www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 10:00:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13226834 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75515 Dátum: 2015 Október 29, 11:54:59 »

Na, lelőtték a poént. Ugyanezzel a kék spar képével készültem, hogy észreveszed-e a különbséget. Evil
Viszont erre raktak fellépő-díszlécet. Pedig ez volt eddig az etalon.


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75514 Dátum: 2015 Október 29, 11:52:25 »

Vártam  Grin

Na, lelőtték a poént. Ugyanezzel a kék spar képével készültem, hogy észreveszed-e a különbséget. Evil

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75513 Dátum: 2015 Október 29, 11:49:03 »

Km óra van most kettő is a jófogáson.
Ilyen kellene (persze az első úton megőrülnék, hogy nincs benzinszint jelző)


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75512 Dátum: 2015 Október 29, 11:46:58 »

Na most kiderül mennyire értesz a bogarakhoz vagy sem Grin
Vártam  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75511 Dátum: 2015 Október 29, 11:43:03 »

Km óra van most kettő is a jófogáson.
Na most kiderül mennyire értesz a bogarakhoz vagy sem Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75510 Dátum: 2015 Október 29, 11:40:29 »

Km óra van most kettő is a jófogáson.
spar?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75509 Dátum: 2015 Október 29, 11:37:25 »

Jah. Én a többin próbáltam a szélességét kideríteni...  Cool Tongue
Azért ennyire nem lesz eredeti, mert pl. nincs spar kormányom, ajtókárpitom, behúzóm (vidéken könyöklő), kilométerórám. És ugye AB motorom van.
Km óra van most kettő is a jófogáson.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75508 Dátum: 2015 Október 29, 11:11:30 »

Az egész onnan indult, hogy az 1300-as kaszni nagyon durván el volt baxva. Nem volt gyári része, mindenhol folt és folt és zártszelvény. A sárvédő anyák 90 %-a kiszakadva, az első tűzfal a napoleon kalapra sziloplaszttal volt vékony alu lemezből kialakítva és stb. Kb másfél évig kerestem kasznit, de nem volt csak 03-as meg spar. Pézsétől (vagy TéZsé  Huh) sem vettem meg a kilakatolt spar kasznit, mert akkor még hallani sem akartam arról, hogy ne eredeti 1300-as legyen.
Aztán Kövitől megvettem ezt a spar kasznit 40 ezerért és még akkor is azon tűnődtem, hogy lehetne átalakítani. Nem is a kopoltyú, hanem a tetőkárpit és főleg annak fülei a b oszlopon jelentették a gondot, no meg a műszerfalon az öt szellőző a sok kis apróság mellett. (tankajtó nyitó, belső lámpa kapcsolója), ezért döntöttem a spar mellett, ráadásul ez a kedvenc típusom.
Jól szeretném magam érezni benne és nem múzeumi autót csinálni. (Remélem) nem fog zavarni a kürtgyűrű és a térképzseb... Persze ha találok, veszek spar kormányt és kapaszkodót.

Ismerem a sztorit, hogy miként jutottál oda, hogy spar lesz belőle. Nyilvánvalóan magadnak csinálod, olyanra amilyennek neked tetszik. Az csak az én mániám, hogy a részletekre túlzottan figyelek és ha valami nem oda való van, akkor picit zavaros nekem az összkép. De tudom azt is, hogy a többség ezeket nem tartja problémának és ez így van rendjén.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75507 Dátum: 2015 Október 29, 09:05:25 »

Jah. Én a többin próbáltam a szélességét kideríteni...  Cool Tongue
Azért ennyire nem lesz eredeti, mert pl. nincs spar kormányom, ajtókárpitom, behúzóm (vidéken könyöklő), kilométerórám. És ugye AB motorom van.
A behúzó a sparon tényleg csak behúzó... Smiley
Amúgy pl. kilométeróra valóban nem könnyű ügy, nekem idén sikerült vennem normális áron, amit megcsináltam szépre (még nem került be).
A kormány pl. más méret, mint a gyűrűs...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75506 Dátum: 2015 Október 28, 21:38:12 »

Szerezz hozzá olyat, amid nincsen. Nem olyan iszonyat ritka dolog a spar kormány és a többi. Jó kárpit talán nehéz ügy, de szerencsével találni azt is. A motor az mindegy, de szerintem akkor van értelme fiatalítani/öregbíteni/"sparosítani", ha a lehető legtöbb részletre ügyel az ember. De olyanra csinálod, ahogy neked tetszik ez egyértelmű.
Az egész onnan indult, hogy az 1300-as kaszni nagyon durván el volt baxva. Nem volt gyári része, mindenhol folt és folt és zártszelvény. A sárvédő anyák 90 %-a kiszakadva, az első tűzfal a napoleon kalapra sziloplaszttal volt vékony alu lemezből kialakítva és stb. Kb másfél évig kerestem kasznit, de nem volt csak 03-as meg spar. Pézsétől (vagy TéZsé  Huh) sem vettem meg a kilakatolt spar kasznit, mert akkor még hallani sem akartam arról, hogy ne eredeti 1300-as legyen.
Aztán Kövitől megvettem ezt a spar kasznit 40 ezerért és még akkor is azon tűnődtem, hogy lehetne átalakítani. Nem is a kopoltyú, hanem a tetőkárpit és főleg annak fülei a b oszlopon jelentették a gondot, no meg a műszerfalon az öt szellőző a sok kis apróság mellett. (tankajtó nyitó, belső lámpa kapcsolója), ezért döntöttem a spar mellett, ráadásul ez a kedvenc típusom.
Jól szeretném magam érezni benne és nem múzeumi autót csinálni. (Remélem) nem fog zavarni a kürtgyűrű és a térképzseb... Persze ha találok, veszek spar kormányt és kapaszkodót.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 28, 21:39:51 írta Zoli »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75505 Dátum: 2015 Október 28, 21:22:15 »

Jah. Én a többin próbáltam a szélességét kideríteni...  Cool Tongue
Azért ennyire nem lesz eredeti, mert pl. nincs spar kormányom, ajtókárpitom, behúzóm (vidéken könyöklő), kilométerórám. És ugye AB motorom van.

Szerezz hozzá olyat, amid nincsen. Nem olyan iszonyat ritka dolog a spar kormány és a többi. Jó kárpit talán nehéz ügy, de szerencsével találni azt is. A motor az mindegy, de szerintem akkor van értelme fiatalítani/öregbíteni/"sparosítani", ha a lehető legtöbb részletre ügyel az ember. De olyanra csinálod, ahogy neked tetszik ez egyértelmű.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75504 Dátum: 2015 Október 28, 20:26:39 »

Pedig tényleg egyértelműen látszik,hogy a Standard modelleken nincsen fellépő díszléc.
Jah. Én a többin próbáltam a szélességét kideríteni...  Cool Tongue
Azért ennyire nem lesz eredeti, mert pl. nincs spar kormányom, ajtókárpitom, behúzóm (vidéken könyöklő), kilométerórám. És ugye AB motorom van.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75503 Dátum: 2015 Október 28, 17:59:25 »

Köszi, de ezeken én nem látom jól. Persze az oldal-díszlécek is keskenyek, így nyilván ez is az.
Pedig tényleg egyértelműen látszik,hogy a Standard modelleken nincsen fellépő díszléc.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75502 Dátum: 2015 Október 28, 15:02:54 »

Köszi, de ezeken én nem látom jól. Persze az oldal-díszlécek is keskenyek, így nyilván ez is az.

Egyértelműen látszik a képeken szerintem, hogy nincsen a fellépőn díszléc. A a 74 körüli, már fekete lökhárítós spar modelleken sem volt díszléc a fellépőn. Ezek pl.: gyári fotók, ezeken sincs díszléc a fellépőn. A vastag díszlécet (amennyiben a 33 mm-esre gondolsz) azt kár ide keverni, mert az a 60-as évek közepe óta már nem volt használatban, azt hiszem a kisablakos bogarakon volt utoljára (az akkori standard modelleken szintén nem volt), később már keskenyebb volt, s még később az afterek idején szintén keskenyebb (ha jól tudom 3 féle szélességű volt).




Ez egy 64-es standard modell, díszléc itt sincs a fellépőn:

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75501 Dátum: 2015 Október 28, 10:52:43 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Köszi, de ezeken én nem látom jól. Persze az oldal-díszlécek is keskenyek, így nyilván ez is az.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75500 Dátum: 2015 Október 28, 10:51:30 »

Keskeny,és a levető díszléc az baromság!!
Jó akkor nem levehető, hanem felrakható.  Cool

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75499 Dátum: 2015 Október 28, 08:21:52 »

Szóval erre (spar értelmezés szerint) széles vagy keskeny díszléc való?

Keskenyet raknék, eleve a rendes díszlécei is azok.

VW Beetle - the original since 1938
pecek
« Hozzászólás #75498 Dátum: 2015 Október 28, 08:13:50 »

Szóval erre (spar értelmezés szerint) széles vagy keskeny díszléc való?


Keskeny,és a levető díszléc az baromság!!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75497 Dátum: 2015 Október 27, 21:58:01 »

Szóval erre (spar értelmezés szerint) széles vagy keskeny díszléc való?





« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 27, 22:03:04 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75496 Dátum: 2015 Október 27, 19:53:19 »

Az mi,hogy nem levehető a díszléc a fellépőről?Ez biztos?

Szóval erre (spar értelmezés szerint) széles vagy keskeny díszléc való?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75495 Dátum: 2015 Október 27, 19:48:20 »

Az mi,hogy nem levehető a díszléc a fellépőről?Ez biztos?

Igen. Olyan utángyártott fíling. Ki van furkálva a fellépő és a díszléc lábai széthajtva. Nincs klipsz. És a díszléc sem sima, hanem recés. merki pistától vettem 22 ezer volt a kettő vagy 7 éve, most 26 ezer.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 27, 19:54:19 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75494 Dátum: 2015 Október 27, 19:44:41 »

Kicsit összeraktam a seggét, hogy megnézzem a kinézetét, illesztéseket.
Azt nem tudom, hogy ezeken milyen volt a fellépő? Milyen díszléc volt rajta?
Most megint van az a fajta, ami volt is nekem (nem levehető díszléces). Sajna az enyémet kilyukasztotta az ajtó sarka, annyira szarul volt a zártszelvény behegesztve a küszöb helyére.
Szóval, hogy milyet kéne vennem, ha gyáriasat szeretnék?

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Az mi,hogy nem levehető a díszléc a fellépőről?Ez biztos?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75493 Dátum: 2015 Október 27, 19:17:28 »

Kicsit összeraktam a seggét, hogy megnézzem a kinézetét, illesztéseket.
Azt nem tudom, hogy ezeken milyen volt a fellépő? Milyen díszléc volt rajta?
Most megint van az a fajta, ami volt is nekem (nem levehető díszléces). Sajna az enyémet kilyukasztotta az ajtó sarka, annyira szarul volt a zártszelvény behegesztve a küszöb helyére.
Szóval, hogy milyet kéne vennem, ha gyáriasat szeretnék?




Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75492 Dátum: 2015 Október 27, 17:02:58 »

Hi
Szelephézag állításhoz szeretnék kis segítséget, vagy megerősítést kérni.
Tehát a rotort a vonáshoz állítjuk.
ezután 1. henger állítása.
90fokot forgatunk a rotoron óramutató járással eggyezően
2. henger
és így tovább 3. és 4. henger.

helyes ez így?
köszönöm


Kurva egyszerű, ott kell hézagot állítani, ahová a rotor mutat. Csavargathatod össze-vissza, ide-oda, de ott kell állítani, ahová a rotor mutat. És nem kell halálpontosan, mert a gyári veztengely kb 230 fokos... ;-) fél fordulat és nem történik semmi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75491 Dátum: 2015 Október 26, 08:30:57 »

Visszafelé kell forgatni, és pont 1234.
Én így szoktam, de én primitív vagyok.
én is ígyszoktam Wink

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #75490 Dátum: 2015 Október 25, 12:16:40 »

Nem az a lényeg, hogyan fordították. A sorrend logikusan következik.
igaz
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75489 Dátum: 2015 Október 25, 11:09:49 »

így csináltuk, a leírás is ezt mondja
az a baj, h a lila könyv hibásan lett fordítva
ott szó nincs az ellentétes irányról Smiley
Nem az a lényeg, hogyan fordították. A sorrend logikusan következik.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75488 Dátum: 2015 Október 25, 09:51:58 »

így csináltuk, a leírás is ezt mondja
az a baj, h a lila könyv hibásan lett fordítva
ott szó nincs az ellentétes irányról Smiley
A karbi állítás is rosszul van benne...

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #75487 Dátum: 2015 Október 24, 22:42:46 »

Nekem is bejött így...
így csináltuk, a leírás is ezt mondja
az a baj, h a lila könyv hibásan lett fordítva
ott szó nincs az ellentétes irányról Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75486 Dátum: 2015 Október 24, 19:35:03 »

Visszafelé kell forgatni, és pont 1234.
Én így szoktam, de én primitív vagyok.
Nekem is bejött így...

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75485 Dátum: 2015 Október 24, 19:34:22 »

Nem helyes, a gyujtassorrend a hires 1-4-3-2

Itt egy leiras: http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szelephézag_állítás
Visszafelé kell forgatni, és pont 1234.
Én így szoktam, de én primitív vagyok.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75484 Dátum: 2015 Október 24, 18:47:29 »


Nem küldtem el, inkább megcsinálom.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Október 24, 21:45:10 írta Zoli »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #75483 Dátum: 2015 Október 24, 17:06:24 »

Hi
Szelephézag állításhoz szeretnék kis segítséget, vagy megerősítést kérni.
Tehát a rotort a vonáshoz állítjuk.
ezután 1. henger állítása.
90fokot forgatunk a rotoron óramutató járással eggyezően
2. henger
és így tovább 3. és 4. henger.

helyes ez így?
köszönöm
ékszijtárcsa jelhez
és gyujtás sorrenbe 1432
amugy az elgonolás majdnem jó Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75482 Dátum: 2015 Október 24, 12:39:53 »

Hátul kikötöd, pedálsornál kiakasztod (ez a nehezebb) és kihúzod. Ha a cső jó, akkor simán visszafűzöd az újat, beakasztod a pedálnál, hátul a csavarnál bekötöd és megvagy.
Ezek feltételezik, hogy minden alkatrész (pl a kutyaházon átvezető csövecske) a helyén van.
Ha kihúzásnál szorul vagy bármi gáz van, én megpróbálnék a régivel behúzni egy vastagabb damilt, hátha könnyebb lesz behúzni (és nem csak betolni) az újat.

Szuper! Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75481 Dátum: 2015 Október 24, 12:12:40 »

Hátul kikötöd, pedálsornál kiakasztod (ez a nehezebb) és kihúzod. Ha a cső jó, akkor simán visszafűzöd az újat, beakasztod a pedálnál, hátul a csavarnál bekötöd és megvagy.
Ezek feltételezik, hogy minden alkatrész (pl a kutyaházon átvezető csövecske) a helyén van.
Ha kihúzásnál szorul vagy bármi gáz van, én megpróbálnék a régivel behúzni egy vastagabb damilt, hátha könnyebb lesz behúzni (és nem csak betolni) az újat.

Sziasztok!
Ha a bogimba mondjuk gázbowdent szeretnék cserélni mekkora szívással jár? tavaszi rajzásra megleszek vele? (65.02havi)
Esetleg írás róla? Köszönöm.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75480 Dátum: 2015 Október 24, 11:23:11 »

Sziasztok!
Ha a bogimba mondjuk gázbowdent szeretnék cserélni mekkora szívással jár? tavaszi rajzásra megleszek vele? (65.02havi)
Esetleg írás róla? Köszönöm.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #75479 Dátum: 2015 Október 23, 20:17:11 »

Nem helyes, a gyujtassorrend a hires 1-4-3-2

Itt egy leiras: http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szelephézag_állítás
köszi, közben rájöttem, megtaláltam...
itt
http://vbklub.net/szereles/sz-hezag.htm
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75478 Dátum: 2015 Október 23, 20:14:27 »

ezután 1. henger állítása.
90fokot forgatunk a rotoron óramutató járással eggyezően
2. henger
Nem helyes, a gyujtassorrend a hires 1-4-3-2

Itt egy leiras: http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szelephézag_állítás


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #75477 Dátum: 2015 Október 23, 18:35:12 »

Hi
Szelephézag állításhoz szeretnék kis segítséget, vagy megerősítést kérni.
Tehát a rotort a vonáshoz állítjuk.
ezután 1. henger állítása.
90fokot forgatunk a rotoron óramutató járással eggyezően
2. henger
és így tovább 3. és 4. henger.

helyes ez így?
köszönöm
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75476 Dátum: 2015 Október 22, 13:40:34 »

Lemförder Smiley

Esetleg Ruville? (Lemförder nincs a látókörömben)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.