www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:45:59
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
387
388
389
390
391
[
392
]
393
394
395
396
397
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390135 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6644 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:47:57 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 21, 17:46:00
sajnálhatod jo buli volt
sebaj elsö a munka,hogy legyen miböl költeni a gépre
maresz 10,8körül
csillag 10,5körül
peti 11körül
szoval jok voltak a meleg elenére
az jó
hát te?
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6643 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:46:00 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 21, 17:23:06
Örülhettek, hogy nem mentem
Nyomjátok már az eredményeket!!
sajnálhatod jo buli volt
sebaj elsö a munka,hogy legyen miböl költeni a gépre
maresz 10,8körül
csillag 10,5körül
peti 11körül
szoval jok voltak a meleg elenére
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6642 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:42:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 21, 17:21:52
Te a Maresztól tanultál gépelni?
mi a maresszal csak a széthajtjuk-összerakjuk játokhoz értünk
ez az oldal nem erröl szol
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6641 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:39:32 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Augusztus 21, 17:19:41
Egy rutinos veterán mondta kint: "akik tuningolni akarnak, azok itt vannak, a többiek meg a Balatonnál"..vagy valahogy így
Te ott votál és utána mentél a balcsira
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6640 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:32:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 21, 17:09:36
A biztonság kedvéért bevásárolgattam az ebay-en az utóbbi napokban a mallory gyújtáshoz a kopó dolgokat (fedél, kondi, megszakító, rotor).
Főleg az usa-ból, de az előbb sikerült Londonból leütni egy rotort 0.99 fontért
persze a szállítási költség 5x ennyi. Persze mindent újba.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6639 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:23:06 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 21, 17:14:03
Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen
lágalább nénönek
Örülhettek, hogy nem mentem
Nyomjátok már az eredményeket!!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6638 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:21:52 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 21, 17:14:03
Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen
lágalább nénönek
Te a Maresztól tanultál gépelni?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6637 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:19:41 »
Idézetet írta: vwboxer - 2009 Augusztus 21, 17:14:03
Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen
lágalább nénönek
Egy rutinos veterán mondta kint: "akik tuningolni akarnak, azok itt vannak, a többiek meg a Balatonnál"..vagy valahogy így
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6636 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:14:03 »
Na ivan tunerosok mert nem voltatok a ringen
lágalább nénönek
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6635 Dátum:
2009 Augusztus 21, 17:09:36 »
A biztonság kedvéért bevásárolgattam az ebay-en az utóbbi napokban a mallory gyújtáshoz a kopó dolgokat (fedél, kondi, megszakító, rotor).
Főleg az usa-ból, de az előbb sikerült Londonból leütni egy rotort 0.99 fontért
persze a szállítási költség 5x ennyi. Persze mindent újba.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6634 Dátum:
2009 Augusztus 21, 16:21:16 »
Idézetet írta: Spike - 2009 Augusztus 21, 09:48:42
mi pénz gyürűztetni a hengereket? 1.6 AB- s motor
fújja az olajgőzt ki a motorból akurvaanyja
a gyűrű szett 10 ezer körül van.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6633 Dátum:
2009 Augusztus 21, 16:05:54 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2009 Augusztus 21, 15:56:41
Fel kell újítani a motorodat?
nem, nem az enyémet szerencsére
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6632 Dátum:
2009 Augusztus 21, 15:56:41 »
Idézetet írta: Typ117 - 2009 Augusztus 21, 10:13:12
ez engem is érdekelne
Fel kell újítani a motorodat?
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6631 Dátum:
2009 Augusztus 21, 10:13:12 »
Idézetet írta: Spike - 2009 Augusztus 21, 09:48:42
mi pénz gyürűztetni a hengereket? 1.6 AB- s motor
fújja az olajgőzt ki a motorból akurvaanyja
ez engem is érdekelne
Spike
Hozzászólások: 10471
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6630 Dátum:
2009 Augusztus 21, 09:48:42 »
mi pénz gyürűztetni a hengereket? 1.6 AB- s motor
fújja az olajgőzt ki a motorból akurvaanyja
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6629 Dátum:
2009 Augusztus 21, 07:47:53 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 20, 14:42:27
Valahol találok BUG PACK dupla karbis kartergáz szűrő elhelyezésének képét?Két csavar tartaná,de hová rakjam?Két tán nyolcas csavar tartaná a tetejénél fogva.
Elektromos Pierburg AC-nál,elég ha egy biztosítékon (15A) át kötöm a trafó +12 voltjára?Ha lekupakolom a gyári AC helyét,oda felrakhatom az új pumpát?
Ilyenkor gyújtás ráadására felnyomja a két wébert még indítózás előtt?
Köszi. Üdv.
Sztem marha bután nézne ki, ha oda tennéd az elektromosat. Pont jó, hogy rejthető. Jaja, gyújtás ráadásakor indul a pumpa, és ha visszaesett volna a benzinszint, akkor gyorsan felnyomja, én várni is szoktam ezért egy picit, had berregjen, és csak utána indítózok. Pöcröff
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6628 Dátum:
2009 Augusztus 20, 17:34:58 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 20, 15:18:47
a dobozban nekem volt szivacs, alatta meg egy lemezszűrő..
de azért az EMPI-sek is rakhattak volna csomagba még 2db 90'os gumikönyököt vagy fittinget, mert anélkül hamar eltörik a gumicső
Nekem annyival több a csavar,hogy megvan a légszűrő tetejébe való is.Viszont nekem a ventillátorház fölött már semmi helyem nincs,arra kéne ráhekkelni.A rögzítő fülek meg a tetején vannak.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6627 Dátum:
2009 Augusztus 20, 16:54:37 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 20, 16:05:50
és az miért jó(bb) a karbiknak- ha olajos levegőt kap és nem tisztát
(igaz, ott a szivacs szűrőnek -de akkor is..)
egyből van kenése a karbinak
és elégeted azt az olajos levegőt, nem pedig kiereszted (bár nem tudom melyik a jobb)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6626 Dátum:
2009 Augusztus 20, 16:06:21 »
nem jobb.
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 20, 16:05:50
és az miért jó(bb) a karbiknak- ha olajos levegőt kap és nem tisztát
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6625 Dátum:
2009 Augusztus 20, 16:05:50 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 20, 16:01:53
mert környezet tudatos valamint a motor kiszívja saját magából a kartergázt. gyárilag is ilyen elvileg, csak ott egy helyen történik a gáz elvezetése.
és az miért jó(bb) a karbiknak- ha olajos levegőt kap és nem tisztát
(igaz, ott a szivacs szűrőnek -de akkor is..)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6624 Dátum:
2009 Augusztus 20, 16:01:53 »
mert környezet tudatos valamint a motor kiszívja saját magából a kartergázt. gyárilag is ilyen elvileg, csak ott egy helyen történik a gáz elvezetése.
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 20, 15:21:56
van aki a karterszűrőt karbi-ra köti -nem tudom ez mennyivel jobb???
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6623 Dátum:
2009 Augusztus 20, 15:21:56 »
van aki a karterszűrőt karbi-ra köti -nem tudom ez mennyivel jobb???
[a csatolmányt egy admin törölte]
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6622 Dátum:
2009 Augusztus 20, 15:18:47 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 20, 14:44:10
Ez zsír,köszönöm.A dobozba kell valami szivacs,vagy valami más?
a dobozban nekem volt szivacs, alatta meg egy lemezszűrő..
de azért az EMPI-sek is rakhattak volna csomagba még 2db 90'os gumikönyököt vagy fittinget, mert anélkül hamar eltörik a gumicső
[a csatolmányt egy admin törölte]
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6621 Dátum:
2009 Augusztus 20, 14:44:10 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Augusztus 20, 14:37:35
én felraktam középre... de sokan csak a turbinaházra faragják vagy mögé a hátfalra
Ez zsír,köszönöm.A dobozba kell valami szivacs,vagy valami más?
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6620 Dátum:
2009 Augusztus 20, 14:42:27 »
Valahol találok BUG PACK dupla karbis kartergáz szűrő elhelyezésének képét?Két csavar tartaná,de hová rakjam?Két tán nyolcas csavar tartaná a tetejénél fogva.
Elektromos Pierburg AC-nál,elég ha egy biztosítékon (15A) át kötöm a trafó +12 voltjára?Ha lekupakolom a gyári AC helyét,oda felrakhatom az új pumpát?
Ilyenkor gyújtás ráadására felnyomja a két wébert még indítózás előtt?
Köszi. Üdv.
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6619 Dátum:
2009 Augusztus 20, 14:37:35 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 20, 14:28:50
Valahol találok BUG PACK dupla karbis kartergáz szűrő elhelyezésének képét?Két csavar tartaná,de hová rakjam?
Köszi.
én felraktam középre... de sokan csak a turbinaházra faragják vagy mögé a hátfalra
[a csatolmányt egy admin törölte]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6618 Dátum:
2009 Augusztus 20, 07:50:25 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 19, 22:57:19
majd holnap meglatjuk
Majd ma:)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6617 Dátum:
2009 Augusztus 19, 23:00:50 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 19, 22:58:35
Szerintem gyorsulásba nem nevezek, ez egy túrázós motor!
majd rabeszelunk,ki lehet azert probalni 200on, csak birja:))
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6616 Dátum:
2009 Augusztus 19, 22:58:35 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 19, 22:57:19
majd holnap meglatjuk
Szerintem gyorsulásba nem nevezek, ez egy túrázós motor!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6615 Dátum:
2009 Augusztus 19, 22:57:19 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 19, 22:54:26
benn a hőgát! benn a Bosch Platina! elég jól kapar a gép
majd holnap meglatjuk
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6614 Dátum:
2009 Augusztus 19, 22:54:26 »
benn a hőgát! benn a Bosch Platina! elég jól kapar a gép
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6613 Dátum:
2009 Augusztus 18, 19:24:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Augusztus 18, 19:23:12
A Mallory megszakítón direkt e miatt van egy kis olajozó filc, ami folyamatosan keni a tengelyt a bütyöknél.
Amikor megvettem nemvolt benne, de most az új megszakítóval volt egy ilyen, először gőzöm nem volt mire való, aztán
<beszúrt kép törölve>
AZ origi bogárén is volt, míg le nem kellett cserélnem.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6612 Dátum:
2009 Augusztus 18, 19:23:12 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Augusztus 18, 16:14:36
Én nagyon időnként, ha eszembe jut cseppentek a tengelyre olajat a nívóról, de sokezer km óta nem állítottam rajta, próbalámpával a helyén van, nem is kopik szemre a bütyke.
A Mallory megszakítón direkt e miatt van egy kis olajozó filc, ami folyamatosan keni a tengelyt a bütyöknél.
Amikor megvettem nemvolt benne, de most az új megszakítóval volt egy ilyen, először gőzöm nem volt mire való, aztán
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6611 Dátum:
2009 Augusztus 18, 18:07:11 »
Idézetet írta: xoyox - 2009 Augusztus 18, 16:07:42
nekem meg 1000-1500 Km utan elkopik a megszakitom bütyke, a tengelyt pedig zsiroztam
mar 3 x kellett allitanom, cserelnem . . . onnan tudom, hogy nehezebben indul, es alacsonyabb lesz az alapjaratom 0,4 helyett lemegy 0,1-re
)
Nézd meg a kis zégert, hogy nem jött e le, mert engem már szivatott így, a hézag is meg a gyújtás is ide-oda mászkált-amelyik hosszirányban tartja a bütykös részt,
nem
alul a stifttartó gyűrű-, hol jól ment a kocsi, hol szarul. Sose gondoltam volna.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6610 Dátum:
2009 Augusztus 18, 17:10:33 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 18, 17:05:12
letjogosultsaga lehet,de attol meg en rosszul vagyok a magastol
persze, nem akarok vitatkozni, nekem is tetszik az ültetés, a nose down.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6609 Dátum:
2009 Augusztus 18, 17:05:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 18, 17:03:41
Az a gyári magasság, így tervezték, így gyártották. Ennek létjogosultságához azt hiszem nem fér kétség.
letjogosultsaga lehet,de attol meg en rosszul vagyok a magastol
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6608 Dátum:
2009 Augusztus 18, 17:03:41 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 18, 16:57:37
na attol a magassagtol meg en leszek rosszul
Az a gyári magasság, így tervezték, így gyártották. Ennek létjogosultságához azt hiszem nem fér kétség.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6607 Dátum:
2009 Augusztus 18, 16:57:37 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 18, 16:56:40
én is terepjáróval megyek
na attol a magassagtol meg en leszek rosszul
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6606 Dátum:
2009 Augusztus 18, 16:56:40 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Augusztus 18, 16:54:24
ne eroltesd ra,mert aztan meglat egy par normalisan leultetett golfot nagy kerekkel,akkor ra fog hanyni es minket is megol,hogy rabeszeltuk,hogy jojjon
én is terepjáróval megyek
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6605 Dátum:
2009 Augusztus 18, 16:54:24 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Augusztus 18, 16:52:25
Gyere el nekem már benn a hőgát! Holnap nálam lesz a kocsi, még állítanak rajta ezt azt!
ne eroltesd ra,mert aztan meglat egy par normalisan leultetett golfot nagy kerekkel,akkor ra fog hanyni es minket is megol,hogy rabeszeltuk,hogy jojjon
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
387
388
389
390
391
[
392
]
393
394
395
396
397
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...