www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:32:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13227363 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75475 Dátum: 2015 Október 22, 12:40:36 »

Én a Baditz-nál szoktam a Bug Box-ban. Tudom, te messze vagy. De szerintem a Bárdi autó is tudja.

...és ezt a gyártmányt hol lehet beszerezni?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75474 Dátum: 2015 Október 22, 11:22:35 »

Lemförder Smiley

...és ezt a gyártmányt hol lehet beszerezni?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75473 Dátum: 2015 Október 22, 10:50:39 »

Lemförder Smiley

Kormányrúdazat gömbfejet cserélnék. Ti melyiket vennétek? Vagy nem vennétek? Nakata vagy Ocap  Huh
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75472 Dátum: 2015 Október 22, 10:47:57 »

Kormányrúdazat gömbfejet cserélnék. Ti melyiket vennétek? Vagy nem vennétek? Nakata vagy Ocap  Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75471 Dátum: 2015 Október 22, 09:36:48 »

csak régi röpsúlynélküli elosztón volt
kössz
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75470 Dátum: 2015 Október 22, 09:02:36 »

nekem is ez jutott eszembe. csak nem tudom, hogy tényleg van-e, vagy csak legenda, vagy csak valami régi pre gépen volt ilyen..
csak régi röpsúlynélküli elosztón volt

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75469 Dátum: 2015 Október 22, 08:54:37 »

Mintha lett volna -ha 1,3- valami időpont eltolás a harmadik henger vonatkozásában, az ilyenkor nem gond? Csak kérdezem...
nekem is ez jutott eszembe. csak nem tudom, hogy tényleg van-e, vagy csak legenda, vagy csak valami régi pre gépen volt ilyen..
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75468 Dátum: 2015 Október 22, 06:29:23 »

nem számít jó ez így ,nem kell vele foglalkozni ....
Mintha lett volna -ha 1,3- valami időpont eltolás a harmadik henger vonatkozásában, az ilyenkor nem gond? Csak kérdezem...

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75467 Dátum: 2015 Október 22, 00:19:59 »

Lehet az lesz... Legfeljebb teszek egy 1-est a megfelelő helyre a fedélen.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75466 Dátum: 2015 Október 21, 21:20:53 »

nem számít jó ez így ,nem kell vele foglalkozni ....
Lehet az lesz... Legfeljebb teszek egy 1-est a megfelelő helyre a fedélen.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75465 Dátum: 2015 Október 20, 23:27:35 »

Véletlenül elraktam a gyújtás-meghajtást 90°-kal. Utólag nem lehet már vissza tenni, mert az alátétek beeshetnek a blokkba, ugye? Vagy hagyjam a picsába és a kábeleket is rakjam arrébb egy negyed fordulattal?

<beszúrt kép törölve>
nem számít jó ez így ,nem kell vele foglalkozni ....

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75464 Dátum: 2015 Október 20, 14:49:00 »

Biztos, hogy dinamód van?
Biztos ;-)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75463 Dátum: 2015 Október 20, 13:07:31 »

Így már más a motor fekvése....

Teljesen lehetetlen visszafordítani? Mondjuk fejjel lefelé, mert motorállványon van, vagy ilyesmi... Cool
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75462 Dátum: 2015 Október 20, 12:48:00 »

ha tudja hogy a főtengely alapján vagy a kábelezés alapján keresse az egyes hengert. de alapból el fog tévedni, mert nem feltételezi ezt szerintem
Teljesen lehetetlen visszafordítani? Mondjuk fejjel lefelé, mert motorállványon van, vagy ilyesmi... Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75461 Dátum: 2015 Október 20, 12:44:44 »

Ha leveszi valaki a fedelet, akkor látszik, hogy nem jó felé áll a rotor.
ha tudja hogy a főtengely alapján vagy a kábelezés alapján keresse az egyes hengert. de alapból el fog tévedni, mert nem feltételezi ezt szerintem
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75460 Dátum: 2015 Október 20, 12:41:24 »

Szerintem igen. De írd rá az elosztóra, ne sz*pj*n utánad senki Smiley

Ha leveszi valaki a fedelet, akkor látszik, hogy nem jó felé áll a rotor.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #75459 Dátum: 2015 Október 20, 12:24:57 »

Szerintem igen. De írd rá az elosztóra, ne sz*pj*n utánad senki Smiley

Véletlenül elraktam a gyújtás-meghajtást 90°-kal. Utólag nem lehet már vissza tenni, mert az alátétek beeshetnek a blokkba, ugye? Vagy hagyjam a picsába és a kábeleket is rakjam arrébb egy negyed fordulattal?

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75458 Dátum: 2015 Október 20, 10:58:32 »

Véletlenül elraktam a gyújtás-meghajtást 90°-kal. Utólag nem lehet már vissza tenni, mert az alátétek beeshetnek a blokkba, ugye? Vagy hagyjam a picsába és a kábeleket is rakjam arrébb egy negyed fordulattal?

« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 20, 11:39:38 írta Zoli »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75457 Dátum: 2015 Október 20, 10:26:49 »

Hát...ha 30 v-ot kell mérni a dinamó kivezetésein akkor érdekes...mivel ahogy írtam max 14-et mérek és a fordulatszám növelésével csökken.
Na akkor mégegyszer: a fesszabályzóval állítod be a dinamó feszültségét.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #75456 Dátum: 2015 Október 20, 09:09:12 »

Hát...ha 30 v-ot kell mérni a dinamó kivezetésein akkor érdekes...mivel ahogy írtam max 14-et mérek és a fordulatszám növelésével csökken.
Szénkefe elkopott, szénkefe rugó ellágyult, és/vagy.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75455 Dátum: 2015 Október 20, 08:31:35 »

Átnéztem átmértem mindent...a fesszabályzó jónak tűnik 14 v ig engedi a feszültséget. A dinamón se mérek ennél többet érdekes módon...sőt fordulaton sokkal kevesebbet...ott tényleg 30-nak kell kijönnie?
Ami furcsa h a puszta gyújtásra adás is leveszi az akku feszt...nem is kicsit kb 8 v- ig esik vissza.
Mivel ma kukának nyilvánítottam az akksit, így majd az új akksival fogok tovább méregetni
Először a csatlakozókat is nézd át.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75454 Dátum: 2015 Október 20, 08:08:46 »

Biztos, hogy dinamód van?
Na ja és akkor nem kommutátor hanem csúszógyűrű. Fénykép segíthet eldönteni.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75453 Dátum: 2015 Október 20, 07:43:42 »

Hát...ha 30 v-ot kell mérni a dinamó kivezetésein akkor érdekes...mivel ahogy írtam max 14-et mérek és a fordulatszám növelésével csökken.
Biztos, hogy dinamód van?
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75452 Dátum: 2015 Október 20, 07:38:36 »

Akksit terhelővillával tudod ellenőrizni.
A fesszabályzó szabályozza a dinamó feszültségét. Nincs ebben semmi érdekes.
Hát...ha 30 v-ot kell mérni a dinamó kivezetésein akkor érdekes...mivel ahogy írtam max 14-et mérek és a fordulatszám növelésével csökken.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75451 Dátum: 2015 Október 20, 06:15:31 »

Átnéztem átmértem mindent...a fesszabályzó jónak tűnik 14 v ig engedi a feszültséget. A dinamón se mérek ennél többet érdekes módon...sőt fordulaton sokkal kevesebbet...ott tényleg 30-nak kell kijönnie?
Ami furcsa h a puszta gyújtásra adás is leveszi az akku feszt...nem is kicsit kb 8 v- ig esik vissza.
Mivel ma kukának nyilvánítottam az akksit, így majd az új akksival fogok tovább méregetni
Akksit terhelővillával tudod ellenőrizni.
A fesszabályzó szabályozza a dinamó feszültségét. Nincs ebben semmi érdekes.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75450 Dátum: 2015 Október 19, 22:53:41 »

Egyen feszültség.  Cool De 30 Volt?

Átnéztem átmértem mindent...a fesszabályzó jónak tűnik 14 v ig engedi a feszültséget. A dinamón se mérek ennél többet érdekes módon...sőt fordulaton sokkal kevesebbet...ott tényleg 30-nak kell kijönnie?
Ami furcsa h a puszta gyújtásra adás is leveszi az akku feszt...nem is kicsit kb 8 v- ig esik vissza.
Mivel ma kukának nyilvánítottam az akksit, így majd az új akksival fogok tovább méregetni
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 19, 23:36:37 írta Szobi »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75449 Dátum: 2015 Október 19, 18:15:56 »

egyenáram
Egyen feszültség.  Cool De 30 Volt?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75448 Dátum: 2015 Október 19, 17:59:49 »

Elsőre keressünk hibát.
http://vbklub.net/hana.htm#villhiba

Ha van multiméter akkor a dinamó kivezetésén 30V váltóáramnak kéne lennie. Ha ez rendben van akkor lehet tovább menni.
Mondjuk kommutátort és szénkeféket érdemes lenne szemrevételezni. Szénkefe csere filléres tétel, rugókat megnézni fél perc.

egyenáram

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75447 Dátum: 2015 Október 19, 16:48:28 »

KOMMUTÁTOR! Wink
Kössz.
pecek
« Hozzászólás #75446 Dátum: 2015 Október 19, 16:12:36 »

Elsőre keressünk hibát.
http://vbklub.net/hana.htm#villhiba

Ha van multiméter akkor a dinamó kivezetésén 30V váltóáramnak kéne lennie. Ha ez rendben van akkor lehet tovább menni.
Mondjuk kommukátort és szénkeféket érdemes lenne szemrevételezni. Szénkefe csere filléres tétel, rugókat megnézni fél perc.

Lila könyv

KOMMUTÁTOR! Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75445 Dátum: 2015 Október 19, 16:07:03 »

A fesszabályzóról van esetleg valakinek szerelési leírása?
Beszéltem ma 1-2 villanyásszal, de sajnos egyik sem vállal bogarat...
Elsőre keressünk hibát.
http://vbklub.net/hana.htm#villhiba

Ha van multiméter akkor a dinamó kivezetésén 30V váltóáramnak kéne lennie. Ha ez rendben van akkor lehet tovább menni.
Mondjuk kommutátort és szénkeféket érdemes lenne szemrevételezni. Szénkefe csere filléres tétel, rugókat megnézni fél perc.

Lila könyv
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 19, 16:48:15 írta abes »
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75444 Dátum: 2015 Október 19, 12:59:31 »

Műszered van már?, mert nélküle nehéz lesz.
Van persze.. ;-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75443 Dátum: 2015 Október 19, 12:57:37 »

A fesszabályzóról van esetleg valakinek szerelési leírása?
Beszéltem ma 1-2 villanyásszal, de sajnos egyik sem vállal bogarat...
Műszered van már?, mert nélküle nehéz lesz.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75442 Dátum: 2015 Október 19, 12:46:43 »

Kiment a fesszab. De a dinamó kommutátor felülete is érdekes lehet.
A fesszabályzóról van esetleg valakinek szerelési leírása?
Beszéltem ma 1-2 villanyásszal, de sajnos egyik sem vállal bogarat...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75441 Dátum: 2015 Október 19, 06:30:52 »

Sziasztok,
A mai nap folyamán furcsa cicergő hang kezdett el jönni a dinamótól...és a töltés sem volt 100-as mert alapjáraton is világított a visszajelző( eddig ezt nem tapasztaltam).
Kivettem a szénkefét és úgy nem volt a hang (es világított is folyamatosan a töltés visszajelző). Majd amikor visszaraktam arra lettem figyelmes, hogy egyáltalán nem világít a visszajelző...mármint gyújtáson sem. Multiméter hiányában a világítással ellenőriztem a töltést és elvileg az van mert gázadásra erősebben világít. Biztosítékok rendben vannak...
mi lehet a baj? Miért nem működhet a visszajelző?
Kiment a fesszab. De a dinamó kommutátor felülete is érdekes lehet.

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75440 Dátum: 2015 Október 19, 06:11:53 »

Sziasztok,
A mai nap folyamán furcsa cicergő hang kezdett el jönni a dinamótól...és a töltés sem volt 100-as mert alapjáraton is világított a visszajelző( eddig ezt nem tapasztaltam).
Kivettem a szénkefét és úgy nem volt a hang (es világított is folyamatosan a töltés visszajelző). Majd amikor visszaraktam arra lettem figyelmes, hogy egyáltalán nem világít a visszajelző...mármint gyújtáson sem. Multiméter hiányában a világítással ellenőriztem a töltést és elvileg az van mert gázadásra erősebben világít. Biztosítékok rendben vannak...
mi lehet a baj? Miért nem működhet a visszajelző?
Izzót ellenőrizted? Csatlakozások?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #75439 Dátum: 2015 Október 18, 22:46:16 »

Sziasztok,
A mai nap folyamán furcsa cicergő hang kezdett el jönni a dinamótól...és a töltés sem volt 100-as mert alapjáraton is világított a visszajelző( eddig ezt nem tapasztaltam).
Kivettem a szénkefét és úgy nem volt a hang (es világított is folyamatosan a töltés visszajelző). Majd amikor visszaraktam arra lettem figyelmes, hogy egyáltalán nem világít a visszajelző...mármint gyújtáson sem. Multiméter hiányában a világítással ellenőriztem a töltést és elvileg az van mert gázadásra erősebben világít. Biztosítékok rendben vannak...
mi lehet a baj? Miért nem működhet a visszajelző?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75438 Dátum: 2015 Október 16, 22:00:15 »

A generátor a helyén van, ugyhogy a szivocsö a hunyó.
akkor próbáld meghajlítani a szívócsövet Grin
de a karbi talpánál ne erőltesd, nehogy ne legyen utána sík
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75437 Dátum: 2015 Október 16, 21:27:07 »

szerintem ennyit nem tud remegni majd, tehát jó.
kimentem megnézni, nálam kb 1 cm van, épp befér az ujjam, de kerek légszűrőm van (bár nem tudom van-e átmérő különbség)
A generátor a helyén van, ugyhogy a szivocsö a hunyó.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75436 Dátum: 2015 Október 16, 19:54:36 »

Ez így már jó?
szerintem ennyit nem tud remegni majd, tehát jó.
kimentem megnézni, nálam kb 1 cm van, épp befér az ujjam, de kerek légszűrőm van (bár nem tudom van-e átmérő különbség)
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.389 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.