www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Augusztus 19, 15:24:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Balatonalmádi, Yacht Camping
2022. június 15-19.
918147 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 2005
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 8952649 alkalommal)
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #79704 Dátum: 2020 Június 26, 06:18:42 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

30/903-63-65

'57 1200 kisablakos
'71 1300
'73 T2b késszzz!!
'73 T2b duplatoló- projekt
W201 2.6 automatik
W124 2.5 td
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2123


« Hozzászólás #79703 Dátum: 2020 Június 25, 22:44:02 »


http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

de van egy másfajta persely is a kényelmesebbeknek
http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2123


« Hozzászólás #79702 Dátum: 2020 Június 25, 22:17:58 »

jó játék...
most csináltam az üres alvázon
komplett autón biztos izgibb
rudazatot elól kihuzni,,, jó sok zsir...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79701 Dátum: 2020 Június 24, 11:12:24 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?

Én úgy emlékszem, ezt vettem (a rögzítő rugó is része volt talán): https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1407/valtorudazat-persely

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #79700 Dátum: 2020 Június 24, 06:48:34 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79699 Dátum: 2020 Június 23, 14:53:06 »

Meg is oldottad a hibát.  Grin
Oké,vettem.
Egyébként itt a link:
https://m.facebook.com/WorldWideVwBeetleDay/photos/i-got-the-following-message-from-michelangelo-from-the-italian-vw-club-from-the-/1021419291285011/

DO IT YOURSELF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #79698 Dátum: 2020 Június 23, 14:39:19 »

Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Meg is oldottad a hibát.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79697 Dátum: 2020 Június 23, 12:14:48 »

Cseréld ki a perselyt...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13801


30-347-1939

« Hozzászólás #79696 Dátum: 2020 Június 23, 08:00:50 »

A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.
Cseréld ki a perselyt, ahogy Imrüs írta. Tutti az lesz.

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 1982


Ex-Mex...

« Hozzászólás #79695 Dátum: 2020 Június 23, 07:38:08 »

ezt te találtad ki? Grin
az elmúlt 10 évben kb tízszer jöttem dolgozni bogárral, de tegnap pont igen  Cheesy Cool
Valamelyik autós oldalon olvastam a napokban, tényleg van ilyen.

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #79694 Dátum: 2020 Június 23, 07:20:46 »


Ma van a menj a bogaraddal dolgozni világnap,szóval mentem is.
ezt te találtad ki? Grin
az elmúlt 10 évben kb tízszer jöttem dolgozni bogárral, de tegnap pont igen  Cheesy Cool
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79693 Dátum: 2020 Június 22, 18:38:31 »

Nálam a rudazat persely kopása/elöregedése okozott hasonló jelenséget. Ennek cseréjével megoldódott a probléma  Cool
Igen,sejtem mire gondolsz.Az alvázszám melletti takarólemez alatt van egy csatlakozási pont,ha jól emlékszem tavaly néztem is ,de nem éreztem különös holtjátékot.
Akkor megnézem mégegyszer,köszi.
Ma van a menj a bogaraddal dolgozni világnap,szóval mentem is.😷

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79692 Dátum: 2020 Június 22, 18:32:58 »

Váltóolaj csere? Nekem az segített. Mondjuk csak addig rezgett a váltókar, amíg hideg volt.
A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2430


« Hozzászólás #79691 Dátum: 2020 Június 22, 09:10:35 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Váltóolaj csere? Nekem az segített. Mondjuk csak addig rezgett a váltókar, amíg hideg volt.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79690 Dátum: 2020 Június 21, 17:41:33 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973

Nálam a rudazat persely kopása/elöregedése okozott hasonló jelenséget. Ennek cseréjével megoldódott a probléma  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79689 Dátum: 2020 Június 21, 14:40:17 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79688 Dátum: 2020 Június 02, 10:57:48 »

Én laza 0,1mm-re állítom.
Próbálkoznék bazinagy csavarhúzóval, esetleg picit megkocogtatni.
Ha nem megy, vedd le az egész himbatengelyt (2 anya, hézagolókra figyelj) és asztalon tuti megoldod.

Okok, köszi.
A himbatengely leszedését próbálnám elkerülni, tartok tőle kissé. De ha nem jön össze máshogy akkor az lesz.
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79687 Dátum: 2020 Június 02, 10:52:32 »

Szia,esetleg melegítéssel.Szerintem csavarlazító nem sokat segít,mert amúgy is olajos a környezet.
Egyébként te mennyire szoktad állítani a szelephézagot?Nekem a  0,15 mm nehezen ,de alámegy,a 0,10 es könnyen.

Nálam 0,15 picit szorosan.
Ahol be van szorulva az állítócsavar, ott a 0,15 egyéltalán nem fér be és a 0,10-es picit szoros.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #79686 Dátum: 2020 Június 02, 06:56:43 »

Én laza 0,1mm-re állítom.
Próbálkoznék bazinagy csavarhúzóval, esetleg picit megkocogtatni.
Ha nem megy, vedd le az egész himbatengelyt (2 anya, hézagolókra figyelj) és asztalon tuti megoldod.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79685 Dátum: 2020 Június 01, 18:23:04 »

Sziasztok,

Szelephézag állításnál a 4. henger egyik állítócsavarja teljesen be van állva. Az anyát simán ki tudom lazítani, de a csavar meg se mozdul. Nagyon nem akarom erőltetni, mert a fejet már kezdi elnyalni a csavarhúzó.
Persze pont annál rossz a hézag (0.10mm).

Érdemes valami csavarlazítóval ott próbálkozni? Vagy hogyan lehetne megindítani?

Köszi előre is a segítséget!
Szia,esetleg melegítéssel.Szerintem csavarlazító nem sokat segít,mert amúgy is olajos a környezet.
Egyébként te mennyire szoktad állítani a szelephézagot?Nekem a  0,15 mm nehezen ,de alámegy,a 0,10 es könnyen.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79684 Dátum: 2020 Június 01, 17:34:25 »

Sziasztok,

Szelephézag állításnál a 4. henger egyik állítócsavarja teljesen be van állva. Az anyát simán ki tudom lazítani, de a csavar meg se mozdul. Nagyon nem akarom erőltetni, mert a fejet már kezdi elnyalni a csavarhúzó.
Persze pont annál rossz a hézag (0.10mm).

Érdemes valami csavarlazítóval ott próbálkozni? Vagy hogyan lehetne megindítani?

Köszi előre is a segítséget!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28921


Road Force One

« Hozzászólás #79683 Dátum: 2020 Május 30, 21:50:25 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.

Nekem 55 Ah van...  1,6, progresszív Weberrl...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79682 Dátum: 2020 Május 30, 18:31:00 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
1.9TDI-ből kiszerelt 72Ah-s 10 éves Banner.
Elektromos AC-val, központi weberrel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26771


« Hozzászólás #79681 Dátum: 2020 Május 30, 12:27:59 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
ugyan ritkán használom mostanság, de 55-ös is elég most is, nagyobb sosem volt benne. mechanikus ac, folyton kiszáradt rendszer Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2430


« Hozzászólás #79680 Dátum: 2020 Május 30, 11:53:16 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79679 Dátum: 2020 Május 29, 19:41:54 »

Ha ezerhármas a motor, akkor a harmadik henger  gyújtása gyárilag van eltolva. ha az 1,4,2 jó, akkor nem hibás az elosztód.
1200 as,de gondolom ezen is hasonló a szisztéma,szóval megnyugodtam,köszi.
Most lecseréltem a gyári olajtükrös légszűrőt papírbetétes nyitott szűrőre.A szívászaj biztosan erősödött,de talán egy kicsit a teljesítményen is érezni,legalábbis jobban veszi a fordulatot üresjáratban.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #79678 Dátum: 2020 Május 29, 11:51:01 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Ha ezerhármas a motor, akkor a harmadik henger  gyújtása gyárilag van eltolva. ha az 1,4,2 jó, akkor nem hibás az elosztód.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79677 Dátum: 2020 Május 25, 20:49:30 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Rugó ellenében működik a bendix. A rugó tud kilágyulni vagy a tengelyen a fogaskerék kosz miatt nehezen tud visszatérni alaphelyzetbe.

Csere vagy felújítás.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79676 Dátum: 2020 Május 25, 19:22:06 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Töbször volt ilyen problémám. Ha gyenge az akku akkor figyeltem meg ezt a jelenséget. Mindig van 13-as kulcs odakészítve. Tönkre vágja az akkut egy ilyen. Lekapod a sarut és hallod, ahogy vissza megy a blendix.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2430


« Hozzászólás #79675 Dátum: 2020 Május 25, 16:47:54 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79674 Dátum: 2020 Május 25, 14:19:44 »

Köszi.Wow,nem is gondoltam erre a lehetőségra.De igazatok lehet.Jó,akkor megnyugodtam.
A rotort megmozgatva fel le vagy oldalirányú holtjátéka nincs,viszont kb.2fokot kotyog radiálisan.
Fel kell újítani és akkor jó lesz. Azért a 2° nem tűnik soknak, de ha úgy vesszük hogy a beállított 7° helyett lehet 5 és 9 is, akkor az rosszul hangzik.


Áhhhh. max dugattyú csere. :-D
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79673 Dátum: 2020 Május 25, 10:51:31 »

Igen lehet, nekem is volt ilyen hibám, meg lóghat is a tengely. Azért fülre érdemes beállítani. Ahol a motor a legjobban pörög.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79672 Dátum: 2020 Május 25, 07:28:17 »

Én úgy emléxem, 2° a differencia.
Köszi.Wow,nem is gondoltam erre a lehetőségra.De igazatok lehet.Jó,akkor megnyugodtam.
A rotort megmozgatva fel le vagy oldalirányú holtjátéka nincs,viszont kb.2fokot kotyog radiálisan.


DO IT YOURSELF
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79671 Dátum: 2020 Május 24, 19:50:14 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:

Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Igen lehet, nekem is volt ilyen hibám, meg lóghat is a tengely. Azért fülre érdemes beállítani. Ahol a motor a legjobban pörög.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79670 Dátum: 2020 Május 24, 19:48:07 »

Tán a 3. hengernél? kisebb az előgyújtás a melegedés miatt. Tudtommal. Majd az okosok megmondják a frankót.


Én úgy emléxem, 2° a differencia.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11517

« Hozzászólás #79669 Dátum: 2020 Május 24, 19:43:19 »

Tán a 3. hengernél? kisebb az előgyújtás a melegedés miatt. Tudtommal. Majd az okosok megmondják a frankót.

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79668 Dátum: 2020 Május 24, 18:23:14 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79667 Dátum: 2020 Május 24, 08:36:30 »

ma beindítottam, semmi gond. semmit nem csináltam vele  Roll Eyes
Az első versenyen végig ment motorunk olaj gobája került, az "új" 16-motorunkba, a próbálgatások alatt meg adta magát, egy másik addig működő(pótalkatrészként magunknál hordott került bele) a versenyen pár kör után az sem múkod, kitekertük az Ákos T2  1.6-jából azzal mentünk.
szóval szerintem vegyél újat......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26771


« Hozzászólás #79666 Dátum: 2020 Május 23, 19:09:28 »

Az mitől lehet, hogy vizsgára menet minden rendben volt, visszafelé meg világít az olajnyomás lámpa? Mennyiség jó, nem történt vele semmi extra. Csinált ilyet máskor is, volt, hogy egy újraindítás után jó volt. A jeladó egy elosztóba van tekerve.
ma beindítottam, semmi gond. semmit nem csináltam vele  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3000


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79665 Dátum: 2020 Május 21, 06:18:07 »

Az mitől lehet, hogy vizsgára menet minden rendben volt, visszafelé meg világít az olajnyomás lámpa? Mennyiség jó, nem történt vele semmi extra. Csinált ilyet máskor is, volt, hogy egy újraindítás után jó volt. A jeladó egy elosztóba van tekerve.
Úgy emlékszem többféle nyomásértékű olajgomba is létezik. Lehet eddig pont a határérték felett volt a rendszered egy hajszállal, most meg talán a melegebb idő miatt éppen alatta és bejelez. De jönnek majd a szakértők és megmondják a tutit.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 2005
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.