www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 23:42:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13023804 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #79025 Dátum: 2019 április 08, 11:15:10 »

Néhány év szünet után a tulajdonos is megmozgatta zöldikét. Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79024 Dátum: 2019 április 08, 10:47:58 »

Néhány év szünet után a tulajdonos is megmozgatta zöldikét. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #79023 Dátum: 2019 április 06, 22:48:54 »

Tömítés nem kell, hanem be kell csiszolni. Felület tömít.
3-as henger a legmelegebb. Motortér tömítés benn van körben? Lemezelés komplett a hűtésben?
Még szegénykeverék lehet a baj vagy a csúszó generátor ékszíj.
és esetleg a túlzott elvárások egy öreg veterántól
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79022 Dátum: 2019 április 06, 21:55:26 »

hengerfejtömítés nem kell"nincs" a typ 1 motornál
 a termosztát nem okozhat ilyen hibát szerepe a hideg motornál zárja a lamellákat hogy előbb üzem meleg legyen, ha elromlik mindig nyitva van(be tud szorulni zárt állapotban? passz)
 a lemezelés ami a levegőt tereli az legyen hibátlan -mindenhol- ne hiányozzon semelyik
olajszivattyú nem tud 1 hengernél problémát okozni....
  
Valóban,igazad van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79021 Dátum: 2019 április 06, 21:52:29 »

Tömítés nem kell, hanem be kell csiszolni. Felület tömít.
3-as henger a legmelegebb. Motortér tömítés benn van körben? Lemezelés komplett a hűtésben?
Még szegénykeverék lehet a baj vagy a csúszó generátor ékszíj.
Köszi,ezt hengerfejtömítést látjátok nem tudtam.
Lemezborítás megvan és a két henger közötti kis terelőlemez is.Talán kis apróság,de a lemezburkolat csak 1-1 csavarral volt rögzítve,mert hiányoztak vagy menethibásak a csavarok.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #79020 Dátum: 2019 április 06, 21:24:51 »

A hengerek közti kis lemez szokott pl hiányozni a lemezek közül. Van valakinek az összes lemezről egy képe, mert az új kolléga valószínűleg nem tudhatja mi az ami nála nincsen..
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #79019 Dátum: 2019 április 06, 20:20:24 »

Közelebbről megnézve látszik,hogy melegebb ez a henger,mert a festék jobban leégett a környékén,mint a többinél.
Majd ellenőrzöm a termosztátot.
Esetleg olajszivattyúnál van valami hibalehetőség szerintetek?
Hajtókar csapágyak jók.
hengerfejtömítés nem kell"nincs" a typ 1 motornál
 a termosztát nem okozhat ilyen hibát szerepe a hideg motornál zárja a lamellákat hogy előbb üzem meleg legyen, ha elromlik mindig nyitva van(be tud szorulni zárt állapotban? passz)
 a lemezelés ami a levegőt tereli az legyen hibátlan -mindenhol- ne hiányozzon semelyik
olajszivattyú nem tud 1 hengernél problémát okozni....
  
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #79018 Dátum: 2019 április 06, 20:13:12 »

Hello,
csak beugrottam közlöm,mi lett a motorral.
A bal első (azt hiszem ez a 3as henger ) dugattyú keresztben elrepedt.Amikor kiütöttem a dugattyúcsapszeget észrevettem ,hogy az is eltört.
Én azt gondolom ,hogy ez a henger túlmelegedett,és megszorult a hajtókar perselyben a csapszeg.
Szerencsére a henger és a gyűrűk nem sérültek.Most,hogy szétszedtem,akkor látom,hogy nincs bennt hengerfej tömítés.Nem tudom,hogy ez baj-e mert nem fújt ki sehol.

Tömítés nem kell, hanem be kell csiszolni. Felület tömít.
3-as henger a legmelegebb. Motortér tömítés benn van körben? Lemezelés komplett a hűtésben?
Még szegénykeverék lehet a baj vagy a csúszó generátor ékszíj.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79017 Dátum: 2019 április 06, 19:47:10 »

Hello,
csak beugrottam közlöm,mi lett a motorral.
A bal első (azt hiszem ez a 3as henger ) dugattyú keresztben elrepedt.Amikor kiütöttem a dugattyúcsapszeget észrevettem ,hogy az is eltört.
Én azt gondolom ,hogy ez a henger túlmelegedett,és megszorult a hajtókar perselyben a csapszeg.
Szerencsére a henger és a gyűrűk nem sérültek.Most,hogy szétszedtem,akkor látom,hogy nincs bennt hengerfej tömítés.Nem tudom,hogy ez baj-e mert nem fújt ki sehol.

Közelebbről megnézve látszik,hogy melegebb ez a henger,mert a festék jobban leégett a környékén,mint a többinél.
Majd ellenőrzöm a termosztátot.
Esetleg olajszivattyúnál van valami hibalehetőség szerintetek?
Hajtókar csapágyak jók.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79016 Dátum: 2019 április 06, 19:43:58 »

Köszi az infót.Igen,azt gondoltam ,hogy teljes felújításon esett át egy pár éve,de azt nem,hogy nálam folytatódik a motorral.
Amúgy jól kilakatolták az alját.Én meg majd vigyázok rá,hogy ilyen maradjon.
Hello,
csak beugrottam közlöm,mi lett a motorral.
A bal első (azt hiszem ez a 3as henger ) dugattyú keresztben elrepedt.Amikor kiütöttem a dugattyúcsapszeget észrevettem ,hogy az is eltört.
Én azt gondolom ,hogy ez a henger túlmelegedett,és megszorult a hajtókar perselyben a csapszeg.
Szerencsére a henger és a gyűrűk nem sérültek.Most,hogy szétszedtem,akkor látom,hogy nincs bennt hengerfej tömítés.Nem tudom,hogy ez baj-e mert nem fújt ki sehol.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79015 Dátum: 2019 április 06, 07:24:17 »

a kapcsoló megoldásod baromi jó lett, nekem a párnázott műszerfal miatt az sem járható. a kábel gondolom felmegy a biztosíték táblához, ugye?
Egy 4-es vezetéket is befűztem már pluszba az aksitól a gyári biztitábla közelébe, ez ágazik aztán 3 felé. Az egyik vonal az ülésfűtés irányába folytatódik egy biztosítékon keresztül, majd egy relé következik, ami csak gyújtás ráadásakor engedi tovább az energiát. A kocsi leállításakor így nem tudod bekapcsolva felejteni. A két kapcsolót láttad, ott vannak középen. Az ülésfűtés vezetékelése aztán az csomagtér jobb sarkához megy, ott fúrtam egy lyukat és gumis átvezetővel érkezik a köteg az utastérbe. Hasonlóképpen halad, mint baloldalon a gyári köteg, le a padlóig, majd a küszöb belső oldala mellett érkezik az anyósüléshez. Itt értelemszerűen kétfelé válik a köteg és az egyik marad az anyósnak Grin , a másik keresztben elvezetve megy a vezetőhöz. A gyári ülésfűtés kábelköteget toldanom kellett, ha jól emlékszem a vezető oldalit 110 centivel, a másikat 50 centivel hosszabbítottam meg.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79014 Dátum: 2019 április 06, 07:02:16 »

agykontroll   Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #79013 Dátum: 2019 április 05, 12:29:52 »

Ügyes vagy, honnan jöttél rá? Grin Grin
agykontroll   Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #79012 Dátum: 2019 április 05, 08:14:04 »

Tervezés, bekötés témakörről beszélhetünk.
a kapcsoló megoldásod baromi jó lett, nekem a párnázott műszerfal miatt az sem járható. a kábel gondolom felmegy a biztosíték táblához, ugye?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #79011 Dátum: 2019 április 05, 07:48:24 »

köszönöm
azt tudod hogy egy bogár 60 amperes generátora hová mennyit ad, mi marad "feles megtermelt áram" gondolom világítás, és anélkül tök más az áramfelvétel.... ha tudsz konkrét számokat megköszönöm☺
Az ülésfűtés csak az első 1-2percben fogyaszt sokat, utána úgyis letekered minimumra.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79010 Dátum: 2019 április 05, 07:00:54 »

bekotes, ido, tervezes, te'li hasznalat. Generator van Smiley
Tervezés, bekötés témakörről beszélhetünk.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79009 Dátum: 2019 április 05, 06:59:04 »

bekotes, ido, tervezes, te'li hasznalat. Generator van Smiley
Igen, az az idő tényező a legveszélyesebb. Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79008 Dátum: 2019 április 05, 06:57:43 »

köszönöm
azt tudod hogy egy bogár 60 amperes generátora hová mennyit ad, mi marad "feles megtermelt áram" gondolom világítás, és anélkül tök más az áramfelvétel.... ha tudsz konkrét számokat megköszönöm☺
6-700 W körül összejön az, sőt még egy kicsit több is ha mindent bekapcsolunk, de azért ez elég szélsőséges eset, hogy fényszórók, ködlámpák, ablaktörlő, vészvillogó, féklámpák, ülésfűtés, ventilátor, stb, stb. mind egyszerre üzemeljenek.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #79007 Dátum: 2019 április 05, 06:52:06 »

A bekötés hiányzik? Vagy kevés az energiaellátás?
bekotes, ido, tervezes, te'li hasznalat. Generator van Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79006 Dátum: 2019 április 05, 06:45:01 »

....... tehát meg tudja majd forgatni)
Talán.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79005 Dátum: 2019 április 05, 06:42:24 »

1 lapnak kb. 12-24W fogyasztása van. Egy ülésbe 2 db kell.
Az 1-es fokozatban 24W fogyaszt egy ülés, 2-esben 48W-ot.
 Wink
Így ahogy mondani teCCik.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79004 Dátum: 2019 április 05, 06:41:37 »

nekem is bent vannak a fűtőlapok, de itt megállt a történet Smiley
A bekötés hiányzik? Vagy kevés az energiaellátás?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79003 Dátum: 2019 április 05, 06:39:32 »

tudsz adatokat teljesítményfelvétel-generátor ilyesmi ☺ vonalon?
Ülésenként mintegy 50W (~4A). Generátorosok lettünk (55 Amperes), bőven felfejlesztettem és teljesen újra vezetékeltem a villanyhálózatot a bogárban, kapott pluszba 5 db biztosítékot, illetve 7 relé lett beépítve, 74 Ah-s az aksi, szóval itt nincs gond.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79002 Dátum: 2019 április 05, 06:29:43 »

Ügyes vagy, honnan jöttél rá? Grin Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #79001 Dátum: 2019 április 04, 21:01:06 »

Gyújtás kb 15W. Világítás:2x70W, műszerek is benne vannak, ablaktörlő passz. Állófűtésem indításnál (1 perc): 210W fogyaszt, stabil üzemben már csak 30W-ot.

Generátor se állít elő azonnal 60A-t.
Szóval az ülésfűtést elbírja. :-D
köszönöm azért 70 ampereset vettem ☺ (1.6-os motor új hd szett duplaklarbi... tehát meg tudja majd forgatni)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #79000 Dátum: 2019 április 04, 20:43:06 »

köszönöm
azt tudod hogy egy bogár 60 amperes generátora hová mennyit ad, mi marad "feles megtermelt áram" gondolom világítás, és anélkül tök más az áramfelvétel.... ha tudsz konkrét számokat megköszönöm☺
Gyújtás kb 15W. Világítás:2x70W, műszerek is benne vannak, ablaktörlő passz. Állófűtésem indításnál (1 perc): 210W fogyaszt, stabil üzemben már csak 30W-ot.

Generátor se állít elő azonnal 60A-t.
Szóval az ülésfűtést elbírja. :-D
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #78999 Dátum: 2019 április 04, 20:21:55 »

1 lapnak kb. 12-24W fogyasztása van. Egy ülésbe 2 db kell.
Az 1-es fokozatban 24W fogyaszt egy ülés, 2-esben 48W-ot.
 Wink
köszönöm
azt tudod hogy egy bogár 60 amperes generátora hová mennyit ad, mi marad "feles megtermelt áram" gondolom világítás, és anélkül tök más az áramfelvétel.... ha tudsz konkrét számokat megköszönöm☺
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #78998 Dátum: 2019 április 04, 19:34:59 »

tudsz adatokat teljesítményfelvétel-generátor ilyesmi ☺ vonalon?
1 lapnak kb. 12-24W fogyasztása van. Egy ülésbe 2 db kell.
Az 1-es fokozatban 24W fogyaszt egy ülés, 2-esben 48W-ot.
 Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #78997 Dátum: 2019 április 04, 12:29:22 »

És már melegít is. Cheesy
nekem is bent vannak a fűtőlapok, de itt megállt a történet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3616


« Hozzászólás #78996 Dátum: 2019 április 04, 12:13:56 »

tudsz adatokat teljesítményfelvétel-generátor ilyesmi ☺ vonalon?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #78995 Dátum: 2019 április 04, 12:12:34 »

Ülésfűtés tesztüzemmód.
tudsz adatokat teljesítményfelvétel-generátor ilyesmi ☺ vonalon?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78994 Dátum: 2019 április 04, 12:10:06 »

És már melegít is. Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78993 Dátum: 2019 április 04, 12:06:39 »

Ülésfűtés tesztüzemmód.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #78992 Dátum: 2019 április 04, 12:05:10 »

Most már T sínes.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78991 Dátum: 2019 április 02, 23:09:31 »

Rendben,köszi.
Ma mértem kompressziót.3 hengerben 7,7bar az egyikben viszontcsak 1,5 bar kompresszió van.
a 7,7 is kevés BAR-ban mérve  Undecided

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78990 Dátum: 2019 április 02, 17:26:06 »

Ismerem az autódat egyébként kb 25 évig,biztosan soproni autó volt,és metálzöld színe volt.Sokáig a Balfi utcában volt félreállítva.Aztán kitolták,a Jereván lakótelep mellé,a Táncsics utcában állt évekig,hatalmas lyukakkal,rozsdafoltokkal,lapos gumikkal...Aztán több kézen keresztül,elkerült Győrbe,Lascsik Péterhez,ő újította fel,még 2014-2015-ben.Nála kapta ezt a barnametált színt is.Akkoriban még voltak rajta Mangels krómfelnik is,még tőlem vásárolta őket a srác.
Köszi az infót.Igen,azt gondoltam ,hogy teljes felújításon esett át egy pár éve,de azt nem,hogy nálam folytatódik a motorral.
Amúgy jól kilakatolták az alját.Én meg majd vigyázok rá,hogy ilyen maradjon.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #78989 Dátum: 2019 április 02, 17:21:02 »

ha esetleg hosszabb távra gondolkodsz van egy garnitúra újszerű egykettes kolbensmidt henger dugó garnitúrám gyári gyűrűhézagos vadi új grant gyűrűkészlettel  (mert at eredetiből eltörtem egyet amúgy nem kellett volna ) hozzá a saját hajtókarok amikben a csapszeg persely tökéletes, és a hozzá való alig futott főtengely  csak egy üres jó blokk kell hozzá . Tehát a teljes forgattyús mechanizmus. Felújítás után szét kellett szedni mert kellett a számos blokk egy nagyobb motorhoz  ez a történet ....
Rendben,köszi.
Ma mértem kompressziót.3 hengerben 7,7bar az egyikben viszontcsak 1,5 bar kompresszió van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #78988 Dátum: 2019 április 02, 13:00:16 »

Rendben.Egyébként 2hete vettem a bogarat.Így visszaolvasva a fórumot sok érdekességet megtanultam.Lehet,hogy a közeljövőben még írok Neked.
Ismerem az autódat egyébként kb 25 évig,biztosan soproni autó volt,és metálzöld színe volt.Sokáig a Balfi utcában volt félreállítva.Aztán kitolták,a Jereván lakótelep mellé,a Táncsics utcában állt évekig,hatalmas lyukakkal,rozsdafoltokkal,lapos gumikkal...Aztán több kézen keresztül,elkerült Győrbe,Lascsik Péterhez,ő újította fel,még 2014-2015-ben.Nála kapta ezt a barnametált színt is.Akkoriban még voltak rajta Mangels krómfelnik is,még tőlem vásárolta őket a srác.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78987 Dátum: 2019 április 02, 00:43:24 »

Rendben.Egyébként 2hete vettem a bogarat.Így visszaolvasva a fórumot sok érdekességet megtanultam.Lehet,hogy a közeljövőben még írok Neked.
ha esetleg hosszabb távra gondolkodsz van egy garnitúra újszerű egykettes kolbensmidt henger dugó garnitúrám gyári gyűrűhézagos vadi új grant gyűrűkészlettel  (mert at eredetiből eltörtem egyet amúgy nem kellett volna ) hozzá a saját hajtókarok amikben a csapszeg persely tökéletes, és a hozzá való alig futott főtengely  csak egy üres jó blokk kell hozzá . Tehát a teljes forgattyús mechanizmus. Felújítás után szét kellett szedni mert kellett a számos blokk egy nagyobb motorhoz  ez a történet ....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #78986 Dátum: 2019 április 02, 00:35:18 »

Szia!
Az 12-be 20 mm- dugattyú csapszeg, az 1.3-tól 22mm, szóval az 1.3, olyan simán nem rakható fel az 1.2-re,  a hegerfejek is csak hasonlóak, de van 1.3-as hajtórudam, ami felrakható az 1.2-es főtengelyre, így felrakható az 1.3-1.6-os as dugattyúk, hengerek.
az 1.2 hajtórúd szerintem nem helyettesíthető az 1,3al... 


Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.