www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 21:28:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14763365 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77091 Dátum: 2016 Augusztus 30, 12:32:58 »

A turbina házat elviszem újra homok szóratni, majd porfestésre. A múltkori mondjuk úgy elég gyengén sikerült.
+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.
Plexi motorháztető, világítós elosztófej, kék neon. Cool

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77090 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:51:33 »


csak az utolsó nincs még.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #77089 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:18:58 »




http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77088 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:07:27 »


+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77087 Dátum: 2016 Augusztus 30, 11:05:07 »

Azért írtam, hogy kivéve ha a turbinát leszeded előtte.

De abban az esetben ha ő a turbinaházat szeretné leszerelni, akkor sokkal egyszerűbb egyben leemelni a házat a dinamóval és kint lekapni a dinamót.



A turbina házat elviszem újra homok szóratni, majd porfestésre. A múltkori mondjuk úgy elég gyengén sikerült.
+ fel kellene dobni a motor teret valami extrával, de teljesen tanácstalan vagyok.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77086 Dátum: 2016 Augusztus 30, 10:49:39 »

Azért írtam, hogy kivéve ha a turbinát leszeded előtte.

De abban az esetben ha ő a turbinaházat szeretné leszerelni, akkor sokkal egyszerűbb egyben leemelni a házat a dinamóval és kint lekapni a dinamót.



Nálam simán kijött a dinamó úgy ,hogy a turbinaház a helyén maradt. Igaz a turbinát előtte leszedtem és úgy húztam ki a dinát.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77085 Dátum: 2016 Augusztus 29, 22:53:32 »

 


Alternatív megoldás:
A motorháztető leszerelésére szánt időt inkább a motortartó anyákra szánod és kihúzod a motort. A többi lépés ugyanaz, csak kényelmesebb.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77084 Dátum: 2016 Augusztus 29, 21:27:36 »

Rossz a sorrend!

A karbit szívócsővel együtt nem tudod levenni amíg  helyén van a dinamó (nem tudod kiforgatni a szívócsövet a dinamó alól). A dinamót meg nem tudod kiszedni amíg helyén a turbinaház (Nem tudod kihúzni a helyén a turbinaházból, mert mielőtt a házból kibillenne a turbina, addig elakad a dinamótalpban a cucc.

Nálam simán kijött a dinamó úgy ,hogy a turbinaház a helyén maradt. Igaz a turbinát előtte leszedtem és úgy húztam ki a dinát.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77083 Dátum: 2016 Augusztus 29, 21:14:56 »

Rossz a sorrend!

A karbit szívócsővel együtt nem tudod levenni amíg  helyén van a dinamó (nem tudod kiforgatni a szívócsövet a dinamó alól). A dinamót meg nem tudod kiszedni amíg helyén a turbinaház (Nem tudod kihúzni a helyén a turbinaházból, mert mielőtt a házból kibillenne a turbina, addig elakad a dinamótalpban a cucc.)

A helyes sorrend:
Lekapod a motorháztetőt konzolokkal együtt. Lekötöd a termosztát rudazatot alul. Leveszed az akku saruját. Lekötöd a dinamó a karbi és a gyújtótrafó vezetékeit. Kikötöd a gázbovdent. Leveszed a karbit. Kihúzod a bovden átvezető csövet. Lekötöd a fűtés csöveit. Kipattintod a gyújtáskábeleket a turbinaházban lévő rögzítésekből. Lehúzod a gyújtókábelt a trafóról. Leveszed az ékszíjat. Leveszed a dinamó nagy bilincsét. Kiveszed a turbinaház csavarjait jobb és baloldalon. Ezután a turbinaház a dinamóval együtt kiemelhető. Billenteni kell hátra és jobbra, hogy az olajhűtőről leakadjon. A szívócsövet csak ezután tudod levenni. Illetve a dinamót is ezután tudod csak kivenni (kivéve ha a helyén leszeded a turbinát, de az szopás).

Alternatív megoldás:
A motorháztető leszerelésére szánt időt inkább a motortartó anyákra szánod és kihúzod a motort. A többi lépés ugyanaz, csak kényelmesebb.

beb@szna
Úgy terveztem, hogy leveszem a motorháztetőt meg a 2tartót is. utána a karbit szívócsővel együtt, majd a dinamót.így sem fér ki?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77082 Dátum: 2016 Augusztus 29, 18:07:12 »

Akkor már csak annyi kérdésem lenne, hogy mind a négy irányjelzőnek külön testkábele van?
Igen.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #77081 Dátum: 2016 Augusztus 29, 15:54:58 »

beb@szna
Úgy terveztem, hogy leveszem a motorháztetőt meg a 2tartót is. utána a karbit szívócsővel együtt, majd a dinamót.így sem fér ki?

Kijön, de.....
leb@szod pár helyen a kezed mire kint lesz az tuti. A termosztát rudazat lekötése sem piskóta...
+ max a karbit venném le.

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77080 Dátum: 2016 Augusztus 29, 14:11:49 »

Nem hinném, hogy a biztosíték a rossz, mert tegnap legalább ötöt elfogyasztot a drága és nem hinném, hogy mind az öt rossz lett volna.
Sok az áram. Mitől sok? Zárlat.

Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77079 Dátum: 2016 Augusztus 29, 13:27:55 »

engem egyszer az index biztije szopatott, azt csinálta, hogy ment pár villanás, majd begyorsulva kattogott és úgy maradt. el volt törve középen a bizti és a remegéstől hol volt kontakt, hol nem, gondolom a relé meg nem tudta lekövetni
Nem hinném, hogy a biztosíték a rossz, mert tegnap legalább ötöt elfogyasztot a drága és nem hinném, hogy mind az öt rossz lett volna.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #77078 Dátum: 2016 Augusztus 29, 13:09:16 »

Köszönöm a segítséget. Volt már valakinek hasonló jelensége? Egy darabig működik az irányjelző, majd kapcsolnám, de csak a visszajelző világít folyamatosan.
engem egyszer az index biztije szopatott, azt csinálta, hogy ment pár villanás, majd begyorsulva kattogott és úgy maradt. el volt törve középen a bizti és a remegéstől hol volt kontakt, hol nem, gondolom a relé meg nem tudta lekövetni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77077 Dátum: 2016 Augusztus 29, 12:54:32 »

Meg olajhűtő....
beb@szna
Úgy terveztem, hogy leveszem a motorháztetőt meg a 2tartót is. utána a karbit szívócsővel együtt, majd a dinamót.így sem fér ki?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77076 Dátum: 2016 Augusztus 29, 12:50:49 »

Testhiba...
Akkor már csak annyi kérdésem lenne, hogy mind a négy irányjelzőnek külön testkábele van?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77075 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:55:47 »

Köszönöm a segítséget. Volt már valakinek hasonló jelensége? Egy darabig működik az irányjelző, majd kapcsolnám, de csak a visszajelző világít folyamatosan.
Testhiba...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77074 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:54:12 »

megoldható
amiben elakad, azt szereld le Grin Cool

egyébként a dinamó, karbi, a termosztát rúdja, a gázbovden és átvezető csöve, a motorháztető biztos útban lesz
aztán a kutyaház oldalán is van két csavar ami tartja a motorburkolathoz
Meg olajhűtő....
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77073 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:53:55 »

a műszerfal mögött lesz, valószínűleg nem messze a biztosítékoktól. A csomagtartóból nézve, a biztosítéktábla jobb oldalán jönnek be a vezetékek a csomagtérbe a műszerfal alól, ott jönnek az index vezetékei is.
Köszönöm a segítséget. Volt már valakinek hasonló jelensége? Egy darabig működik az irányjelző, majd kapcsolnám, de csak a visszajelző világít folyamatosan.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77072 Dátum: 2016 Augusztus 29, 11:18:45 »

Drága kedves barátaim  Grin
Hogyan tudom leszedni úgy a bogár motorról a turbina házat, hogy a motort nem veszem ki?
1,2 motor szimplaszívós szívócső, és dinamó.
köszi
megoldható
amiben elakad, azt szereld le Grin Cool

egyébként a dinamó, karbi, a termosztát rúdja, a gázbovden és átvezető csöve, a motorháztető biztos útban lesz
aztán a kutyaház oldalán is van két csavar ami tartja a motorburkolathoz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #77071 Dátum: 2016 Augusztus 29, 10:58:22 »

Drága kedves barátaim  Grin
Hogyan tudom leszedni úgy a bogár motorról a turbina házat, hogy a motort nem veszem ki?
1,2 motor szimplaszívós szívócső, és dinamó.
köszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77070 Dátum: 2016 Augusztus 29, 10:52:52 »

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Most lett kész Bogárka felújítása és időközönként az irányjelző kiveri a biztosítékot. Megtudnátok mondani, hogy hol találom meg az indx relét? Előre is köszönöm!
a műszerfal mögött lesz, valószínűleg nem messze a biztosítékoktól. A csomagtartóból nézve, a biztosítéktábla jobb oldalán jönnek be a vezetékek a csomagtérbe a műszerfal alól, ott jönnek az index vezetékei is.
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77069 Dátum: 2016 Augusztus 29, 10:41:51 »

Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. Most lett kész Bogárka felújítása és időközönként az irányjelző kiveri a biztosítékot. Megtudnátok mondani, hogy hol találom meg az indx relét? Előre is köszönöm!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77068 Dátum: 2016 Augusztus 15, 21:47:40 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"
t2,nek látom

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77067 Dátum: 2016 Augusztus 13, 19:35:08 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"
Megette a zsír.  Shocked Cool

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77066 Dátum: 2016 Augusztus 13, 16:49:27 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"

 Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #77065 Dátum: 2016 Augusztus 13, 14:43:22 »

Ezt meg kell hogy osszam veletek.
kb. 2mm lóg, nem kicsit.

"Friss müszakis gép"

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77064 Dátum: 2016 Augusztus 12, 02:20:37 »

Az enyém is át lett szerelve, igaz már kopott is volt de egyszer kb 120-ról kellett satuzni 4 személy tele cucc és elfogyott a fék, egyszer blokkolt kicsit vissza aztán újra satu de többet ha akartam volna sem tudtam állóra fékezni, rajt álltam a pedálon kb 5 cm-re álltam meg.
Itt vettem bontott csonkot, új porvédőt és varga nyergeket, 'asszem a bakácsról rendeltem, akkor 20 körül volt a nyereg / db
nekem 80 rémlik összbe, de magam szereltem


 Hasonló az indíttatás ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #77063 Dátum: 2016 Augusztus 04, 22:33:15 »

... és ez is ... most már több lesz  Tongue
Az enyém is át lett szerelve, igaz már kopott is volt de egyszer kb 120-ról kellett satuzni 4 személy tele cucc és elfogyott a fék, egyszer blokkolt kicsit vissza aztán újra satu de többet ha akartam volna sem tudtam állóra fékezni, rajt álltam a pedálon kb 5 cm-re álltam meg.
Itt vettem bontott csonkot, új porvédőt és varga nyergeket, 'asszem a bakácsról rendeltem, akkor 20 körül volt a nyereg / db
nekem 80 rémlik összbe, de magam szereltem

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77062 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:46:01 »

Kb nekem is.

 ... és ez is ... most már több lesz  Tongue

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77061 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:45:36 »

Mindenestől kb 100 ezer volt, ha jől emlékszem...


 az jó ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77060 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:35:34 »

Mindenestől kb 100 ezer volt, ha jől emlékszem...
Kb nekem is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #77059 Dátum: 2016 Augusztus 04, 21:30:03 »

mennyire jöttél ki így?

most pont akcijós ...  Huh

Mindenestől kb 100 ezer volt, ha jől emlékszem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77058 Dátum: 2016 Augusztus 04, 20:50:51 »

A tengelycsonkot, tárcsát, porvédőt használtan vettem, a féknyerget, betéteket az Unixban...
Eddig minden tökéletesen müxik, vizsgán sem volt gond vele.  Wink

mennyire jöttél ki így?

most pont akcijós ...  Huh

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #77057 Dátum: 2016 Augusztus 04, 20:37:11 »

És milyet vettél? A bogárboltos 140 körül milyen lehet?

A tengelycsonkot, tárcsát, porvédőt használtan vettem, a féknyerget, betéteket az Unixban...
Eddig minden tökéletesen müxik, vizsgán sem volt gond vele.  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77056 Dátum: 2016 Augusztus 04, 18:29:51 »

boccs, rosszul emlékztem Smiley

lehet. ez a betét mikor bekerült kicsit csikorgott eleinte, de aztán elmúlt. a márkáját nem tudom
« Utoljára szerkesztve: 2016 Augusztus 04, 18:32:58 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77055 Dátum: 2016 Augusztus 04, 16:26:56 »

Az én tárcsáim...

A tiédre azt hittem dob van rajta. Szerintem ott csak betét bajod lehet (marha kemény).
boccs, rosszul emlékztem Smiley

lehet. ez a betét mikor bekerült kicsit csikorgott eleinte, de aztán elmúlt. a márkáját nem tudom
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77054 Dátum: 2016 Augusztus 04, 15:44:26 »

Nézegetem az EBC betéteket, lehet hogy az lesz a megoldás hátra is.
ATE dobok vannak hátul, szerintem nálam is ütnek már. Elkeserítő.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77053 Dátum: 2016 Augusztus 04, 15:41:33 »

de Abes szerint pl az ő dobfékei jobban fognak (pest megyében Grin).
Az én tárcsáim...

A tiédre azt hittem dob van rajta. Szerintem ott csak betét bajod lehet (marha kemény).
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77052 Dátum: 2016 Augusztus 04, 14:42:26 »

Évek óta járunk Erdélybe (is) a Bogárral ... telepakolva a hosszú lejtőkön gyengécske (Hargita, Transzfogaras, Transzalpina ...).
 - Öregek, tükrösre égettek voltak a pofák, felragasztattam régifajta szürke ferodollal, jó lett.
 - Elmelegdve berázott, felszabályoztattam a négy dobot. A hátsók nem lettek jók, vettem új ATE-t. Jó lett.
 - Idén hosszú fékezéskor az eleje újra rázott kicsit ... az ATE ~30 körül az utángyári 14-től ...
Elegem van  Tongue  Grin  Cool

Szeretnék jobb féket!
Az előbb próbaképpen kilazítottam a négy gömfejet  Evil
a tárcsafékre visszatérve:
nekem is van elöl tárcsa, nem tudom milyen gyártmány, én már ezzel vettem, de Abes szerint pl az ő dobfékei jobban fognak (pest megyében Grin).
Pár éve én is cseréltem a hátsó dobokat, de azóta hullámosak már picit. nem ate volt. talán brembo..?

mi is most voltunk kb egy hétig az osztrák és svájci alpokban. a szerpentineken lefelé általában csak gurultunk motorfékkel és a kanyarok előtt fékeztem főleg, nem a lejtőn való felgyorsulás ellen. így is érezhetően megnyúlt a féktáv néhány szakaszokon és a pedált is erősebben kellett taposni. mondjuk volt jópár olyan meredek rész a kisebb forgalmú helyeken, ahol felfelé max kettesben tudtunk menni, olyan meredek volt. bár nem biztos hogy ezek a több mint 10%-os lejtők a legrosszabbak a fék számára, mert itt eleve nem gyorsul fel az ember annyira. de van ahol km-eken át folyamatos a lejtés, végig akár 80-nal is lehetne menni ha csak kanyarogna, de nem lennének hajtűk, ahol viszont így a szerpentinen egymás után sokszor kell 80ról mondjuk 30-ra, 20ra lassítani.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Augusztus 04, 14:44:59 írta Typ117 »
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.