www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 13:38:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14035152 alkalommal)
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77042 Dátum:
2016 Augusztus 01, 18:43:15 »
Idézetet írta: abes - 2016 Augusztus 01, 15:30:20
"A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT-osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT 3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!
A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-, illetve fékspecifikusan történik, a jármű- vagy a fékrendszer-gyártó előírásainak megfelelően.
A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja.
A fékfolyadék cseréje
A fent leírt vízmegkötő tulajdonság miatt a fékfolyadékot biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után a kilométerfutástól függetlenül cserélni kell!
"
Forrás.
Köszönet a hasznos infókért! Én teljesen áttakarítottam a rendszert. Mint írtam DOT4-el töltöttem fel. (Ezek szerint nem tettem vele rosszat.) A régi folyadékot nem igazán minősíteném ,mert ami kijött belőle az nagyon durva látvány volt.
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
abes
Hozzászólások: 14986
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77041 Dátum:
2016 Augusztus 01, 15:30:20 »
Idézetet írta: vetart - 2016 Augusztus 01, 15:17:33
Asszem a DOT3 és 4 kompatibilis, a DOT5 már nem rakható ilyen öreg fosokba, mert károsíthatja a gumialkatrészeket (karmantyú!).
"A fékfolyadékok minőségét a következő fizikai és kémiai tulajdonságokkal tudjuk leírni. Forráspont, vegyi semlegesség, vízzel való összeférhetőség, gumiduzzadás, egymással való keverhetőség és kenési képesség. Ezeknek a tulajdonságoknak szigorú határértékei vannak, ettől eltérni nem lehet. A fékfolyadékkal szemben támasztott követelményeket a SAEJ 1703 szabvány foglalja össze. A szakmában azonban nem a SAEJ besorolásai terjedtek el, hanem az amerikai közlekedési minisztérium által meghatározott DOT szabványok. A DOT alapvetően két nagy csoportba sorolja a fékfolyadékokat. A glikolbázisúakat DOT 3 és DOT 4 számokkal jelöli. A szilikonbázisúakat pedig DOT 5-tel. A legmodernebb fékfolyadékok a DOT 5.1-esek, mivel ezek már nem tartalmaznak szilikont sem. A különböző DOT-osztályú fékfolyadékokat nem szabad egymásra önteni, összekeverni. Az ABS-szel szerelt autókba pedig tilos DOT 3-as teljesítményszintű fékfolyadékot tölteni!
A fékfolyadékok gyakorlatban történő alkalmazása jármű-, illetve fékspecifikusan történik, a jármű- vagy a fékrendszer-gyártó előírásainak megfelelően.
A glikolbázisú fékfolyadékok higroszkopikusak, és már a környezeti levegővel érintkezve is egyre több vízzel telítődnek. E tulajdonság pedig károsan befolyásolja a fékfolyadékok forráspontját. Valamint ez a fékfolyadékba keveredett víz, amely 0 °C-on megfagyhat, 100 °C-on pedig felforrhat, nem képes elkülönülni, így a legcsekélyebb víztartalomnál is lecsökken a fékfolyadék forráspontja.
A fékfolyadék cseréje
A fent leírt vízmegkötő tulajdonság miatt a fékfolyadékot biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után a kilométerfutástól függetlenül cserélni kell!
"
Forrás.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77040 Dátum:
2016 Augusztus 01, 15:17:33 »
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 25, 15:14:13
Valszeg, de a DOT4
AZ Meisterteile
volt nagyon akciós
De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Asszem a DOT3 és 4 kompatibilis, a DOT5 már nem rakható ilyen öreg fosokba, mert károsíthatja a gumialkatrészeket (karmantyú!).
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
mágus
Hozzászólások: 256
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77039 Dátum:
2016 Augusztus 01, 09:53:45 »
Idézetet írta: mikrobi - 2016 Augusztus 01, 09:35:33
az összerakott elvileg mindenalkatrészúj váltó motor...kombinációban
sír a kinyomócsapágy.. lehet bármit állítani vagy motor ki és új csapágy?
úgy ahogy írtad, motor ki és csere, nincs állítási lehetőség
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77038 Dátum:
2016 Augusztus 01, 09:35:33 »
az összerakott elvileg mindenalkatrészúj váltó motor...kombinációban
sír a kinyomócsapágy.. lehet bármit állítani vagy motor ki és új csapágy?
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77037 Dátum:
2016 Július 25, 19:24:51 »
Idézetet írta: batorit - 2016 Július 25, 19:20:15
A fékzsirt akkor használják ha összerakás után nem töltik fel fékolajjal a rendszert evvel megakadályozzák az oxidálást és a karmantyuk nem ragadnak a munkahengerhez.
Nagyon köszönöm!
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
batorit
Hozzászólások: 1642
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77036 Dátum:
2016 Július 25, 19:20:15 »
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 25, 17:26:52
Csak ezért kérdem:
A fékzsirt akkor használják ha összerakás után nem töltik fel fékolajjal a rendszert evvel megakadályozzák az oxidálást és a karmantyuk nem ragadnak a munkahengerhez.
Aki nem lép egyszerre......
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77035 Dátum:
2016 Július 25, 17:26:52 »
Idézetet írta: 1303LS - 2016 Július 25, 15:54:17
Perszehogy kell. Kiszedni a műanyag dugót, ahogy T2b írta.
Csak ezért kérdem:
[a csatolmányt egy admin törölte]
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77034 Dátum:
2016 Július 25, 15:54:17 »
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 25, 15:14:13
Valszeg, de a DOT4
AZ Meisterteile
volt nagyon akciós
De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Perszehogy kell. Kiszedni a műanyag dugót, ahogy T2b írta.
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77033 Dátum:
2016 Július 25, 15:47:25 »
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 25, 15:14:13
Valszeg, de a DOT4
AZ Meisterteile
volt nagyon akciós
De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
Beszerelés után nem kell semmit csinálni, csak légteleníteni.
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77032 Dátum:
2016 Július 25, 15:14:13 »
Idézetet írta: VW T2b - 2016 Július 25, 11:36:17
A bogaradba szerintem elég a DOT3-as fék
ol
folyadék.
Valszeg, de a DOT4
AZ Meisterteile
volt nagyon akciós
De még mindig nem tudom ,hogy kell-e az új munkahengerrel bármit is csinálni vagy egyből mehet be a régi helyére?! Itt még senki nem cserélt hátsó dobfékben munkahengert?
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77031 Dátum:
2016 Július 25, 13:17:27 »
Idézetet írta: gsattila - 2016 Július 25, 12:53:58
Nekem a Banner vált be sok-sok év óta. A legrosszabb tapasztalatok a Varta-val voltak. (gyakori cellazárlat, az okosok azt mondják nem bírja a rázkódást)
Bannerem még nem volt. Két autónkban van Varta. Az egyik napi használatban(tél -nyár) a másik ritkán használatban. Bosch-al szoptam mán meg.
Ami nekem régen nagyon bevált az a Hoppecke volt. Csak mán nem tudtam beszerezni. Ha jól emlékszem 3év volt rá a gari.
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77030 Dátum:
2016 Július 25, 12:53:58 »
Nekem a Banner vált be sok-sok év óta. A legrosszabb tapasztalatok a Varta-val voltak. (gyakori cellazárlat, az okosok azt mondják nem bírja a rázkódást)
Idézetet írta: mikrobi - 2016 Július 24, 11:49:29
milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?
polaritás...
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77029 Dátum:
2016 Július 25, 11:58:52 »
Idézetet írta: VW T2b - 2016 Július 25, 11:36:17
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77028 Dátum:
2016 Július 25, 11:36:17 »
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 25, 08:52:21
Fékmunkahenger cserénél kell-e az új munka hengerrel bármit is csinálni (széthúzni, fékszerelő pasztával kezelni vagy bármi más) vagy úgy ahogy kivettem a csomagolásból beépítem?
Fékolajat mit javasoltok?
Köszi!
A bogaradba szerintem elég a DOT3-as fék
ol
folyadék.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77027 Dátum:
2016 Július 25, 08:52:21 »
Fékmunkahenger cserénél kell-e az új munka hengerrel bármit is csinálni (széthúzni, fékszerelő pasztával kezelni vagy bármi más) vagy úgy ahogy kivettem a csomagolásból beépítem?
Fékolajat mit javasoltok?
Köszi!
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
abes
Hozzászólások: 14986
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77026 Dátum:
2016 Július 24, 12:51:48 »
Idézetet írta: vetart - 2016 Július 24, 10:48:02
Kb. 3-5 mm-t egymásba csúsznak, tehát nincs távolság.
Köszönöm.
abes
Hozzászólások: 14986
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77025 Dátum:
2016 Július 24, 12:51:29 »
Idézetet írta: mikrobi - 2016 Július 24, 11:49:29
milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?
polaritás...
44 Ah minimum, de nekem a Passatban már levitézlett 72 Ah-s van benne.
mikrobi
Hozzászólások: 2169
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77024 Dátum:
2016 Július 24, 11:49:29 »
milyen aksit vegyek? tapasztalatok?
a gyári adat 36 Ah
melyik fér el stb?
polaritás...
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77023 Dátum:
2016 Július 24, 10:48:02 »
Idézetet írta: abes - 2016 Július 24, 09:58:05
Duplaszívós szívócsőnél (ami a hengerfejre van csavarozva) és az előmelegítővel kombinált karburátor talp csöve között mekkora rés van? Másképp fogalmazva ahova a gumi megy két bilinccsel ott a két cső között mekkora a távolság?
Kb. 3-5 mm-t egymásba csúsznak, tehát nincs távolság.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
abes
Hozzászólások: 14986
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77022 Dátum:
2016 Július 24, 09:58:05 »
Duplaszívós szívócsőnél (ami a hengerfejre van csavarozva) és az előmelegítővel kombinált karburátor talp csöve között mekkora rés van? Másképp fogalmazva ahova a gumi megy két bilinccsel ott a két cső között mekkora a távolság?
abes
Hozzászólások: 14986
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77021 Dátum:
2016 Július 20, 22:05:39 »
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 20, 18:10:51
Markaz előtt nem sokkal szereltem be fesz. mérőt(feliratra még nem volt időm) ,hogy lássam van-e töltésem.(így nyugisabban gurulok)Meg ,hogy sürög-e a turbina
Igaz gondolkodtam ,hogy be tegyem-e a fórumba....... aztán itt lett van:
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77020 Dátum:
2016 Július 20, 19:00:48 »
Idézetet írta: Petyó - 2016 Július 20, 18:58:57
Szia!
Bár én az eredetiség híve vagyok de úgy látom szépen el van rejtve.
Köszi szépen!
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Petyó
Hozzászólások: 1020
1962
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77019 Dátum:
2016 Július 20, 18:58:57 »
Szia!
Bár én az eredetiség híve vagyok de úgy látom szépen el van rejtve.
Idézetet írta: zsozsy - 2016 Július 20, 18:10:51
Markaz előtt nem sokkal szereltem be...
Petyó
zsozsy
Hozzászólások: 3640
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77018 Dátum:
2016 Július 20, 18:10:51 »
Markaz előtt nem sokkal szereltem be fesz. mérőt(feliratra még nem volt időm) ,hogy lássam van-e töltésem.(így nyugisabban gurulok)Meg ,hogy sürög-e a turbina
Igaz gondolkodtam ,hogy be tegyem-e a fórumba....... aztán itt lett van:
[a csatolmányt egy admin törölte]
1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77017 Dátum:
2016 Július 16, 22:48:54 »
Idézetet írta: vaughan - 2016 Július 16, 14:35:50
Igen. Ez volt a ludas... Előfordult, hogy 8V-ot is átadot... :-) El volt oxidálódva a saru ahol a vezetéket préselték bele...
Köszönöm a segítséget!
sok szart megettem már
www.tatinson.hu
www.kck.hu
szódásbácsi
Hozzászólások: 1284
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77016 Dátum:
2016 Július 16, 20:57:38 »
Idézetet írta: 1303LS - 2016 Július 04, 12:38:46
....
a két nagy csavart amire vastag kábeles áramok mennek összeérinteni egy nagyobb kulccsal.
Amilyen lusta disznó vagyok, én majdnem egy évig így használtam az autót, csak kulcs helyett egy nagyobb csavarhúzó volt bekészítve az ajtózsebbe. Meg arra kellett ügyelni, hogy ne pocsolyába parkoljak. A végén már nagyon be sem kellett feküdni alá, elég volt csak benyúlni.
szódásbácsi
Hozzászólások: 1284
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77015 Dátum:
2016 Július 16, 20:51:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2016 Július 03, 13:47:17
......
a fogaskereket viszont nagyon meg kell nézni, mert régebb óta recsegtetve használva az menthetetlenül meghal.
Én már azt is javítottam.
Amikor beszereltem az ajtóba az új vízelvezető gumit, akkor kicsit megtapadt rajta az ablak, mikor fel akartam húzni: reccs.
A másik oldalt már alaposan megszilikonoztam.
vaughan
Hozzászólások: 433
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77014 Dátum:
2016 Július 16, 14:35:50 »
Idézetet írta: tati - 2016 Július 04, 13:51:10
hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .
Igen. Ez volt a ludas... Előfordult, hogy 8V-ot is átadot... :-) El volt oxidálódva a saru ahol a vezetéket préselték bele...
Köszönöm a segítséget!
abes
Hozzászólások: 14986
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77013 Dátum:
2016 Július 04, 18:31:13 »
Tegnap hazafelé elment az alapjárat.
Egy gyertyapipa zárlatos, karbi tengelyénél falsol.
Utóbbival gondban vagyok, nézek másik karbit.
Fel kéne faragni a központi webert, csak szimplaszívós szívócsőre....
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77012 Dátum:
2016 Július 04, 13:55:21 »
Idézetet írta: tati - 2016 Július 04, 13:51:10
hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .
Azt nem nézegetni kell, hanem megszüntetni.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77011 Dátum:
2016 Július 04, 13:51:10 »
Idézetet írta: vaughan - 2016 Július 04, 06:14:36
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
Köszönöm!
hátsó ülés alatt van egy toldás az önindító behúzó tekercsé na azt sem árt megnézni .
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77010 Dátum:
2016 Július 04, 12:38:46 »
Idézetet írta: vaughan - 2016 Július 04, 06:14:36
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
Köszönöm!
Ilyenkor (mikor nem indul) próbálj aláfeküdni és kalapáccsal megkopogtatni az indítómotort. Indítózás nélkül, majd megkérve valakit indítózás közben is. Vagy még előtte a két nagy csavart amire vastag kábeles áramok mennek összeérinteni egy nagyobb kulccsal. Autó üresben és kézifék behúzva, mert könnyen kinyomja a bablevest.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77009 Dátum:
2016 Július 04, 11:42:55 »
Idézetet írta: stonemen - 2016 Július 04, 11:07:25
Szerintem igen, esetleg meleg motornál próbáld meg egyszer a padlógázas indítást.
"Az onindito meg sem mozdul, a behuzotekercs nem is kattan..."
Buzi, aki fékez! :-)))
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77008 Dátum:
2016 Július 04, 11:07:25 »
Szerintem igen, esetleg meleg motornál próbáld meg egyszer a padlógázas indítást.
Idézetet írta: vaughan - 2016 Július 04, 06:14:36
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
Köszönöm!
vaughan
Hozzászólások: 433
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77007 Dátum:
2016 Július 04, 06:14:36 »
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. 1302 hideg motorral bármikor beindul. Huzamosabb autózás után 100 fokos motornál ha leállítom a motort és egy pár perc után be akarom indítani az önindító meg sem mozdul, a behúzótekercs nem is kattan. Várok addig míg lehül a motor és beindul... Melegen megszorulhat az önindító?
Köszönöm!
1303LS
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77006 Dátum:
2016 Július 03, 13:47:17 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Július 03, 11:30:17
Lényegesen kézzelfoghatóbb.
Akkor:
Az az üvegtartó idom forrasztva van a spirál végére, de satuban könnyen megindítható.
Viszont.
Szerintem.
Elég elforgatni a végét 90/180 fokkal. Így olyan helyen fog érintkezni a fogaskerék a spirállal ahol még sose. Tehát a spirál oldalról "új" állapotot kapunk a fogaskereket viszont nagyon meg kell nézni, mert régebb óta recsegtetve használva az menthetetlenül meghal.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77005 Dátum:
2016 Július 03, 11:30:17 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2016 Július 03, 11:14:01
Ha esetleg nem találod Vili leírását...
Itt is az volt a gond, se le. se fel. kiszerelni gondolom, megy. Ha kint van a cucc, akkor meg kell nyitni a vezetőcső végét, ahol határolóként be van hajtogatva, aztán kihajtani a spirált, ameddig lehet, onnan meg kézzel kihúzni. Ekkor van a kezedben egy spirál, a végén az idommal, ami az ablakot rögzíti. Az idomon egy menet van kialakítva, abba tekeredik bele a spirál. Rendesen össze is van gyógyulva, tehát jó, ha van satud, abba a spirált befogva kézi erővel is le lehet tekerni róla az idomot. Ha csak az ellenkező végével tekered is vissza, akkor is megszűnik a felső két centis hiba. Ki-be szerelni tovább tart, mint a hibát megszüntetni...
Lényegesen kézzelfoghatóbb.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77004 Dátum:
2016 Július 03, 11:14:01 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2016 Július 03, 08:31:05
Megtennéd hogy leirod részletesen? Az utolsó két centit nem tudom felhuzni.Gondolom hasonló lehet a probléma.
Ha esetleg nem találod Vili leírását...
Itt is az volt a gond, se le. se fel. kiszerelni gondolom, megy. Ha kint van a cucc, akkor meg kell nyitni a vezetőcső végét, ahol határolóként be van hajtogatva, aztán kihajtani a spirált, ameddig lehet, onnan meg kézzel kihúzni. Ekkor van a kezedben egy spirál, a végén az idommal, ami az ablakot rögzíti. Az idomon egy menet van kialakítva, abba tekeredik bele a spirál. Rendesen össze is van gyógyulva, tehát jó, ha van satud, abba a spirált befogva kézi erővel is le lehet tekerni róla az idomot. Ha csak az ellenkező végével tekered is vissza, akkor is megszűnik a felső két centis hiba. Ki-be szerelni tovább tart, mint a hibát megszüntetni...
Bácsi Győző
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
«
Hozzászólás #77003 Dátum:
2016 Július 03, 11:01:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2016 Július 03, 09:38:40
Jó régen leírtam részletesen. Keresd vissza, én hogy csináltam.
Lehet, hogy még a régi fórumon volt.
Köszönöm.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...