www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Július 24, 19:58:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Gyomaendrődi Bogártalálkozó
Liget Fürdő és Kemping
2021.08.05-08.
916365 Hozzaszólás 215 Témában írta 1592 Felhasználó
Legújabb tag: zond
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 1998
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7350368 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2902


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79707 Dátum: 2020 Június 26, 18:20:23 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂
Azért megoldottad, és ez benne a jó!
Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Elgondolkodtató, hogy egy villanypumpát betelepítek a kocsikba, aztán ha megadja magát az eredeti, akkor csak átrakom a benzincsövet, adok neki energiát és már mehetünk is tovább.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
Renault Kangoo 1,9 D
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79706 Dátum: 2020 Június 26, 10:20:21 »

Azért megoldottad, és ez benne a jó!
Nekem utoljára a pumpa karja tört le.
Nagy nevű gyártónak nem sikerült olaj és hő állóra kreálnia. Sad
Elektromos AC került bele.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13697


30-347-1939

« Hozzászólás #79705 Dátum: 2020 Június 26, 07:50:03 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

Azért megoldottad, és ez benne a jó!

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #79704 Dátum: 2020 Június 26, 06:18:42 »

Sziasztok!

Agyaltam h hová írjam de végülis szerelés volt 😆.
Tegnap előtt levizsgázott az 57es- hurrá-Két éve nálam 10 év kivonva.No majd a T2vel fel Bpre érte, ha már ott vagyunk adjunk annak is egy friss vizsgát..
Eddig szuper minden.
HAZAÚT.
Röviden- de persze nem volt rövid XD
indulás 16:00 érkezés 22:00
T2 Biatorbágyig jutott. Töltéshibával.
Bogár Tatán adta meg magát. Most már tökéletesen értem mért hívják szerelhető AC nak 😂😂😂😂 Kiesett a tengelye. Nuku szerszám, mert persze az a buszban maradt. Megállt segíteni egy tök rendes srác aztán 3an a barátommal aki a buszt vezette addig ameddig. Telefonos konzultációkkal - köszi Ati- összerak, hazaér.

Pöttyet kalandosabra sikerült mint gondoltam...
ps a buszt neg ma probálom feléleszteni....

röviden ennyi.
üdv 🙂

30/903-63-65

'57 1200 kisablakos
'71 1300
'73 T2b késszzz!!
'73 T2b duplatoló- projekt
W201 2.6 automatik
W124 2.5 td
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2109


« Hozzászólás #79703 Dátum: 2020 Június 25, 22:44:02 »


http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

de van egy másfajta persely is a kényelmesebbeknek
http://www.vw-kaeferclub.com/downloads/schaltgestaenge.pdf

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2109


« Hozzászólás #79702 Dátum: 2020 Június 25, 22:17:58 »

jó játék...
most csináltam az üres alvázon
komplett autón biztos izgibb
rudazatot elól kihuzni,,, jó sok zsir...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2870


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79701 Dátum: 2020 Június 24, 11:12:24 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?

Én úgy emlékszem, ezt vettem (a rögzítő rugó is része volt talán): https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1407/valtorudazat-persely

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79700 Dátum: 2020 Június 24, 06:48:34 »

Hol vettetek ilyen váltórúd felújító kitet?
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79699 Dátum: 2020 Június 23, 14:53:06 »

Meg is oldottad a hibát.  Grin
Oké,vettem.
Egyébként itt a link:
https://m.facebook.com/WorldWideVwBeetleDay/photos/i-got-the-following-message-from-michelangelo-from-the-italian-vw-club-from-the-/1021419291285011/

DO IT YOURSELF
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #79698 Dátum: 2020 Június 23, 14:39:19 »

Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Meg is oldottad a hibát.  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79697 Dátum: 2020 Június 23, 12:14:48 »

Cseréld ki a perselyt...

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13697


30-347-1939

« Hozzászólás #79696 Dátum: 2020 Június 23, 08:00:50 »

A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.
Cseréld ki a perselyt, ahogy Imrüs írta. Tutti az lesz.

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 1975


Ex-Mex...

« Hozzászólás #79695 Dátum: 2020 Június 23, 07:38:08 »

ezt te találtad ki? Grin
az elmúlt 10 évben kb tízszer jöttem dolgozni bogárral, de tegnap pont igen  Cheesy Cool
Valamelyik autós oldalon olvastam a napokban, tényleg van ilyen.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18138


1969

« Hozzászólás #79694 Dátum: 2020 Június 23, 07:20:46 »


Ma van a menj a bogaraddal dolgozni világnap,szóval mentem is.
ezt te találtad ki? Grin
az elmúlt 10 évben kb tízszer jöttem dolgozni bogárral, de tegnap pont igen  Cheesy Cool
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79693 Dátum: 2020 Június 22, 18:38:31 »

Nálam a rudazat persely kopása/elöregedése okozott hasonló jelenséget. Ennek cseréjével megoldódott a probléma  Cool
Igen,sejtem mire gondolsz.Az alvázszám melletti takarólemez alatt van egy csatlakozási pont,ha jól emlékszem tavaly néztem is ,de nem éreztem különös holtjátékot.
Akkor megnézem mégegyszer,köszi.
Ma van a menj a bogaraddal dolgozni világnap,szóval mentem is.😷

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79692 Dátum: 2020 Június 22, 18:32:58 »

Váltóolaj csere? Nekem az segített. Mondjuk csak addig rezgett a váltókar, amíg hideg volt.
A váltóolaj cserén túl vagyok,az nem segített,de azért köszi.Nekem inkább terhelés függően rezeg,de már csak alig.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79691 Dátum: 2020 Június 22, 09:10:35 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973
Váltóolaj csere? Nekem az segített. Mondjuk csak addig rezgett a váltókar, amíg hideg volt.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2870


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79690 Dátum: 2020 Június 21, 17:41:33 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973

Nálam a rudazat persely kopása/elöregedése okozott hasonló jelenséget. Ennek cseréjével megoldódott a probléma  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79689 Dátum: 2020 Június 21, 14:40:17 »

Sziasztok!
A mai napon kiszereltem a váltókart,mert olyan 70km /h nál annyira zavaró frekvencián rezgett,hogy 20km után után már kifáradtam a hangjától.
Az egyik hiba szerintem az lehetett,hogy az új padlószőnyeg,amit még az előző gazdi vágott bele,a váltókar lefogató csavarok alatt volt,így megemelve azt volt egy kis hézag.
A másik ötletem,pedig,hogy tettem a rugó felső részére egy gumigyűrűt,így az már biztosan nem érintkezik fémesen a váltókarral.
Végeredményben jelentős javulás van,nem mondtam a családnak,hanem ő kérdeztek rá,hogy miért nem hallják azt a hangot menet közben...
Viszont azt vettem észre,hogy a váltókar alján lévő gömb,ami beleül a váltórudazat fenékbe,az egy kicsit lötyögős.Onnan jön az a kis fémes hang,ami megmaradt.Jól bezsíroztam,de nem sokat ér.
Másnál is van ilyen jelenség?Nem bonyolódtam bele jobban,de esetleg van ehhez valami felújító persely vagy ilyesmi?
Azt tudom,hogy a váltókar alatti pozícionáló lemezt lehet cserélni,de ránézésre annak nincs semmi baja,a fémes hang a váltógömb és rudazat között van.Persze,ha fogom a kart,akkor nem zörög.
Köszi.Bogár 1.2 motor,1973

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79688 Dátum: 2020 Június 02, 10:57:48 »

Én laza 0,1mm-re állítom.
Próbálkoznék bazinagy csavarhúzóval, esetleg picit megkocogtatni.
Ha nem megy, vedd le az egész himbatengelyt (2 anya, hézagolókra figyelj) és asztalon tuti megoldod.

Okok, köszi.
A himbatengely leszedését próbálnám elkerülni, tartok tőle kissé. De ha nem jön össze máshogy akkor az lesz.
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79687 Dátum: 2020 Június 02, 10:52:32 »

Szia,esetleg melegítéssel.Szerintem csavarlazító nem sokat segít,mert amúgy is olajos a környezet.
Egyébként te mennyire szoktad állítani a szelephézagot?Nekem a  0,15 mm nehezen ,de alámegy,a 0,10 es könnyen.

Nálam 0,15 picit szorosan.
Ahol be van szorulva az állítócsavar, ott a 0,15 egyéltalán nem fér be és a 0,10-es picit szoros.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79686 Dátum: 2020 Június 02, 06:56:43 »

Én laza 0,1mm-re állítom.
Próbálkoznék bazinagy csavarhúzóval, esetleg picit megkocogtatni.
Ha nem megy, vedd le az egész himbatengelyt (2 anya, hézagolókra figyelj) és asztalon tuti megoldod.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79685 Dátum: 2020 Június 01, 18:23:04 »

Sziasztok,

Szelephézag állításnál a 4. henger egyik állítócsavarja teljesen be van állva. Az anyát simán ki tudom lazítani, de a csavar meg se mozdul. Nagyon nem akarom erőltetni, mert a fejet már kezdi elnyalni a csavarhúzó.
Persze pont annál rossz a hézag (0.10mm).

Érdemes valami csavarlazítóval ott próbálkozni? Vagy hogyan lehetne megindítani?

Köszi előre is a segítséget!
Szia,esetleg melegítéssel.Szerintem csavarlazító nem sokat segít,mert amúgy is olajos a környezet.
Egyébként te mennyire szoktad állítani a szelephézagot?Nekem a  0,15 mm nehezen ,de alámegy,a 0,10 es könnyen.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Kalács
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #79684 Dátum: 2020 Június 01, 17:34:25 »

Sziasztok,

Szelephézag állításnál a 4. henger egyik állítócsavarja teljesen be van állva. Az anyát simán ki tudom lazítani, de a csavar meg se mozdul. Nagyon nem akarom erőltetni, mert a fejet már kezdi elnyalni a csavarhúzó.
Persze pont annál rossz a hézag (0.10mm).

Érdemes valami csavarlazítóval ott próbálkozni? Vagy hogyan lehetne megindítani?

Köszi előre is a segítséget!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79683 Dátum: 2020 Május 30, 21:50:25 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.

Nekem 55 Ah van...  1,6, progresszív Weberrl...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79682 Dátum: 2020 Május 30, 18:31:00 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
1.9TDI-ből kiszerelt 72Ah-s 10 éves Banner.
Elektromos AC-val, központi weberrel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26588


« Hozzászólás #79681 Dátum: 2020 Május 30, 12:27:59 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
ugyan ritkán használom mostanság, de 55-ös is elég most is, nagyobb sosem volt benne. mechanikus ac, folyton kiszáradt rendszer Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79680 Dátum: 2020 Május 30, 11:53:16 »

Mekkora aksit vesztek bogárba? Jelenleg 46-os van benne. 1.6 tuning,dupla weber 40. Mivel nincs bekötve a szívató,ezért az elektromos ac feltöltése után második-harmadik alkalommal marad életben. Még gyakorlok,mint a kezdő. Be van kötve egy ctek mxs 5.0 töltő, ami fullos állapotot jelez, és regenerál is.. Régen 60+-os aksikat használtam. Köszi.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79679 Dátum: 2020 Május 29, 19:41:54 »

Ha ezerhármas a motor, akkor a harmadik henger  gyújtása gyárilag van eltolva. ha az 1,4,2 jó, akkor nem hibás az elosztód.
1200 as,de gondolom ezen is hasonló a szisztéma,szóval megnyugodtam,köszi.
Most lecseréltem a gyári olajtükrös légszűrőt papírbetétes nyitott szűrőre.A szívászaj biztosan erősödött,de talán egy kicsit a teljesítményen is érezni,legalábbis jobban veszi a fordulatot üresjáratban.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10120


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #79678 Dátum: 2020 Május 29, 11:51:01 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Ha ezerhármas a motor, akkor a harmadik henger  gyújtása gyárilag van eltolva. ha az 1,4,2 jó, akkor nem hibás az elosztód.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79677 Dátum: 2020 Május 25, 20:49:30 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Rugó ellenében működik a bendix. A rugó tud kilágyulni vagy a tengelyen a fogaskerék kosz miatt nehezen tud visszatérni alaphelyzetbe.

Csere vagy felújítás.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79676 Dátum: 2020 Május 25, 19:22:06 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Töbször volt ilyen problémám. Ha gyenge az akku akkor figyeltem meg ezt a jelenséget. Mindig van 13-as kulcs odakészítve. Tönkre vágja az akkut egy ilyen. Lekapod a sarut és hallod, ahogy vissza megy a blendix.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79675 Dátum: 2020 Május 25, 16:47:54 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79674 Dátum: 2020 Május 25, 14:19:44 »

Köszi.Wow,nem is gondoltam erre a lehetőségra.De igazatok lehet.Jó,akkor megnyugodtam.
A rotort megmozgatva fel le vagy oldalirányú holtjátéka nincs,viszont kb.2fokot kotyog radiálisan.
Fel kell újítani és akkor jó lesz. Azért a 2° nem tűnik soknak, de ha úgy vesszük hogy a beállított 7° helyett lehet 5 és 9 is, akkor az rosszul hangzik.


Áhhhh. max dugattyú csere. :-D
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2870


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79673 Dátum: 2020 Május 25, 10:51:31 »

Igen lehet, nekem is volt ilyen hibám, meg lóghat is a tengely. Azért fülre érdemes beállítani. Ahol a motor a legjobban pörög.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79672 Dátum: 2020 Május 25, 07:28:17 »

Én úgy emléxem, 2° a differencia.
Köszi.Wow,nem is gondoltam erre a lehetőségra.De igazatok lehet.Jó,akkor megnyugodtam.
A rotort megmozgatva fel le vagy oldalirányú holtjátéka nincs,viszont kb.2fokot kotyog radiálisan.


DO IT YOURSELF
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79671 Dátum: 2020 Május 24, 19:50:14 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:

Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Igen lehet, nekem is volt ilyen hibám, meg lóghat is a tengely. Azért fülre érdemes beállítani. Ahol a motor a legjobban pörög.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2870


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79670 Dátum: 2020 Május 24, 19:48:07 »

Tán a 3. hengernél? kisebb az előgyújtás a melegedés miatt. Tudtommal. Majd az okosok megmondják a frankót.


Én úgy emléxem, 2° a differencia.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11490

« Hozzászólás #79669 Dátum: 2020 Május 24, 19:43:19 »

Tán a 3. hengernél? kisebb az előgyújtás a melegedés miatt. Tudtommal. Majd az okosok megmondják a frankót.

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79668 Dátum: 2020 Május 24, 18:23:14 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.

DO IT YOURSELF
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 1998
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.