www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 November 05, 03:25:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920586 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11230019 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79717 Dátum: 2020 Június 27, 23:07:38 »

mikor a busz tankja likas volt, akkor simán jártam 5 literes kannával a motortérben. elsőre nem kapott szellőzőt, akkor laposra szívta  Grin
Rohadt fizika Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79716 Dátum: 2020 Június 27, 23:06:18 »

Emlékezetes túra vót  Grin ekkor volt részedről a Kékes ugyeee???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27073


« Hozzászólás #79715 Dátum: 2020 Június 27, 19:05:38 »

mikor a busz tankja likas volt, akkor simán jártam 5 literes kannával a motortérben. elsőre nem kapott szellőzőt, akkor laposra szívta  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14900

« Hozzászólás #79714 Dátum: 2020 Június 27, 18:32:40 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil
Így?  Grin
https://www.youtube.com/watch?v=UlCtnYMELO4
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79713 Dátum: 2020 Június 27, 15:03:49 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79712 Dátum: 2020 Június 27, 12:30:45 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartáLYnak

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79711 Dátum: 2020 Június 27, 11:28:35 »

Nekem eredetileg a "nemszétszedhető" fajta van benne. Plusz egy a hátsó ülés alatt tartalékban, plusz egy elektromos vésztartalékban  Grin  Grin  Grin
Az jó mert akkor tudol másokon segíteni. Azért nekem is van tarcsi nem szétszedhető ,persze nekem csak 1db. (Remélem azért ,hogy van tartalék benyakannád IS! Remélhetőleg tele! Grin )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2973


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79710 Dátum: 2020 Június 27, 10:46:26 »

elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil

Nekem eredetileg a "nemszétszedhető" fajta van benne. Plusz egy a hátsó ülés alatt tartalékban, plusz egy elektromos vésztartalékban  Grin  Grin  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79709 Dátum: 2020 Június 27, 08:02:18 »

Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Nekem Pierburg mechanikus van benne egy igeje és az árát nézve kb 120évig kell szolgálnia Grin. csak merem remélni a tiédben nem ilyen volt Undecided

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79708 Dátum: 2020 Június 27, 07:55:52 »

Elgondolkodtató, hogy egy villanypumpát betelepítek a kocsikba, aztán ha megadja magát az eredeti, akkor csak átrakom a benzincsövet, adok neki energiát és már mehetünk is tovább.  Grin
elég oda egy üres sörös doboz is ejtőtartájnak Grin egyébként meg mindenből kettőt ,gázpedálból IS  Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79707 Dátum: 2020 Június 26, 18:20:23 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂
Azért megoldottad, és ez benne a jó!
Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Elgondolkodtató, hogy egy villanypumpát betelepítek a kocsikba, aztán ha megadja magát az eredeti, akkor csak átrakom a benzincsövet, adok neki energiát és már mehetünk is tovább.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14900

« Hozzászólás #79706 Dátum: 2020 Június 26, 10:20:21 »

Azért megoldottad, és ez benne a jó!
Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13962


30-347-1939

« Hozzászólás #79705 Dátum: 2020 Június 26, 07:50:03 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

Azért megoldottad, és ez benne a jó!

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #79704 Dátum: 2020 Június 26, 06:18:42 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

30/903-63-65

'57 1200 kisablakos
'71 1300
'73 T2b késszzz!!
'73 T2b duplatoló- projekt
W201 2.6 automatik
W124 2.5 td
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2167


« Hozzászólás #79703 Dátum: 2020 Június 25, 22:44:02 »


http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

de van egy másfajta persely is a kényelmesebbeknek
http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2167


« Hozzászólás #79702 Dátum: 2020 Június 25, 22:17:58 »

jó játék...
most csináltam az üres alvázon
komplett autón biztos izgibb
rudazatot elól kihuzni,,, jó sok zsir...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2973


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79701 Dátum: 2020 Június 24, 11:12:24 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?

Én úgy emlékszem, ezt vettem (a rögzítő rugó is része volt talán): https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1407/valtorudazat-persely

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17258


« Hozzászólás #79700 Dátum: 2020 Június 24, 06:48:34 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79699 Dátum: 2020 Június 23, 14:53:06 »

Meg is oldottad a hibát.  Grin
Oké,vettem.
Egyébként itt a link:
https://m.facebook.com/WorldWideVwBeetleDay/photos/i-got-the-following-message-from-michelangelo-from-the-italian-vw-club-from-the-/1021419291285011/

DO IT YOURSELF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #79698 Dátum: 2020 Június 23, 14:39:19 »

Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Meg is oldottad a hibát.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3546


« Hozzászólás #79697 Dátum: 2020 Június 23, 12:14:48 »

Cseréld ki a perselyt...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13962


30-347-1939

« Hozzászólás #79696 Dátum: 2020 Június 23, 08:00:50 »

A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.
Cseréld ki a perselyt, ahogy Imrüs írta. Tutti az lesz.

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2005


Ex-Mex...

« Hozzászólás #79695 Dátum: 2020 Június 23, 07:38:08 »

ezt te találtad ki? Grin
az elmúlt 10 évben kb tízszer jöttem dolgozni bogárral, de tegnap pont igen  Cheesy Cool
Valamelyik autós oldalon olvastam a napokban, tényleg van ilyen.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18429


1969

« Hozzászólás #79694 Dátum: 2020 Június 23, 07:20:46 »


Ma van a menj a bogaraddal dolgozni világnap,szóval mentem is.
ezt te találtad ki? Grin
az elmúlt 10 évben kb tízszer jöttem dolgozni bogárral, de tegnap pont igen  Cheesy Cool
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79693 Dátum: 2020 Június 22, 18:38:31 »

Nálam a rudazat persely kopása/elöregedése okozott hasonló jelenséget. Ennek cseréjével megoldódott a probléma  Cool
Igen,sejtem mire gondolsz.Az alvázszám melletti takarólemez alatt van egy csatlakozási pont,ha jól emlékszem tavaly néztem is ,de nem éreztem különös holtjátékot.
Akkor megnézem mégegyszer,köszi.
Ma van a menj a bogaraddal dolgozni világnap,szóval mentem is.😷

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79692 Dátum: 2020 Június 22, 18:32:58 »

Váltóolaj csere? Nekem az segített. Mondjuk csak addig rezgett a váltókar, amíg hideg volt.
A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79691 Dátum: 2020 Június 22, 09:10:35 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Váltóolaj csere? Nekem az segített. Mondjuk csak addig rezgett a váltókar, amíg hideg volt.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2973


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79690 Dátum: 2020 Június 21, 17:41:33 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973

Nálam a rudazat persely kopása/elöregedése okozott hasonló jelenséget. Ennek cseréjével megoldódott a probléma  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79689 Dátum: 2020 Június 21, 14:40:17 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79688 Dátum: 2020 Június 02, 10:57:48 »

Én laza 0,1mm-re állítom.
Próbálkoznék bazinagy csavarhúzóval, esetleg picit megkocogtatni.
Ha nem megy, vedd le az egész himbatengelyt (2 anya, hézagolókra figyelj) és asztalon tuti megoldod.

Okok, köszi.
A himbatengely leszedését próbálnám elkerülni, tartok tőle kissé. De ha nem jön össze máshogy akkor az lesz.
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79687 Dátum: 2020 Június 02, 10:52:32 »

Szia,esetleg melegítéssel.Szerintem csavarlazító nem sokat segít,mert amúgy is olajos a környezet.
Egyébként te mennyire szoktad állítani a szelephézagot?Nekem a  0,15 mm nehezen ,de alámegy,a 0,10 es könnyen.

Nálam 0,15 picit szorosan.
Ahol be van szorulva az állítócsavar, ott a 0,15 egyéltalán nem fér be és a 0,10-es picit szoros.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17258


« Hozzászólás #79686 Dátum: 2020 Június 02, 06:56:43 »

Én laza 0,1mm-re állítom.
Próbálkoznék bazinagy csavarhúzóval, esetleg picit megkocogtatni.
Ha nem megy, vedd le az egész himbatengelyt (2 anya, hézagolókra figyelj) és asztalon tuti megoldod.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79685 Dátum: 2020 Június 01, 18:23:04 »

Sziasztok,

Szelephézag állításnál a 4. henger egyik állítócsavarja teljesen be van állva. Az anyát simán ki tudom lazítani, de a csavar meg se mozdul. Nagyon nem akarom erőltetni, mert a fejet már kezdi elnyalni a csavarhúzó.
Persze pont annál rossz a hézag (0.10mm).

Érdemes valami csavarlazítóval ott próbálkozni? Vagy hogyan lehetne megindítani?

Köszi előre is a segítséget!
Szia,esetleg melegítéssel.Szerintem csavarlazító nem sokat segít,mert amúgy is olajos a környezet.
Egyébként te mennyire szoktad állítani a szelephézagot?Nekem a  0,15 mm nehezen ,de alámegy,a 0,10 es könnyen.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79684 Dátum: 2020 Június 01, 17:34:25 »

Sziasztok,

Szelephézag állításnál a 4. henger egyik állítócsavarja teljesen be van állva. Az anyát simán ki tudom lazítani, de a csavar meg se mozdul. Nagyon nem akarom erőltetni, mert a fejet már kezdi elnyalni a csavarhúzó.
Persze pont annál rossz a hézag (0.10mm).

Érdemes valami csavarlazítóval ott próbálkozni? Vagy hogyan lehetne megindítani?

Köszi előre is a segítséget!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #79683 Dátum: 2020 Május 30, 21:50:25 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.

Nekem 55 Ah van...  1,6, progresszív Weberrl...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14900

« Hozzászólás #79682 Dátum: 2020 Május 30, 18:31:00 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
1.9TDI-ből kiszerelt 72Ah-s 10 éves Banner.
Elektromos AC-val, központi weberrel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27073


« Hozzászólás #79681 Dátum: 2020 Május 30, 12:27:59 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
ugyan ritkán használom mostanság, de 55-ös is elég most is, nagyobb sosem volt benne. mechanikus ac, folyton kiszáradt rendszer Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2442


« Hozzászólás #79680 Dátum: 2020 Május 30, 11:53:16 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79679 Dátum: 2020 Május 29, 19:41:54 »

Ha ezerhármas a motor, akkor a harmadik henger  gyújtása gyárilag van eltolva. ha az 1,4,2 jó, akkor nem hibás az elosztód.
1200 as,de gondolom ezen is hasonló a szisztéma,szóval megnyugodtam,köszi.
Most lecseréltem a gyári olajtükrös légszűrőt papírbetétes nyitott szűrőre.A szívászaj biztosan erősödött,de talán egy kicsit a teljesítményen is érezni,legalábbis jobban veszi a fordulatot üresjáratban.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #79678 Dátum: 2020 Május 29, 11:51:01 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Ha ezerhármas a motor, akkor a harmadik henger  gyújtása gyárilag van eltolva. ha az 1,4,2 jó, akkor nem hibás az elosztód.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.