www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 03, 12:11:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921308 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14382424 alkalommal)
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79171 Dátum: 2019 Május 03, 08:20:39 »

Ez működhet?

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?mert a képen egy neve nincs szabályzó van
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 08:22:49 írta pecek »
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79170 Dátum: 2019 Május 02, 23:32:04 »

Ez működhet?
Ez szénkefetartóval egybeépített fesszabályzó?
Én nemrég cseréltem szénkeféket.Megoldotta a töltéshibát.Valamint a gerjesztőszálnál volt szerintem kontakthibám.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79169 Dátum: 2019 Május 02, 23:28:54 »

Akkor nem jól van beállítva a bowdened.
Nekem tökéletesen müködik
Az lehet.Ennek a bowdennek a végén egy kis rugó van,majd holnap megnézem.Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79168 Dátum: 2019 Május 02, 23:26:35 »

Ez működhet?

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79167 Dátum: 2019 Május 02, 23:25:44 »

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink
Igen,azt gyakorlom.A bakonyban lakom,itt sok a domb.Nem az első régi autóm.Egy offos autónál a fékrásegítő dob miatt ment el az alapjárat,de hát a bogáron ilyen nincs.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79166 Dátum: 2019 Május 02, 23:25:36 »

Szia,
olajtükrös légszűrőm van.Állandóan hideg levegőt kap,tehát nem az előmelegítettet a gégecsövön keresztül,mert az a rugós klapni mindig nyitva van.
Mellesleg van egy bowden,ami rásegít ennek a működésére,ez a termosztáttól jön,de semmi nem változik.A rugó elég erősen nyitva tartja a légszűrőházat.
Akkor nem jól van beállítva a bowdened.
Nekem tökéletesen müködik

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79165 Dátum: 2019 Május 02, 23:22:59 »

Szia!
A szivócső fűtés működik/nem dugult-e, illetve ha papírfilteres a légszűrőház, akkor a vákuum membrán épp-e?


Szia,
olajtükrös légszűrőm van.Állandóan hideg levegőt kap,tehát nem az előmelegítettet a gégecsövön keresztül,mert az a rugós klapni mindig nyitva van.
Mellesleg van egy bowden,ami rásegít ennek a működésére,ez a termosztáttól jön,de semmi nem változik.A rugó elég erősen nyitva tartja a légszűrőházat.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14987

« Hozzászólás #79164 Dátum: 2019 Május 02, 22:12:59 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley

Új karbi oldotta meg.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27161


« Hozzászólás #79163 Dátum: 2019 Május 02, 22:06:12 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #79162 Dátum: 2019 Május 02, 21:55:22 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14006


30-347-1939

« Hozzászólás #79161 Dátum: 2019 Május 02, 21:46:49 »

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink
Huhh! Ezt meg kellett tanulnunk!
Azt mondtam régen: aki a bogáron megtanul, tud vezetni, annak a többi már nem lesz gond!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79160 Dátum: 2019 Május 02, 21:11:44 »

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79159 Dátum: 2019 Május 02, 21:03:54 »

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

Szia!
A szivócső fűtés működik/nem dugult-e, illetve ha papírfilteres a légszűrőház, akkor a vákuum membrán épp-e?


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79158 Dátum: 2019 Május 02, 20:28:42 »

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18498


1969

« Hozzászólás #79157 Dátum: 2019 Május 02, 08:09:38 »

hétvégén rá fogok érni és megnézem. Majd írok. Köszi mindenkinek a távgyógyítást. Egy kapcsolási rajzot linket küldjön valaki 1300-as 72-es évjáratra.
Nekem most az asztali gépem a felújítás miatt darabokban,nem tudom megnézni rajta.
Köszike.
Üdvw!
ez talán jó lesz:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_std_super_72.jpg

vagy itt a többi:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79156 Dátum: 2019 Május 01, 23:15:03 »

Az órában jó a test? Tehát a visszajelző izzónál?
hétvégén rá fogok érni és megnézem. Majd írok. Köszi mindenkinek a távgyógyítást. Egy kapcsolási rajzot linket küldjön valaki 1300-as 72-es évjáratra.
Nekem most az asztali gépem a felújítás miatt darabokban,nem tudom megnézni rajta.
Köszike.
Üdvw!

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79155 Dátum: 2019 Május 01, 19:36:52 »

Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.
Az órában jó a test? Tehát a visszajelző izzónál?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79154 Dátum: 2019 Május 01, 08:47:28 »

Az ,hogy új a fesszabályzó nem jelent semmit.Attól még lehet hibás, vagy genárátor szét /szénkefék meg egyebek pl kommutátor felszabályozás és újra forrasztás/
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 01, 08:49:46 írta pecek »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79153 Dátum: 2019 április 30, 23:06:03 »

diódasor megadta magát.
nem volt valamikor hegesztés úgy ,hogy az akksi saru nem volt lekötve?
soha nem hegesztek úgy!!

Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79152 Dátum: 2019 április 30, 13:39:09 »

Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.

diódasor megadta magát.
nem volt valamikor hegesztés úgy ,hogy az akksi saru nem volt lekötve?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #79151 Dátum: 2019 április 30, 05:15:30 »

Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?
Hubammeg de reggel van......... Akár ja! Pl.:kondi

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #79150 Dátum: 2019 április 30, 05:06:30 »

Köszönöm! Smiley
Szívwesen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79149 Dátum: 2019 április 29, 20:53:55 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?


viszont ezeket az értékeket nem értem. Nem járó motornál veszem le a sarukat,annyira ismerem a szabályokat.😉

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79148 Dátum: 2019 április 29, 20:52:37 »

Generátoros vagy dinamós?

Járó motornál sarut nem veszünk le. Jó eséllyel kinyírod a feszültség szabályzót. Rosszabb esetben a generátort is.
Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14987

« Hozzászólás #79147 Dátum: 2019 április 29, 20:30:46 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?
Generátoros vagy dinamós?

Járó motornál sarut nem veszünk le. Jó eséllyel kinyírod a feszültség szabályzót. Rosszabb esetben a generátort is.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79146 Dátum: 2019 április 29, 20:06:36 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?


Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79145 Dátum: 2019 április 29, 18:39:42 »

Köszönöm! Smiley
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #79144 Dátum: 2019 április 29, 18:03:05 »

t3-as buszokban levő váltókód, áttétel érdekelne..
Tessék: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi92am81vXhAhVSs4sKHTnlAtcQFjAHegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fwww.t3-infos.de%2Fimages%2FT3-Getriebe.pdf&usg=AOvVaw1Ys9pF9gps3uYmKvdjxcUU

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79143 Dátum: 2019 április 29, 12:13:07 »

Konkrétabban?
t3-as buszokban levő váltókód, áttétel érdekelne..
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79142 Dátum: 2019 április 29, 12:11:25 »

Mi a f@szt csinálsz már? Tongue
Titok Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8616


« Hozzászólás #79141 Dátum: 2019 április 29, 11:31:36 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Mi a f@szt csinálsz már? Tongue
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #79140 Dátum: 2019 április 29, 09:33:53 »

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Konkrétabban?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18498


1969

« Hozzászólás #79139 Dátum: 2019 április 29, 09:13:45 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
itt csak a 67 előttiek vannak:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/50_67_bus_gear_ratios.php
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79138 Dátum: 2019 április 29, 08:55:46 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79137 Dátum: 2019 április 29, 06:14:56 »

Semilyen csövet ne dugózz le,ha a fűtésbowdent kicseréled alul a karokat megnézed mozognak e.De ha nincs még kicserélve akkor aluról letudod zárni a meleglevegő beáramlását a fütésdobon lévő karral.
Rendben,köszi,igazatok van.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79136 Dátum: 2019 április 27, 21:55:33 »

Ne kösd le, a kallantyúkat drótozd ki amíg veszel rendes bovdent.
Egyrészt hűti a hőcserélőket, másrészt ha lekötöd a motorra kevesebb levegő fog menni.
Rendben,köszi,igazatok van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79135 Dátum: 2019 április 27, 19:36:11 »

Hadd kérdezzem meg,ha a turbinaházról a két 50mm vastag fűtésboxra menő jobbos-balos flexicsövet leveszem így nyári időszakra,azzal nem teszek kárt?Csak mert a hátsó ülés lábteréhez jön be a meleg levegő,valószínűleg nem zár a fűtésbox jól.
Vagy leszokták dugózni ilyen esetben ezt a két csövet.
Most a napokban volt egy 120km-es bakonyi kirándulás a bogival,ami nagyon jól sikerült.
Köszi

Semilyen csövet ne dugózz le,ha a fűtésbowdent kicseréled alul a karokat megnézed mozognak e.De ha nincs még kicserélve akkor aluról letudod zárni a meleglevegő beáramlását a fütésdobon lévő karral.
1303LS
« Hozzászólás #79134 Dátum: 2019 április 27, 19:31:07 »

Hadd kérdezzem meg,ha a turbinaházról a két 50mm vastag fűtésboxra menő jobbos-balos flexicsövet leveszem így nyári időszakra,azzal nem teszek kárt?Csak mert a hátsó ülés lábteréhez jön be a meleg levegő,valószínűleg nem zár a fűtésbox jól.
Vagy leszokták dugózni ilyen esetben ezt a két csövet.
Most a napokban volt egy 120km-es bakonyi kirándulás a bogival,ami nagyon jól sikerült.
Köszi
Ne kösd le, a kallantyúkat drótozd ki amíg veszel rendes bovdent.
Egyrészt hűti a hőcserélőket, másrészt ha lekötöd a motorra kevesebb levegő fog menni.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79133 Dátum: 2019 április 27, 19:06:20 »

Shocked Pedig csak beírtam a jobb felső sarokba hogy mit keresek és egyből ki is adta. Amúgy tényleg nem a legideálisabb. Egyébként ha még délelőtt felhívod őket és leadod a megrendelést, akkor a legközelebbi munkanapon már hozza is a postás a cuccot.
Hadd kérdezzem meg,ha a turbinaházról a két 50mm vastag fűtésboxra menő jobbos-balos flexicsövet leveszem így nyári időszakra,azzal nem teszek kárt?Csak mert a hátsó ülés lábteréhez jön be a meleg levegő,valószínűleg nem zár a fűtésbox jól.
Vagy leszokták dugózni ilyen esetben ezt a két csövet.
Most a napokban volt egy 120km-es bakonyi kirándulás a bogival,ami nagyon jól sikerült.
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79132 Dátum: 2019 április 27, 18:57:06 »

a fékbowden nem oda való mert sodrott, merev acél szál a  fütésbowden.!
Igen,már én is látom.
Egy kicsit megviccelt ez a jobbos féltengely gumiharang.Amikor kint volt a motor és várakoztam az alkatrészekre,észrevettem,hogy a jobb oldali gumiharang folyat.Valószínűleg,ahogy a kocsi hátulja vagy 1m magasan volt,a nem túl fiatal gumiharang alja nyomódott az alvázhoz,és elfáradt.Könnyű volt kicserélni,természetesen párban cseréltem....
De amikor motor helyére került,autó lábra enged....valami folyik.....Csupa olaj a jobbos gumiharang.Egyből arra gondoltam,hogy elcsíptem.
Aztán egy közelebbi szemlélet után rájöttem,hogy a fűtésbowden alagút vagy csatorna telefolyt váltóolajjal és leeresztésnél visszacsorog.
 Cheesy

DO IT YOURSELF
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.