www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:05:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13177919 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #77355 Dátum: 2016 December 22, 11:28:32 »

bogárnál az ablakmosó cső cseréje mekkora szopás? hozzáférhető a fúvóka alja, vagy le kell venni a kasztnit hozzá? Smiley illetve milyen átmérőjű a cső?

köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #77354 Dátum: 2016 December 13, 22:48:01 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Meg is kell minden ilyen estét becsülni

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #77353 Dátum: 2016 December 09, 09:05:17 »

Repetitio est mater studiorum!  Wink

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77352 Dátum: 2016 December 09, 08:53:45 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)
és ez így van rendjén....

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #77351 Dátum: 2016 December 09, 06:44:17 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77350 Dátum: 2016 December 08, 23:55:40 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Nagyon szép  Kezfogas

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #77349 Dátum: 2016 December 08, 21:09:19 »

Érdekes volt ma: ...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77348 Dátum: 2016 December 08, 20:56:15 »

Érdekes volt ma: Beléptem apuhoz este, épp bogár motort szerelt az állványon. Volt egy másik motor is a satupadon. Mondta, hogy jó lenne holnap azzal is előbbre jutnia. Mondom neki, hogy segítek, úgyhogy elkezdtem szerelni a másik motort. 1,5 óra múlva azt vettem észre, hogy még most is (úgy, hogy túl vagyok pár bogár motoron és nem ritkán kéri ki a véleményemet) ugyanúgy magyaráz a motorszerelésről és a bogár motorok sajátosságairól, mintha még soha, egy typ1 motort sem láttam volna belülről... :-)
Persze én meg 10 percenként adok neki tanácsokat, mintha nem 40+ éve szerelné ezeket a vasakat :-)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77347 Dátum: 2016 December 08, 20:45:18 »

Egy kis SZMP

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77346 Dátum: 2016 December 08, 14:13:53 »

Olajos váltónak mekkora baja lesz, ha az alvázzal együtt élére állítva tárolom.
Állítsd függőlegesre!

Bácsi Győző
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77345 Dátum: 2016 December 08, 08:06:22 »

Vízszintesen állt, csak sokat kellett indítózni mire felvette a benzint.
Ez ilyen, enyém ugyanezt csinálja. A sok indítózás rásegít a dologra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77344 Dátum: 2016 December 07, 22:35:05 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?
semmi ez a boxer  jellegzetessége . úgy hívják hogy boxerfing  ennyi

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #77343 Dátum: 2016 December 07, 21:51:08 »

akkor szokott füstpamacs jönni, ha a kocsi nem vízsintesen áll
gondolom talán kerül a hengerek falára..?
nálad vízszintesen volt?
A gyűrük le vannak ragadva.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77342 Dátum: 2016 December 07, 21:02:49 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?
Sokat állt és a gyűrűk mellett az olaj beszivárgott az égéstérbe.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77341 Dátum: 2016 December 07, 20:49:50 »

akkor szokott füstpamacs jönni, ha a kocsi nem vízsintesen áll
gondolom talán kerül a hengerek falára..?
nálad vízszintesen volt?
Vízszintesen állt, csak sokat kellett indítózni mire felvette a benzint.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77340 Dátum: 2016 December 07, 20:01:40 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?
akkor szokott füstpamacs jönni, ha a kocsi nem vízsintesen áll
gondolom talán kerül a hengerek falára..?
nálad vízszintesen volt?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #77339 Dátum: 2016 December 07, 19:15:49 »

AZ mitől van, hogy ma beindítottam a bogarat (nyáron ment utoljára), és indítás után nagy kék füstpamacsot eregetett. ELvileg nem olyan kopott a motor, menet közben nem szokott ilyet csinálni hidegen sem. Normális ez? Vagy belefolyt valahol a hengerekbe az olaj?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77338 Dátum: 2016 December 05, 22:28:21 »

Olajos váltónak mekkora baja lesz, ha az alvázzal együtt élére állítva tárolom.
semekkora , engedd le az olajat belőle és akkor nem fog kifolyni a  mandzsettánál.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77337 Dátum: 2016 December 05, 16:30:35 »

Olajos váltónak mekkora baja lesz, ha az alvázzal együtt élére állítva tárolom.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77336 Dátum: 2016 December 04, 19:36:12 »

Köszönöm. Nem jó hír.
Közben megtanákoltam egy táblázatot melyben az összes ajtópanel méret szerepel. 49-től 77-ig Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77335 Dátum: 2016 December 02, 19:08:55 »

Van. A hossza biztos más.

Köszönöm. Nem jó hír.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77334 Dátum: 2016 December 02, 18:01:11 »

Van. A hossza biztos más.

Sziasztok!
64 aug. előtti és utáni (mondjuk 63 és 65) bogiknál van-e az ajtókárpit / oldalkárpit méretében különbség? Valaki tudna nekem mérni egy 60-64.08-ig ajtókárpit magasságot? Köszönöm!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77333 Dátum: 2016 December 02, 12:43:39 »

Egyébként ha nem gyári a padlólemez, akkor valószínüleg kell hegeszteni rajta, (már többen mondták)mert nem mindig párhuzamosak a sínek.  Nekem a jobb külső hátulja egy centivel kijjebb volt, belevezette az ülést a küszöbbe. Inkább ott  hegesszen, mint az ülésen. Gyárilag (nem német) vagy 8 pötty tartja.

<beszúrt kép törölve>


<beszúrt kép törölve>
Ezt én beszoptam lefényzett alvázvédőzött padlólemezt kellett áthegeszteni  Undecided Undecided

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77332 Dátum: 2016 December 01, 19:55:21 »

Sziasztok!
64 aug. előtti és utáni (mondjuk 63 és 65) bogiknál van-e az ajtókárpit / oldalkárpit méretében különbség? Valaki tudna nekem mérni egy 60-64.08-ig ajtókárpit magasságot? Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77331 Dátum: 2016 November 28, 22:07:11 »

Eladtam egy ülésszettet, utólag derült ki a vevő számára, hogy nem jó az autójába, mert már nem eredeti az alváz és hiába stimmelt évjárat szerint és emlékezet szerint is, nem volt mégsem jó.
Az üléseim L sínesek, a padlólemez T sínes. Lakatos nem vállalta. Én nem értek hozzá, az autó tulaja nem ért hozzá, lakatos lerázta, nyilván az ülést minél kevésbé kéne átalakítani, akkor volna értelme a dolognak.

De akkor ezek szerint az ülés alsó sínjét kellene áthegeszteni, ez a legegyszerűbb? Külön ülés aljat találni nem tudom mennyire volna egyszerű.

Nem kell semmit hegesztgetni. A támlát és a huzatot kell átrakni. A sínen kívül minden egyforma. Meg is volt a két L sínes alj, de egyszerűen nem találom.  Huh

Egyébként ha nem gyári a padlólemez, akkor valószínüleg kell hegeszteni rajta, (már többen mondták)mert nem mindig párhuzamosak a sínek.  Nekem a jobb külső hátulja egy centivel kijjebb volt, belevezette az ülést a küszöbbe. Inkább ott  hegesszen, mint az ülésen. Gyárilag (nem német) vagy 8 pötty tartja.




« Utoljára szerkesztve: 2016 November 28, 22:17:55 írta Zoli »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77330 Dátum: 2016 November 28, 19:35:11 »

Elvileg még hegeszteni sem kell. A cső keretre (amin a sín is van) a rugózat csak ráhajtott fém fülekkel van rögzítve. Ha az ülőlapon lévő huzat alját leakasztod a rögzítőkarmokról, akkor simán egy fogóval és egy csavarhúzóval le tudod hajtogatni a rugózatot a keretről és ugyanígy át tudod rakni az egészet a másik alapra. (ha a forma nem különbözik).

Eladtam egy ülésszettet, utólag derült ki a vevő számára, hogy nem jó az autójába, mert már nem eredeti az alváz és hiába stimmelt évjárat szerint és emlékezet szerint is, nem volt mégsem jó.
Az üléseim L sínesek, a padlólemez T sínes. Lakatos nem vállalta. Én nem értek hozzá, az autó tulaja nem ért hozzá, lakatos lerázta, nyilván az ülést minél kevésbé kéne átalakítani, akkor volna értelme a dolognak.

De akkor ezek szerint az ülés alsó sínjét kellene áthegeszteni, ez a legegyszerűbb? Külön ülés aljat találni nem tudom mennyire volna egyszerű.


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77329 Dátum: 2016 November 28, 14:41:00 »

Ülés alját nem nehéz cserélni.
<beszúrt kép törölve>
Eladtam egy ülésszettet, utólag derült ki a vevő számára, hogy nem jó az autójába, mert már nem eredeti az alváz és hiába stimmelt évjárat szerint és emlékezet szerint is, nem volt mégsem jó.
Az üléseim L sínesek, a padlólemez T sínes. Lakatos nem vállalta. Én nem értek hozzá, az autó tulaja nem ért hozzá, lakatos lerázta, nyilván az ülést minél kevésbé kéne átalakítani, akkor volna értelme a dolognak.

De akkor ezek szerint az ülés alsó sínjét kellene áthegeszteni, ez a legegyszerűbb? Külön ülés aljat találni nem tudom mennyire volna egyszerű.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77328 Dátum: 2016 November 23, 10:37:55 »

Ezért szereztem be egy gyári padlólemezt.  Wink
nekem is azt kellett volna, de már mindegy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77327 Dátum: 2016 November 23, 10:19:33 »

Ülés alját nem nehéz cserélni.
<beszúrt kép törölve>
Nem kell semmit hegesztgetni. A támlát és a huzatot kell átrakni. A sínen kívül minden egyforma. Meg is volt a két L sínes alj, de egyszerűen nem találom.  Huh

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #77326 Dátum: 2016 November 23, 10:07:15 »

Ezért szereztem be egy gyári padlólemezt.  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #77325 Dátum: 2016 November 23, 09:13:02 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!
nem pont ez az eset, de nálam az előző padlólemez helyére (az sem volt gyári, de legalább volt benne anyag és pontos volt) került mexikói, vagy milyet lehet mostanában kapni. L sínes mindkettő. de ez az új sokkal gyengébb. nem pontos a padlólemezen a két sín távolsága, nem is párhuzamosak, és az anyag is hajlik kicsit így az ülés kotyog kicsit a helyén. sőt, a beakasztó fésű vagy hogy nevezzem, amivel az ülést beállítod hogy mennyire legyen elöl vagy hátul, az is olyan pontatlan volt, hogy az ülésen lévő ellendarab nem fért bele, meg kellett flexelni.
Szóval ha az L sín nem elég pontos, akkor az ülés nem lesz teljesen fix. én inkább az ülést próbálnám alakítani, ahogy a többiek is javasolták, azért is, mert az ülés alja sokkal masszívabb, mint ez a két sín (legalábbis mint a mexikói sín)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #77324 Dátum: 2016 November 22, 18:10:28 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!
Ami azt illeti, a T sínes ülések modernebbek. Én nem cserélnék visszafelé. De alakítottunk T sínes ülést L sínesre. Elég pontos lakatosmunka kell hozzá, levágni az ülés aljáról a síneket, és precízen visszahegeszteni a másikat.

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #77323 Dátum: 2016 November 22, 17:59:03 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!
Ülés alját nem nehéz cserélni.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #77322 Dátum: 2016 November 22, 16:59:16 »

Sziasztok!

Talán lerágott csont, de nem nagyon találtam erről normális leírást.

Mennyire nagy meló T sínesről L sínesre alakítani a padlólemezt? Lakatos nem akarná vállalni, mert "akkor gyengül a padlólemez".
Vagy egyszerűbb az ülést átalakítani? Ki hogy oldaná meg legkisebb melóval és anyagi beruházással?

Köszi!

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77321 Dátum: 2016 November 22, 08:03:26 »

Elosztófedél és rotor kicserélődött, jobb lett a kocsi, de részterhelésen rángat (egy henger hol megy, hol nem).
Tavasszal lebontok mindent, kap 4 új gyertyát (képtelen vagyok kivenni a hátsókat a szívócsonkok levétele nélkül) és folytatódik a sztori. :-)


Üvegeld meg hogy kiégjenek a gyertyák, lehet, hogy a karbin is segít. De a karbi környéke gyanúsabb (elszegényedik középen), ha elektromos hiba, akkor minden tartományban jelentkezik. Elektrós gyújtsánál meg vagy van, vagy nincs...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77320 Dátum: 2016 November 22, 05:11:28 »

Elosztófedél és rotor kicserélődött, jobb lett a kocsi, de részterhelésen rángat (egy henger hol megy, hol nem).
Tavasszal lebontok mindent, kap 4 új gyertyát (képtelen vagyok kivenni a hátsókat a szívócsonkok levétele nélkül) és folytatódik a sztori. :-)

nem nem örök de már hetekóta megy ez a vesszőfutás, gondoltam azon az első 8-10 perc után túl voltál...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77319 Dátum: 2016 November 17, 11:22:59 »

ok máris küldöm a hidat kettőt is de ha befosnak neked kell kiszedni a motort és venni bele újat majd visszaszerelni .😉
küggyed , a hidat megcsinálom de a többivel nem foglalkozom Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77318 Dátum: 2016 November 17, 09:08:25 »

ok máris küldöm a hidat kettőt is de ha befosnak neked kell kiszedni a motort és venni bele újat majd visszaszerelni .😉

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #77317 Dátum: 2016 November 17, 06:44:15 »

nem csak a nagyteljesítményű diódák vannak benne amúgy azoknak nem a kipréselésével van a baj hanem az újat bepréseled összerakod a generátort padon bevizsgálják összerakod a motort mérsz töltést állványon ,berakod a motort majd egy óra múlva veheted ki mert beszart .... én nem hallgattam az szakira 2szer is javíttattam diódahidat mindkétszer ki kellett venni a motort .....

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #77316 Dátum: 2016 November 16, 22:31:52 »

Nagyrészt ebbe a kiflibe bele vannak sajtolva a diódák, amiknek mángorolt a külső részük. Elég nehezen lehet kiszedni pláne,hogy az aluba belegyógyul. Egy kis golyósprés és kint is van. Legalábbis amikkel én találkoztam.
nem csak a nagyteljesítményű diódák vannak benne amúgy azoknak nem a kipréselésével van a baj hanem az újat bepréseled összerakod a generátort padon bevizsgálják összerakod a motort mérsz töltést állványon ,berakod a motort majd egy óra múlva veheted ki mert beszart .... én nem hallgattam az szakira 2szer is javíttattam diódahidat mindkétszer ki kellett venni a motort .....

Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.