www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 19:02:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13194647 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77035 Dátum: 2016 Július 25, 17:26:52 »

Perszehogy kell. Kiszedni a műanyag dugót, ahogy T2b írta.
Csak ezért kérdem:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77034 Dátum: 2016 Július 25, 15:54:17 »

Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Perszehogy kell. Kiszedni a műanyag dugót, ahogy T2b írta.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77033 Dátum: 2016 Július 25, 15:47:25 »

Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Beszerelés után nem kell semmit csinálni, csak légteleníteni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77032 Dátum: 2016 Július 25, 15:14:13 »

A bogaradba szerintem elég a DOT3-as fékolfolyadék.
Valszeg, de a DOT4 AZ Meisterteile volt nagyon akciós Wink Cheesy De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77031 Dátum: 2016 Július 25, 13:17:27 »

Nekem a Banner vált be sok-sok év óta. A legrosszabb tapasztalatok a Varta-val voltak. (gyakori cellazárlat, az okosok azt mondják nem bírja a rázkódást)

Bannerem még nem volt.  Két autónkban van Varta. Az egyik napi használatban(tél -nyár) a másik ritkán használatban. Bosch-al szoptam mán meg.
Ami nekem régen nagyon bevált az a Hoppecke volt. Csak mán nem tudtam beszerezni. Ha jól emlékszem 3év volt rá a gari.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77030 Dátum: 2016 Július 25, 12:53:58 »

Nekem a Banner vált be sok-sok év óta. A legrosszabb tapasztalatok a Varta-val voltak. (gyakori cellazárlat, az okosok azt mondják nem bírja a rázkódást)

milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?

polaritás...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77029 Dátum: 2016 Július 25, 11:58:52 »



1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77028 Dátum: 2016 Július 25, 11:36:17 »

Fékmunkahenger cserénél kell-e az új munka hengerrel bármit is csinálni (széthúzni, fékszerelő pasztával kezelni vagy bármi más) vagy úgy ahogy kivettem a csomagolásból beépítem?
Fékolajat mit javasoltok?
Köszi!
A bogaradba szerintem elég a DOT3-as fékolfolyadék.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77027 Dátum: 2016 Július 25, 08:52:21 »

Fékmunkahenger cserénél kell-e az új munka hengerrel bármit is csinálni (széthúzni, fékszerelő pasztával kezelni vagy bármi más) vagy úgy ahogy kivettem a csomagolásból beépítem?
Fékolajat mit javasoltok?
Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77026 Dátum: 2016 Július 24, 12:51:48 »

Kb. 3-5 mm-t egymásba csúsznak, tehát nincs távolság.
Köszönöm.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77025 Dátum: 2016 Július 24, 12:51:29 »

milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?

polaritás...
44 Ah minimum, de nekem a Passatban már levitézlett 72 Ah-s van benne.  Wink
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #77024 Dátum: 2016 Július 24, 11:49:29 »

milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?

polaritás...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #77023 Dátum: 2016 Július 24, 10:48:02 »

Duplaszívós szívócsőnél (ami a hengerfejre van csavarozva) és az előmelegítővel kombinált karburátor talp csöve között mekkora rés van? Másképp fogalmazva ahova a gumi megy két bilinccsel ott a két cső között mekkora a távolság?
Kb. 3-5 mm-t egymásba csúsznak, tehát nincs távolság.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77022 Dátum: 2016 Július 24, 09:58:05 »

Duplaszívós szívócsőnél (ami a hengerfejre van csavarozva) és az előmelegítővel kombinált karburátor talp csöve között mekkora rés van? Másképp fogalmazva ahova a gumi megy két bilinccsel ott a két cső között mekkora a távolság?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77021 Dátum: 2016 Július 20, 22:05:39 »

Markaz előtt nem sokkal szereltem be fesz. mérőt(feliratra még nem volt időm) ,hogy lássam van-e töltésem.(így nyugisabban gurulok)Meg ,hogy sürög-e a turbina Grin
Igaz gondolkodtam ,hogy be tegyem-e a fórumba.......  aztán itt lett van:
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77020 Dátum: 2016 Július 20, 19:00:48 »

Szia!

Bár én az eredetiség híve vagyok de úgy látom szépen el van rejtve.

Köszi szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #77019 Dátum: 2016 Július 20, 18:58:57 »

Szia!

Bár én az eredetiség híve vagyok de úgy látom szépen el van rejtve.

Markaz előtt nem sokkal szereltem be...

Petyó
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77018 Dátum: 2016 Július 20, 18:10:51 »

Markaz előtt nem sokkal szereltem be fesz. mérőt(feliratra még nem volt időm) ,hogy lássam van-e töltésem.(így nyugisabban gurulok)Meg ,hogy sürög-e a turbina Grin
Igaz gondolkodtam ,hogy be tegyem-e a fórumba.......  aztán itt lett van:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77017 Dátum: 2016 Július 16, 22:48:54 »

Igen. Ez volt a ludas... Előfordult, hogy 8V-ot is átadot... :-) El volt oxidálódva a saru ahol a vezetéket préselték bele...
Köszönöm a segítséget!
  Cool sok szart megettem már

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77016 Dátum: 2016 Július 16, 20:57:38 »

....
 a két nagy csavart amire vastag kábeles áramok mennek összeérinteni egy nagyobb kulccsal.
Amilyen lusta disznó vagyok, én majdnem egy évig így használtam az autót, csak kulcs helyett egy nagyobb csavarhúzó volt bekészítve az ajtózsebbe. Meg arra kellett ügyelni, hogy ne pocsolyába parkoljak. A végén már nagyon be sem kellett feküdni alá, elég volt csak benyúlni.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77015 Dátum: 2016 Július 16, 20:51:19 »

......
 a fogaskereket viszont nagyon meg kell nézni, mert régebb óta recsegtetve használva az menthetetlenül meghal.
Én már azt is javítottam.
Amikor beszereltem az ajtóba az új vízelvezető gumit, akkor kicsit megtapadt rajta az ablak, mikor fel akartam húzni: reccs.
A másik oldalt már alaposan megszilikonoztam.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #77014 Dátum: 2016 Július 16, 14:35:50 »

hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .

Igen. Ez volt a ludas... Előfordult, hogy 8V-ot is átadot... :-) El volt oxidálódva a saru ahol a vezetéket préselték bele...
Köszönöm a segítséget!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77013 Dátum: 2016 Július 04, 18:31:13 »

Tegnap hazafelé elment az alapjárat.  Embarrassed

Egy gyertyapipa zárlatos, karbi tengelyénél falsol.
 

Utóbbival gondban vagyok, nézek másik karbit.

Fel kéne faragni a központi webert, csak szimplaszívós szívócsőre....
1303LS
« Hozzászólás #77012 Dátum: 2016 Július 04, 13:55:21 »

hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .
Azt nem nézegetni kell, hanem megszüntetni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77011 Dátum: 2016 Július 04, 13:51:10 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
 Köszönöm!
hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .

1303LS
« Hozzászólás #77010 Dátum: 2016 Július 04, 12:38:46 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
 Köszönöm!
Ilyenkor (mikor nem indul) próbálj aláfeküdni és kalapáccsal megkopogtatni az indítómotort. Indítózás nélkül, majd megkérve valakit indítózás közben is. Vagy még előtte a két nagy csavart amire vastag kábeles áramok mennek összeérinteni egy nagyobb kulccsal. Autó üresben és kézifék behúzva, mert könnyen kinyomja a bablevest.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #77009 Dátum: 2016 Július 04, 11:42:55 »

Szerintem igen, esetleg meleg motornál próbáld meg egyszer a padlógázas indítást.

"Az onindito meg sem mozdul, a behuzotekercs nem is kattan..."


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77008 Dátum: 2016 Július 04, 11:07:25 »

Szerintem igen, esetleg meleg motornál próbáld meg egyszer a padlógázas indítást.

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
 Köszönöm!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #77007 Dátum: 2016 Július 04, 06:14:36 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
 Köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #77006 Dátum: 2016 Július 03, 13:47:17 »

Lényegesen kézzelfoghatóbb. Wink
Akkor:
Az az üvegtartó idom forrasztva van a spirál végére, de satuban könnyen megindítható.
Viszont.
Szerintem.
Elég elforgatni a végét 90/180 fokkal. Így olyan helyen fog érintkezni a fogaskerék a spirállal ahol még sose. Tehát a spirál oldalról "új" állapotot kapunk a fogaskereket viszont nagyon meg kell nézni, mert régebb óta recsegtetve használva az menthetetlenül meghal.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77005 Dátum: 2016 Július 03, 11:30:17 »

Ha esetleg nem találod Vili leírását...
Itt is az volt a gond, se le. se fel. kiszerelni gondolom, megy. Ha kint van a cucc, akkor meg kell nyitni a vezetőcső végét, ahol határolóként be van hajtogatva, aztán  kihajtani a spirált, ameddig lehet, onnan meg kézzel kihúzni. Ekkor van a kezedben egy spirál, a végén az idommal, ami az ablakot rögzíti. Az idomon egy menet van kialakítva, abba tekeredik bele a spirál. Rendesen össze is van gyógyulva, tehát jó, ha van satud, abba a spirált befogva kézi erővel is le lehet tekerni róla az idomot. Ha csak az ellenkező végével tekered is vissza, akkor is megszűnik a felső két centis hiba. Ki-be szerelni tovább  tart, mint a hibát megszüntetni...
Lényegesen kézzelfoghatóbb. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77004 Dátum: 2016 Július 03, 11:14:01 »

Megtennéd hogy leirod részletesen? Az utolsó két centit nem tudom felhuzni.Gondolom hasonló lehet a probléma.
Ha esetleg nem találod Vili leírását...
Itt is az volt a gond, se le. se fel. kiszerelni gondolom, megy. Ha kint van a cucc, akkor meg kell nyitni a vezetőcső végét, ahol határolóként be van hajtogatva, aztán  kihajtani a spirált, ameddig lehet, onnan meg kézzel kihúzni. Ekkor van a kezedben egy spirál, a végén az idommal, ami az ablakot rögzíti. Az idomon egy menet van kialakítva, abba tekeredik bele a spirál. Rendesen össze is van gyógyulva, tehát jó, ha van satud, abba a spirált befogva kézi erővel is le lehet tekerni róla az idomot. Ha csak az ellenkező végével tekered is vissza, akkor is megszűnik a felső két centis hiba. Ki-be szerelni tovább  tart, mint a hibát megszüntetni...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77003 Dátum: 2016 Július 03, 11:01:19 »

Jó régen leírtam részletesen. Keresd vissza, én hogy csináltam.
Lehet, hogy még a régi fórumon volt.  Grin
Köszönöm.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #77002 Dátum: 2016 Július 03, 09:38:40 »

Megtennéd hogy leirod részletesen? Az utolsó két centit nem tudom felhuzni.Gondolom hasonló lehet a probléma.
Jó régen leírtam részletesen. Keresd vissza, én hogy csináltam.
Lehet, hogy még a régi fórumon volt.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #77001 Dátum: 2016 Július 03, 09:10:58 »

Tegnaptól tudok ablakemelőt javítani. Nyomorult spirál egy kis darabon el volt kopva, már komplett cserélni akartam, de jobb volt leülni gondolkodni.. Kis eredmény, nagy büszkeség! :-)

Tudsz Te, Sensei!!  Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77000 Dátum: 2016 Július 03, 08:31:05 »

Tegnaptól tudok ablakemelőt javítani. Nyomorult spirál egy kis darabon el volt kopva, már komplett cserélni akartam, de jobb volt leülni gondolkodni.. Kis eredmény, nagy büszkeség! :-)
Megtennéd hogy leirod részletesen? Az utolsó két centit nem tudom felhuzni.Gondolom hasonló lehet a probléma.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76999 Dátum: 2016 Július 03, 07:36:26 »

Tegnaptól tudok ablakemelőt javítani. Nyomorult spirál egy kis darabon el volt kopva, már komplett cserélni akartam, de jobb volt leülni gondolkodni.. Kis eredmény, nagy büszkeség! :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76998 Dátum: 2016 Július 02, 09:22:07 »

Segítségeteket kérem. A mellékelt képen piros nyíllal jelölt hosszirányú lógást vettem észre.(bal eleje)
Ezt miként lehet lehet orvosolni? ,mit kell cserélni? ,vásárolni? ,mennyire körülményes ezen művelet? stb....
Köszönöm szépen!
Megoldottam  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76997 Dátum: 2016 Július 01, 17:49:33 »

Segítségeteket kérem. A mellékelt képen piros nyíllal jelölt hosszirányú lógást vettem észre.(bal eleje)
Ezt miként lehet lehet orvosolni? ,mit kell cserélni? ,vásárolni? ,mennyire körülményes ezen művelet? stb....
Köszönöm szépen!

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76996 Dátum: 2016 Június 29, 22:53:16 »

Sziasztok!

Van egy  '71-es vágott cabrio bogarunk, s abban kérném segítségeteket, hogy vajon hogy lehetne a kétpontos biztonsági övet, hárompontossá átalakítani?
Van esetleg aki ért ehhez? Vagy csinált már ilyet?
Bármilyen segítség jól jönne!

Előre is köszi!
          Üdv. miskolci bogarasok
Az űlés mögöttahátsó ablakalatt láttam már harmadok pontot, de alakítgatni nem tudom lehet, vagy megéri-e...



Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.