www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 23:42:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14765029 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77051 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:31:19 »

ok, csak felvetettem, hátha..

klassz hely Grin
ez melyik szakasz éppen?

no problem Smiley





[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77050 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:25:54 »

Kellett hozzá az is erősen  Wink


ok, csak felvetettem, hátha..

klassz hely Grin
ez melyik szakasz éppen?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77049 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:23:29 »

esetleg lefelé alapvetően motorfékkel menj. semmiképp se nyomd folyamatosan a féket ha megoldható

Kellett hozzá az is erősen  Wink



[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77048 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:15:02 »

Évek óta járunk Erdélybe (is) a Bogárral ... telepakolva a hosszú lejtőkön gyengécske (Hargita, Transzfogaras, Transzalpina ...).
 - Öregek, tükrösre égettek voltak a pofák, felragasztattam régifajta szürke ferodollal, jó lett.
 - Elmelegdve berázott, felszabályoztattam a négy dobot. A hátsók nem lettek jók, vettem új ATE-t. Jó lett.
 - Idén hosszú fékezéskor az eleje újra rázott kicsit ... az ATE ~30 körül az utángyári 14-től ...
Elegem van  Tongue  Grin  Cool

Szeretnék jobb féket!
Az előbb próbaképpen kilazítottam a négy gömfejet  Evil
esetleg lefelé alapvetően motorfékkel menj. semmiképp se nyomd folyamatosan a féket ha megoldható
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77047 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:11:46 »

Van értelme? Csak kérdezem. Nem hamar blokkol?

Évek óta járunk Erdélybe (is) a Bogárral ... telepakolva a hosszú lejtőkön gyengécske (Hargita, Transzfogaras, Transzalpina ...).
 - Öregek, tükrösre égettek voltak a pofák, felragasztattam régifajta szürke ferodollal, jó lett.
 - Elmelegdve berázott, felszabályoztattam a négy dobot. A hátsók nem lettek jók, vettem új ATE-t. Jó lett.
 - Idén hosszú fékezéskor az eleje újra rázott kicsit ... az ATE ~30 körül az utángyári 14-től ...
Elegem van  Tongue  Grin  Cool

Szeretnék jobb féket!
Az előbb próbaképpen kilazítottam a négy gömfejet  Evil

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77046 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:04:04 »

Van értelme... Egyik legjobb döntésem volt, mikor lecseréltem Öcsisajtomon...
Volt jól beállított dobfékem, de 3-4 felnőttel, egy szerpentinen lefelé, a sokadik kanyar után már nem voltam biztos benne, hogy ha kellene egy méreteset fékeznem, meg is állna az elvárható távon belül... Nyúlós lett egy kicsit... Tárcsával ezt még nem tapsztaltam, pedig néha próbálgattam...  Wink
És milyet vettél? A bogárboltos 140 körül milyen lehet?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #77045 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:01:30 »

Van értelme? Csak kérdezem. Nem hamar blokkol?

Van értelme... Egyik legjobb döntésem volt, mikor lecseréltem Öcsisajtomon...
Volt jól beállított dobfékem, de 3-4 felnőttel, egy szerpentinen lefelé, a sokadik kanyar után már nem voltam biztos benne, hogy ha kellene egy méreteset fékeznem, meg is állna az elvárható távon belül... Nyúlós lett egy kicsit... Tárcsával ezt még nem tapsztaltam, pedig néha próbálgattam...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77044 Dátum: 2016 Augusztus 04, 13:58:26 »

Sziasztok!
Az első dobfékek tárcsára cserélésén gondolkodom
Szívesen olvasnám tapasztalataitokat az átszereléssel, és a beszerezhető alkatrészek minőségével, utánpótlásával kapcsolatban!
Köszönöm előre!
Imrus
Van értelme? Csak kérdezem. Nem hamar blokkol?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77043 Dátum: 2016 Augusztus 04, 12:14:15 »

Köszönet a hasznos infókért!  Én teljesen áttakarítottam a rendszert. Mint írtam DOT4-el töltöttem fel. (Ezek szerint nem tettem vele rosszat.) A régi folyadékot nem igazán minősíteném ,mert ami kijött belőle az nagyon durva látvány volt.

Sziasztok!
Az első dobfékek tárcsára cserélésén gondolkodom
Szívesen olvasnám tapasztalataitokat az átszereléssel, és a beszerezhető alkatrészek minőségével, utánpótlásával kapcsolatban!
Köszönöm előre!
Imrus

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77042 Dátum: 2016 Augusztus 01, 18:43:15 »

"A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT-osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT 3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!

A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-, illetve fékspecifikusan történik, a jármű- vagy a fékrendszer-gyártó előírásainak megfelelően.

A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja.
A fékfolyadék cseréje
A fent leírt vízmegkötő tulajdonság miatt a fékfolyadékot biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után a kilométerfutástól függetlenül cserélni kell!"

Forrás.
Köszönet a hasznos infókért!  Én teljesen áttakarítottam a rendszert. Mint írtam DOT4-el töltöttem fel. (Ezek szerint nem tettem vele rosszat.) A régi folyadékot nem igazán minősíteném ,mert ami kijött belőle az nagyon durva látvány volt.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77041 Dátum: 2016 Augusztus 01, 15:30:20 »

Asszem a DOT3 és 4 kompatibilis, a DOT5 már nem rakható ilyen öreg fosokba, mert károsíthatja a gumialkatrészeket (karmantyú!).
"A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT-osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT 3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!

A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-, illetve fékspecifikusan történik, a jármű- vagy a fékrendszer-gyártó előírásainak megfelelően.

A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja.
A fékfolyadék cseréje
A fent leírt vízmegkötő tulajdonság miatt a fékfolyadékot biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után a kilométerfutástól függetlenül cserélni kell!"

Forrás.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #77040 Dátum: 2016 Augusztus 01, 15:17:33 »

Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Asszem a DOT3 és 4 kompatibilis, a DOT5 már nem rakható ilyen öreg fosokba, mert károsíthatja a gumialkatrészeket (karmantyú!).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77039 Dátum: 2016 Augusztus 01, 09:53:45 »

az összerakott  elvileg mindenalkatrészúj váltó motor...kombinációban
sír a kinyomócsapágy.. lehet bármit állítani vagy motor ki és új csapágy?



úgy ahogy írtad, motor ki és csere, nincs állítási lehetőség
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #77038 Dátum: 2016 Augusztus 01, 09:35:33 »

az összerakott  elvileg mindenalkatrészúj váltó motor...kombinációban
sír a kinyomócsapágy.. lehet bármit állítani vagy motor ki és új csapágy?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77037 Dátum: 2016 Július 25, 19:24:51 »

A fékzsirt akkor használják ha összerakás után nem töltik fel fékolajjal a rendszert evvel megakadályozzák az oxidálást és a karmantyuk nem ragadnak a munkahengerhez.
Nagyon köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #77036 Dátum: 2016 Július 25, 19:20:15 »

Csak ezért kérdem:
A fékzsirt akkor használják ha összerakás után nem töltik fel fékolajjal a rendszert evvel megakadályozzák az oxidálást és a karmantyuk nem ragadnak a munkahengerhez.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77035 Dátum: 2016 Július 25, 17:26:52 »

Perszehogy kell. Kiszedni a műanyag dugót, ahogy T2b írta.
Csak ezért kérdem:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77034 Dátum: 2016 Július 25, 15:54:17 »

Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Perszehogy kell. Kiszedni a műanyag dugót, ahogy T2b írta.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77033 Dátum: 2016 Július 25, 15:47:25 »

Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Beszerelés után nem kell semmit csinálni, csak légteleníteni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77032 Dátum: 2016 Július 25, 15:14:13 »

A bogaradba szerintem elég a DOT3-as fékolfolyadék.
Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77031 Dátum: 2016 Július 25, 13:17:27 »

Nekem a Banner vált be sok-sok év óta. A legrosszabb tapasztalatok a Varta-val voltak. (gyakori cellazárlat, az okosok azt mondják nem bírja a rázkódást)

Bannerem még nem volt.  Két autónkban van Varta. Az egyik napi használatban(tél -nyár) a másik ritkán használatban. Bosch-al szoptam mán meg.
Ami nekem régen nagyon bevált az a Hoppecke volt. Csak mán nem tudtam beszerezni. Ha jól emlékszem 3év volt rá a gari.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77030 Dátum: 2016 Július 25, 12:53:58 »

Nekem a Banner vált be sok-sok év óta. A legrosszabb tapasztalatok a Varta-val voltak. (gyakori cellazárlat, az okosok azt mondják nem bírja a rázkódást)

milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?

polaritás...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77029 Dátum: 2016 Július 25, 11:58:52 »



1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77028 Dátum: 2016 Július 25, 11:36:17 »

Fékmunkahenger cserénél kell-e az új munka hengerrel bármit is csinálni (széthúzni, fékszerelő pasztával kezelni vagy bármi más) vagy úgy ahogy kivettem a csomagolásból beépítem?
Fékolajat mit javasoltok?
Köszi!
A bogaradba szerintem elég a DOT3-as fékolfolyadék.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77027 Dátum: 2016 Július 25, 08:52:21 »

Fékmunkahenger cserénél kell-e az új munka hengerrel bármit is csinálni (széthúzni, fékszerelő pasztával kezelni vagy bármi más) vagy úgy ahogy kivettem a csomagolásból beépítem?
Fékolajat mit javasoltok?
Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77026 Dátum: 2016 Július 24, 12:51:48 »

Kb. 3-5 mm-t egymásba csúsznak, tehát nincs távolság.
Köszönöm.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77025 Dátum: 2016 Július 24, 12:51:29 »

milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?

polaritás...
44 Ah minimum, de nekem a Passatban már levitézlett 72 Ah-s van benne.  Wink
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #77024 Dátum: 2016 Július 24, 11:49:29 »

milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?

polaritás...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #77023 Dátum: 2016 Július 24, 10:48:02 »

Duplaszívós szívócsőnél (ami a hengerfejre van csavarozva) és az előmelegítővel kombinált karburátor talp csöve között mekkora rés van? Másképp fogalmazva ahova a gumi megy két bilinccsel ott a két cső között mekkora a távolság?
Kb. 3-5 mm-t egymásba csúsznak, tehát nincs távolság.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77022 Dátum: 2016 Július 24, 09:58:05 »

Duplaszívós szívócsőnél (ami a hengerfejre van csavarozva) és az előmelegítővel kombinált karburátor talp csöve között mekkora rés van? Másképp fogalmazva ahova a gumi megy két bilinccsel ott a két cső között mekkora a távolság?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77021 Dátum: 2016 Július 20, 22:05:39 »

Markaz előtt nem sokkal szereltem be fesz. mérőt(feliratra még nem volt időm) ,hogy lássam van-e töltésem.(így nyugisabban gurulok)Meg ,hogy sürög-e a turbina Grin
Igaz gondolkodtam ,hogy be tegyem-e a fórumba.......  aztán itt lett van:
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77020 Dátum: 2016 Július 20, 19:00:48 »

Szia!

Bár én az eredetiség híve vagyok de úgy látom szépen el van rejtve.

Köszi szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #77019 Dátum: 2016 Július 20, 18:58:57 »

Szia!

Bár én az eredetiség híve vagyok de úgy látom szépen el van rejtve.

Markaz előtt nem sokkal szereltem be...

Petyó
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77018 Dátum: 2016 Július 20, 18:10:51 »

Markaz előtt nem sokkal szereltem be fesz. mérőt(feliratra még nem volt időm) ,hogy lássam van-e töltésem.(így nyugisabban gurulok)Meg ,hogy sürög-e a turbina Grin
Igaz gondolkodtam ,hogy be tegyem-e a fórumba.......  aztán itt lett van:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77017 Dátum: 2016 Július 16, 22:48:54 »

Igen. Ez volt a ludas... Előfordult, hogy 8V-ot is átadot... :-) El volt oxidálódva a saru ahol a vezetéket préselték bele...
Köszönöm a segítséget!
  Cool sok szart megettem már

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77016 Dátum: 2016 Július 16, 20:57:38 »

....
 a két nagy csavart amire vastag kábeles áramok mennek összeérinteni egy nagyobb kulccsal.
Amilyen lusta disznó vagyok, én majdnem egy évig így használtam az autót, csak kulcs helyett egy nagyobb csavarhúzó volt bekészítve az ajtózsebbe. Meg arra kellett ügyelni, hogy ne pocsolyába parkoljak. A végén már nagyon be sem kellett feküdni alá, elég volt csak benyúlni.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77015 Dátum: 2016 Július 16, 20:51:19 »

......
 a fogaskereket viszont nagyon meg kell nézni, mert régebb óta recsegtetve használva az menthetetlenül meghal.
Én már azt is javítottam.
Amikor beszereltem az ajtóba az új vízelvezető gumit, akkor kicsit megtapadt rajta az ablak, mikor fel akartam húzni: reccs.
A másik oldalt már alaposan megszilikonoztam.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #77014 Dátum: 2016 Július 16, 14:35:50 »

hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .

Igen. Ez volt a ludas... Előfordult, hogy 8V-ot is átadot... :-) El volt oxidálódva a saru ahol a vezetéket préselték bele...
Köszönöm a segítséget!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77013 Dátum: 2016 Július 04, 18:31:13 »

Tegnap hazafelé elment az alapjárat.  Embarrassed

Egy gyertyapipa zárlatos, karbi tengelyénél falsol.
 

Utóbbival gondban vagyok, nézek másik karbit.

Fel kéne faragni a központi webert, csak szimplaszívós szívócsőre....
1303LS
« Hozzászólás #77012 Dátum: 2016 Július 04, 13:55:21 »

hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .
Azt nem nézegetni kell, hanem megszüntetni.
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.