www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 16:40:10
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3232
3233
3234
3235
3236
[
3237
]
3238
3239
3240
3241
3242
...
3546
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 30547477 alkalommal)
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12394 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:27:35 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:14:42
Szerintem azt egy kicist könnyen kezeled, hogy egy k"icsit nehezebb az autód mint egy bogár" szerintem meg sokkal nehezebb, talán a légellenállása sem kisebb.
Arra kíváncsi lennék mit tudna a motorod egy bogárban.
Szerintem a hosszú váltóva is simán túlpörögné magát negyedikben.
Viszont ha most fékpadra tennéd sem mutatna rossz értéket, ahhoz képest amit vártál tőle, csak hát ugye a TYP3 egy nagy hajó.
A Typ3 légellenállása jobb mint a bogár, bármennyire is meglepő.
A súlya viszont sokkal több, 1035 kg viszonyul a 780 kg-hoz.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12393 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:26:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 28, 20:16:22
c2 porke felni!
Jaaa...
Nem vagyok annyira jártas ezekben a cult kerekekben...
(nem is tetszik)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12392 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:26:02 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:14:42
Szerintem azt egy kicist könnyen kezeled, hogy egy k"icsit nehezebb az autód mint egy bogár" szerintem meg sokkal nehezebb, talán a légellenállása sem kisebb.
Arra kíváncsi lennék mit tudna a motorod egy bogárban.
Szerintem a hosszú váltóva is simán túlpörögné magát negyedikben.
Viszont ha most fékpadra tennéd sem mutatna rossz értéket, ahhoz képest amit vártál tőle, csak hát ugye a TYP3 egy nagy hajó.
Az autóm légellenállása jobb, mint egy bogáré, (Cw bogár 0.44 typ3 0.43 egy Liener Gy könyv alapján) a végsebességben az számít. A gyorsulás az oké, ott a tömeg az elsődleges, a volt bogim, (amato bogara) rövid váltóval nagyot ment, csak úgy kúszott fel a mutató...
A teljesítmény megítéléséhez a végsebesség egy elég korrekt adat, tekintetbe véve, hogy nagyon nincsenek az autók leáttételezve és nincs nagy overdrive-juk (túlfokozat) sem.
Egy 60 lóerős bogár lazán megy 140-et, végsebessége 150 körül van, kicsit talán felette. 170 km/h-hoz már kell 80 lóerő. Kábé.
Ezek valós sebességek, nem óra áltam mutatott értékek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12391 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:16:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 20:14:22
Bazeg, Maresz mi a f*sz az a C2? Azt már értem, hogy az arany bogár, az Elite VW Clubos, de C2?
c2 porke felni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12390 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:15:29 »
Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)
(szerintem a felni, de nem biztos C2)
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12389 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:14:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 19:49:29
Nekem több van levéve, mint 1 mm, a hengerfej felöntéseire ráült a heger felső bordája, szelepek becsiszolva, égéstér kiköbölve, dugattyúkiállás beállítva, Scat C25-ös tengely könnyített Scat szelepemelőkkel, szívócső összedolgozva a hengerfejjel (nem lóg bele a tömítés
) pontosan bekarburálva a 2 db 34 PDSIT, 009-es gyújtás 8 fok alapelőgyújtásról indul és 31 fokig szabályoz, gyári DC váltó, csőkígyó és Empi Thunderbird Quite kipufogó és - bár igaz, hogy nehezebb, mint egy bogár - 100-on 19 alatt van fent, végsebessége meg GPS-szel mérve 152, de az is nagynehezen. De ezt tudja hétfőn, kedden, bármikor.
Persze mondhatjuk, hogy béna vagyok, szar motort csináltam, de én mégis azt gyanítom, hogy túl sok urban leged kering a levegőben.
(Megjegyzem nekem volt 2000-es Mitsubishi Galantom 1988-as GLXi, a 109 lóerős. 11 mp alatt százon van és majdnem elkocogta a 200-at. Kíváncsi vagyok melyik bogár nyomná le.............. )
Szerintem azt egy kicist könnyen kezeled, hogy egy k"icsit nehezebb az autód mint egy bogár" szerintem meg sokkal nehezebb, talán a légellenállása sem kisebb.
Arra kíváncsi lennék mit tudna a motorod egy bogárban.
Szerintem a hosszú váltóva is simán túlpörögné magát negyedikben.
Viszont ha most fékpadra tennéd sem mutatna rossz értéket, ahhoz képest amit vártál tőle, csak hát ugye a TYP3 egy nagy hajó.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12388 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:14:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 28, 19:59:04
arany-narancs elite bogár c2 ön
Bazeg, Maresz mi a f*sz az a C2? Azt már értem, hogy az arany bogár, az Elite VW Clubos, de C2?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12387 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:59:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 19:55:06
Milyen Peti?
Nekem is lesz most két 40-es weber, a tengelyem valahol a W100-as és a W110-es között van, de nagyobbat emel, növelt kompresszió, meglátjuk.
Le fogom méretni.
De már előre tudom, hogy az lesz, hogy "ááá, csak n (pozitív egész szám, nagyobb mint 60) lóerő, a Nagyotszóló Misinek 120 lovas az egyhatosa...!"
"És mérte már a teljesítményét? Hát azt még nem, de..." és itt bizonyításképpen elhangzik egy urban legend.
Mivel Doxáé egy széria, szép hangú és jó állapotú motor én azt veszem etalon 80 lóerősnek.
ha valaki lenyomja, akkor vagy jobban rajtol, vagy erősebb a gépe.
Nyolcadmérföld az smafu, komolytalan, negyedmérföld számít, ott már kell motorerő.
arany-narancs elite bogár c2 ön
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12386 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:55:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 28, 19:42:05
soki gyorsuláson
kb együt megy a doxa és peti akinek 1,6 110es tenegyl 2db 40s weber van!
Milyen Peti?
Nekem is lesz most két 40-es weber, a tengelyem valahol a W100-as és a W110-es között van, de nagyobbat emel, növelt kompresszió, meglátjuk.
Le fogom méretni.
De már előre tudom, hogy az lesz, hogy "ááá, csak n (pozitív egész szám, nagyobb mint 60) lóerő, a Nagyotszóló Misinek 120 lovas az egyhatosa...!"
"És mérte már a teljesítményét? Hát azt még nem, de..." és itt bizonyításképpen elhangzik egy urban legend.
Mivel Doxáé egy széria, szép hangú és jó állapotú motor én azt veszem etalon 80 lóerősnek.
ha valaki lenyomja, akkor vagy jobban rajtol, vagy erősebb a gépe.
Nyolcadmérföld az smafu, komolytalan, negyedmérföld számít, ott már kell motorerő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12385 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:49:29 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 18:29:02
SZVSZ egy 1.6-os motor aminek a kompressziója (max1mm a hengerfejből) picit meg van bolondítva, két PDSIT karbival gyári kicist jobban szelelő kipuffal hosszú váltóval simán veszi a 160-at sőt.
100-ig gyorsulva lenyom egy 80-as évekbeli Mitsu Galantot ami 2000-es.Ezt nem én nyomtam hanem egy haverom az én autómmal de csak sokára merte elmondani.
A 160-at én mentem.
Nekem több van levéve, mint 1 mm, a hengerfej felöntéseire ráült a heger felső bordája, szelepek becsiszolva, égéstér kiköbölve, dugattyúkiállás beállítva, Scat C25-ös tengely könnyített Scat szelepemelőkkel, szívócső összedolgozva a hengerfejjel (nem lóg bele a tömítés
) pontosan bekarburálva a 2 db 34 PDSIT, 009-es gyújtás 8 fok alapelőgyújtásról indul és 31 fokig szabályoz, gyári DC váltó, csőkígyó és Empi Thunderbird Quite kipufogó és - bár igaz, hogy nehezebb, mint egy bogár - 100-on 19 alatt van fent, végsebessége meg GPS-szel mérve 152, de az is nagynehezen. De ezt tudja hétfőn, kedden, bármikor.
Persze mondhatjuk, hogy béna vagyok, szar motort csináltam, de én mégis azt gyanítom, hogy túl sok urban leged kering a levegőben.
(Megjegyzem nekem volt 2000-es Mitsubishi Galantom 1988-as GLXi, a 109 lóerős. 11 mp alatt százon van és majdnem elkocogta a 200-at. Kíváncsi vagyok melyik bogár nyomná le.............. )
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12384 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:42:05 »
soki gyorsuláson
kb együt megy a doxa és peti akinek 1,6 110es tenegyl 2db 40s weber van!
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 19:45:11 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12383 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:34:19 »
Idézetet írta: Gyöngyi - 2006 Augusztus 28, 19:02:25
Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
mármost mér kéne különválasztani? a víz nehezebb, mint a benzin, no meg nem is igazán keveredik vele, ezért a tárolóedény alján gyűlik össze.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12382 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:32:20 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Augusztus 28, 19:31:15
Mennyi víz?
Ha kevés, önts bele denaturált szeszt (télire én is azt szoktam pont a víz miatt...), az elegyedik a vízzel, eloszlatja a benzinben.
Ezután ezt a 30 litert apránként keverd a "vizetlen" benyához.
Azért szerintem kérdezz meg mást is, menj át az SZMB-be, stuntmanust ajánlom figyelmedbe!
...bár ahogy elnézem, SZMB-znek itt is rendesen...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12381 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:31:15 »
Idézetet írta: Gyöngyi - 2006 Augusztus 28, 19:02:25
Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
Mennyi víz?
Ha kevés, önts bele denaturált szeszt (télire én is azt szoktam pont a víz miatt...), az elegyedik a vízzel, eloszlatja a benzinben.
Ezután ezt a 30 litert apránként keverd a "vizetlen" benyához.
Azért szerintem kérdezz meg mást is, menj át az SZMB-be, stuntmanust ajánlom figyelmedbe!
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12380 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:18:09 »
na mi van hova tüntek a 140-150 utazósebességü bogártulajok?
www.talizmansport.hu
Gyöngyi
Hozzászólások: 94
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12379 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:02:25 »
Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: mérés
«
Hozzászólás #12378 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:55:55 »
Léghajó módszer: üléseket kidobni, kárpitot leszedni, festéket/gittet lecsiszolni, mindent kifurkálni, stb. mondjam még?
Mínusz 150 kg!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:14:54
Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.
Bill
Hozzászólások: 8618
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12377 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:55:51 »
Nagyon szivesen olvasgatok ilyet, de tényleg!!
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12376 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:29:02 »
SZVSZ egy 1.6-os motor aminek a kompressziója (max1mm a hengerfejből) picit meg van bolondítva, két PDSIT karbival gyári kicist jobban szelelő kipuffal hosszú váltóval simán veszi a 160-at sőt.
100-ig gyorsulva lenyom egy 80-as évekbeli Mitsu Galantot ami 2000-es.Ezt nem én nyomtam hanem egy haverom az én autómmal de csak sokára merte elmondani.
A 160-at én mentem.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12375 Dátum:
2006 Augusztus 28, 18:05:16 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Augusztus 28, 17:57:09
a hosszú váltó 1-esben, 2-esben nem ugyanolyan, mint a rövid?
A hosszúváltónak a végáttétele más. van a 4.3-as a 4.1-es és 3.8-as, durván. A 4.1-esnek olyan a negyedike, mint a 4.3-asnak, de a 3.8-asnak sajnos rövidebb. Építeni lehet 3.8-as végáttételt a 0.83-as negyedikkel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12374 Dátum:
2006 Augusztus 28, 17:57:09 »
a hosszú váltó 1-esben, 2-esben nem ugyanolyan, mint a rövid?
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12373 Dátum:
2006 Augusztus 28, 17:14:01 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 17:06:02
1.6
ráadásul tiszta használt alkatrészekből...
Sokan voltak ott, látták, hogy nyert a Tuning kategóriában!
Én személy szerint ugráltam ott örömömben!
Akkor Doxa bealudt a rajtnál!
Én már nem egy motor építettem, 1.6-osokat, gondolhatod, hogy a sajátomra is odafigyeltem, ezen is két 34-es karbi van, de csodák nincsenek, egy olyan motor, mint a Doxáéban van a seggéből kirántja az én motoromat vezértengellyel, csőkígyóval etc.
Ha egy nagyon jó 1.6-os motorra teszel egy ilyen központi karbit, ami mérések szerint (Gene Berg) nem tud többet + 5-7 lónál semmi esetre sem akkor mitől veri oda Doxa motorját, ami forgósabb, dupla Zenith-tel van és alapban 80 lovas?
Nem akarok parttalan vitát, meg nem akarom azt sugallni sem, hogy callook motorja gyenge, inkább azt mondom, hogy egy központi 32/36-os weber és széria motor nem tud ennyit. Kész, lehet megcáfolni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12372 Dátum:
2006 Augusztus 28, 17:06:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:58:39
Én is kíváncsi lennék a részletekre, mert hogy enyivel csak akkor veri meg Doxa-t, ha az bealszik a rajtnál és a táv 200 m.
A hosszú váltó még ront is a gyorsuláson, a lendkerék könnyítés sem művel csodákat. Doxa motorja 80 lóerős.
Lehet, hogy az ugyanilyen karbi mellett van még plusz 250 ccm-je is!
1.6
ráadásul tiszta használt alkatrészekből...
Sokan voltak ott, látták, hogy nyert a Tuning kategóriában!
Én személy szerint ugráltam ott örömömben!
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12371 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:59:05 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:37:29
Nekem is!
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.
Azt a Karesz faragta bele?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12370 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:58:39 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:49:14
Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
Én is kíváncsi lennék a részletekre, mert hogy enyivel csak akkor veri meg Doxa-t, ha az bealszik a rajtnál és a táv 200 m.
A hosszú váltó még ront is a gyorsuláson, a lendkerék könnyítés sem művel csodákat. Doxa motorja 80 lóerős.
Lehet, hogy az ugyanilyen karbi mellett van még plusz 250 ccm-je is!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: mérés
«
Hozzászólás #12369 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:51:14 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:49:14
Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
Szerintem nyugodtan kérdezd meg tőle. Ahogy ismerem segiteni fog.
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12368 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:49:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:38:29
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
Callook mindenkit lealázott gyomán az idén egy ugyanilyen karbival.
Azt mondta, hogy kisebbere cserélt pár fúvókát, hogy ne egyen annyit, meg kicsit lendkerék könnyítés, hosszú váltó és ennyi!!
És még a Doxa is alulmaradt!
Jó lenne megtudni azokat a méreteket!
bokonon
Hozzászólások: 1558
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12367 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:46:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:23:39
A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.
Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.
Perfetto!
És mennyibe került mindez, kedves barátom?
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12366 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:44:18 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:39:34
Mé nem elég?
Azé még magát állva hagyom.
Találkozunk Tbányán!
(VICCCCC)
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12365 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:43:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:38:29
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
nekem ráadásul 31-es karbi volt rajta, és azzal is legjobb esetben 8 litert evett.
Lehet nekem rossz a veeztés technikám!
Szeretem üveg hangig pörgetni!
Imádom mikor a Kadron úgy üvölt, hogy megfagy az élet az utcán
Mikor nyílik a 36-os torok, akkor aztán vrááááááááááááááááááááááááááá
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12364 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:39:34 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:38:19
CSAAAK?
Mé nem elég?
Azé még magát állva hagyom.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12363 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:38:29 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:29:25
WEBER DFEV 32/36 progressive
Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.
Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12362 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:38:19 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Augusztus 28, 16:37:29
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
CSAAAK?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12361 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:37:29 »
Nekem is!
Nekem meg:
WEBER 34 ICT
csak 2 db.
szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12360 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:35:16 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:29:25
WEBER DFEV 32/36 progressive
amúgy DFAV van beleütve, de az vizes aktivitású szivatós volt (ez tuti!!), és átalakították elektronyossá, ami meg DFEV!
Az értékeik ugyan azok, csaka szivató különbözik!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12359 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:34:13 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:12:22
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?
Jut is marad is.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12358 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:29:25 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:26:35
100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.
Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.
Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.
WEBER DFEV 32/36 progressive
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: mérés
«
Hozzászólás #12357 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:26:35 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Augusztus 28, 16:22:01
szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.
Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.
Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
Re: mérés
«
Hozzászólás #12356 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:25:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 16:18:19
Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.
Ha megcsinálják neked a weber guruk, és beszámolsz, akkor nagyvalószínűséggel mennék én is hozzájuk!
De előtte jólenne mégeccer szétkapni a blokkot... meg egy nag ykuplung is dukál, mert az 1300 as van benne...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12355 Dátum:
2006 Augusztus 28, 16:23:39 »
Idézetet írta: bokonon - 2006 Augusztus 28, 16:19:53
Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.
Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.
Perfetto!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
3232
3233
3234
3235
3236
[
3237
]
3238
3239
3240
3241
3242
...
3546
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...