www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:39:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206554 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76475 Dátum: 2016 Március 07, 06:16:28 »

Érdekes felfogásod van.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76474 Dátum: 2016 Március 07, 06:14:06 »

(Makra)mééé.  Kiss
csak  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76473 Dátum: 2016 Március 06, 22:31:24 »

Klassz lett ez a bambuszpolc.  Cool
Makramééé.  Kiss
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76472 Dátum: 2016 Március 06, 22:26:46 »

Az enyém 71/03 és körmös volt, azt is vettem hozzá. (valamiért krómozottat küldtek)
Szét van bombázva a bogarad?
<beszúrt kép törölve>
ez egyrétegű ,a duplafalúba meg csak kerek megy , a krómozott a körmössel  teljesen jó és az a legolcsóbb 1200-1300 a gumi meg 2-3ezer a fedél / darab

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76471 Dátum: 2016 Március 06, 21:18:58 »

Valakinek biztos infója van arról, hogy a 71-es 1300-nál hátul milyen torzió gumi és fedél van gyárilag?

Az enyémben sima gumi:
<beszúrt kép törölve>

"Tányéros" torziófedél:
<beszúrt kép törölve>

(Haverom 68-as bogarából asszem annó körmöset vettünk ki...)



Az enyém 71/03 és körmös volt, azt is vettem hozzá. (valamiért krómozottat küldtek)
Szét van bombázva a bogarad?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 06, 21:20:30 írta Zoli »

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #76470 Dátum: 2016 Március 06, 20:31:50 »

69-es is körmös az biztos
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76469 Dátum: 2016 Március 06, 20:30:11 »

Ráadásul a torzió fedelek mérete sem egyforma. Az újak nagyobbak.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76468 Dátum: 2016 Március 06, 20:28:59 »

Valakinek biztos infója van arról, hogy a 71-es 1300-nál hátul milyen torzió gumi és fedél van gyárilag?

Az enyémben sima gumi:
<beszúrt kép törölve>

"Tányéros" torziófedél:
<beszúrt kép törölve>

(Haverom 68-as bogarából asszem annó körmöset vettünk ki...)



Régibe való a sima.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #76467 Dátum: 2016 Március 06, 20:04:42 »

Valakinek biztos infója van arról, hogy a 71-es 1300-nál hátul milyen torzió gumi és fedél van gyárilag?

Az enyémben sima gumi:


"Tányéros" torziófedél:


(Haverom 68-as bogarából asszem annó körmöset vettünk ki...)


Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #76466 Dátum: 2016 Március 06, 20:01:26 »

szia en amit irtam a feknyereghez javito keszletett az 6900ft ba kerult  1 nyereghez  szerintem a dugattyut en eleg dragan vettem de mar megvan  de amugy koazi a segitseget .

A unix a 40-es dugattyúk helyett csak asszem 39-et tudott adni, holott a dobozon 40-es átmérő volt... Újrarendelték, és az is...

Dedeotól vettem 16e-ben 4 dugattyút az ate nyergekhez...
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76465 Dátum: 2016 Március 06, 19:26:44 »

Unixban a készlet (cikkszám. 970238) 1 nyereghez kedvezmény nélkül, teli áron 7906 Ft, dugattyú nem hiszem, hogy van benne. Az Üllői úton van a Dedeo Gyula boltja, Ate cuccokat, pl. dugattyút lehet nála venni. A leszúrásnak emlékeim szerint a forgásirány szerint hátul-felül (tehát bal első külső betétnél kb. 9-12 óra, ill. belső dugattyúnál tükrözve 12-3 óra között) kell lennie.
szia en amit irtam a feknyereghez javito keszletett az 6900ft ba kerult  1 nyereghez  szerintem a dugattyut en eleg dragan vettem de mar megvan  de amugy koazi a segitseget .
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76464 Dátum: 2016 Március 06, 18:06:45 »

A felső az talán szivacs, véülis a Porsche 911-ben ilyesmi van, még az is lehet, hogy jó. Az alsó a gyárihoz hasonló, kérdés, mennyire.
A felsőnek a súlya 6kg.Ettől lehet még szivacs? Az alsó súlya 1,35kg. Mégis melyiket vennéd ,vennétek Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76463 Dátum: 2016 Március 06, 17:09:32 »

szia nekem is ATE feknyergeim vannak azt nem irtam oda a multkor
Egy tanácsot adhatok, a Girliget, ha nem folyt a két fél között, akkor ne szedd szét. Én szoptam vele utána eleget, amíg tömített. Az Atét se, ha nem muszáj. A dugattyú polírozásához vagy cseréjéhez nem kell szétszedni. Egyébként 1971 08-tól már Girlinggel szerelték a tárcsafékes bogarakat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76462 Dátum: 2016 Március 06, 17:05:15 »

A felső az talán szivacs, véülis a Porsche 911-ben ilyesmi van, még az is lehet, hogy jó. Az alsó a gyárihoz hasonló, kérdés, mennyire.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76461 Dátum: 2016 Március 06, 17:03:18 »

Nekem Ate van, a leszúrt negyedkörös verzió...hogy mondod, hogy kell beállítani a dugattyút? Merre álljon a bemarás? Jó lenne rajz, vagy kép, úgy egyértelmû...de ha le tudod írni, az is jó Grin
A dugattyúból le van töredezve a pereménél körbe, gondolom valami hülye nem ismerte a nagynyomású levegőt és csőfogóval próbálta kiszedni a dugattyúkat. Ilyen dugattyút(a leszúrt verziót) is be lehet szerezni? A fényes paláston is vannak rozsdanyomok....ezt elég finom papír után gondosan felpolírozni, vagy, kuka....fékkel nem akarok játszani. Ismerősöm mercihez esztergáltatott dugattyúkat, működik,  de nekem.gyanús hogy nem tud olyan kemény és sima felületet egy mezei esztergályos megcsinálni. A gyári szerintem keménykrómozott felületű, polírozva, illesztve. Lényeges még a hőtágulás is, egy mezei anyag, máshogy tágul (esetleg jobban) és megszorul 100 km után, Jajj a bennülőknek....vagy túlgondolom, bonyolítom, és működne egy maszek dugattyú is? Milyen hőfok van itt max? Ha durván lejtőn le végig féken. Van a lábam?
 Gondoltam egy merészet és a typ3-nak a féknyergét tettem volna előre(azt tudtam szerezni), felfogatás ugyanaz, viszont a dugattyú más, nagyobb átmérőjű... Meg a felépítése is más...a dugattyú hátuljába egy megvezető csap megy, a dugattyúban meg kis lemezek fogják a csapot, tehát nem csak egyszerű henger, mint a bogárnál. Félek, ha a többi elem marad a bogáré (főfékhenger, hátsó munkahengerek) felborul a fék egyensúly. A főfékhenger könnyen cserélhető lenne, bár állítólag elég borsos ára van(tudja valaki mennyi?) a hátsó fék átépítése elég bonyolultnak tűnik, van mondjuk egy komplett typ3 olajos féltengelyes váltóm komplett hátsó fékdobokkal, csak azt nem tudom, azt miként lehet alábűvölni a bogárnak. A féltengelyek ránézésre nem egyeznek. Csinált ilyet már valaki?
szia nekem is ATE feknyergeim vannak azt nem irtam oda a multkor
pecek
« Hozzászólás #76460 Dátum: 2016 Március 06, 15:50:13 »

Köszönöm! a gondolkodáson már túl vagyok. A kormányon sem gondolkodom mit művelne. És a többi dolgon sem. Ha igen ,munkába sem járnék...................Ott még nagyobb veszélyben vagyok Wink

Érdekes felfogásod van.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76459 Dátum: 2016 Március 06, 12:36:29 »

Még mindig a mocitér tűzfal a téma.
Találtam ilyet:
http://de.hoffmann-speedster.com/detail/index/sArticle/11897/sCategory/136087
Meg ilyet:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-teilig-germany?c=136087

Érdemes lehet valamelyiket megvenni?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76458 Dátum: 2016 Március 06, 12:32:10 »

Szép a polc, de azon elgondolkodtál mit művel a lábaddal  egy balesetnél?
Köszönöm! a gondolkodáson már túl vagyok. A kormányon sem gondolkodom mit művelne. És a többi dolgon sem. Ha igen ,munkába sem járnék...................Ott még nagyobb veszélyben vagyok Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76457 Dátum: 2016 Március 06, 12:03:23 »

A vég:

Szép a polc, de azon elgondolkodtál mit művel a lábaddal  egy balesetnél?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76456 Dátum: 2016 Március 06, 11:05:30 »

Nekem Ate van, a leszúrt negyedkörös verzió...hogy mondod, hogy kell beállítani a dugattyút? Merre álljon a bemarás? Jó lenne rajz, vagy kép, úgy egyértelmû...de ha le tudod írni, az is jó Grin
A dugattyúból le van töredezve a pereménél körbe, gondolom valami hülye nem ismerte a nagynyomású levegőt és csőfogóval próbálta kiszedni a dugattyúkat. Ilyen dugattyút(a leszúrt verziót) is be lehet szerezni? A fényes paláston is vannak rozsdanyomok....ezt elég finom papír után gondosan felpolírozni, vagy, kuka....fékkel nem akarok játszani. Ismerősöm mercihez esztergáltatott dugattyúkat, működik,  de nekem.gyanús hogy nem tud olyan kemény és sima felületet egy mezei esztergályos megcsinálni. A gyári szerintem keménykrómozott felületű, polírozva, illesztve. Lényeges még a hőtágulás is, egy mezei anyag, máshogy tágul (esetleg jobban) és megszorul 100 km után, Jajj a bennülőknek....vagy túlgondolom, bonyolítom, és működne egy maszek dugattyú is? Milyen hőfok van itt max? Ha durván lejtőn le végig féken. Van a lábam?
 Gondoltam egy merészet és a typ3-nak a féknyergét tettem volna előre(azt tudtam szerezni), felfogatás ugyanaz, viszont a dugattyú más, nagyobb átmérőjű... Meg a felépítése is más...a dugattyú hátuljába egy megvezető csap megy, a dugattyúban meg kis lemezek fogják a csapot, tehát nem csak egyszerű henger, mint a bogárnál. Félek, ha a többi elem marad a bogáré (főfékhenger, hátsó munkahengerek) felborul a fék egyensúly. A főfékhenger könnyen cserélhető lenne, bár állítólag elég borsos ára van(tudja valaki mennyi?) a hátsó fék átépítése elég bonyolultnak tűnik, van mondjuk egy komplett typ3 olajos féltengelyes váltóm komplett hátsó fékdobokkal, csak azt nem tudom, azt miként lehet alábűvölni a bogárnak. A féltengelyek ránézésre nem egyeznek. Csinált ilyet már valaki?
Unixban a készlet (cikkszám. 970238) 1 nyereghez kedvezmény nélkül, teli áron 7906 Ft, dugattyú nem hiszem, hogy van benne. Az Üllői úton van a Dedeo Gyula boltja, Ate cuccokat, pl. dugattyút lehet nála venni. A leszúrásnak emlékeim szerint a forgásirány szerint hátul-felül (tehát bal első külső betétnél kb. 9-12 óra, ill. belső dugattyúnál tükrözve 12-3 óra között) kell lennie.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 06, 11:08:18 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76455 Dátum: 2016 Március 06, 10:39:44 »

Klassz lett ez a bambuszpolc.  Cool
Kösssz!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76454 Dátum: 2016 Március 06, 10:26:35 »

A vég:
Klassz lett ez a bambuszpolc.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76453 Dátum: 2016 Március 06, 10:00:20 »

Azt azért nem árt tisztázni, hogy ATE vagy Girling féknyeregről van-e szó. Mert különbözőek. Felújítókészletet lehet kapni mindkettőhöz az Unixnál fillérekért. Zörgégátló lemez csak a Girlingben volt, Csillagnál lehet hozzá kapni. Az Ate-ban nem volt, mert ott a dugattyú nyomófelülete nem kör, egy kb. negyed környi le van szúrva belőle, azt a forgásirány szerint kell beállítani, akkor nincs zörgés. ha rosszul áll, bekap a fék, ill. ferdére kopik a betét.

Nekem Ate van, a leszúrt negyedkörös verzió...hogy mondod, hogy kell beállítani a dugattyút? Merre álljon a bemarás? Jó lenne rajz, vagy kép, úgy egyértelmû...de ha le tudod írni, az is jó Grin
A dugattyúból le van töredezve a pereménél körbe, gondolom valami hülye nem ismerte a nagynyomású levegőt és csőfogóval próbálta kiszedni a dugattyúkat. Ilyen dugattyút(a leszúrt verziót) is be lehet szerezni? A fényes paláston is vannak rozsdanyomok....ezt elég finom papír után gondosan felpolírozni, vagy, kuka....fékkel nem akarok játszani. Ismerősöm mercihez esztergáltatott dugattyúkat, működik,  de nekem.gyanús hogy nem tud olyan kemény és sima felületet egy mezei esztergályos megcsinálni. A gyári szerintem keménykrómozott felületű, polírozva, illesztve. Lényeges még a hőtágulás is, egy mezei anyag, máshogy tágul (esetleg jobban) és megszorul 100 km után, Jajj a bennülőknek....vagy túlgondolom, bonyolítom, és működne egy maszek dugattyú is? Milyen hőfok van itt max? Ha durván lejtőn le végig féken. Van a lábam?
 Gondoltam egy merészet és a typ3-nak a féknyergét tettem volna előre(azt tudtam szerezni), felfogatás ugyanaz, viszont a dugattyú más, nagyobb átmérőjű... Meg a felépítése is más...a dugattyú hátuljába egy megvezető csap megy, a dugattyúban meg kis lemezek fogják a csapot, tehát nem csak egyszerű henger, mint a bogárnál. Félek, ha a többi elem marad a bogáré (főfékhenger, hátsó munkahengerek) felborul a fék egyensúly. A főfékhenger könnyen cserélhető lenne, bár állítólag elég borsos ára van(tudja valaki mennyi?) a hátsó fék átépítése elég bonyolultnak tűnik, van mondjuk egy komplett typ3 olajos féltengelyes váltóm komplett hátsó fékdobokkal, csak azt nem tudom, azt miként lehet alábűvölni a bogárnak. A féltengelyek ránézésre nem egyeznek. Csinált ilyet már valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 06, 10:19:34 írta ranti »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76452 Dátum: 2016 Március 06, 08:53:03 »

Mivel rohadtul ráérek és rohadt semmi dolgom Grin ,gondoltam a bogiban lévő ,utólagosan vasból gyártott feketére festett pócot (így vettem) átvarázsolom.
Hát nem tíz perc vót de 1500hufból kigyütt Grin
A vég:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76451 Dátum: 2016 Március 06, 08:49:33 »

Mivel rohadtul ráérek és rohadt semmi dolgom Grin ,gondoltam a bogiban lévő ,utólagosan vasból gyártott feketére festett pócot (így vettem) átvarázsolom.
Hát nem tíz perc vót de 1500hufból kigyütt Grin
A kezdet:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76450 Dátum: 2016 Március 05, 21:47:14 »

Szia akkor válaszolok a kérdéseidre. A dugattyút az Ebay-on vettem a dugattyú száma 234002 Bigg red  ,a dugattyú méretei 29mm magas ,40mm széles.A tömités készlet száma 13-0441-4002.2,ezt lehet kapni magyarországon is,az e-mail cime ahol lehet kapni a tömités készletet  info@autoalkatreszed.hu . Telefonszáma 06203478712, ha felszeretnéd hivni.Mást nem cseréltem benne ,a dugattyú fészkét szépen kitakarítottam.A tuskót lemostam, utána lecsiszoltam és lefestettem pirosra, persze féknyeregre való festékkel .Remélem tudtam segíteni .
Azt azért nem árt tisztázni, hogy ATE vagy Girling féknyeregről van-e szó. Mert különbözőek. Felújítókészletet lehet kapni mindkettőhöz az Unixnál fillérekért. Zörgégátló lemez csak a Girlingben volt, Csillagnál lehet hozzá kapni. Az Ate-ban nem volt, mert ott a dugattyú nyomófelülete nem kör, egy kb. negyed környi le van szúrva belőle, azt a forgásirány szerint kell beállítani, akkor nincs zörgés. ha rosszul áll, bekap a fék, ill. ferdére kopik a betét.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76449 Dátum: 2016 Március 05, 21:15:12 »

Akkor szerencséd volt, hogy egyáltalán meg voltak Smiley

SzIA. Nem maradt le semmi ,mert èn azokat nem cserèltem ki .
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76448 Dátum: 2016 Március 05, 17:59:56 »

Valaki mondja már vagy mérje már meg a kormányrúd vastagságát kis és nagy ricni esetén.
vagy másképp kérdezem, a 16 mm az már kisricni ugye?
A 16mm az kicsi.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76447 Dátum: 2016 Március 05, 16:50:04 »

Valaki mondja már vagy mérje már meg a kormányrúd vastagságát kis és nagy ricni esetén.
vagy másképp kérdezem, a 16 mm az már kisricni ugye?

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76446 Dátum: 2016 Március 05, 12:38:05 »

Azért pár dolog lemaradt:
 Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?

SzIA. Nem maradt le semmi ,mert èn azokat nem cserèltem ki .
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76445 Dátum: 2016 Március 05, 07:15:25 »

Azért pár dolog lemaradt:
 Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?

Szia akkor válaszolok a kérdéseidre. A dugattyút az Ebay-on vettem a dugattyú száma 234002 Bigg red  ,a dugattyú méretei 29mm magas ,40mm széles.A tömités készlet száma 13-0441-4002.2,ezt lehet kapni magyarországon is,az e-mail cime ahol lehet kapni a tömités készletet  info@autoalkatreszed.hu . Telefonszáma 06203478712, ha felszeretnéd hivni.Mást nem cseréltem benne ,a dugattyú fészkét szépen kitakarítottam.A tuskót lemostam, utána lecsiszoltam és lefestettem pirosra, persze féknyeregre való festékkel .Remélem tudtam segíteni .
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76444 Dátum: 2016 Március 04, 22:53:46 »

Szia! Hol vetted a dugattyút? Gondolom a légtelenítő csavart is cserélted...egyebeket? Kis gumi tömítés a két fél között? Zörgésgátló lemez? Fékpofa leszorító klipsze?Fékpofa? Leírnád a tuskókkal csináltál-e valamit? Járattisztítás, rozsdátlanítás, festés, egyebek...a dugattyú fészkével csináltál valamit? Összefoglaló csavarokkal? Rozsdálni szokott az is, imbuszfejszerűségnél különösen. Bocs a sok kérdésért én is előtte állok....
Szia akkor válaszolok a kérdéseidre. A dugattyút az Ebay-on vettem a dugattyú száma 234002 Bigg red  ,a dugattyú méretei 29mm magas ,40mm széles.A tömités készlet száma 13-0441-4002.2,ezt lehet kapni magyarországon is,az e-mail cime ahol lehet kapni a tömités készletet  info@autoalkatreszed.hu . Telefonszáma 06203478712, ha felszeretnéd hivni.Mást nem cseréltem benne ,a dugattyú fészkét szépen kitakarítottam.A tuskót lemostam, utána lecsiszoltam és lefestettem pirosra, persze féknyeregre való festékkel .Remélem tudtam segíteni .
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76443 Dátum: 2016 Március 04, 09:49:37 »

A régi réz golyóstól betétet kell elvágni és az jó a csőszegecsnek. Lehet popszegecsből is szegecset gyártani. Az egész ajtót szét kell bontani, és ez nem egyszerű. Láttam olyat aki a régi gumira ráragasztott egy gumit, és tökéletes volt.
Szét van szedve. Van egy rakás szép keretem, de a külső gumi mindegyiken csipkés.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76442 Dátum: 2016 Március 03, 19:31:45 »

A régi réz golyóstól betétet kell elvágni és az jó a csőszegecsnek.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76441 Dátum: 2016 Március 03, 18:55:55 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?
A régi réz golyóstól betétet kell elvágni és az jó a csőszegecsnek. Lehet popszegecsből is szegecset gyártani. Az egész ajtót szét kell bontani, és ez nem egyszerű. Láttam olyat aki a régi gumira ráragasztott egy gumit, és tökéletes volt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76440 Dátum: 2016 Március 03, 18:18:50 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?

Én mindent próbáltam, de (az általam ismert) legjobb a Hoffmann Speedsternél kapható komplett. A díszléc is fényes és vastag, a gumi is jól illeszkedik.

Tudom, hogy nem ez volt a kérdés, de szépen szegecselni nagyon nehéz, hogy ne nyúljon meg és ne legyen hullámos a gumi.
Még lefúrni sem annyira egyszerű a régi szegecseket. A gyári sem annyira kemény.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76439 Dátum: 2016 Március 03, 10:56:55 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?
Ami azt illeti, lehet, de ügyes ember is kell, aki a vékony szegecseket profin kezeli.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76438 Dátum: 2016 Március 03, 10:37:10 »

A külsö vízlehúzóra lehet kapni csak gumit és lehet cserélni?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76437 Dátum: 2016 Február 29, 17:04:09 »

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?
Igen,kb ezért a pénzért már lehet kapni új nyerget,de az csak valami noname utángyártott.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #76436 Dátum: 2016 Február 29, 16:54:25 »

110 Euró egy pár új  Huh

Neked körbe ugyanaz a (gyári) féknyereg van?
[/quote szia igen gyari van ,tudom hogy van utangyartott feknyereg de en inkabb a gyarit ujitottam fel persze nem volt olcso.

Hátsó setupról mutatsz képet? Ott  milyen távtartó/rögzítőt használtál?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.