www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:03:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13174674 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73715 Dátum: 2015 Január 09, 11:09:07 »

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy a kipufogó szelep nagyobbat tágul mint a szívó, mert az egyik az hül a benzintől, a másik meg melegszik a forró gázoktól. Én a szívót 0,10-re a kipufogót 0,15-re állítanám be.

én meg azt mondom hogy ha szar a szelep teteje meg az állítócsavarvége meg kopott a himba tengely akkor az öt századnál többet csal.... Lips Sealed

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73714 Dátum: 2015 Január 09, 11:01:05 »

Akkor 0.15  Grin köszike!

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy a kipufogó szelep nagyobbat tágul mint a szívó, mert az egyik az hül a benzintől, a másik meg melegszik a forró gázoktól. Én a szívót 0,10-re a kipufogót 0,15-re állítanám be.
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #73713 Dátum: 2015 Január 09, 07:54:45 »

Akkor 0.15  Grin köszike!

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73712 Dátum: 2015 Január 08, 20:10:33 »

laza 10 vagy passzos 15 mindegy én laza 10 re szokok....
Részemről OK. Könyv szerint:1964 novemberétől , 9 300 000 motorszámtól kezdve 0,1mm Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73711 Dátum: 2015 Január 08, 19:34:17 »

laza 10 vagy passzos 15 mindegy én laza 10 re szokok....

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73710 Dátum: 2015 Január 08, 17:52:26 »

Mondtam, nem? Sose hisztek nekem...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73709 Dátum: 2015 Január 08, 17:51:20 »

Urak!
Holnap olajcserével egybekötött szelephézag állítás. Itt a kérdés mivel mindenki mást mond. 0.1 vagy 0.15? Csont széria F kódú 1300-as.
Lássuk az érveket/ellenérveket! Két "autószerelőt" már egymásnak ugrasztottam a harmadik szerint meg hidrotőkés  őt inkább haggyuk  Grin
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/6204/matrica-szelephezag Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73708 Dátum: 2015 Január 08, 17:41:09 »

Urak!
Holnap olajcserével egybekötött szelephézag állítás. Itt a kérdés mivel mindenki mást mond. 0.1 vagy 0.15? Csont széria F kódú 1300-as.
Lássuk az érveket/ellenérveket! Két "autószerelőt" már egymásnak ugrasztottam a harmadik szerint meg hidrotőkés  őt inkább haggyuk  Grin

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szeleph%C3%A9zag_%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73707 Dátum: 2015 Január 08, 17:39:12 »

Urak!
Holnap olajcserével egybekötött szelephézag állítás. Itt a kérdés mivel mindenki mást mond. 0.1 vagy 0.15? Csont széria F kódú 1300-as.
Lássuk az érveket/ellenérveket! Két "autószerelőt" már egymásnak ugrasztottam a harmadik szerint meg hidrotőkés  őt inkább haggyuk  Grin
0,15

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető taki-vw
Hozzászólások: 22


A jó "lábon épített" autó lényege a sorrend...

« Hozzászólás #73706 Dátum: 2015 Január 08, 17:38:00 »

Urak!
Holnap olajcserével egybekötött szelephézag állítás. Itt a kérdés mivel mindenki mást mond. 0.1 vagy 0.15? Csont széria F kódú 1300-as.
Lássuk az érveket/ellenérveket! Két "autószerelőt" már egymásnak ugrasztottam a harmadik szerint meg hidrotőkés  őt inkább haggyuk  Grin

Leengedtem a motorból a vizet. Azaz abszolút kezdő bogaras de nem kezdő VW-s.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73705 Dátum: 2015 Január 08, 14:42:14 »







WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73704 Dátum: 2015 Január 08, 06:16:49 »

a hangszóró igen.  Evil
(jobb mint egy fekete Cheesy)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73703 Dátum: 2015 Január 07, 23:31:50 »

,mert nem illik a kárpithoz Grin
a hangszóró igen.  Evil

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73702 Dátum: 2015 Január 07, 20:37:37 »

még mindig ezzel a gyönyörű kárpitozással fut?☺
Jelenleg igen Wink Elment a lé másra.:6v-12v inverter,fejegység+hangszórók,gumik,ködlámpa,lökösök,kipufcső,zsírúj hella lámpák előre(a régi belsejét szétgányolták és valami szart erőszakoltak bele) régi rádió melynek gombját ,előlapját én gyártottam(gyakorlatilag én készítettem mindent és építettem be) +sok apró bizbasz Cheesy
De ,hogy a szerelésnél maradjunk mellékelek képet a hangszóróról ,fejegységről amit a kesztyűtartóba szereltem ,hogy ne látszódjék ,mert nem illik a kárpithoz Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73701 Dátum: 2015 Január 07, 20:22:12 »

Igen,én is emlékszem,kapott keményen!

Valami nagymama kanapéja szöveg ment azthiszem.... Huh

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #73700 Dátum: 2015 Január 07, 19:50:13 »

Hála a jó atyaúristennek ,legalább megmaradt nekünk. Mi sem a kárpit miatt vettük. Mást láttunk benne de már megszoktuk teljesen és az idő múlásával egyre szebb Grin Grin Grin
még mindig ezzel a gyönyörű kárpitozással fut?☺
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73699 Dátum: 2015 Január 07, 19:45:40 »

ez sztem most sem mondható szépnek☺
Hála a jó atyaúristennek ,legalább megmaradt nekünk. Mi sem a kárpit miatt vettük. Mást láttunk benne de már megszoktuk teljesen és az idő múlásával egyre szebb Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #73698 Dátum: 2015 Január 07, 19:37:14 »

ez sztem most sem mondható szépnek
nem vagyunk egyformák,(kinek pap kinek a paplan)
és ez a jó
fogadjuk már el ezt!
és akár lehetne boritékolni ezt a fantasztukis próblémát
igaz én nem értek a bogarakhoz ,csak szeretnék úgy mint egyesek
és annyi pozitivuma van(volt) hogy nem a ..................................szól(nem irom be)

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73697 Dátum: 2015 Január 07, 19:06:37 »

ez sztem most sem mondható szépnek☺
Finoman fogalmaztál.  Grin
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #73696 Dátum: 2015 Január 07, 18:45:24 »

Erre emlékszem, mit kapott ez a belsőtér itt akkor.  Grin
ez sztem most sem mondható szépnek☺
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73695 Dátum: 2015 Január 07, 18:43:39 »

Erre emlékszem, mit kapott ez a belsőtér itt akkor.  Grin
Igen,én is emlékszem,kapott keményen!
1303LS
« Hozzászólás #73694 Dátum: 2015 Január 07, 18:42:17 »

Azt az autó tulajdonosától kellene megkérdezni.

A képet azt 2006/10-ben mentettem.
Erre emlékszem, mit kapott ez a belsőtér itt akkor.  Grin
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73693 Dátum: 2015 Január 07, 18:40:27 »

Igen ,meg volt fúrva. Erről a helyről vásároltam (tőlünk 2uccára) és már ide is fúrottan érkezett Cheesy ,így vásárolta akitől vettem. Persze ez nem jelent semmit.
Azt az autó tulajdonosától kellene megkérdezni.

A képet azt 2006/10-ben mentettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73692 Dátum: 2015 Január 07, 18:21:45 »

Ha jól látom igen.
Igen ,meg volt fúrva. Erről a helyről vásároltam (tőlünk 2uccára) és már ide is fúrottan érkezett Cheesy ,így vásárolta akitől vettem. Persze ez nem jelent semmit.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73691 Dátum: 2015 Január 07, 18:00:58 »

Ok,értem,bocs!! Wink Cheesy

Itt is már meg volt fúrva?
Ha jól látom igen.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73690 Dátum: 2015 Január 07, 18:00:22 »

Érte amit írsz ,csak az a probléma ,hogy én UTÓLAG NEM FÚRTAM semmit Wink  (a gányolás szót kéretem mellőzni ,nem a műfajom ,köszönöm Wink) A furatok adottak voltak. Így vásároltam a bogit. Az előző gazda pedig tényként közölte ,hogy 1200 felirat volt rajta anno Wink Három lyuk meg elég szarul nézett ki a motortetőn ,bár lehet úgy jobb volt a hűtés Grin  (az nem lehetséges ,hogy mégis csak volt rajta mivel Norvégiába készült ,exportálták 1965.02.08.-n?)
Íme egy kép:
Ok,értem,bocs!! Wink Cheesy

Itt is már meg volt fúrva?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73689 Dátum: 2015 Január 07, 17:56:31 »

Nálad is van zavar, már bocs. Grin

Az amerikai volt 5 lyukú (álló lámpás), az európai pedig 4 lyukú.

Az európai 1200/1300-as az 5x205-ös volt Dávid.Csak az európai 1500-as volt 4x130-as.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #73688 Dátum: 2015 Január 07, 17:28:07 »

az biztos hogy utólagos. valakinek így tetszett
Kivéve ha Ultima.
Most látom hogy nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73687 Dátum: 2015 Január 07, 16:48:45 »

Ha már lámpa. Akkor azt gondolom meg tudjátok mondani miért is krómozott a hátsó lámpatest a bogimon. Ez gyárilag jött így ki vagy utólag dobták rá Huh
az biztos hogy utólagos. valakinek így tetszett
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #73686 Dátum: 2015 Január 07, 16:44:52 »

Bármi lehetséges, akár az is, hogy az első tulajdonos fúrta ki és rakta rá, már akkoriban is sokan farigcsálták az újabb autókat is és cseréltek le bizonyos alkatrészeket, hogy ezáltal az autó is újabbnak tűnjön (pl.: komolyabb átalakításokat is, mint mikor az ovál ablak helyére nagyobbat vágtak be, de apróságokat is, mint ami a mellékelt fotón is van, amin egy 1967-es bogárra későbbi lámpát tettek, aminek szintén több oka is lehet, vagy ez tetszett a tulajnak, vagy törte hátulról a kocsit és ilyen lámpa volt kéznél, vagy eladáshoz próbálták kicsit megfiatalítani, ki tudja...). Régen szerintem kb senki sem ügyelt arra, hogy mi eredeti és mi nem, hiszen sok bogár alkatrész kicsit különbözött csak, s azt tették fel, ami kéznél volt. Igazából egy közel 50 éves autónál bármi előfordulhat. Én éppen ezért inkább hagyatkozom a gyári információkra, vagyis arra, hogy ez később jelent meg (így nagy eséllyel nem kellene oda az a néhány lyuk és a felirat sem), mint egy előző tulaj elmondására, aki akár tudhatja rosszul is, vagy lehet, hogy neki is, mikor régen megvette, akkor az előző tulaj azt mondta, hogy eredeti, holott ő sem volt benne biztos vagy nem értett hozzá.
Ha már lámpa. Akkor azt gondolom meg tudjátok mondani miért is krómozott a hátsó lámpatest a bogimon. Ez gyárilag jött így ki vagy utólag dobták rá Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #73685 Dátum: 2015 Január 07, 16:36:56 »

és az európain lehetett gyárilag export lökős?
Igen, extraként lehetett kérni európaira is.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73684 Dátum: 2015 Január 07, 16:16:12 »

A '67 modellévben ('66. aug. eleje-67. júl. vége) az 1300 ötcsavaros felnivel és dobfékkel, míg az 1500 négycsavaros felnivel és tárcsafékkel készült. Ezek döntött lámpások és 6 voltosak még. Az USA 1500 eltér az európai 1500-tól, mert elöl már állólámpás és 12 voltos, de még az ötcsavaros felnis és dobfékes.
és az európain lehetett gyárilag export lökős?
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #73683 Dátum: 2015 Január 07, 16:14:39 »

Elképzelhető, hogy a nagyon korai 67-es modellévű, még 66 év végén készült európai daraboknak 5 lyukú lenne a kereke, szóval nem mindegy a modellév és a gyártási év, mert a kettő között is vannak különbségek olykor. Talán pont a kerék. De ezt maximum csak Narancs tudná megmondani, ő nagyon tud mindent. Esküdni nem mernék rá.
A '67 modellévben ('66. aug. eleje-67. júl. vége) az 1300 ötcsavaros felnivel és dobfékkel, míg az 1500 négycsavaros felnivel és tárcsafékkel készült. Ezek döntött lámpások és 6 voltosak még. Az USA 1500 eltér az európai 1500-tól, mert elöl már állólámpás és 12 voltos, de még az ötcsavaros felnis és dobfékes.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #73682 Dátum: 2015 Január 07, 16:09:51 »

Augusztus/szeptember környékén volt modellváltás, így van olyan 67-es, ami még dőlt lámpás és van olyan is, ami már állólámpás, értelemszerűen előbbi az év első felében készült, míg utóbbi az év második felében, ezek zöme már 68-as modellévű, de még 67-ben készült darabok.

Korai 67-es ilyen, a késői pedig olyan, mint bármilyen after bogár, csak még van díszléc a műszerfalon, kétszínű a kerék, korábbi évekre jellemző az ajtókárpiton lévő ajtóbehúzó, valamint a fűtéscsatorna is más, nem fekete műanyag az ülés mellett, hanem előrébb van, mint a pre gépeken és még néhány apróságban más.
<beszúrt kép törölve>
A 67-es modellévű amerikai export modelleken már álló lámpa volt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73681 Dátum: 2015 Január 07, 14:09:13 »

miért? az nem '66 szeptembertől '67 augusztusig volt? vagy közben is változott?

Igen, de akkor is csak 1 évig készült, míg a legtöbb többi bogár több éven keresztül jelentősebb változtatás nélkül. Perec is, ovál is, kisablakos majd a nagyablakos bogarak, később az afterek is több éven keresztül nem sokat változtak, míg a 67-esen sok olyan változtatás volt, ami csak akkor, se előtte lévő évben nem, és után sem volt jellemző.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 14:13:39 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #73680 Dátum: 2015 Január 07, 14:08:17 »

Az 1967-es döntött lámpás modell pedig sokkal rövidebb ideig készült, mint a legtöbb más bogár típus.

miért? az nem '66 szeptembertől '67 augusztusig volt, mint a többi modellév? vagy közben is változott?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73679 Dátum: 2015 Január 07, 14:01:53 »

Ha ,ár a képeknél vagyunk:

A gyári prospektusoknál van olyan, ami 1971-es kiadású, de több képen még az 1970-es bogarak szerepelnek, holott voltak már látható változások. És a kezelési utasításoknál is ez a helyzet, hiába adták ki x évenként, ahogy jelentek meg újabb modellek, az átmeneti modelleknél a képeket nem mindig cserélték le. Az 1967-es döntött lámpás modell pedig sokkal rövidebb ideig készült, mint a legtöbb más bogár típus.

Elképzelhető, hogy a nagyon korai 67-es modellévű, még 66 év végén készült európai daraboknak 5 lyukú lenne a kereke, szóval nem mindegy a modellév és a gyártási év, mert a kettő között is vannak különbségek olykor. Talán pont a kerék. De ezt maximum csak Narancs tudná megmondani, ő nagyon tud mindent. Esküdni nem mernék rá.

Tavaly elég komolyan utánajártam a 67-es modellévnek, nyilván nem lettem szakértő, s talán lehet újat mondani nekem is, de azt hiszem picit többet tudok ezekről, mint az átlag hétköznapi bogaras. De nem kell nekem mindent elhinni, hiszen mindenki abban hisz, amiben akar.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 14:14:34 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73678 Dátum: 2015 Január 07, 13:46:09 »

Nálad is van zavar, már bocs. Grin

Az amerikai volt 5 lyukú (álló lámpás), az európai pedig 4 lyukú.



Ha ,ár a képeknél vagyunk:

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #73677 Dátum: 2015 Január 07, 13:37:01 »

Itt némi zavart érzek:
1500-as amerikai modellek voltak 4X130 osztóval + állólámpás sárvédővel
az 1300=1200 verziók 5X205-el futottak

Nálad is van zavar, már bocs. Grin

Az amerikai volt 5 lyukú (álló lámpás), az európai pedig 4 lyukú.



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 13:38:51 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73676 Dátum: 2015 Január 07, 13:32:15 »

Igen. Ráadásul a 67-es modellévet nem hiába mondják ritkának, mivel a dőlt lámpás 67-esek csak egy évig készültek, a motorháztető is csak ebben az évben volt olyan, amilyen, a korlátos lökhárító korlátja is más formájú volt, a műszerfalon a kapcsolók is mások voltak, mint korábban, 4 lyukú kerekek voltak már ezen, nem 5 lyukúak, tárcsafék is járt az 1500-as motorral szerelt darabokhoz, vagyis technikailag sok értelemben már olyanok voltak, mint az after gépek. Még lehetne sorolni itt is kisebb-nagyobb különbséget, ami csak erre jellemző.

Itt némi zavart érzek:
1500-as amerikai modellek voltak 4X130 osztóval + állólámpás sárvédővel
az 1300=1200 verziók 5X205-el futottak

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.