www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:49:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390166 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6644 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:47:57 »

sajnálhatod jo buli volt
sebaj elsö a munka,hogy legyen miböl költeni a gépre Grin
maresz 10,8körül
csillag 10,5körül
peti 11körül
szoval jok voltak a meleg elenére
az jó
hát te?
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6643 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:46:00 »

Örülhettek, hogy nem mentem  
Nyomjátok már az eredményeket!!
sajnálhatod jo buli volt
sebaj elsö a munka,hogy legyen miböl költeni a gépre Grin
maresz 10,8körül
csillag 10,5körül
peti 11körül
szoval jok voltak a meleg elenére

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6642 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:42:13 »

Te a Maresztól tanultál gépelni?  Evil Evil
mi a maresszal csak a széthajtjuk-összerakjuk játokhoz értünk Grin
ez az oldal nem erröl szol Roll Eyes Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6641 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:39:32 »

Egy rutinos veterán mondta kint: "akik tuningolni akarnak, azok itt vannak, a többiek meg a Balatonnál"..vagy valahogy így  Grin Tongue
Te ott votál és utána mentél a balcsira Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #6640 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:32:37 »

A biztonság kedvéért bevásárolgattam az ebay-en az utóbbi napokban a mallory gyújtáshoz a kopó dolgokat (fedél, kondi, megszakító, rotor).
Főleg az usa-ból, de az előbb sikerült Londonból leütni egy rotort 0.99 fontért  Grin persze a szállítási költség 5x ennyi. Persze mindent újba.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6639 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:23:06 »

Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen Huh
lágalább nénönek
Örülhettek, hogy nem mentem  
Nyomjátok már az eredményeket!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6638 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:21:52 »

Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen Huh
lágalább nénönek

Te a Maresztól tanultál gépelni?  Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6637 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:19:41 »

Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen Huh
lágalább nénönek

Egy rutinos veterán mondta kint: "akik tuningolni akarnak, azok itt vannak, a többiek meg a Balatonnál"..vagy valahogy így  Grin Tongue

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6636 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:14:03 »

Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen Huh
lágalább nénönek

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6635 Dátum: 2009 Augusztus 21, 17:09:36 »

A biztonság kedvéért bevásárolgattam az ebay-en az utóbbi napokban a mallory gyújtáshoz a kopó dolgokat (fedél, kondi, megszakító, rotor).
Főleg az usa-ból, de az előbb sikerült Londonból leütni egy rotort 0.99 fontért  Grin persze a szállítási költség 5x ennyi. Persze mindent újba.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6634 Dátum: 2009 Augusztus 21, 16:21:16 »

mi pénz gyürűztetni a hengereket? 1.6 AB- s motor
fújja az olajgőzt ki a motorból akurvaanyja

a gyűrű szett 10 ezer körül van.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6633 Dátum: 2009 Augusztus 21, 16:05:54 »

Fel kell újítani a motorodat?
nem, nem az enyémet szerencsére  Smiley
Robpanzer
« Hozzászólás #6632 Dátum: 2009 Augusztus 21, 15:56:41 »

ez engem is érdekelne

Fel kell újítani a motorodat?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6631 Dátum: 2009 Augusztus 21, 10:13:12 »

mi pénz gyürűztetni a hengereket? 1.6 AB- s motor
fújja az olajgőzt ki a motorból akurvaanyja
ez engem is érdekelne
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #6630 Dátum: 2009 Augusztus 21, 09:48:42 »

mi pénz gyürűztetni a hengereket? 1.6 AB- s motor
fújja az olajgőzt ki a motorból akurvaanyja


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6629 Dátum: 2009 Augusztus 21, 07:47:53 »

Valahol találok BUG PACK dupla karbis kartergáz szűrő elhelyezésének képét?Két csavar tartaná,de hová rakjam?Két tán nyolcas csavar tartaná a tetejénél fogva.
Elektromos Pierburg AC-nál,elég ha egy biztosítékon (15A) át kötöm a trafó +12 voltjára?Ha lekupakolom a gyári AC helyét,oda felrakhatom az új pumpát?
Ilyenkor gyújtás ráadására felnyomja a két wébert még indítózás előtt?

                         Köszi. Üdv.
Sztem marha bután nézne ki, ha oda tennéd az elektromosat. Pont jó, hogy rejthető. Jaja, gyújtás ráadásakor indul a pumpa, és ha visszaesett volna a benzinszint, akkor gyorsan felnyomja, én várni is szoktam ezért egy picit, had berregjen, és csak utána indítózok. Pöcröff
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6628 Dátum: 2009 Augusztus 20, 17:34:58 »

a dobozban nekem volt szivacs, alatta meg egy lemezszűrő..

de azért az EMPI-sek is rakhattak volna csomagba még 2db 90'os gumikönyököt vagy fittinget, mert anélkül hamar eltörik a gumicső  Evil  Wink
Nekem annyival több a csavar,hogy megvan a légszűrő tetejébe való is.Viszont nekem a ventillátorház fölött már semmi helyem nincs,arra kéne ráhekkelni.A rögzítő fülek meg a tetején vannak.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6627 Dátum: 2009 Augusztus 20, 16:54:37 »

és az miért jó(bb) a karbiknak- ha olajos levegőt kap és nem tisztát Huh (igaz, ott a szivacs szűrőnek -de akkor is..)
egyből van kenése a karbinak  Grin

és elégeted azt az olajos levegőt, nem pedig kiereszted (bár nem tudom melyik a jobb)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6626 Dátum: 2009 Augusztus 20, 16:06:21 »

nem jobb.
és az miért jó(bb) a karbiknak- ha olajos levegőt kap és nem tisztát Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6625 Dátum: 2009 Augusztus 20, 16:05:50 »

mert környezet tudatos valamint a motor kiszívja saját magából a kartergázt. gyárilag is ilyen elvileg, csak ott egy helyen történik a gáz elvezetése.
és az miért jó(bb) a karbiknak- ha olajos levegőt kap és nem tisztát Huh (igaz, ott a szivacs szűrőnek -de akkor is..)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6624 Dátum: 2009 Augusztus 20, 16:01:53 »

mert környezet tudatos valamint a motor kiszívja saját magából a kartergázt. gyárilag is ilyen elvileg, csak ott egy helyen történik a gáz elvezetése.
van aki a karterszűrőt karbi-ra köti -nem tudom ez mennyivel jobb???

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6623 Dátum: 2009 Augusztus 20, 15:21:56 »

van aki a karterszűrőt karbi-ra köti -nem tudom ez mennyivel jobb???

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6622 Dátum: 2009 Augusztus 20, 15:18:47 »

Ez zsír,köszönöm.A dobozba kell valami szivacs,vagy valami más?
a dobozban nekem volt szivacs, alatta meg egy lemezszűrő..

de azért az EMPI-sek is rakhattak volna csomagba még 2db 90'os gumikönyököt vagy fittinget, mert anélkül hamar eltörik a gumicső  Evil  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6621 Dátum: 2009 Augusztus 20, 14:44:10 »

én felraktam középre... de sokan csak a turbinaházra faragják vagy mögé a hátfalra Cool
Ez zsír,köszönöm.A dobozba kell valami szivacs,vagy valami más?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #6620 Dátum: 2009 Augusztus 20, 14:42:27 »

Valahol találok BUG PACK dupla karbis kartergáz szűrő elhelyezésének képét?Két csavar tartaná,de hová rakjam?Két tán nyolcas csavar tartaná a tetejénél fogva.
Elektromos Pierburg AC-nál,elég ha egy biztosítékon (15A) át kötöm a trafó +12 voltjára?Ha lekupakolom a gyári AC helyét,oda felrakhatom az új pumpát?
Ilyenkor gyújtás ráadására felnyomja a két wébert még indítózás előtt?

                         Köszi. Üdv.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6619 Dátum: 2009 Augusztus 20, 14:37:35 »

Valahol találok BUG PACK dupla karbis kartergáz szűrő elhelyezésének képét?Két csavar tartaná,de hová rakjam?


                         Köszi.
én felraktam középre... de sokan csak a turbinaházra faragják vagy mögé a hátfalra Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6618 Dátum: 2009 Augusztus 20, 07:50:25 »

majd holnap meglatjuk Evil
Majd ma:) Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6617 Dátum: 2009 Augusztus 19, 23:00:50 »

Szerintem gyorsulásba nem nevezek, ez egy túrázós motor!
majd rabeszelunk,ki lehet azert probalni 200on, csak birja:))

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6616 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:58:35 »

majd holnap meglatjuk Evil
Szerintem gyorsulásba nem nevezek, ez egy túrázós motor!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6615 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:57:19 »

benn a hőgát! benn a Bosch Platina! elég jól kapar a gép Smiley
majd holnap meglatjuk Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6614 Dátum: 2009 Augusztus 19, 22:54:26 »

benn a hőgát! benn a Bosch Platina! elég jól kapar a gép Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6613 Dátum: 2009 Augusztus 18, 19:24:14 »

A Mallory megszakítón direkt e miatt van egy kis olajozó filc, ami folyamatosan keni a tengelyt a bütyöknél.
Amikor megvettem nemvolt benne, de most az új megszakítóval volt egy ilyen, először gőzöm nem volt mire való, aztán 
<beszúrt kép törölve>
AZ origi bogárén is volt, míg le nem kellett cserélnem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6612 Dátum: 2009 Augusztus 18, 19:23:12 »

Én nagyon időnként, ha eszembe jut cseppentek a tengelyre olajat a nívóról, de sokezer km óta nem állítottam rajta, próbalámpával a helyén van, nem is kopik szemre a bütyke.
A Mallory megszakítón direkt e miatt van egy kis olajozó filc, ami folyamatosan keni a tengelyt a bütyöknél.
Amikor megvettem nemvolt benne, de most az új megszakítóval volt egy ilyen, először gőzöm nem volt mire való, aztán 
1303LS
« Hozzászólás #6611 Dátum: 2009 Augusztus 18, 18:07:11 »

nekem meg 1000-1500 Km utan elkopik a megszakitom bütyke, a tengelyt pedig zsiroztam
mar 3 x kellett allitanom, cserelnem  . . . onnan tudom, hogy nehezebben indul, es alacsonyabb lesz  az alapjaratom 0,4 helyett lemegy 0,1-re Smiley)
Nézd meg a kis zégert, hogy nem jött e le, mert engem már szivatott így, a hézag is meg a gyújtás is ide-oda mászkált-amelyik hosszirányban tartja a bütykös részt, nem alul a stifttartó gyűrű-, hol jól ment a kocsi, hol szarul. Sose gondoltam volna.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6610 Dátum: 2009 Augusztus 18, 17:10:33 »

letjogosultsaga lehet,de attol meg en rosszul vagyok a magastol  Tongue Smiley

persze, nem akarok vitatkozni, nekem is tetszik az ültetés, a nose down.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6609 Dátum: 2009 Augusztus 18, 17:05:12 »

Az a gyári magasság, így tervezték, így gyártották. Ennek létjogosultságához azt hiszem nem fér kétség.  Wink
letjogosultsaga lehet,de attol meg en rosszul vagyok a magastol  Tongue Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6608 Dátum: 2009 Augusztus 18, 17:03:41 »

na attol a magassagtol meg en leszek rosszul Tongue Grin Wink

Az a gyári magasság, így tervezték, így gyártották. Ennek létjogosultságához azt hiszem nem fér kétség.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6607 Dátum: 2009 Augusztus 18, 16:57:37 »

én is terepjáróval megyek Grin
na attol a magassagtol meg en leszek rosszul Tongue Grin Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6606 Dátum: 2009 Augusztus 18, 16:56:40 »

ne eroltesd ra,mert aztan meglat egy par normalisan leultetett golfot nagy kerekkel,akkor ra fog hanyni es minket is megol,hogy rabeszeltuk,hogy jojjon Grin Grin Grin Grin
én is terepjáróval megyek Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6605 Dátum: 2009 Augusztus 18, 16:54:24 »

Gyere el nekem már benn a hőgát! Holnap nálam lesz a kocsi, még állítanak rajta ezt azt!

ne eroltesd ra,mert aztan meglat egy par normalisan leultetett golfot nagy kerekkel,akkor ra fog hanyni es minket is megol,hogy rabeszeltuk,hogy jojjon Grin Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 387 388 389 390 391 [392] 393 394 395 396 397 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.