karbi beállítás szerintem jó, de megpróbálom lassabban nyomva. Nálam melegen ugyanúgy.
Természetesen karbi beállításon azért még finomítunk.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8629 Dátum: 2006 Október 18, 21:48:55 »

1. túl korán visszamegy a szivatód, dugulás, nem megfelelő fúvókák, gyújtás jó?Én következő tankoláskor tervezek bele egy karbitisztító adalékot,    hallottam már hogy csodát tett.Ártani nem árthat.
2. van benne kománylengés csillapító?
3. kipufogó gáz kerülhet a motortérbe is és onnan szívhatja a turbina. Érdemes minden kipufogó tömítést átnézni/kicserélni.Ha jó minden akkor hőcserélő.
4. nekem is kurvára lötyög, de nem érdekel mert pontosan könnyen kapcsol.először a kar alatti biszbaszokra néznék rá.
1. előgyújtást beállítottuk, vákuum cucc átnézve, fúvókák átnézve. Szivató lehet, hogy korán visszamegy, de szinte mindig van alapjárat, és ez a megtorpanás probléma minden esetben elmondható, meleg motornál is.
2. miről ismerkszik meg? Ha jól emlékszem mikor kivettük a tankot, akkor a kormányösszekötőrudakon kívül a kormánymű környékén volt még valami a hídtest felé, ami egy pici lengéscsillapítóra hasonlított. Azaz? Csere?
3. Hoonnan derítsem ki, hogy erről van szó? Kipuff tömítések elvileg rendben.
4. Bakker, 3ban rezonál:) Bizbaszokra ránézek.

köfi mindenkinek!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8628 Dátum: 2006 Október 18, 21:46:06 »


- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.

a jobb oldali a hőcserélőt nyitja tehát a fűtést, a bal a hátsó lábhoz engedi vagy nem engedi a meleget.

Idézet
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?

ez nekem is ilyen most. karbi beállítás hiba. szerintem túl sokat kap és belefullad a benzinbe. ha szép lassan nyomom a gázt, nem torpan meg. és hidegen sokkal erősebben kijön ez nálam.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 18, 21:48:40 írta Typ117 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8627 Dátum: 2006 Október 18, 21:35:18 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
-
Nem jó a levegő-benzin arány, most lehet gond a gyorsítómembrán környékén-pl sokat vagy éppen keveset nyom-, nekem pl az volt a baj, hogy felcseréltem karbi összerakásakor a gyorsító és a főfúvókát, de lehet a gyújtásod is rossz helyen.

Bácsi Győző
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #8626 Dátum: 2006 Október 18, 21:31:07 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
...

rázást okozhat szar lengéscsillapító is (nekem amikor az egyik eltört akkor csinált ilyet)

gázpedál pumpálásra meg a gyorsítószíattyút izgatod, ami spricceli a benyát a szívócsöbe....

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #8625 Dátum: 2006 Október 18, 21:30:54 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68

1. túl korán visszamegy a szivatód, dugulás, nem megfelelő fúvókák, gyújtás jó?Én következő tankoláskor tervezek bele egy karbitisztító adalékot,    hallottam már hogy csodát tett.Ártani nem árthat.
2. van benne kománylengés csillapító?
3. kipufogó gáz kerülhet a motortérbe is és onnan szívhatja a turbina. Érdemes minden kipufogó tömítést átnézni/kicserélni.Ha jó minden akkor hőcserélő.
4. nekem is kurvára lötyög, de nem érdekel mert pontosan könnyen kapcsol.először a kar alatti biszbaszokra néznék rá.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8624 Dátum: 2006 Október 18, 21:30:11 »

Ismeri valaki ezt a könyvet? Vaterán 3000 Ft.

nekem megvan

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #8623 Dátum: 2006 Október 18, 21:29:14 »

Ismeri valaki ezt a könyvet? Vaterán 3000 Ft.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8622 Dátum: 2006 Október 18, 20:49:44 »

a kis kar a fűtés bekapcsolás, fűtésdob környékén kéne szétnézni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #8621 Dátum: 2006 Október 18, 20:43:52 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #8620 Dátum: 2006 Október 18, 20:19:43 »

Egy kicsit eresztenek a vezető hüvelyeid!
Csak az a baj, hogy a legolcsóbb szett is 8000 Ft újonnan ...
Amúgy nem vészes, csak majd néha nézz alá.

Ha indítás után vagy 5 percel alánázel, akkor látszik szépen, hogy kitágul a termosztát!
köszi
egy kicsit sokat mentem megállás nélkül  azóta ilyen a motor elötte tök száraz volt kívülről minden

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8619 Dátum: 2006 Október 18, 16:04:42 »

Ernőke. Smiley

OFF
mekkora a napiraz Grin
ON

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8618 Dátum: 2006 Október 18, 15:47:21 »

Igazad van. Egy torz atka vagyok, nem más.

Ernőke. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8617 Dátum: 2006 Október 18, 15:44:10 »

Felfelé NYIT! (Hőre megnő a T. hossza). De ne találomra, mert annak semmi értelme. Amúgy is kevéssé valószínű, hogy ez a hiba, ez az utolsó dolog legyen. Keverék, szívató, előmelegítő cső valószínűbb.
Igazad van. Egy torz atka vagyok, nem más.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8616 Dátum: 2006 Október 18, 15:07:05 »

oké, és akkor próbáljam az egész történetet feljebb tolni? mert akkor jobban zár, elméletileg, és persze, ha lehet feljebbtolni egyáltalán.


Felfelé NYIT! (Hőre megnő a T. hossza). De ne találomra, mert annak semmi értelme. Amúgy is kevéssé valószínű, hogy ez a hiba, ez az utolsó dolog legyen. Keverék, szívató, előmelegítő cső valószínűbb.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8615 Dátum: 2006 Október 18, 15:05:05 »

A konzolon tudod állítani. A konzolon levő furat ovális. (amivel blokkhoz rögzíted a konzolt, egyébként a másik is).

oké, és akkor próbáljam az egész történetet feljebb tolni? mert akkor jobban zár, elméletileg, és persze, ha lehet feljebbtolni egyáltalán.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8614 Dátum: 2006 Október 18, 15:01:45 »

A termosztátot illik megnézni hogy ütközésig zárja e a lamellákat, ahogy tekered fel a rudazatra ott lehet állítani, alul rögzít.
A termosztát vagy rudazat hibájából nem füstöl, viszont a mindig hideg (félmeleg) motorban a gyertya tuti hogy bekormolódik.

A konzolon tudod állítani. A konzolon levő furat ovális. (amivel blokkhoz rögzíted a konzolt, egyébként a másik is).

VW Beetle - the original since 1938
Süni
« Hozzászólás #8613 Dátum: 2006 Október 18, 14:53:14 »

Ezt próbálta már valaki?

Haver evvel távolítja el az alufelniről a fékport, és azt mondja nagyon üt !
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8612 Dátum: 2006 Október 18, 14:30:08 »

Ezt próbálta már valaki?



Csak ne feledd el bekenni bőrápolóval, vagy lanolinos babaolajjal vékonyan, beledörzsölve, mert a Cif nagyon kiszárítja és törékennyé teszi a bőrt.
De tisztítani tisztít, mint állat. Sőt, ha van vakrozsda a kocsin, esetleg festék felpúposodik, a javításik szintén ez a varázsszer. Hetekig rozsdamentes marad és azonnal oldja a rozsdát, ha jól bekened szivaccsal, utána jól leöblíted.
A festéknek nem árt, illetve olyan autón, ahol számított volna nem próbáltam.
Vettem olyan valaha hófehér autót, ami négy évig állt fák alatt, felismerhetetlen és azonosíthatatlan színben tündökölt, a fényezés, egy nagymosás után és Cifes átdörzsölés után makulátlan lett megint.
Vagy mondhatnám Katus Saabját, ami ugyancsak nálam kötött ki, jó csúf volt szegény, amikor elvitték, a srác váltig állította, ilyen szép fényezésű öreg autót nem látott még.
Szóval a Cif tud valamit... 


Még régebben a kutya összekoszolta a hátsó ülést(sötét szürke bőr).Minden szart kipróbáltam,de nem hatott semmi.Tegnap kipróbáltam a cif-et,amit Bone tanácsolt régebben.Az eredmény magáért beszél.Kösz a tippet Bone! 


1303LS
« Hozzászólás #8611 Dátum: 2006 Október 18, 14:20:51 »

Nekem halt be a két gyertya..de ki let cserélve.. Grin
most valami atomgyertyára gyúrok.
thermosztátot meg hogy a francb aállítsak? és mivab a rudazattal? attól miért is füstöl feketén az erőforrás Huh

A termosztátot illik megnézni hogy ütközésig zárja e a lamellákat, ahogy tekered fel a rudazatra ott lehet állítani, alul rögzít.
A termosztát vagy rudazat hibájából nem füstöl, viszont a mindig hideg (félmeleg) motorban a gyertya tuti hogy bekormolódik.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 18, 14:25:03 írta 1303LS »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8610 Dátum: 2006 Október 18, 14:17:58 »

Nekem halt be a két gyertya..de ki let cserélve.. Grin
most valami atomgyertyára gyúrok.
thermosztátot meg hogy a francb aállítsak? és mivab a rudazattal? attól miért is füstöl feketén az erőforrás Huh

Termo beállítása: normál hőmérsékleten felcsavarod a rúdra, lehúzod a csappanytúkat, és úgy teszed alá a konzolt, hogy az alja azt épphogy érintse. Ekkor vannak azok zárt álláson. Ha nyit a cucc, akkor kinyúlik a termo, és nyitja a csappantyúkat (felfelé nyomja-engedi a rudat).
Alapból felesleges állítani, mert nem állítódik el.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8609 Dátum: 2006 Október 18, 14:13:09 »

plussz kábé olyan füstöt ereget reggelente, mintha diesel volna. koromfekete
nekem nem füstöl, de agyertya fekete. olajat nem eszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8608 Dátum: 2006 Október 18, 14:12:46 »

Ereget az fekete füstöt melegen is.
Viszont a reggeli kék füsttel nem keverendő össze, főleg ha ferdén áll az autó.Mert az természetes. Grin
Most nem keresem vissza hogy ki volt az akinek két gyertyája feketedett és halt be, d emég csinálhatja ezt ha nem zár a termosztát rendesen vagy  széthullott a rudazat a lamellák előtt, vagy nem jól van beállítva a termosztát rúdja.
Fogadjunk ezt nem sokan szokták állítgatni.Mondjuk nem is kell.
Nekem halt be a két gyertya..de ki let cserélve.. Grin
most valami atomgyertyára gyúrok.
thermosztátot meg hogy a francb aállítsak? és mivab a rudazattal? attól miért is füstöl feketén az erőforrás Huh

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #8607 Dátum: 2006 Október 18, 14:06:51 »

plussz kábé olyan füstöt ereget reggelente, mintha diesel volna. koromfekete
Ereget az fekete füstöt melegen is.
Viszont a reggeli kék füsttel nem keverendő össze, főleg ha ferdén áll az autó.Mert az természetes. Grin
Most nem keresem vissza hogy ki volt az akinek két gyertyája feketedett és halt be, d emég csinálhatja ezt ha nem zár a termosztát rendesen vagy  széthullott a rudazat a lamellák előtt, vagy nem jól van beállítva a termosztát rúdja.
Fogadjunk ezt nem sokan szokták állítgatni.Mondjuk nem is kell.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8606 Dátum: 2006 Október 18, 12:57:13 »

ha fekete a gyertya, könyv szerint lehet túl dús a keverék is. nekem is ilyen sajnos :/

plussz kábé olyan füstöt ereget reggelente, mintha diesel volna. koromfekete

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8605 Dátum: 2006 Október 18, 12:56:19 »

OK. Egyébként a J cső rohad el?
Ha a köpeny lukad ki, akkor csak egyszerűen nincs fűtésed.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8604 Dátum: 2006 Október 18, 12:55:40 »

OK. Egyébként a J cső rohad el?
Ha dől a gáz befelé, akkor nyilván az, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8603 Dátum: 2006 Október 18, 12:42:37 »

A kipufogóvezeték egyik végét kézzel erősen befogva erőren megfújod, mint a lufit. Hacsak egy kicsit érezhetően gyengül a nyomás, akkor ne tedd fel!


OK. Egyébként a J cső rohad el?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8602 Dátum: 2006 Október 18, 12:33:28 »

Mit csináljak? Fujjak bele?
A kipufogóvezeték egyik végét kézzel erősen befogva erőren megfújod, mint a lufit. Hacsak egy kicsit érezhetően gyengül a nyomás, akkor ne tedd fel!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8601 Dátum: 2006 Október 18, 12:28:14 »

Azért mielőtt felteszed, vizsgáld át mégeccer. Én borzalmasat szívtam emiatt - Öregből egy auscwitzi gázkamra lett a rosszul felújított dob miatt.
Mit csináljak? Fujjak bele?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8600 Dátum: 2006 Október 18, 12:21:36 »

Simonyi jó arc, csak nemhiába az a neve, hogy Tsiga  Smiley
Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #8599 Dátum: 2006 Október 18, 12:21:10 »

Irányzék Merkiék felé.
Szerintem 5 perc alatt megreparálja, te meg nem görcsölsz... Wink
Vagy ha Debrecenből nem akarsz kimozdulni, Simonyi - bár őt emberileg nem ismerem...
Simonyi jó arc, csak nemhiába az a neve, hogy Tsiga  Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8598 Dátum: 2006 Október 18, 12:21:03 »

Hála istennek még anno 1 éve Adonyban felujittattam 1 pár fűtésdobot, ami ott vigyorog a garázsomban. Ezeket szándékozom felrakni a hétvégén.
Azért mielőtt felteszed, vizsgáld át mégeccer. Én borzalmasat szívtam emiatt - Öregből egy auscwitzi gázkamra lett a rosszul felújított dob miatt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #8597 Dátum: 2006 Október 18, 12:19:41 »

én inkább a lányát ismerném meg  Grin Grin Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8596 Dátum: 2006 Október 18, 12:19:20 »

Ez most az új kék?
Egy 28-as karbitól ilyen tempónál ez a fogyasztás elvárt!

Igen, ez az uj kék
Oldalak: 1 ... 1795 1796 1797 1798 1799 [1800] 1801 1802 1803 1804 1805 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.