www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:51:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178593 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #77595 Dátum: 2017 Március 03, 06:05:12 »

nem találom
csak ennyit:

A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.

annyi a különbség hogy a kasztni lent van és két oldalon szerelhető a váltóm

tehát vagy a váltó építödik olajosra vagy az autó száraz féltengelyesre
melyik végeredmény "okoz több örömet---- jobb autót"?
Mindenképpen jobb a szárazféltengelyes, zongorázni lehet a különbséget, viszont átépíteni a kocsit én nem vállalnám be, annyit nem ér.
Azt a hosszúváltót eladnám a helyedben, csillagokban van már az ára.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #77594 Dátum: 2017 Március 03, 00:09:48 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is

Nem sorolom magam ide, de volt mindketto, eg es fold a szaraz javara

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77593 Dátum: 2017 Március 02, 21:23:35 »

nem találom
csak ennyit:

A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.

annyi a különbség hogy a kasztni lent van és két oldalon szerelhető a váltóm

tehát vagy a váltó építödik olajosra vagy az autó száraz féltengelyesre
melyik végeredmény "okoz több örömet---- jobb autót"?
Okosok szerint a száraz féltengelyes jobb. A lengőtokosnál változik a nyomtáv be-kirugózáskor, ami instabilitást is okozhat (lásd még Mercedes 300 SL w198). Átépíteni viszont nem egyszerű, kasztnin is kell hegeszteni asszem'.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77592 Dátum: 2017 Március 02, 18:32:53 »

Stunt oldalán volt erről - ha jól emlékszem.
nem találom
csak ennyit:

A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.

annyi a különbség hogy a kasztni lent van és két oldalon szerelhető a váltóm

tehát vagy a váltó építödik olajosra vagy az autó száraz féltengelyesre
melyik végeredmény "okoz több örömet---- jobb autót"?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77591 Dátum: 2017 Március 02, 16:07:28 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is
Stunt oldalán volt erről - ha jól emlékszem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #77590 Dátum: 2017 Március 02, 15:06:44 »

van valahol összehasonlítás olajos, kontra száraz féltengelyes hátsó futómű tekintetében?

előnyök hátrányok, melyik miben jó, menettulajdonságok, kényelmi szempontok, ilyesmi...

sima bogár,
1600-os motor félhosszú váltó
nincs: ültetési szándék-drift-versenyzés,

 csak sima lendületes használat

esetleg ha írna valaki hozzáértő pár sort..... köszönöm előre is
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77589 Dátum: 2017 Március 02, 12:26:29 »

Bendix vagy Ruville gömbfej? Melyiket vennétek?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77588 Dátum: 2017 Február 24, 15:50:53 »

Nekem az omega alakú rögzítő esett le egyszer és ékelődött a pofa alá az csinált ilyet.
Amikor ez másodszor fordul elő, az ember cseréli a csapszeget egy önzárós anyával ellátott csavarra...

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77587 Dátum: 2017 Február 22, 20:58:58 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Nekem az omega alakú rögzítő esett le egyszer és ékelődött a pofa alá az csinált ilyet.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77586 Dátum: 2017 Február 21, 22:03:34 »

A felfekvő rész, ha nem derékszög már üt is a dob. Már a menetemelkedés is pici nyolcast okoz. Szívtam a felszabályzott dobbal pont ezért. Végén kínomban felcseréltem a jobbost a balos dobbal, és átment a vizsgán nem ütött a dob. Ha laza a nagy csavar, akkor is üthet a dob, mert nyolcast csinál, és lüktet a pedál. Nem tojás a dob! Ezt külön kihangsúlyozom.
Köszönöm.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77585 Dátum: 2017 Február 21, 22:00:16 »

A felfekvő rész, ha nem derékszög már üt is a dob. Már a menetemelkedés is pici nyolcast okoz. Szívtam a felszabályzott dobbal pont ezért. Végén kínomban felcseréltem a jobbost a balos dobbal, és átment a vizsgán nem ütött a dob. Ha laza a nagy csavar, akkor is üthet a dob, mert nyolcast csinál, és lüktet a pedál. Nem tojás a dob! Ezt külön kihangsúlyozom.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77584 Dátum: 2017 Február 21, 21:52:48 »

Meg kell jelölni leszedés előtt, mert bizony ha nem arra a ricnire teszed, hanem 180 fokkal elrakod, lehet ütése a dobnak.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77583 Dátum: 2017 Február 21, 19:55:20 »

Nekem is volt fenn Samko, minden vizsga előtt fel kellett szabályozni. Aztán meguntam, vettem ATE-t meg új betéteket, és új rögzítőket. Ősszel két új munkahengert, új kézifék bowdent és új fékbetét rögzítőket   . Szóval kíváncsi leszek. Adok neki 200 km-t ha utána is üt akkor szétszedem.
Szerencsére az enyémen még az eredeti dobok vannak. Igaz szabályoztattam őket és az első hátsó fék munkahengereket cseréltem.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77582 Dátum: 2017 Február 21, 19:22:21 »

Ha pulzál a pedál az inkább ovalitás, ha a fékezés intenzitása hullámzó, akkor lehet, hogy felrozsdásodott a  felület, de az hamar le kell hogy kopjon......
Kicsit itt off mert SzMT3...
Nekem is volt fenn Samko, minden vizsga előtt fel kellett szabályozni. Aztán meguntam, vettem ATE-t meg új betéteket, és új rögzítőket. Ősszel két új munkahengert, új kézifék bowdent és új fékbetét rögzítőket   . Szóval kíváncsi leszek. Adok neki 200 km-t ha utána is üt akkor szétszedem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #77581 Dátum: 2017 Február 21, 13:07:05 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Ha pulzál a pedál az inkább ovalitás, ha a fékezés intenzitása hullámzó, akkor lehet, hogy felrozsdásodott a  felület, de az hamar le kell hogy kopjon......
Kicsit itt off mert SzMT3
Szóval dob ovalitásról, meg csak annyit, hogy a tranyón, ki kellet cserélni a munkahengereket, ill a betéteket, ha már lúd...... és kopottnak is tűntek, kapott két új dobot, mivel samko (Itali)  nem a legolcsób, de nem is "drága",a szerelő szerint munkahengerekben jó gyártó terméke került bele, gondoltam ez is legyen az, kb 3 fékezés után után intnezíven pulzál a pedál, le szerel, méreget, ovális, üzletbe vissza, gari.... cseredarab másnapra HANS PRIES-TOPRAN,( a pócvágeny beszállítója is volt fék futómű területen, elvileg nem szar minőség, a passatomon minden fékalkatrész ilyen, már 40000km óta, gond nélkül), kb 10 km után szintén pulzál a pedál, leszerel méreget, kiderült, hogy a fennlévő használt kopottnak tűnő dobok nem oválisak, ill. a belső átmérő 0.02-al kisebb, az anyagvastagság 0.01-al nagyobb a az új dobnál.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #77580 Dátum: 2017 Február 21, 10:45:20 »

Vagy beleég a ferrodol-ba.

Az is lehet, de jó helyen van az ott is. Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77579 Dátum: 2017 Február 21, 09:48:39 »

Vagy beleég a ferrodol-ba.

Nem kell azt szétszedni, majd lekopik a rozsda és jó lesz.
1303LS
« Hozzászólás #77578 Dátum: 2017 Február 21, 05:35:15 »

Nem volt. Viszont amikor beálltam a helyére éppen -15 fok volt, lehet nem jött vissza a betét.  Undecided

3 hetet állt. Na majd szerda délután szétborítom, ha szép idő lesz.
Nem kell azt szétszedni, majd lekopik a rozsda és jó lesz.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77577 Dátum: 2017 Február 20, 18:49:33 »

Nem a dobok a szarok, hanem nem  állunk le téli behúzott kézifékkel.  
Nem volt. Viszont amikor beálltam a helyére éppen -15 fok volt, lehet nem jött vissza a betét.  Undecided

3 hetet állt. Na majd szerda délután szétborítom, ha szép idő lesz.
1303LS
« Hozzászólás #77576 Dátum: 2017 Február 20, 18:37:32 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Mi az a hosszabb? Hónapok?
Ha igen, majd ledörzsöli a rozsdát a betét és jó lesz.
Nem a dobok a szarok, hanem nem  állunk le téli behúzott kézifékkel.  
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77575 Dátum: 2017 Február 20, 18:36:40 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
Majd lekopik a rozsda, és idővel jó lesz.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77574 Dátum: 2017 Február 20, 16:25:09 »

Reggel hosszabb állás után indultam volna a bogárral, de a hátsó fékek befogtak.
Előre nem akart engedni így picit visszatolattam ekkor engedett.

Na azóta fékezésnél pulzál a pedál.
Szabályozhatom a szar 1 éves ATE dobokat?
1303LS
« Hozzászólás #77573 Dátum: 2017 Február 20, 07:25:35 »

Ja, azt minden 400 méter után tolnád míg ki nem hül.  Evil
Még hűtés sincs rajtuk. 
Ez is pont 10 éve szerelgetődött.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77572 Dátum: 2017 Február 19, 17:57:19 »

Kivéve mondjuk a pre, ahol súllyal...
az én 69-es f-es motoromon is súly van

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77571 Dátum: 2017 Február 16, 10:44:34 »

Hát igen, a távgyógyítás nehéz! 😃 A termosztát működése látszik a kocsi alatt állva?
Igen, kinyílik, rések lesznek a bordák közt. Hidegen meg nincsenek. De látszik a karon is, ami mozgatja a bowdent, melegen 45 fokban áll kb., hidegen meg függőlegesen (ha jól emlékszem.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77570 Dátum: 2017 Február 16, 10:40:56 »

Nézd inkább végig, hogy nem szorul-e a bowden, nyit-e a termosztát, nem tört-e le a bowden másik vége a karról, stb. Majdnem mindegy, hogy egy kicsit csálé, például, mert sokat mozdul, pont ezért rugós a vége, hogy ezt kompenzálja. Ha úgy érzed, a karon pl. villanydrót szigeteléssel szorítsd a végét meg.
Ha minden jó, akkor rövid a bowden. Smiley
Mivel nem látjuk, pontosan mi van, így távgyógyításban nehéz. Gyurcsok meg nem praktizál már.
Hát igen, a távgyógyítás nehéz! 😃 A termosztát működése látszik a kocsi alatt állva?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77569 Dátum: 2017 Február 16, 10:37:38 »

Ez eddig tiszta, csak hiába rakom vissza, hidegindításnál is nyitva van a levegőszűrő szívócsöve. Arra gondoltam, bogy a bovden nem mindegy milyen pozícióban van rögzítve.
Nézd inkább végig, hogy nem szorul-e a bowden, nyit-e a termosztát, nem tört-e le a bowden másik vége a karról, stb. Majdnem mindegy, hogy egy kicsit csálé, például, mert sokat mozdul, pont ezért rugós a vége, hogy ezt kompenzálja. Ha úgy érzed, a karon pl. villanydrót szigeteléssel szorítsd a végét meg.
Ha minden jó, akkor rövid a bowden. Smiley
Mivel nem látjuk, pontosan mi van, így távgyógyításban nehéz. Gyurcsok meg nem praktizál már.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77568 Dátum: 2017 Február 16, 09:29:08 »

Nincs csavar. A bowden alsó vége a termosztát által mozgatott lamellák egyik tengelyére rögzül, ami ki van vezetve a motortér felé a turbinaházból, annak aljánál. A bowden védőcsöve a turbinaházhoz egy vagy két helyen rögzítve van, és fent a légszűrőn. Felül egy kis rugóban végződik a bowden, a végén egy kampó van, az megy a légszűrő csappantyújára, gyárilag valami műanyag tartja, de anélkül sem esik le, rá kell akasztani.

Ez eddig tiszta, csak hiába rakom vissza, hidegindításnál is nyitva van a levegőszűrő szívócsöve. Arra gondoltam, bogy a bovden nem mindegy milyen pozícióban van rögzítve.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77567 Dátum: 2017 Február 16, 09:04:52 »

A bovden megvan és a rugó is a végén. A baj az, hogy valami okos kivette a bovdent rogzítő csavart és így nyílván nem jó.
Nincs csavar. A bowden alsó vége a termosztát által mozgatott lamellák egyik tengelyére rögzül, ami ki van vezetve a motortér felé a turbinaházból, annak aljánál. A bowden védőcsöve a turbinaházhoz egy vagy két helyen rögzítve van, és fent a légszűrőn. Felül egy kis rugóban végződik a bowden, a végén egy kampó van, az megy a légszűrő csappantyújára, gyárilag valami műanyag tartja, de anélkül sem esik le, rá kell akasztani.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77566 Dátum: 2017 Február 16, 08:31:22 »

A levegőszűrőn lévő az bowdennel működik, akinek egyáltalán megvan.

A bovden megvan és a rugó is a végén. A baj az, hogy valami okos kivette a bovdent rogzítő csavart és így nyílván nem jó.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77565 Dátum: 2017 Február 16, 07:59:35 »

A levegőszűrőn lévő az bowdennel működik, akinek egyáltalán megvan.
Kivéve mondjuk a pre, ahol súllyal...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77564 Dátum: 2017 Február 16, 07:23:58 »

A szelephézag állítást már értem. Abban tudtok még segíteni, hogy a levegőszűrőn hogyan kell beállítani a pillangószelepet ami hidegindításnál zárva kell legyen?
A levegőszűrőn lévő az bowdennel működik, akinek egyáltalán megvan.

Bácsi Győző
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77563 Dátum: 2017 Február 16, 06:18:02 »

A szelephézag állítást már értem. Abban tudtok még segíteni, hogy a levegőszűrőn hogyan kell beállítani a pillangószelepet ami hidegindításnál zárva kell legyen?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77562 Dátum: 2017 Február 15, 22:21:32 »

Egy öreg szaki mondta nekem. Könnyű megjegyezni. Mindig azon a hengeren lévő a szelepeket állítod be amerre mutat a rotor.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77561 Dátum: 2017 Február 15, 13:12:32 »

Akkor ha jól értem nem a gyújtás sorrend szerint kell végigmenni a hengereken. Jól értem? Leveszem a gyújtáselosztó fedelet. Ott beállítom az 1. Hengert, majd utána ellentétes irányba forgatom a motort és 90 fokonként jön a következő heger.
Így van. Mindig 90 fokot kell tekerni, és nem a kocsi alól figyelni, megfelelő állásba kerülnek-e a szelepek, míg fent valaki forgatja a motort.

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77560 Dátum: 2017 Február 15, 11:26:10 »

Köszönöm, sokat segítettetek!
A gyújtássorrend 1432. Ha visszafelé forgatod, akkor - tádám! - 1234 lesz. Ezért ajánlják így (egyszerre egy oldalon kell töcskölni). Amúgy mindegy, a lényeg, hogy tudd, ha 1-esen áll, és hogy melyik henger melyik.
(A lenti útmutató nagyon jó).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77559 Dátum: 2017 Február 15, 10:55:03 »

a sorrend szerintem mindegy, úgy csináld ahogy jól esik

Köszönöm, sokat segítettetek!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77558 Dátum: 2017 Február 15, 09:57:40 »

Akkor ha jól értem nem a gyújtás sorrend szerint kell végigmenni a hengereken. Jól értem? Leveszem a gyújtáselosztó fedelet. Ott beállítom az 1. Hengert, majd utána ellentétes irányba forgatom a motort és 90 fokonként jön a következő heger.
a sorrend szerintem mindegy, úgy csináld ahogy jól esik
Nem elérhető bogár69
Hozzászólások: 53

« Hozzászólás #77557 Dátum: 2017 Február 15, 09:50:43 »

Én állítottam 0,15-re is, nem okozott nagy gondot. Amúgy nem olyan nagy ügy, egyedül is frankón meg lehet csinálni. A trükk, hogy az egyes henger után visszafelé kell tekerni a motort, így 1234 lesz a sorrend. Az elosztó fedelet levéve a rotor állása megmutatja, hogy jó helyen áll-e a vezérlés.

Akkor ha jól értem nem a gyújtás sorrend szerint kell végigmenni a hengereken. Jól értem? Leveszem a gyújtáselosztó fedelet. Ott beállítom az 1. Hengert, majd utána ellentétes irányba forgatom a motort és 90 fokonként jön a következő heger.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77556 Dátum: 2017 Február 15, 09:14:06 »

Pénteken szeretnék szelephézagot ellenőrizni és érdekelne, hogy mi az igazság. A Hogyan tovább Volkswagen könyv azt írja, hogy hideg vagy kicsit langyos motornál kell 0,1 mm-t állítani. Itt viszont olvastam korábban, hogy valaki 0,15 mm-re állította. Szóval mi az igaz? Egyébként mennyire nehéz beállítani a szelepeket? Az elméletet ismerem, de egy kollégám azt javasolja vigyem szerelőhöz. Igazából meg szeretném tanulni egyedül szervizelni.
mindegyik szelepet 0,15re kell már állítani. nem bonyolult, simán megcsinálod:
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szeleph%C3%A9zag_%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.