www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 December 19, 11:06:18
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3233
3234
3235
3236
3237
[
3238
]
3239
3240
3241
3242
3243
...
3547
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 31797360 alkalommal)
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12367 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:46:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:23:39
A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.
Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.
Perfetto!
És mennyibe került mindez, kedves barátom?
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12366 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:44:18 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:39:34
Mé nem elég?
Azé még magát állva hagyom.
Találkozunk Tbányán!
(VICCCCC)
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12365 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:43:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:38:29
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
nekem ráadásul 31-es karbi volt rajta, és azzal is legjobb esetben 8 litert evett.
Lehet nekem rossz a veeztés technikám!
Szeretem üveg hangig pörgetni!
Imádom mikor a Kadron úgy üvölt, hogy megfagy az élet az utcán
Mikor nyílik a 36-os torok, akkor aztán vrááááááááááááááááááááááááááá
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12364 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:39:34 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:38:19
CSAAAK?
Mé nem elég?
Azé még magát állva hagyom.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12363 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:38:29 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:29:25
WEBER DFEV 32/36 progressive
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12362 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:38:19 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:37:29
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
CSAAAK?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12361 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:37:29 »
Nekem is!
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12360 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:35:16 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:29:25
WEBER DFEV 32/36 progressive
amúgy DFAV van beleütve, de az vizes aktivitású szivatós volt (ez tuti!!), és átalakították elektronyossá, ami meg DFEV!
Az értékeik ugyan azok, csaka szivató különbözik!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12359 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:34:13 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:12:22
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?
Jut is marad is.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12358 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:29:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:26:35
100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.
Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.
Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.
WEBER DFEV 32/36 progressive
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12357 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:26:35 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:22:01
szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.
Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.
Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12356 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:25:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:18:19
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Ha megcsinálják neked a weber guruk, és beszámolsz, akkor nagyvalószínűséggel mennék én is hozzájuk!
De előtte jólenne mégeccer szétkapni a blokkot... meg egy nag ykuplung is dukál, mert az 1300 as van benne...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12355 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:23:39 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 16:19:53
Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.
Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.
Perfetto!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12354 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:22:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:18:19
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Fogyasztás? Gyertya szín?
szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12353 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:19:53 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:16:07
Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.
Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12352 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:18:19 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:17:11
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Fogyasztás? Gyertya szín?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12351 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:17:31 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:11:28
Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
<beszúrt kép törölve>
A 26/27-es venturi nagyon kicsi egy központi webernél, szerintem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12350 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:17:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:14:54
gyári tengely és kadron
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 16:20:18 írta Leon 1303
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12349 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:16:07 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 16:06:44
Aha
.
SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?
Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12348 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:15:41 »
Aztán valaki ezt írta:
Ezzel nem dolgozott neki olyan jól:
Idle Jets:
Primary - 60
Secondary - 50
Main Jets: This set-up is too lean.
Primary - 137
Secondary - 140
Aztán ha jól vettem ki, akkor így már jobb lett...
Idle Jets:
Primary - 60
Secondary - 50
Main Jets:
Primary - 140
Secondary - 137
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12347 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:14:54 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 15:58:23
1.6 hosszúváltó
na majd újramérem ...
A hosszúváltó lerontja a 60-100 adatot negyedikben, mert ott combos(abb) motor kell, hogy 60-ról meginduljon. Ha meg még sportkipufogód is van és sport (hegyesebb) tengelyed, akkor meg pláne, mert ezek felfelé tolják a fordulatszámon a nyomatékcsúcsot.
Nem az én eredményemet magyarázom, meg nem is téged vigasztallak, csak úgy mondom.
Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12346 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:12:22 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:01:44
Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12345 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:11:28 »
Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12344 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:06:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 15:57:37
A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )
Aha
.
SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12343 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:01:44 »
Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12342 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:58:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 15:55:57
Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.
Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.
1.6 hosszúváltó
na majd újramérem ...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12341 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:57:37 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 15:53:10
Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek
.
Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.
A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12340 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:55:57 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 15:48:45
melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen
Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.
Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12339 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:53:10 »
Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek
.
Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12338 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:48:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 15:43:19
Köszönöm szépen a méréseket!
Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?
Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is - megy.
melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12337 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:43:19 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 15:29:56
Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:
60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat 44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat 1 perc 15 s
0-100 km/h 26 s
Köszönöm szépen a méréseket!
Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?
Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is - megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12336 Dátum:
2006 Augusztus 28, 15:29:56 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 27, 16:26:34
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat 17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)
0-100 km/h 19 sec
Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:
60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat 44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat 1 perc 15 s
0-100 km/h 26 s
Ezek annyira lehetetlen értékek!
Most vagy tesóm a béna, mert nem tud stopperezni,
vagy én nyomom neki szarul,
vagy a gép...
nem volt még igazán meleg, vagy 5 km-ert kocsikáztam előtte.
Majd a 0-100-ra mérés után kifogyott a benyám a 4-esen, szerencsére pont elgurultunk a gyümölcsöskertünkig, ahol volt még vagy 2 liter egy kannába. Na ezek után nem volt kedvem megint méresgetni...
Érdekes, hogy 0-100 és 80-100 4.-ben ugyan annyi...
A 4.-es méréseknél szar volt. Mikor elérte a 60-at vagy 80-at kénytelen voltam 4-be tolni, de akkor meg semmi ereje nem volt...
Egyszerűen ilyen alacsony sebességnél 4.-ben megáll az élet, meg a mutató is egy helyben...
100-110-nél váltva a 4.-et megy szépen!
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 15:31:31 írta Leon 1303
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12335 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:45:10 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 14:28:06
Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.
Nem mondtam, hogy nem, márcsak azért sem, mert nekem is volt FER ködlámpám...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12334 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:28:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 14:08:49
Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.
Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12333 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:08:49 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:42:30
a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?
Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12332 Dátum:
2006 Augusztus 28, 14:07:10 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:50:20
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)
Nézz rá! Ha van az üveg vetítő-barázdáin kb 15 fokos ferde vonal, akkor a szabvány európai aszimmetrikus, ha csak függőleges és vizszintes vetítőbordák vannak akkor szimmetrikus.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18509
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12331 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:50:20 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 28, 13:47:51
ja, tényleg a PAL a csehszlovák
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12330 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:47:51 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 Augusztus 28, 13:45:15
Made in Germany
ja, tényleg a PAL a csehszlovák
1963 VW1200 DeLuxe
Typ117
Hozzászólások: 18509
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12329 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:45:15 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 28, 13:44:21
Csehszlovák?
Made in Germany
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12328 Dátum:
2006 Augusztus 28, 13:45:02 »
Írtam a Csángó Topikba, akit érint, kérem nézzen oda!
Kösz: GSA
Oldalak:
1
...
3233
3234
3235
3236
3237
[
3238
]
3239
3240
3241
3242
3243
...
3547
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...