www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:58:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13197438 alkalommal)
Nem elérhető Marci777
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #76995 Dátum: 2016 Június 29, 22:11:17 »

Sziasztok!

Van egy  '71-es vágott cabrio bogarunk, s abban kérném segítségeteket, hogy vajon hogy lehetne a kétpontos biztonsági övet, hárompontossá átalakítani?
Van esetleg aki ért ehhez? Vagy csinált már ilyet?
Bármilyen segítség jól jönne!

Előre is köszi!
          Üdv. miskolci bogarasok
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #76994 Dátum: 2016 Június 27, 19:12:37 »

A gyújtáskapcsolót hogy lehet kiszerelni 1302.nél?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76993 Dátum: 2016 Június 23, 14:45:38 »

Nem.

szuper, kössz.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76992 Dátum: 2016 Június 23, 14:35:09 »

járónál én sem akarom Evil
de nem is kell, mert akkor a pumpa pont ott pumpálná ki az egészet.

szóval akkor sem folyik ki szerinted bogár esetén, ha előtte nemrég járt? kössz.
Én meleg motornál nem cseréltem, csak olyankor, amikor állt a gép már jó néhány órája, akkor nem volt gond.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76991 Dátum: 2016 Június 23, 14:35:04 »

Nem.

szóval akkor sem folyik ki szerinted bogár esetén, ha előtte nemrég járt? kössz.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76990 Dátum: 2016 Június 23, 14:18:10 »

Álló motornál nem folyik ki, járó motornál még nem próbáltam. Cheesy
járónál én sem akarom Evil
de nem is kell, mert akkor a pumpa pont ott pumpálná ki az egészet.

szóval akkor sem folyik ki szerinted bogár esetén, ha előtte nemrég járt? kössz.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76989 Dátum: 2016 Június 23, 14:15:38 »

Ha ki akarom cserélni az olajnyomás gombát, ki fog ott folyni az olaj?

találtam egy rajzot az olajkörről:
<beszúrt kép törölve>

a) az egyes számmal jelölt szelep mikor nyílik, mikor záródik?
b) ha az olajhűtő valóban olyan, mint a rajzon (nevezetesen hogy két félből áll, ami felül van összekötve), akkor csak a második feléből folyik le magától, leállított motornál, vissza a teknőbe, nem? vagyis ha kitekerem az olajgombát, visszafolyik vagy fél liter?
c) vagy az olajszivattyún keresztül is vissza tud szivárogni? ha igen, percek alatt vagy inkább órák alatt?

Ha leállítom a motort és 10 perc után kitekerem, vajon kijön ott érzékelhető mennyiség vagy sem?
Álló motornál nem folyik ki, járó motornál még nem próbáltam. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76988 Dátum: 2016 Június 23, 14:08:29 »

Ha ki akarom cserélni az olajnyomás gombát, ki fog ott folyni az olaj?

találtam egy rajzot az olajkörről:


a) az egyes számmal jelölt szelep mikor nyílik, mikor záródik?
b) ha az olajhűtő valóban olyan, mint a rajzon (nevezetesen hogy két félből áll, ami felül van összekötve), akkor csak a második feléből folyik le magától, leállított motornál, vissza a teknőbe, nem? vagyis ha kitekerem az olajgombát, visszafolyik vagy fél liter?
c) vagy az olajszivattyún keresztül is vissza tud szivárogni? ha igen, percek alatt vagy inkább órák alatt?

Ha leállítom a motort és 10 perc után kitekerem, vajon kijön ott érzékelhető mennyiség vagy sem?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76987 Dátum: 2016 Június 19, 20:27:18 »

Ma elővettem a bogarat, és úgy tűnik "megöngyógyította" magát Smiley Biztos ami biztos befújtam sprével a pedálsort.
Biztos,ami biztos,huzd hátrébb a pedálsornál lévö padlószönyeget! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #76986 Dátum: 2016 Június 19, 20:20:37 »

Ma elővettem a bogarat, és úgy tűnik "megöngyógyította" magát Smiley Biztos ami biztos befújtam sprével a pedálsort.
8x4 Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76985 Dátum: 2016 Június 19, 19:30:34 »

pedál szorulás lesz az
Ma elővettem a bogarat, és úgy tűnik "megöngyógyította" magát Smiley Biztos ami biztos befújtam sprével a pedálsort.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76984 Dátum: 2016 Június 19, 13:44:46 »

Az újabb főfékhengereken már nincs ilyen szelep.

úgyvan

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #76983 Dátum: 2016 Június 18, 23:35:53 »

Akkor ha kiveszem nagy baj nem lesz? Dobfékes.
Az újabb főfékhengereken már nincs ilyen szelep.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76982 Dátum: 2016 Június 17, 22:57:48 »

Új a főfékhenger, és dot3 olaj van benne.
pedál szorulás lesz az

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76981 Dátum: 2016 Június 17, 22:27:04 »

A fékfolyadéktól megdagadt a főfékhenger karmantyúja. Nem olajáló a karmantyú, vagy ezt az újfajta DOT 4 olajat nem bírja. DOT 3 olajat tegyél bele. Valószinű, hogy főfékhengert kell cseréni újra.
Új a főfékhenger, és dot3 olaj van benne.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76980 Dátum: 2016 Június 17, 22:09:36 »

A pedálsor szorulhat?
Simán. Nálam ez volt a gond. WD40-nel locsoltam a tengelynél amikor már szépen mozgott akkor megolajoztam. Azóta jó.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76979 Dátum: 2016 Június 17, 21:08:56 »

A bogárban, ha felengedem a féket, akkor sem jön vissza teljesen a fékpedál mint régen, és a féklámpa is világít. Főfékhenger és a munkahengerek is újak de a csere után még nem csinálta. A pedálsor szorulhat?
A fékfolyadéktól megdagadt a főfékhenger karmantyúja. Nem olajáló a karmantyú, vagy ezt az újfajta DOT 4 olajat nem bírja. DOT 3 olajat tegyél bele. Valószinű, hogy főfékhengert kell cseréni újra.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #76978 Dátum: 2016 Június 17, 20:32:08 »

A bogárban, ha felengedem a féket, akkor sem jön vissza teljesen a fékpedál mint régen, és a féklámpa is világít. Főfékhenger és a munkahengerek is újak de a csere után még nem csinálta. A pedálsor szorulhat?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #76977 Dátum: 2016 Június 14, 12:56:39 »

visszacsapó szelep hogy minél kevesebb fékfolyadék folyjon vissza ,gyakorlatilag a gyenge fékpofa után állítást próbálja pótolni ,ha tárcsaféket felszerelésénél ezt ki kell herélni mert beszorul a fékbetét ......

Akkor ha kiveszem nagy baj nem lesz? Dobfékes.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #76976 Dátum: 2016 Június 14, 12:55:58 »

Nézd meg, a betétek ráfutó éle le van -e reszelve rendesen. Emiatt (is) bekaphat. Ha egyébként minden rendben.
Le van törve. Köszi.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76975 Dátum: 2016 Június 14, 08:56:20 »

Ez mi célt szolgál a főhengernél:
https://goo.gl/photos/RTMV6XDUaDpaA6NB7

Hogy tudom megnézni, hogy jó-e és mi lesz ha kiveszem?

Az első fékmunkahengerekben a dugattyúk mozgathatóak kellenének, hogy legyenek csavarhúzóval, vagy nem? A hátsókat lehet ide-oda tolni, a két elsőt nem sikerült.

Az a tünet, hogy erősebb fékezésre elhúz a kocsi.
A hátsó dobot levette, munkahengerek mozognak, pofák nincsenek megégve, minden alkatrész cserélve volt mikor felújítottam a kocsit. Az első dobokat is levettem, ott sem látszik semmi.  Undecided
Nézd meg, a betétek ráfutó éle le van -e reszelve rendesen. Emiatt (is) bekaphat. Ha egyébként minden rendben.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76974 Dátum: 2016 Június 13, 22:01:17 »

Ez mi célt szolgál a főhengernél:
https://goo.gl/photos/RTMV6XDUaDpaA6NB7

Hogy tudom megnézni, hogy jó-e és mi lesz ha kiveszem?

Az első fékmunkahengerekben a dugattyúk mozgathatóak kellenének, hogy legyenek csavarhúzóval, vagy nem? A hátsókat lehet ide-oda tolni, a két elsőt nem sikerült.

Az a tünet, hogy erősebb fékezésre elhúz a kocsi.
A hátsó dobot levette, munkahengerek mozognak, pofák nincsenek megégve, minden alkatrész cserélve volt mikor felújítottam a kocsit. Az első dobokat is levettem, ott sem látszik semmi.  Undecided
visszacsapó szelep hogy minél kevesebb fékfolyadék folyjon vissza ,gyakorlatilag a gyenge fékpofa után állítást próbálja pótolni ,ha tárcsaféket felszerelésénél ezt ki kell herélni mert beszorul a fékbetét ......

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #76973 Dátum: 2016 Június 12, 17:27:58 »

Ez mi célt szolgál a főhengernél:
https://goo.gl/photos/RTMV6XDUaDpaA6NB7

Hogy tudom megnézni, hogy jó-e és mi lesz ha kiveszem?

Az első fékmunkahengerekben a dugattyúk mozgathatóak kellenének, hogy legyenek csavarhúzóval, vagy nem? A hátsókat lehet ide-oda tolni, a két elsőt nem sikerült.

Az a tünet, hogy erősebb fékezésre elhúz a kocsi.
A hátsó dobot levette, munkahengerek mozognak, pofák nincsenek megégve, minden alkatrész cserélve volt mikor felújítottam a kocsit. Az első dobokat is levettem, ott sem látszik semmi.  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76972 Dátum: 2016 Június 08, 08:57:46 »

Nehéz a nyavalya is, de a kadmium még erősen mérgező is Smiley

Kadmium nincs, mert nehézfém...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76971 Dátum: 2016 Június 08, 08:30:28 »

Kadmium,  vagy horgany?
Kadmium nincs, mert nehézfém...
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76970 Dátum: 2016 Június 08, 00:07:43 »

Kadmium,  vagy horgany?
1303LS
« Hozzászólás #76969 Dátum: 2016 Június 07, 14:47:58 »

A 303LS-em futóműkörnyékén is volt pár sárga. Úgy is jöttek ki, mint a kisangyal.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76968 Dátum: 2016 Június 07, 13:58:35 »

Én alapból, ha motort építek, akkor a sima ezüst színű (kék) horganyt szoktam használni, mert nekem azzal sokkal letisztultabb egy motor mint a sárgával.Viszont amikor a Porschém csináltam, akkor a futómű csavarokat úgy horganyoztattam sárgára, ahogy leírtad. Azért csináltam sárgára, mert a Porsche is így csinálta anno, és ezüst csavarokkal olyan hatása lett volna alulról az autónak mintha az összes gyári csavart kicseréltem volna csavarboltos kínaira. Azért az ocsmánytól messze van, sőt a feketére fényezett alkatrészekkel és új gumi alkatrészekkel kimondottan szép.  Wink



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76967 Dátum: 2016 Június 07, 08:14:06 »

Én alapból, ha motort építek, akkor a sima ezüst színű (kék) horganyt szoktam használni, mert nekem azzal sokkal letisztultabb egy motor mint a sárgával.Viszont amikor a Porschém csináltam, akkor a futómű csavarokat úgy horganyoztattam sárgára, ahogy leírtad. Azért csináltam sárgára, mert a Porsche is így csinálta anno, és ezüst csavarokkal olyan hatása lett volna alulról az autónak mintha az összes gyári csavart kicseréltem volna csavarboltos kínaira. Azért az ocsmánytól messze van, sőt a feketére fényezett alkatrészekkel és új gumi alkatrészekkel kimondottan szép.  Wink

Bocs, számomra ocsmány csak. Viszont abban egyetértek hogyha valami eredetileg olyan volt akkor az olyan is legyen.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76966 Dátum: 2016 Június 06, 21:07:25 »

Én alapból, ha motort építek, akkor a sima ezüst színű (kék) horganyt szoktam használni, mert nekem azzal sokkal letisztultabb egy motor mint a sárgával.Viszont amikor a Porschém csináltam, akkor a futómű csavarokat úgy horganyoztattam sárgára, ahogy leírtad. Azért csináltam sárgára, mert a Porsche is így csinálta anno, és ezüst csavarokkal olyan hatása lett volna alulról az autónak mintha az összes gyári csavart kicseréltem volna csavarboltos kínaira. Azért az ocsmánytól messze van, sőt a feketére fényezett alkatrészekkel és új gumi alkatrészekkel kimondottan szép.  Wink

A sárga horganyra reagálva (mán ha egyre gondolunk): az nem sárga hanem sima(fényes) galván horgany. Miután kialakult a megfelelő rétegvastagság egy sárga löttybe mártják a terméket. Minél több időre annál sárgább lesz Wink Szerintem ocsmány.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76965 Dátum: 2016 Június 06, 19:04:00 »

Én csak pislogok az árakon. Nekem olyan árat mondtak foncsorra elvileg a gőzölős eljárással, hogy nagyon gyorsan elment a kedvem tőle...az egyik azt mondta, szedjem szét és készítsem elő, a másik meg, hogy hozzá ne merjek nyúlni...még szétszedni sem...H4 fényszórók (egy részén le van égve a foncsor, ismert alkatrésszel is foglalkozó egyéntől vettem Cry), meg a többiről lenne szó...kadmiumozást hol csinálnak? Egyáltalán vállalnak, vagy sárga horgannyal "helyettesítik"?

A sárga horganyra reagálva (mán ha egyre gondolunk): az nem sárga hanem sima(fényes) galván horgany. Miután kialakult a megfelelő rétegvastagság egy sárga löttybe mártják a terméket. Minél több időre annál sárgább lesz Wink Szerintem ocsmány.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76964 Dátum: 2016 Június 06, 17:52:59 »

Én csak pislogok az árakon. Nekem olyan árat mondtak foncsorra elvileg a gőzölős eljárással, hogy nagyon gyorsan elment a kedvem tőle...az egyik azt mondta, szedjem szét és készítsem elő, a másik meg, hogy hozzá ne merjek nyúlni...még szétszedni sem...H4 fényszórók (egy részén le van égve a foncsor, ismert alkatrésszel is foglalkozó egyéntől vettem Cry), meg a többiről lenne szó...kadmiumozást hol csinálnak? Egyáltalán vállalnak, vagy sárga horgannyal "helyettesítik"?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Június 06, 17:54:47 írta ranti »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76963 Dátum: 2016 Június 06, 01:11:19 »

Igazad lehet! Szerintem sem horganyzott!
Biztos nem az, de már pont olyan szürke, mint az ereszcsatornánk.  Cool

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76962 Dátum: 2016 Június 05, 20:04:02 »

Igazad lehet! Szerintem sem horganyzott!
Bemattulásra rápróbálnék egy króm pucoló pasztával. Max újra kell foncsorozni.
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #76961 Dátum: 2016 Június 05, 19:59:57 »

Köszönöm!!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76960 Dátum: 2016 Június 05, 19:30:38 »

Sztem króm gőzölés.
Igazad lehet! Szerintem sem horganyzott!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76959 Dátum: 2016 Június 05, 19:25:00 »

Az első 3 címből választasz egyet. Szerintem van raktáron mindenhol.
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=17:hasznoscimek&catid=20:cimek&Itemid=40


Sziasztok!
Régen jártam erre, mert sajnos még nincs kész a bogaram. A segítségetekre lenne szükségem! Honnan lehet szerezni a külső díszlécekhez patentokat, amikkel fel lehet őket rakni? Egy pár darab eltört és eláll a kasznitól.
Előre is köszönöm a segítséget!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76958 Dátum: 2016 Június 05, 19:08:08 »

az enyém biztos ,hogy nem!
Sztem króm gőzölés.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76957 Dátum: 2016 Június 05, 19:00:33 »

A hátsó lámpa foncsora véletlenül nem alu?
az enyém biztos ,hogy nem!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #76956 Dátum: 2016 Június 05, 18:18:17 »

Sziasztok!
Régen jártam erre, mert sajnos még nincs kész a bogaram. A segítségetekre lenne szükségem! Honnan lehet szerezni a külső díszlécekhez patentokat, amikkel fel lehet őket rakni? Egy pár darab eltört és eláll a kasznitól.
Előre is köszönöm a segítséget!
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.