www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 23:26:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13218559 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75355 Dátum: 2015 Szeptember 23, 18:13:04 »

alapból félig nyitva és a termosztát teljesen kinyitja
Huhh, köszönöm, ez jó hír. akkor ne görcsöljek azon, hogy teljesen zárt legyen... Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75354 Dátum: 2015 Szeptember 23, 11:08:48 »

Most épp a termosztát rúdjával szopok.
Alapból teljesen zárva kell lenni a lamelláknak?
<beszúrt kép törölve>
alapból félig nyitva és a termosztát teljesen kinyitja

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75353 Dátum: 2015 Szeptember 23, 11:03:41 »

Alapállapot a nyitott, amikor a rugók kinyitják a lamellákat. A termosztát hidegen lehúzza, zárja. a elpukkan, kinyúlik, és nyílnak a lamellák, így melegen nem fő meg.
Könyv szerint hidegen állítod be, akkor a termosztátot felcsavarod a rúdra, és lehúzod a konzolt, de csak addig, hogy ne feszüljön a hóbelevanc. Asszem.
igen, de a garázsban szereléskor a termosztát hideg, vagyis ha már rajta van, akkor "alapból" zártak a lamellák összerakáskor, nem?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75352 Dátum: 2015 Szeptember 23, 11:00:51 »

Most épp a termosztát rúdjával szopok.
Alapból teljesen zárva kell lenni a lamelláknak?
<beszúrt kép törölve>
Alapállapot a nyitott, amikor a rugók kinyitják a lamellákat. A termosztát hidegen lehúzza, zárja. a elpukkan, kinyúlik, és nyílnak a lamellák, így melegen nem fő meg.
Könyv szerint hidegen állítod be, akkor a termosztátot felcsavarod a rúdra, és lehúzod a konzolt, de csak addig, hogy ne feszüljön a hóbelevanc. Asszem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75351 Dátum: 2015 Szeptember 23, 10:23:34 »

Most épp a termosztát rúdjával szopok.
Alapból teljesen zárva kell lenni a lamelláknak?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75350 Dátum: 2015 Szeptember 23, 10:14:16 »

Ha még pontosabb akarok lenni, akkor hozzáteszem, hogy ebben van  egy saját termosztát, ami egy másik csappantyút mozgat.
Azt nem tudom, hogy a súlynak hogy kéne állnia, mert nem nagyon akart máshogy bemenni.

Találtam egy régi képet, így kéne állnia, még az útja is látszik.
<beszúrt kép törölve>


és ott a képen az ékszíj mellett a "harmadik" lyuk ezen a lemezelésen, ahonnan a meleg levegőt szívni tudja a légszűrő alsó csonkja (mármint ha rajta van egy cső)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75349 Dátum: 2015 Szeptember 23, 10:03:32 »

Nem mindnél lehet termosztátot kötni, ezen pont ellensúlyos, itt a szívás szabályozza. LEgalább nem megy tönkre, nem akad...
Ha még pontosabb akarok lenni, akkor hozzáteszem, hogy ebben van  egy saját termosztát, ami egy másik csappantyút mozgat.
Azt nem tudom, hogy a súlynak hogy kéne állnia, mert nem nagyon akart máshogy bemenni.

Találtam egy régi képet, így kéne állnia, még az útja is látszik.


« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 23, 10:05:23 írta Zoli »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75348 Dátum: 2015 Szeptember 23, 09:02:34 »

A csappantyun jol latszik az ellensuly, a legszuro tuloldalan be lehet kotni egy bowdent, amit a termosztat allasatol fuggoen allitja a csappantyut es vagy alulrol sziv melegebb levegot, vagy amikor a motor mar kelloen meleg, akkor felulrol, hidegebbet. A fordulattal nincs kozvetlen kapcsolatban, csak a motor (termosztat) homersekletevel.
Nem mindnél lehet termosztátot kötni, ezen pont ellensúlyos, itt a szívás szabályozza. LEgalább nem megy tönkre, nem akad...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75347 Dátum: 2015 Szeptember 23, 08:13:11 »

Gyárilag hosszított hatlap feje van a csavarnak, amiben még egy horony is van, így 10-es T kulccsal és csavarhúzóval is bontható/meghúzható.

Az ok, de nekem imbuszkulcs jár bele, ami nem autentikus ugye.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75346 Dátum: 2015 Szeptember 22, 23:12:44 »

Valamint annak a csappantyúnak hogy kell működnie? Nagyobb fordulaton nyit, vagy zár? Úgy emlékszem, ezt emelgette a szívás mikor röfögtettem.
A csappantyun jol latszik az ellensuly, a legszuro tuloldalan be lehet kotni egy bowdent, amit a termosztat allasatol fuggoen allitja a csappantyut es vagy alulrol sziv melegebb levegot, vagy amikor a motor mar kelloen meleg, akkor felulrol, hidegebbet. A fordulattal nincs kozvetlen kapcsolatban, csak a motor (termosztat) homersekletevel.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75345 Dátum: 2015 Szeptember 22, 23:10:34 »

Az ok, de nekem imbuszkulcs jár bele, ami nem autentikus ugye.
Nekem simahornyu csavarhuzoval tekerheto csavar van ott.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #75344 Dátum: 2015 Szeptember 22, 21:07:45 »

Az ok, de nekem imbuszkulcs jár bele, ami nem autentikus ugye.
De mi a pontos kérdés?
Ha van csavarod akkor kiveszed és megméred.
Átmérőt.
Hosszát.
Veszel bótba'
Vagy mérjem meg az enyémet? Mondjuk pont ma vettem le a légszűrőt, mert benzincsövet kellett cserélni.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75343 Dátum: 2015 Szeptember 22, 21:02:27 »

Az ok, de nekem imbuszkulcs jár bele, ami nem autentikus ugye.

Nekem is imbuszos van benne. Jól szerelhető legalább  Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75342 Dátum: 2015 Szeptember 22, 20:26:37 »

Most, hogy kérdezed lehet, hogy 7-es csavar?Egy nagy bilicsszerű van ott.
Az ok, de nekem imbuszkulcs jár bele, ami nem autentikus ugye.

1303LS
« Hozzászólás #75341 Dátum: 2015 Szeptember 22, 20:00:54 »

<beszúrt kép törölve>
Hali, a légszűrőbe milyen csavar megy alulra, ami a karbira rászorítja? Milyen szerszámmal tekerhető a lényeg.
Valamint annak a csappantyúnak hogy kell működnie? Nagyobb fordulaton nyit, vagy zár? Úgy emlékszem, ezt emelgette a szívás mikor röfögtettem.
Egy nagy bilicsszerű van ott. Most, hogy kérdezed lehet, hogy 7-es csavar?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75340 Dátum: 2015 Szeptember 22, 19:09:00 »


Hali, a légszűrőbe milyen csavar megy alulra, ami a karbira rászorítja? Milyen szerszámmal tekerhető a lényeg.
Valamint annak a csappantyúnak hogy kell működnie? Nagyobb fordulaton nyit, vagy zár? Úgy emlékszem, ezt emelgette a szívás mikor röfögtettem.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75339 Dátum: 2015 Szeptember 21, 15:11:04 »

Arról híres, hogy gyors.  Grin
És olcsóbb, mint külföldről rendelve?  Shocked
Ki olyan? De ha van neki, másnap elküldi. Misi is....

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #75338 Dátum: 2015 Szeptember 21, 14:08:52 »

70/ 2333000 *
Arról híres, hogy gyors.  Grin
És olcsóbb, mint külföldről rendelve?  Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75337 Dátum: 2015 Szeptember 21, 13:56:32 »

Szükségem lenne néhány új gumitömítésre, sárvédő kéderre.
A kérdés, hol vegyem meg, ahonnét e hét péntekre meg is kapom, és nem kerül többe, mintha külföldről rendelnék.

Amik kellenek:
Ajtó gumitömítések
csomagtértető és motortértető peremre körbe tömítőgumi
sárvédőkéderek
fekete színű szellőzők hátra tetőkárpitba


70/ 2333000 *

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #75336 Dátum: 2015 Szeptember 21, 12:49:59 »

Tedd majd közkinccsé, légyszi! :-)))))

Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75335 Dátum: 2015 Szeptember 21, 12:43:40 »

Tedd majd közkinccsé, légyszi! :-)))))

Szükségem lenne néhány új gumitömítésre, sárvédő kéderre.
A kérdés, hol vegyem meg, ahonnét e hét péntekre meg is kapom, és nem kerül többe, mintha külföldről rendelnék.

Amik kellenek:
Ajtó gumitömítések
csomagtértető és motortértető peremre körbe tömítőgumi
sárvédőkéderek
fekete színű szellőzők hátra tetőkárpitba


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #75334 Dátum: 2015 Szeptember 21, 12:32:08 »

Szükségem lenne néhány új gumitömítésre, sárvédő kéderre.
A kérdés, hol vegyem meg, ahonnét e hét péntekre meg is kapom, és nem kerül többe, mintha külföldről rendelnék.

Amik kellenek:
Ajtó gumitömítések
csomagtértető és motortértető peremre körbe tömítőgumi
sárvédőkéderek
fekete színű szellőzők hátra tetőkárpitba

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #75333 Dátum: 2015 Szeptember 21, 08:27:03 »

Szakítás-mentes módszert keresnék spar tetőkárpit kiszedéséhez...
<beszúrt kép törölve>
Vagy veszel műanyagból készített, profi kárpitszerelő célszerszám készletet 20000Ft-ért...........
vagy 2-3 mm vastag alu lemez, vagy valami hasonló ami megtartja a formáját ha meghajlítod, csinálsz célszerszámot, .....kb 5-6 cm széles 15-20 hosszú, kb 5-6 cm-nél vissza hajlítod, kb -60'-ig, esetleg a sarkait lekerekítheted, hogy ne vágjon, papírszalaggal- festőszalaggal leragasztod, és a kasznit sem sérti meg.


A kárpit szélén egy papírcsík van végig varrva minden oldalon, egy perembe akad be, ezzel benyúlsz és óvatosan megplóóbálod kicsit lefelé nyomva kikanalazni, érdemes a hátsó oldalablaknál kezdeni a sarokban
« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 21, 08:35:19 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75332 Dátum: 2015 Szeptember 21, 07:43:37 »

festéshez kurvára nincs szükség csavarkompresszorra ......
 Undecided
...............de még csak levegőre se Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75331 Dátum: 2015 Szeptember 20, 22:46:00 »

Szakítás-mentes módszert keresnék spar tetőkárpit kiszedéséhez...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75330 Dátum: 2015 Szeptember 20, 21:22:05 »

festeni akarsz nem?
festéshez kurvára nincs szükség csavarkompresszorra ......
 Undecided

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75329 Dátum: 2015 Szeptember 20, 11:23:42 »

  tudsz te ha akarsz  Jezusom ...  másfél milliótól kezdődnek ha szárítós akkor 2milkától a kisebbek de azok is csapkodják a 2x16amperos biztosítékot  arról nem is beszélve hogy évente 200-400eft a kötelező szervize és ha elhanyagolod akkor beleugrik a javítás egy milkába ,főként ezért nem nagyon látni minden garázsba  Wink
festeni akarsz nem?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75328 Dátum: 2015 Szeptember 20, 09:10:07 »

Az OK, hogy villamosmérnök létemre amit két kézzel meg lehet csinálni azt szeretem magam megoldani, de hogy a kárpitozást pont egy Porsche ülésen és pont kockás anyaggal (aminél mindennek mindennel futnia kell) próbáljam ki, az elég hülyén hangzik... Elsőre nem rossz, a következő meg sokkal jobb lesz, a végére sok dologra jöttem rá.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #75327 Dátum: 2015 Szeptember 19, 22:58:27 »

ennek a lidlis kompresszornak elég lehet a teljesítménye hobbista fényezéshez?
http://www.lidl.hu/statics/lidl-hu/ds_doc/HU_KW38_2015_A3_HHZ.pdf
na ilyet vettem  2 órája
Kis barkácsolással puffertartályként alkalmazható 11 kg vagy 23 kg PB gázpalack.
van egy 23-asom abból lesz puffer
folyt köv☺
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75326 Dátum: 2015 Szeptember 19, 22:36:17 »


A kompi -ra visszatérve inkább ajánlom a csavarkomplesszorost mint a dugattyúst Wink
  tudsz te ha akarsz  Jezusom ...  másfél milliótól kezdődnek ha szárítós akkor 2milkától a kisebbek de azok is csapkodják a 2x16amperos biztosítékot  arról nem is beszélve hogy évente 200-400eft a kötelező szervize és ha elhanyagolod akkor beleugrik a javítás egy milkába ,főként ezért nem nagyon látni minden garázsba  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75325 Dátum: 2015 Szeptember 19, 22:29:35 »

Nekem az első kompresszorom az egy garázssoron vásárolt, idős bácsi által, kukázott anyagokból barkácsolt cucc volt (illetve van).
Ezen egy elég erős 3 fázisú motor szíjjal hajt valami régi teherautó kompresszort, a levegőt pedig egy kb 5 literes (nemelírás, kb öt liter lehet) tartályba termeli, amin van egy elég emberes méretű (állítható) lefúvatószelep. Ezzel festeni legfeljebb pöttyöslabdát lehetne a rendelkezésre álló légmennyiség miatt, viszont kiválóan alkalmas az autók kerekeinek fújására, mert kb. mire lecsavarom a szelepsapkát, már ott van a pisztolyban a 6 bar. (Több autómba is kell 4,5 bar, ami tapasztalatom szerint némely benzinkúti kerékfúvó állomásnak elég nagy kihívás.)
Utána vettem egy új, 50 literes tartályosat, (akcióban ugyanannyiba került, mint a 24-es) ennél bekapcsolás után bemehetek megebédelni, amíg eléri azt a kb. 6 baros kikapcsolási nyomást. Festeni is legfeljebb felniket, meg motoralkatrészeket szoktam, de ehhez is ki kellett tapasztalnom, hogy melyik az a pisztoly, ami a festéket is szórja, nem csak a levegőt fogyasztja.
na ez így igaz .....

1303LS
« Hozzászólás #75324 Dátum: 2015 Szeptember 19, 05:35:35 »

A hengerfejbe milyen tőcsavar megy kipuffogóilag, mert egy iányzik és M10-es a furat, de a meglévő tőcsavarok 8-asok
8-as. Fúrd fel a kipufogó lukát, vagy vadássz, gyárts 10/8-as tőcsavart.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75323 Dátum: 2015 Szeptember 18, 21:49:38 »

A hengerfejbe milyen tőcsavar megy kipuffogóilag, mert egy iányzik és M10-es a furat, de a meglévő tőcsavarok 8-asok

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #75322 Dátum: 2015 Szeptember 18, 20:26:59 »

melyik?

ha már FMB tanfolyamon vagyunk
Haveromtól megkaptam a leselejtezett pisztolyát.
Már elég kopott szegény, meg csepeg is, de jó vastagon lehet vele fújni.
(Bár lehet, hogy nem kéne olyan szavakat irkálnom egy fórumon, hogy pisztoly, meg hasonlók...)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #75321 Dátum: 2015 Szeptember 18, 19:59:35 »

melyik az a pisztoly, ami a festéket is szórja, nem csak a levegőt fogyasztja.
melyik?

ha már FMB tanfolyamon vagyunk
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #75320 Dátum: 2015 Szeptember 18, 19:54:42 »

Nekem az első kompresszorom az egy garázssoron vásárolt, idős bácsi által, kukázott anyagokból barkácsolt cucc volt (illetve van).
Ezen egy elég erős 3 fázisú motor szíjjal hajt valami régi teherautó kompresszort, a levegőt pedig egy kb 5 literes (nemelírás, kb öt liter lehet) tartályba termeli, amin van egy elég emberes méretű (állítható) lefúvatószelep. Ezzel festeni legfeljebb pöttyöslabdát lehetne a rendelkezésre álló légmennyiség miatt, viszont kiválóan alkalmas az autók kerekeinek fújására, mert kb. mire lecsavarom a szelepsapkát, már ott van a pisztolyban a 6 bar. (Több autómba is kell 4,5 bar, ami tapasztalatom szerint némely benzinkúti kerékfúvó állomásnak elég nagy kihívás.)
Utána vettem egy új, 50 literes tartályosat, (akcióban ugyanannyiba került, mint a 24-es) ennél bekapcsolás után bemehetek megebédelni, amíg eléri azt a kb. 6 baros kikapcsolási nyomást. Festeni is legfeljebb felniket, meg motoralkatrészeket szoktam, de ehhez is ki kellett tapasztalnom, hogy melyik az a pisztoly, ami a festéket is szórja, nem csak a levegőt fogyasztja.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #75319 Dátum: 2015 Szeptember 18, 19:50:26 »

Szerintem az 50l-es tartály, meg a doboznyi mellékelt lom nem éri meg a huszonezres különbséget az ugyanerre a kaptafára készült Lidles-Einhelles-Hyundai-os cuccokhoz képest. Olcsóbban kijössz, ha kukázol valahonnan egy autógáz, vagy PB-gáz tartályt, és rákötöd a kisebb tartály mellé.
Előrelépést inkább egy kéthengeres kompresszor jelentene.
köszönöm a válaszokat
 van pb gáztartályom lehet az lesz a pótpuffer,
 gondolom ha nem fényezéshez használom le is csatlakoztathatom majd a rendszerről.
mindenesetre százezrekbe kerülne ha mindent fényezővel csináltatnék, majd belejövök.Az előkészítés már megyen (ha nem is csúcsminőségben) de  nem is az cél, nem garázslakókat fújok majd.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #75318 Dátum: 2015 Szeptember 18, 19:39:28 »

ehhez csak 1 olaj-víz leválasztó kell ha jól gondolom
http://lpv.hu/kompresszorok/kompresszor-50l-minoseg-13-kiegeszito
Szerintem az 50l-es tartály, meg a doboznyi mellékelt lom nem éri meg a huszonezres különbséget az ugyanerre a kaptafára készült Lidles-Einhelles-Hyundai-os cuccokhoz képest. Olcsóbban kijössz, ha kukázol valahonnan egy autógáz, vagy PB-gáz tartályt, és rákötöd a kisebb tartály mellé.
Előrelépést inkább egy kéthengeres kompresszor jelentene.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #75317 Dátum: 2015 Szeptember 18, 14:25:11 »


ehhez csak 1 olaj-víz leválasztó kell ha jól gondolom
http://lpv.hu/kompresszorok/kompresszor-50l-minoseg-13-kiegeszito
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75316 Dátum: 2015 Szeptember 18, 13:39:40 »

Az enyim ilyen szuperszónikus,én csináltam.
40 gyáritartály+ 50l tűzoltókészülék+ 70 literes LPG tartály + t2 kerekek. 6-10,5 bar között dolgozik.
fújni lehet vele faszául, a homokszórót már nemigazán bírja.
Atyaúristen! És ezt az egészet hurcibálod?
Nekem így van megoldva, csak még van egy 90 lityis tartály a falra szerelve, így van 190 literem.

Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.