www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 14:34:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14693177 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #78451 Dátum: 2018 Június 18, 15:06:02 »

Gergő a tiédben nem áll üresben középre a váltókar? úgy emlékeztem..
De, szerintem kozepen all uresben... De majd megnezem! Smiley


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78450 Dátum: 2018 Június 18, 13:25:53 »

ó, nincs központosító?

Gergő a tiédben nem áll üresben középre a váltókar? úgy emlékeztem..
vagy másnál?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78449 Dátum: 2018 Június 18, 12:04:58 »

Cheesy
ok, kíváncsi vagyok. nálam fényezéskor lefalazták az első kijáratot a csomagtartófedél alatt, így nem tudom kihúzni a rudazatot.
ugye van ott egy rugó is? az alkatrészes képen is mintha lenne egy a persely mögött nemsokkal. gondolom az csinálja a visszahúzó erőt üresben az 1-2-es és a 3-4-es sík között. vajon az is cserélhető ilyen állapotban? nekem ez a visszahúzó erő teljesen megszűnt

A képen látható rugó a persely első végét fogja össze.
Nincs központosító  Embarrassed

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78448 Dátum: 2018 Június 18, 10:00:39 »

Remélem  Grin
Cheesy
ok, kíváncsi vagyok. nálam fényezéskor lefalazták az első kijáratot a csomagtartófedél alatt, így nem tudom kihúzni a rudazatot.
ugye van ott egy rugó is? az alkatrészes képen is mintha lenne egy a persely mögött nemsokkal. gondolom az csinálja a visszahúzó erőt üresben az 1-2-es és a 3-4-es sík között. vajon az is cserélhető ilyen állapotban? nekem ez a visszahúzó erő teljesen megszűnt
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78447 Dátum: 2018 Június 18, 09:53:32 »

ezek szerint nem kell teljesen kihúzni a rudazatot, csak mint a képen, hogy kicseréld az első perselyt?

Remélem  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78446 Dátum: 2018 Június 18, 08:40:08 »

A rúd könnyebb visszahúzását segíti  Wink
ezek szerint nem kell teljesen kihúzni a rudazatot, csak mint a képen, hogy kicseréld az első perselyt?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78445 Dátum: 2018 Június 18, 07:27:12 »

A madzagot nem értem, az mire van?

A rúd könnyebb visszahúzását segíti  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78444 Dátum: 2018 Június 17, 21:39:04 »

További fejlemények:
Rudazat kikötve, előre kihúzva, persely megrendelve. Remélem a beszerelése is ilyen gördülékeny lesz. Látszólag elég jól ki van ez találva.
A madzagot nem értem, az mire van?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78443 Dátum: 2018 Június 17, 19:33:05 »

Sok zsír meg türelem, ha megvan a technika akkor megyek megcsinálhatjuk az enyémet is.  Grin

További fejlemények:
Rudazat kikötve, előre kihúzva, persely megrendelve. Remélem a beszerelése is ilyen gördülékeny lesz. Látszólag elég jól ki van ez találva.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78442 Dátum: 2018 Június 15, 20:10:13 »

Sok zsír meg türelem, ha megvan a technika akkor megyek megcsinálhatjuk az enyémet is.  Grin

 Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78441 Dátum: 2018 Június 15, 20:04:49 »

remélem sikerül beműteni   Tongue
Sok zsír meg türelem, ha megvan a technika akkor megyek megcsinálhatjuk az enyémet is.  Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78440 Dátum: 2018 Június 15, 19:49:23 »

Azt hiszem erre szokták mondani, hogy a bogár légszívatósabb szerelése. Rúd ki előre és nőgyógyászati alapismeretek.

 Grin

Hátul az ablak alatt szétkötöttem. A rudat így előrébb tudtam kicsit húzni.
Az évek alatt a perselyt elvágta a fém ház. Nem sok maradt belőle.
Veszek újat (egyet-kettőt), remélem sikerül beműteni   Tongue

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #78439 Dátum: 2018 Június 15, 19:34:03 »

Ma végre megnéztem a rudazatot.
Hátul a kis ablak alatt nincs gond.
Ellenben elől elég rendesen lóg.
Hogyan lehet ehhez hozzáférni, és vajon ez kell-e?

Azt hiszem erre szokták mondani, hogy a bogár légszívatósabb szerelése. Rúd ki előre és nőgyógyászati alapismeretek.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78438 Dátum: 2018 Június 15, 18:45:58 »

Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a javaslatokat!
Még nem volt időm megnézni, de amint sikerül visszajelzek.
Üdv: Imrus

Ma végre megnéztem a rudazatot.
Hátul a kis ablak alatt nincs gond.
Ellenben elől elég rendesen lóg.
Hogyan lehet ehhez hozzáférni, és vajon ez kell-e?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #78437 Dátum: 2018 Június 15, 12:46:27 »

Enyémben lassan benne lesz a 20e km. Kayaba weboldalán most olvastam 20-80e km között van a várható élettartam. Útminőségtől és felhasználás jellegétől függően.
Az enyémben elsőt már cseréltem. A hátsóhoz nem nyúltam mert tökéletesen müxik! Ezen felirat szerepel rajta : Made by Gabriel of Canada Toronto-Canada  patented 1947-1951 Cheesy ezzel jöhetett ki a gyárból Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78436 Dátum: 2018 Június 15, 11:09:19 »

Lehet.
A guminyomás rendben volt a méréskor? Az rohadt sokat tud csalni pozitív irányba (ha lapos). Mennyit futottak a lengéscsillapítók?
Enyémben lassan benne lesz a 20e km. Kayaba weboldalán most olvastam 20-80e km között van a várható élettartam. Útminőségtől és felhasználás jellegétől függően.
őőő.. ezekkel vettem több mint 10 éve, talán újak voltak akkor (kyb-gr2). olyan 80e körüli km-t mentem vele. majd megnézem a gumikat, nem mértem rá, de szemre jók voltak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78435 Dátum: 2018 Június 15, 10:50:39 »

ó, közben a gugli is megmondta:
"A műszer kerekenként mozgatja és méri a csillapítás idejét és kitérésének mértékét, illetve hogy rezonanciáknál a jármű súlyának hány százaléka marad az úton.
Ha ez az érték kormányzott kerekeknél 40 százalék alatt van, vagy nem kormányzott kerekeknél 20 százalék alatti, akkor a lengéscsillapító cserére szorul."

nálam a bal oldalon 80% volt mindkettő, jobb oldalon elöl 63%, hátul 70%.
Lehet idővel meg kéne cserélni az oldalak közt a gátlókat, hogy "egyszerre" menjenek majd tönkre. Vagy ez hülyeség?
Lehet.
A guminyomás rendben volt a méréskor? Az rohadt sokat tud csalni pozitív irányba (ha lapos). Mennyit futottak a lengéscsillapítók?
Enyémben lassan benne lesz a 20e km. Kayaba weboldalán most olvastam 20-80e km között van a várható élettartam. Útminőségtől és felhasználás jellegétől függően.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78434 Dátum: 2018 Június 15, 10:34:23 »

ó, közben a gugli is megmondta:
"A műszer kerekenként mozgatja és méri a csillapítás idejét és kitérésének mértékét, illetve hogy rezonanciáknál a jármű súlyának hány százaléka marad az úton.
Ha ez az érték kormányzott kerekeknél 40 százalék alatt van, vagy nem kormányzott kerekeknél 20 százalék alatti, akkor a lengéscsillapító cserére szorul."

nálam a bal oldalon 80% volt mindkettő, jobb oldalon elöl 63%, hátul 70%.
Lehet idővel meg kéne cserélni az oldalak közt a gátlókat, hogy "egyszerre" menjenek majd tönkre. Vagy ez hülyeség?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78433 Dátum: 2018 Június 15, 10:28:25 »

Reggel óta újra van vizsga a bogáron  Grin
Kicsit aggódtam, hogy a fék jó lesz-e kb fél év állás után, de nem volt semmi gond, egész egyforma is volt és az erőre sem panaszkodott a szaki (a gép).

A lengéscsillapító mérésnél tudja valaki, hogy a gépen kijelzett érték (gondolom százalék lehet) meddig számít jónak? Nem szóltak rá semmit, csak tippelni akarok, hogy az élettartamuk hány százalékánál járnak.. gondolom 20-30%-osan már nem felelne meg. Vagy igen?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78432 Dátum: 2018 Június 14, 04:59:32 »

Abban a minőségi körben, amiben Te mozogsz. :-)

40ért  már nem is köszönnek egy gépműhelyben ....
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78431 Dátum: 2018 Június 13, 21:34:35 »

Minőségtől függően 40-100eFt.

40ért  már nem is köszönnek egy gépműhelyben ....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78430 Dátum: 2018 Június 13, 19:46:43 »

Minőségtől függően 40-100eFt.

motorblokk fúrás/csapágyazás milyen áron megy mostanában?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #78429 Dátum: 2018 Június 13, 16:42:55 »

motorblokk fúrás/csapágyazás milyen áron megy mostanában?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78428 Dátum: 2018 Június 10, 21:48:08 »

köszi, Tati! A kormánymű a helyén, csak a rudat meg a házat vettük ki a fényezéshez. Csak aztán gyorsan el is felejtettem, honnan jött ki.
ha kint a tokja  az a vékony lemezből lévő cső (az fölfele jön ki ) ha meg leveszed a gyűrődő harmonika részről a patkót akkor azt is be lehet rakni  felülröl . vagy tökre összeszerelve egyben kormányostúl is be lehet rakni felülről  de ha csak a kormányrúd lett volna kihúzva akkoralulról....
 Undecided

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78427 Dátum: 2018 Június 07, 15:42:18 »

szerintem csak alulról lehet összerakni és a kormánymű bilincsén nézd a feliratot 13vagy 14 mert az egyik a bogár a másik a karmann állás . nem egyforma dőlés  szögben áll a kormányrúd ....
köszi, Tati! A kormánymű a helyén, csak a rudat meg a házat vettük ki a fényezéshez. Csak aztán gyorsan el is felejtettem, honnan jött ki.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78426 Dátum: 2018 Június 07, 15:40:55 »

A facsén annál többet szólsz be Smiley

ez így van! Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78425 Dátum: 2018 Június 06, 21:50:35 »

fotózzam le a kormány rudat a burkolat csővel? Detto ugyanaz, mint a bogár! Erre megy rá az index kapcsoló, aztán meg a kormány.
szerintem csak alulról lehet összerakni és a kormánymű bilincsén nézd a feliratot 13vagy 14 mert az egyik a bogár a másik a karmann állás . nem egyforma dőlés  szögben áll a kormányrúd ....

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78424 Dátum: 2018 Június 05, 22:20:13 »

mostanság picit gyakrabban. Kiss
A facsén annál többet szólsz be Smiley
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78423 Dátum: 2018 Június 05, 18:45:48 »

Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a javaslatokat!
Még nem volt időm megnézni, de amint sikerül visszajelzek.
Üdv: Imrus

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78422 Dátum: 2018 Június 04, 21:37:48 »

Te is ritkán jársz erre.  Kiss
mostanság picit gyakrabban. Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78421 Dátum: 2018 Június 03, 20:14:07 »

Senki? Nagyon halott ez a fórum...
Te is ritkán jársz erre.  Kiss
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #78420 Dátum: 2018 Június 03, 10:28:12 »

ez a része megegyezik a bogárral! :-)
Nézz bele egy Hayne's-be. Ott van kép is.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #78419 Dátum: 2018 Június 03, 09:41:13 »

Hátsó ülésnél a kis ablak alatt nézz be. Ott szokott széthullani, vagy csak kilazulni a csavarkája.
Az lesz az. +1
Nézd meg.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #78418 Dátum: 2018 Június 02, 20:53:27 »

Sziasztok!
Egyre gyakrabban előfordul, hogy visszaváltáskor 2. helyett 4. fokozatba sikerül tenni, pedig a kart teljesen ütközésig balra és úgy hátra húzom. Felfelé kapcsoláskor nincs ilyen gond.
Elkophatott valami, vagy ez állítható?
Köszi!
Hátsó ülésnél a kis ablak alatt nézz be. Ott szokott széthullani, vagy csak kilazulni a csavarkája.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78417 Dátum: 2018 Június 02, 20:35:45 »

Kép?

fotózzam le a kormány rudat a burkolat csővel? Detto ugyanaz, mint a bogár! Erre megy rá az index kapcsoló, aztán meg a kormány.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78416 Dátum: 2018 Június 02, 20:20:23 »

Sziasztok!
Egyre gyakrabban előfordul, hogy visszaváltáskor 2. helyett 4. fokozatba sikerül tenni, pedig a kart teljesen ütközésig balra és úgy hátra húzom. Felfelé kapcsoláskor nincs ilyen gond.
Elkophatott valami, vagy ez állítható?
Köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78415 Dátum: 2018 Június 02, 14:16:21 »

Kép?

ez a része megegyezik a bogárral! :-)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78414 Dátum: 2018 Június 02, 13:17:53 »

Én még nem raktam össze Karmannt. :-)

ez a része megegyezik a bogárral! :-)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78413 Dátum: 2018 Június 02, 10:07:24 »

Én még nem raktam össze Karmannt. :-)

Senki? Nagyon halott ez a fórum...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #78412 Dátum: 2018 Június 02, 08:53:30 »

Ja, és felül rajta van a csapágy, de így lett kiszerelve is, úgyhogy így szeretném összerakni is, csapágy kiszedés nélkül.
Senki? Nagyon halott ez a fórum...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.