www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 25, 03:39:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14686145 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78491 Dátum: 2018 Július 07, 17:13:11 »

Egy picit én is boldogabb vagyok...
A rotor nem volt megoldás, így lecseréltem az elosztót (minden más maradt: trafó, rotor, elosztófedél, kábelek, elektronika). Az alapjárat azonnal stabil 2000 (előtte 1000), azonnal veszi a tüzet. Próbaút később.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #78490 Dátum: 2018 Július 07, 17:03:06 »

Heurépa!

Volt régebben 85-90Km/h körül kormányremegésem. Kicseréltem a kormány lengéscsillapitót. és a remegés kisebb lett ugyan de még mindig jelentős... Mire meglett a gumi szilent amibe kötöm a csillapítót. mm-es kottyanása volt... Kicseréltem s most nincs remegés. Örülés van!
1303LS
« Hozzászólás #78489 Dátum: 2018 Július 07, 11:33:55 »

Egyelőre rotort cseréltem, elsőre jobbnak tűnik, délután tudok megint gurulni.
Nem forrnak el azok az ócska karbik?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78488 Dátum: 2018 Július 07, 11:25:15 »

Egyelőre rotort cseréltem, elsőre jobbnak tűnik, délután tudok megint gurulni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78487 Dátum: 2018 Július 07, 10:54:33 »

Nem trafó. Kb 10 percig minden csodálatos volt, majd leállt és be sem idult, csak kb 20 perc állás után. Nagy nehezen hazavergődtem, most lecserélem a komplett elosztót.

Nyugalom. Már csak holnapig kell kibírnod. Azaz máig. :-O
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78486 Dátum: 2018 Július 07, 00:26:44 »

valamit kérjél kölcsön aztán próbáld fel mert lassan idegösszeomlást kap a cihiáterem ha nem tudjuk meg a hiba okát!

Nyugalom. Már csak holnapig kell kibírnod. Azaz máig. :-O
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78485 Dátum: 2018 Július 06, 21:50:38 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
valamit kérjél kölcsön aztán próbáld fel mert lassan idegösszeomlást kap a cihiáterem ha nem tudjuk meg a hiba okát!

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78484 Dátum: 2018 Július 01, 19:23:48 »

nem



Bocs, nem a trf. tápfeszét a 15. pontján, hanem az 1-esen a testelését szünteti meg  Grin
(a lényeg, hogy eztán érdemben áram nem folyik)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78483 Dátum: 2018 Július 01, 15:45:54 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
Én egy kannába tennék benzint és ejtőtartályként alkalmaznám. Egy próbát megér. Lehet dugulás a benzincsőben, és az AC pumpában. Volt hasoló nekem. Amikor rongyot mártottam a tankba, és azzal törőltem meg a kezem.  Pici szöszök kerültek a benzinbe. Még az AC pumpa pici szelepei alá is bejutottak. Ekkor ezek a szelepek lebegnek, és nem zárnak.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78482 Dátum: 2018 Július 01, 10:56:58 »

Nem bírtam ki és feltettem a dellortókat, szinkronizáltam, alapjáratot állítottam.
Pontosan ugyanaz a helyzet: hidegen beindul, szépen jár, veszi a gázt, aztán 2-3 perc után már dadog, gázra torpan, majd le is áll. Ha valahogy sikerül 3000 fölé tornászni a fordulatot, akkor szépen forog, amíg el nem engedem a gázt (emiatt mondjuk az AC-t kizárnám, de megnéztem, szépen tolja az anyagot).
Szóval a weberek sem koszosak, de most ezekkel járok picit - már ha sikerül valaha normális gyújtást varázsolnom. :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78481 Dátum: 2018 Július 01, 06:27:18 »

Elcsábultam... Levettem a szekrény tetejéről a tatitól származó 2 dellortót.
De előbb végignézem a gyújtást és ha nem javul, megy fel az új karbi. Más ötletem nincs...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78480 Dátum: 2018 Június 30, 23:08:03 »

Az elektronika elveszi a tápot ha trafótól, ha 1...2s-on belül nincs beérkező impulzus nem?
nem


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78479 Dátum: 2018 Június 30, 20:51:07 »

Karbik kitakarítva (szinte semmi nem volt benne), sajnos a jelenség ugyanaz.
Abes, találkoznunk kellene a jövő héten... :-(
Kedden, csütörtökön 8ker Mátyás tér környékén vagyok.
Hétfő, szerda, péntek. Vörösvár.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78478 Dátum: 2018 Június 30, 19:55:40 »

Olvasgatva fórumokat arra jutottam, hogy a hall jeladó tényleg ludas lehet; utánajárok, hogyan lehet tesztelni (ha kézzel tekerem, illetve alapjáraton jól működik, 1000-3000 között torpan, illetve szűnik meg a motorerő).
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78477 Dátum: 2018 Június 30, 19:07:57 »

Karbik kitakarítva (szinte semmi nem volt benne), sajnos a jelenség ugyanaz.
Abes, találkoznunk kellene a jövő héten... :-(
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78476 Dátum: 2018 Június 30, 13:45:35 »

Na, lehet, hogy mégis karbi lesz...
Takarítom mindkettőt, aztán meglátjuk. A fúvókák közül nem mind volt teljesen tuszta, szétszedem őket.
Emlékeim szerint neked mindig karbi tisztítás segített.
Hol van szűrőd? Tank alatt és cső után?
Nem elérhető Dani198
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #78475 Dátum: 2018 Június 30, 13:19:04 »

Nekem volt hasonló gyújtás hibám, melegen kihagy majd megáll és forró a trafó, végül a Hall elem cseréje oldotta meg a problémát.
A fordulatszámmérőn jól látszott a kihagyás.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78474 Dátum: 2018 Június 30, 12:51:22 »

Na, lehet, hogy mégis karbi lesz...
Takarítom mindkettőt, aztán meglátjuk. A fúvókák közül nem mind volt teljesen tuszta, szétszedem őket.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78473 Dátum: 2018 Június 30, 09:13:33 »

ha nem  sül ki pl áll a motor ésrajta marad a gyújtás akkor tűzforró lesz a trafó


Az elektronika elveszi a tápot ha trafótól, ha 1...2s-on belül nincs beérkező impulzus nem?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #78472 Dátum: 2018 Június 30, 07:00:27 »

Karbira azért nem gyanakszom, mert hidegen jo a kocsi. Tegnap kb 20km-t ment szépen, hiba nélkül, aztán elkapott egy zápor, utána alig tudtam hazajönni. A trafó tűzforró volt, nem volt a gyújtás rajta hagyva.
Olvasgatva más fórumokat még a trafó földelését nézem meg ma; ha az is jó, akkor kipróbálok egy másik trafót. Eddig gyertyákat, elosztófedelet, rotort, gyújtás elektronikát cseréltem, gyújtáskábek nem régiek, mérés alapján jók.
Tegyél rá egy gyári karbit, gyári gyújtást. Ez a "hobbizás" mindennap szerelgetős mókusoknak való.
Komoly ember vagy, ne foglalkozz ilyenekkel.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78471 Dátum: 2018 Június 30, 06:02:24 »

Karbira azért nem gyanakszom, mert hidegen jo a kocsi. Tegnap kb 20km-t ment szépen, hiba nélkül, aztán elkapott egy zápor, utána alig tudtam hazajönni. A trafó tűzforró volt, nem volt a gyújtás rajta hagyva.
Olvasgatva más fórumokat még a trafó földelését nézem meg ma; ha az is jó, akkor kipróbálok egy másik trafót. Eddig gyertyákat, elosztófedelet, rotort, gyújtás elektronikát cseréltem, gyújtáskábek nem régiek, mérés alapján jók.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78470 Dátum: 2018 Június 29, 22:16:40 »

Duplakarbi, tati-féle elektronikus gyújtás.
Holnap leveszem és kitakarítom a karbikat, ha az sem jó, keresek másik trafót.
nem tudom milyen tippet adjak,valamiért a környékemen lévő autók nem produkálnak ilyet pedig azok is állnak több hónapot beleértve az enyémet is  tavaly előtt 80km-t tavaly meg 200at ment  szóval mondhatni sokat áll ... esetleg málik szét az üzemanyag csöved  és az dugít állandóan vagy kevés az üzemanyag.... alapjárat van? mert az átmeneti rendszer is onnan kapja a kaját....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78469 Dátum: 2018 Június 29, 22:09:00 »

Ma kivettem a trafót. Az ellenállás értékei rendben vannak; viszont borzasztóan melegszik - indítás után 1-2 perccel már olyan forró, hogy alig lehet megfogni. Ez normális?
Abes, lehet, hogy élni fogok a felajánlással. Köszi!
ha nem  sül ki pl áll a motor ésrajta marad a gyújtás akkor tűzforró lesz a trafó

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78468 Dátum: 2018 Június 29, 22:02:51 »

Ez normális?
Abes, lehet, hogy élni fogok a felajánlással. Köszi!
Nem.
Ok.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78467 Dátum: 2018 Június 29, 21:22:14 »

Ma kivettem a trafót. Az ellenállás értékei rendben vannak; viszont borzasztóan melegszik - indítás után 1-2 perccel már olyan forró, hogy alig lehet megfogni. Ez normális?
Abes, lehet, hogy élni fogok a felajánlással. Köszi!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78466 Dátum: 2018 Június 29, 15:32:31 »

Én megnézném, hogy megszakító tengelye nem lóg e. 4 tizedes hézag kell, és a lógás akár 2 tizedet is elvesz. Ha meg be is van égve a megszakító csak egy tizeddel, akkor durroghat.
Elektronikus. Nincs benne megszakító, hall jeladós.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #78465 Dátum: 2018 Június 29, 15:21:57 »

Gyújtsam fel? :-)
Én megnézném, hogy megszakító tengelye nem lóg e. 4 tizedes hézag kell, és a lógás akár 2 tizedet is elvesz. Ha meg be is van égve a megszakító csak egy tizeddel, akkor durroghat.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #78464 Dátum: 2018 Június 29, 06:48:03 »

Duplakarbi, tati-féle elektronikus gyújtás.
Holnap leveszem és kitakarítom a karbikat, ha az sem jó, keresek másik trafót.
4T trabi wartburg, lada szamara, golf2 ezek jók a Tatihoz.
De az enyém éppen ki van szerelve tesztelni oda tudom adni a komplettet.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #78463 Dátum: 2018 Június 28, 22:33:36 »

Szerintem a trafóval kezdd.

Duplakarbi, tati-féle elektronikus gyújtás.
Holnap leveszem és kitakarítom a karbikat, ha az sem jó, keresek másik trafót.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78462 Dátum: 2018 Június 28, 20:56:06 »

Duplakarbi, tati-féle elektronikus gyújtás.
Holnap leveszem és kitakarítom a karbikat, ha az sem jó, keresek másik trafót.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #78461 Dátum: 2018 Június 28, 20:22:28 »

Karbitudósok, gyújtásprofesszorok!
Ma elvégeztem az éves karbantartást a piros motorján; kapott friss olajat, ellenőriztem a szelepeket. Leszereltem és rozsdátlanítottam, majd lefestettem a kipufogót. Két hete kapott friss Bosch platina gyertyákat.
De nem vagyok boldog.
Megint durrog, hidegen jó, ahogy bemelegszik, leállnak hengerek, induláskor melegen kb egy henger megy, aztán néha visszatérnek fordulaton, majd megint leállnak, stb. 100-as OMW-t tankoltam bele, így sem jó. Rotor, elosztófej szinte újak.
Karbi? Gyújtás? Merre menjek? Gyújtsam fel? :-)
Lehet, hogy hőzárlatos a trafód. Próbáld meg másikkal.Statikus előgyújtás jó? Ha az előgyújtás állításod vákuumos akkor az működik rendesen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78460 Dátum: 2018 Június 28, 16:49:08 »

Karbitudósok, gyújtásprofesszorok!
Ma elvégeztem az éves karbantartást a piros motorján; kapott friss olajat, ellenőriztem a szelepeket. Leszereltem és rozsdátlanítottam, majd lefestettem a kipufogót. Két hete kapott friss Bosch platina gyertyákat.
De nem vagyok boldog.
Megint durrog, hidegen jó, ahogy bemelegszik, leállnak hengerek, induláskor melegen kb egy henger megy, aztán néha visszatérnek fordulaton, majd megint leállnak, stb. 100-as OMW-t tankoltam bele, így sem jó. Rotor, elosztófej szinte újak.
Karbi? Gyújtás? Merre menjek? Gyújtsam fel? :-)
ez milyen is? kétkarbis?
ha minden jó, akkor mennie kell : )

meg tudod nézni, hogy a szikrák melegen is ugrálnak-e?
a benzin nem tud elfogyni a hőtől gondolom.. esetleg nem forr fel melegen a karbikban ugye?
miután nem mentek a hengerek, meg tudod nézni a gyertyákat? ha durrog akkor lehet hogy túl sokat kap és tocsog a benzinben?

karbi állítás is volt? vagy a rudazatot leszedted?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #78459 Dátum: 2018 Június 28, 16:08:28 »

Karbitudósok, gyújtásprofesszorok!
Ma elvégeztem az éves karbantartást a piros motorján; kapott friss olajat, ellenőriztem a szelepeket. Leszereltem és rozsdátlanítottam, majd lefestettem a kipufogót. Két hete kapott friss Bosch platina gyertyákat.
De nem vagyok boldog.
Megint durrog, hidegen jó, ahogy bemelegszik, leállnak hengerek, induláskor melegen kb egy henger megy, aztán néha visszatérnek fordulaton, majd megint leállnak, stb. 100-as OMW-t tankoltam bele, így sem jó. Rotor, elosztófej szinte újak.
Karbi? Gyújtás? Merre menjek? Gyújtsam fel? :-)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78458 Dátum: 2018 Június 21, 13:00:03 »

fb-n egy tatabányai autószerelő csinált célszerszámot a művelethez.. Smiley
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2107997959457929&set=pcb.1007906519369308&type=3&theater&ifg=1

 Cheesy
Príma! Én egy hegyes csőrű fogóval benyúlva piszkáltam előre a rudat, hátra a zsinórral húztam.
Ennek segítségével talán az előre behelyezett perselybe is bele lehet tolni.


Tegnap volt "próbaút". Nagyon szépen precízen lehet kapcsolni. Örülök  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #78457 Dátum: 2018 Június 21, 07:09:10 »

fb-n egy tatabányai autószerelő csinált célszerszámot a művelethez.. Smiley
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2107997959457929&set=pcb.1007906519369308&type=3&theater&ifg=1

Kiss Steve kolléga...  Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #78456 Dátum: 2018 Június 20, 23:05:13 »

Készen van, kicseréltem  Cheesy

Nem mondom, hogy könnyű volt, de megoldható.
A legfontosabb az előkészítés a rúd végére kötött madzaggal és a váltókar kivágásán befűzött dróttal, ami nem engedi leesni a rudat.
A perselyt a felhelyezett szorító rugóval percek alatt a helyére tettem a vezető zsinór segítségével. Aztán kibányásztam vissza, mer nem tudtam belenyomni/húzni a rudat  Grin (ekkor persze a persely beesett az alagútba, amit nagy nehezen kipiszkáltam  )
Ezután rájöttem, hogy a rúdra kell felhelyezni a perselyt úgy, hogy a rúd hátsó végénél lévő lekeskenyített részre essen a perselyen a szorító rugó helye. Eztán ott a kivágásban benyúlva, a műanyagot összenyomva, sikerült felbiggyeszteni a rugót. Ez után a rugóval szorított perselyt kicsit előrébb kellett tolnom a rúdon, hogy a műanyagpersely hátsó vége legyen a kisebb átmérőjű részen, így engedve az összenyomásnak. Ekkor már a rúddal együtt be tudta pattintani a helyére a lemez furatába, aztán a rudat hátra húztam a zsinórral. Mindent visszaszereltem, szépen precízen működik, kapcsol  Cheesy
Na, röviden ennyi ...  Grin



fb-n egy tatabányai autószerelő csinált célszerszámot a művelethez.. Smiley
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2107997959457929&set=pcb.1007906519369308&type=3&theater&ifg=1
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78455 Dátum: 2018 Június 20, 09:58:12 »

gratula Cheesy
úgy látom, nőgyógyászok előnyben..

 Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #78454 Dátum: 2018 Június 20, 08:35:04 »

Készen van, kicseréltem  Cheesy
gratula Cheesy
úgy látom, nőgyógyászok előnyben..
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #78453 Dátum: 2018 Június 19, 22:21:14 »

Készen van, kicseréltem  Cheesy

Nem mondom, hogy könnyű volt, de megoldható.
A legfontosabb az előkészítés a rúd végére kötött madzaggal és a váltókar kivágásán befűzött dróttal, ami nem engedi leesni a rudat.
A perselyt a felhelyezett szorító rugóval percek alatt a helyére tettem a vezető zsinór segítségével. Aztán kibányásztam vissza, mer nem tudtam belenyomni/húzni a rudat  Grin (ekkor persze a persely beesett az alagútba, amit nagy nehezen kipiszkáltam  )
Ezután rájöttem, hogy a rúdra kell felhelyezni a perselyt úgy, hogy a rúd hátsó végénél lévő lekeskenyített részre essen a perselyen a szorító rugó helye. Eztán ott a kivágásban benyúlva, a műanyagot összenyomva, sikerült felbiggyeszteni a rugót. Ez után a rugóval szorított perselyt kicsit előrébb kellett tolnom a rúdon, hogy a műanyagpersely hátsó vége legyen a kisebb átmérőjű részen, így engedve az összenyomásnak. Ekkor már a rúddal együtt be tudta pattintani a helyére a lemez furatába, aztán a rudat hátra húztam a zsinórral. Mindent visszaszereltem, szépen precízen működik, kapcsol  Cheesy

Na, röviden ennyi ...  Grin



Ügyi vagy! Nekünk könnyebb volt, mert mikor Kövinél volt a bogi, akkor szét volt szedve minden. Mikor ott hagytam őket (Kövit és Forestet) Zoliét is megcsinálták. Annyira bele lendültek. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018 Június 19, 22:22:51 írta sparkafer »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #78452 Dátum: 2018 Június 19, 19:41:41 »

Készen van, kicseréltem  Cheesy

Nem mondom, hogy könnyű volt, de megoldható.
A legfontosabb az előkészítés a rúd végére kötött madzaggal és a váltókar kivágásán befűzött dróttal, ami nem engedi leesni a rudat.
A perselyt a felhelyezett szorító rugóval percek alatt a helyére tettem a vezető zsinór segítségével. Aztán kibányásztam vissza, mer nem tudtam belenyomni/húzni a rudat  Grin (ekkor persze a persely beesett az alagútba, amit nagy nehezen kipiszkáltam  )
Ezután rájöttem, hogy a rúdra kell felhelyezni a perselyt úgy, hogy a rúd hátsó végénél lévő lekeskenyített részre essen a perselyen a szorító rugó helye. Eztán ott a kivágásban benyúlva, a műanyagot összenyomva, sikerült felbiggyeszteni a rugót. Ez után a rugóval szorított perselyt kicsit előrébb kellett tolnom a rúdon, hogy a műanyagpersely hátsó vége legyen a kisebb átmérőjű részen, így engedve az összenyomásnak. Ekkor már a rúddal együtt be tudta pattintani a helyére a lemez furatába, aztán a rudat hátra húztam a zsinórral. Mindent visszaszereltem, szépen precízen működik, kapcsol  Cheesy
Na, röviden ennyi ...  Grin


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.