www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:11:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748788 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #77211 Dátum: 2016 Szeptember 21, 06:38:28 »

...de a mérete miatt nem engedi elküldeni...

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77210 Dátum: 2016 Szeptember 21, 05:43:48 »

Csak most sikerült képet csinálni a rádióról, de a mérete miatt nem engedi elküldeni. Egyébként valóban a csatornaválasztó gombot kellett kihúzni. Köszönöm.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77209 Dátum: 2016 Szeptember 20, 15:51:56 »

Persze: szerkezet, kinyomócsapágy, tárcsa. Azt hiszem ezeket, de ezt még szerelő csinálta. Ja cseréltük a bowdent is, de azt mint kiderült utólag, feleslegesen.

Köszi Szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #77208 Dátum: 2016 Szeptember 20, 13:07:28 »

Mit takar a minden? Lehet tudni?
Persze: szerkezet, kinyomócsapágy, tárcsa. Azt hiszem ezeket, de ezt még szerelő csinálta. Ja cseréltük a bowdent is, de azt mint kiderült utólag, feleslegesen.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77207 Dátum: 2016 Szeptember 20, 09:52:21 »

A hátsó váltó-motortartó villából kivezetett vékony bovdenvezető kis csöveket valaki az enyémről szinte tőben levágta.
Ezeket hogyan szokás pótolni, lényeges, hogy mekkora hosszúságú a kis kilógó rész?


Nekem ilyen, ha ez segít...


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #77206 Dátum: 2016 Szeptember 19, 21:44:11 »

Ha jól emlékszem, tán 2 centiméterrel ha hosszabb. Így nem tudod ráhúzni a gumifütyit, ami talán kell rá.

A hátsó váltó-motortartó villából kivezetett vékony bovdenvezető kis csöveket valaki az enyémről szinte tőben levágta.
Ezeket hogyan szokás pótolni, lényeges, hogy mekkora hosszúságú a kis kilógó rész?

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #77205 Dátum: 2016 Szeptember 19, 21:31:08 »

A hátsó váltó-motortartó villából kivezetett vékony bovdenvezető kis csöveket valaki az enyémről szinte tőben levágta.
Ezeket hogyan szokás pótolni, lényeges, hogy mekkora hosszúságú a kis kilógó rész?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #77204 Dátum: 2016 Szeptember 19, 21:27:22 »

Száraz féltengelyes váltónál  - miután kivettük a féltengelyt -  a kihajtás tányérja egy kicsit mozog.
Ez normális, vagy kopás okozza?
A környéke olajos- olajsáros is volt eléggé.


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77203 Dátum: 2016 Szeptember 19, 15:12:24 »

Ezt még nem is próbáltam! Fotót csak este tudok felrakni.

Ezeknél így működik  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #77202 Dátum: 2016 Szeptember 19, 13:51:12 »

Bocsánat, csak nekem a csatornaválasztó a jobb oldali tekerhető gombot jelentette. De rájöttem, hogy te a benyomható gombokra gondoltál. Azokat nem próbáltam még kihúzni.
Várjuk meg a fényképet(vagy keress egy tipus számot) aztán hátha tudunk segiteni?!
Pl,
http://www.oldtimerradio.de/shop/product_info.php?products_id=140?language=de
« Utoljára szerkesztve: 2016 Szeptember 19, 13:53:31 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77201 Dátum: 2016 Szeptember 19, 13:44:50 »

nem azt írtad az én beírásomra, hogy nem megy?
Bocsánat, csak nekem a csatornaválasztó a jobb oldali tekerhető gombot jelentette. De rájöttem, hogy te a benyomható gombokra gondoltál. Azokat nem próbáltam még kihúzni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #77200 Dátum: 2016 Szeptember 19, 13:10:05 »

Ezt még nem is próbáltam! Fotót csak este tudok felrakni.
nem azt írtad az én beírásomra, hogy nem megy?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77199 Dátum: 2016 Szeptember 19, 12:55:28 »

Amelyik rádión azonos betűjelű gombból több van, azon lehet a beállított helyet mechanikusan elmemorizálni a kívánt gomb kihúzásával (és visszatolásával).
Ezt még nem is próbáltam! Fotót csak este tudok felrakni.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #77198 Dátum: 2016 Szeptember 19, 10:52:36 »

Amelyik rádión azonos betűjelű gombból több van, azon lehet a beállított helyet mechanikusan elmemorizálni a kívánt gomb kihúzásával (és visszatolásával).
ohh, ezt nem tudtam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77197 Dátum: 2016 Szeptember 19, 10:31:50 »

bekapcsológomb? a korabeli gyári rádiók kb így szoktak kinézni:
<beszúrt kép törölve>
ezeken a bekapcsológomb maga a hangerő tekerő is és nem lehet kihúzni. mármint szétszereléshez tényleg le lehet húzni előre a gombot, de az nem üzemszerű használat. a képen egyébként látod a piros pöcköket is amit mondtam.

tényleg segítene legalább egy fotó.

Amelyik rádión azonos betűjelű gombból több van, azon lehet a beállított helyet mechanikusan elmemorizálni a kívánt gomb kihúzásával (és visszatolásával).

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77196 Dátum: 2016 Szeptember 19, 10:27:36 »

Az a baj, hogy csak a bekapcsoló gombot tudom kihúzni, de semmit sem csinál. Kis pöcök sincsen. Nem tudom, hogy számít e valamit, de az enyém csak az URH sávot fogja.
bekapcsológomb? a korabeli gyári rádiók kb így szoktak kinézni:

ezeken a bekapcsológomb maga a hangerő tekerő is és nem lehet kihúzni. mármint szétszereléshez tényleg le lehet húzni előre a gombot, de az nem üzemszerű használat. a képen egyébként látod a piros pöcköket is amit mondtam.

tényleg segítene legalább egy fotó.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77195 Dátum: 2016 Szeptember 19, 09:59:55 »

Fotó vagy típus sokat segítene.

Az a baj, hogy csak a bekapcsoló gombot tudom kihúzni, de semmit sem csinál. Kis pöcök sincsen. Nem tudom, hogy számít e valamit, de az enyém csak az URH sávot fogja.
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77194 Dátum: 2016 Szeptember 19, 09:58:44 »

kihúzod a csatorna választót, behangolod, majd vissza alapállásba
Az a baj, hogy csak a bekapcsoló gombot tudom kihúzni, de semmit sem csinál. Kis pöcök sincsen. Nem tudom, hogy számít e valamit, de az enyém csak az URH sávot fogja.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77193 Dátum: 2016 Szeptember 19, 09:00:31 »

Van valakinek gyári Blaupunkt rádiója? El tudná magyarázni, hogy hogyan kell a csatornákat "elmenteni"?
de nem tudja az összes rádió ezt az extrát. nálam pl kis piros pöckök voltak, amit manuálisan odateszel a skála elé. ha váltani akarsz, a piroshoz állítod a tekerentyűvel Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #77192 Dátum: 2016 Szeptember 19, 07:52:03 »

Van valakinek gyári Blaupunkt rádiója? El tudná magyarázni, hogy hogyan kell a csatornákat "elmenteni"?
kihúzod a csatorna választót, behangolod, majd vissza alapállásba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77191 Dátum: 2016 Szeptember 19, 06:50:06 »

Van valakinek gyári Blaupunkt rádiója? El tudná magyarázni, hogy hogyan kell a csatornákat "elmenteni"?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77190 Dátum: 2016 Szeptember 16, 12:42:33 »

ÜdVW,
ilyet nekünk is csinált az 1303-mas. Nálunk végül megadta magát a kuplung. Ki lett cserélve minden, azóta jó.
H.Bandi
Mit takar a minden? Lehet tudni?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #77189 Dátum: 2016 Szeptember 16, 12:38:56 »

Sziasztok!

Ha járó motornál nem tudom sebességbe rakni de ha leálltom akkor igen és utána egy út erejéig jó akkor merre keressem a hibát. Köszönöm.
ÜdVW,
ilyet nekünk is csinált az 1303-mas. Nálunk végül megadta magát a kuplung. Ki lett cserélve minden, azóta jó.
H.Bandi
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77188 Dátum: 2016 Szeptember 15, 14:18:41 »

De miért? Nézz alá, vízszintes helyzetben. Gondolom vetted már le. Na.
nem ezt figyeltem mikor a kocsi alatt voltam, de meg fogom nézni, biztos igazatok van
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77187 Dátum: 2016 Szeptember 15, 14:05:34 »

ok, köszönöm a tapasztalati leírást. szerintem ebből lehet tanulni.
tényleg nem gondoltam volna hogy a gumiharangból vissza tud jutni az olaj a váltóba.
De miért? Nézz alá, vízszintes helyzetben. Gondolom vetted már le. Na.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77186 Dátum: 2016 Szeptember 15, 12:00:40 »

ok, köszönöm a tapasztalati leírást. szerintem ebből lehet tanulni.
tényleg nem gondoltam volna hogy a gumiharangból vissza tud jutni az olaj a váltóba.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77185 Dátum: 2016 Szeptember 15, 11:48:37 »

Márpedig ki tud jönni nem kevés olaj és vissza is tud menni.

Most volt nálam egy ovál amibe mi csináltunk motort 2 éve és hozták, hogy elkezdett csöpögni az olaj a motorból. Alulról megnéztem, a jobbos harangon volt egy kb. 5mm hosszú szakadás a felső harmadnál. Ezen a kis lyukon annyi olajat vert ki a váltó, hogy azt a menetszél végigvitte a váltót tartó alváznyúlványon és a motor alja is tocsogott a váltóolajban. Forgás közben tud ám ott fröcsögni az olaj, illetve kanyarokban, berugózáskor is megy ki és be az olaj.

Tehát bár nem ömlik ki az olaj, ha szakad a gumi, nem ürül le a váltó, sok bogár biztos éveket eljár szakadt haranggal, de annak a gumiharangnak a funkciója kettős: nem engedi ki az olajat, nem engedi be a szennyeződést.

Lehet még ragozni, de ha kiszakad, ki kell cserélni és kész. 2500 Ft-ról és 1 órányi munkáról beszélünk.

szerinted vissza tud menni?
szerintem ha kijön pár csepp, akkor az a harang aljában gyűlik. de mitől ugrana vissza?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77184 Dátum: 2016 Szeptember 15, 11:40:17 »

A pár csepp egy idő után elég sok tud lenni. De ahol kijön, vissza is talál.
Lengőtengelyesnél nem pár csepp van a féltengelyekben, és igen, inkább folyik, mint freccsen. Nézzetek meg egy robbantott rajzot. Némi műanyag pajzs van ott, de nyitott. Az keni a csapágyat is, csak a csapágynál van szimmering. Azért nem folyik ki az összes, mert kb. az olaj felső szintjénél van a féltengely (lsd. nívócsavar).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77183 Dátum: 2016 Szeptember 15, 11:22:50 »

szerinted vissza tud menni?
szerintem ha kijön pár csepp, akkor az a harang aljában gyűlik. de mitől ugrana vissza?
A pár csepp egy idő után elég sok tud lenni. De ahol kijön, vissza is talál.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #77182 Dátum: 2016 Szeptember 15, 07:49:47 »

Jó olaj van benne?

Szerintem igen pár éve volt cserélve.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #77181 Dátum: 2016 Szeptember 14, 22:58:17 »

Hát nekem is ez a furcsa hogy utána átmegyek a városon, 30 piros lámpa, üresbe rakom aztán zöldnél felváltok és hibátlan.
Jó olaj van benne?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #77180 Dátum: 2016 Szeptember 14, 22:11:07 »

Ha egyik sebességet sem veszi, akkor szerintem a tengelykapcsoló nem emel ki eléggé (Pl. épp készül elszakadni a huzal.)
Akartam írni...
De a mondatod másik felével nem tudok mit kezdeni, mert ha ez lenne a hiba, akkor menet közben is recsegős lenne a váltás. Valamint beindításkor kinyomott kuplung mellett is érezni kéne, hogy mozdulni akar az autó.

Hát nekem is ez a furcsa hogy utána átmegyek a városon, 30 piros lámpa, üresbe rakom aztán zöldnél felváltok és hibátlan.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #77179 Dátum: 2016 Szeptember 14, 20:24:43 »

Sziasztok!

Ha járó motornál nem tudom sebességbe rakni de ha leálltom akkor igen és utána egy út erejéig jó akkor merre keressem a hibát. Köszönöm.
Ha egyik sebességet sem veszi, akkor szerintem a tengelykapcsoló nem emel ki eléggé (Pl. épp készül elszakadni a huzal.)
Akartam írni...
De a mondatod másik felével nem tudok mit kezdeni, mert ha ez lenne a hiba, akkor menet közben is recsegős lenne a váltás. Valamint beindításkor kinyomott kuplung mellett is érezni kéne, hogy mozdulni akar az autó.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #77178 Dátum: 2016 Szeptember 14, 19:10:28 »

Sziasztok!

Ha járó motornál nem tudom sebességbe rakni de ha leálltom akkor igen és utána egy út erejéig jó akkor merre keressem a hibát. Köszönöm.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77177 Dátum: 2016 Szeptember 14, 18:36:31 »

Ki, milyen olajat ajánlana, Bogárba? Gyertyát?
Esetleg egy ékszíjcserés video?
 Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77176 Dátum: 2016 Szeptember 14, 16:13:41 »

a kérdés költői volt

-lerágott csont kategória-

amúgy most akciós a botond -a második féláron- a mol kutaknál(én is ilyet használok.bár szidják sokan)
Mikor elküldtem már leesett! 😁
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #77175 Dátum: 2016 Szeptember 14, 13:44:07 »

Én a Mol Botond 20w-50-t raktam bele.
a kérdés költői volt

-lerágott csont kategória-

amúgy most akciós a botond -a második féláron- a mol kutaknál(én is ilyet használok.bár szidják sokan)
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77174 Dátum: 2016 Szeptember 14, 13:27:29 »

Ki, milyen olajat ajánlana, Bogárba? Gyertyát?
Esetleg egy ékszíjcserés video?
 Evil
Én a Mol Botond 20w-50-t raktam bele.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #77173 Dátum: 2016 Szeptember 14, 12:32:07 »

Ki, milyen olajat ajánlana, Bogárba? Gyertyát?
Esetleg egy ékszíjcserés video?
 Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77172 Dátum: 2016 Szeptember 14, 12:21:01 »

De jó témát dobtam fel! 😃
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.