www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:35:18
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
316
317
318
319
320
[
321
]
322
323
324
325
326
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406376 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9484 Dátum:
2010 Május 20, 21:01:00 »
Idézetet írta: gas - 2010 Május 20, 20:58:39
az uretán bak nem ül össze semennyit, mint pl a gumi?
semmit
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9483 Dátum:
2010 Május 20, 20:58:39 »
Idézetet írta: callook - 2010 Május 20, 20:53:46
Na, bent a motor... 1,5 órát faragtam az urethan bakokat, mire megközelítőleg elértem a gyári bakok méretét... Azért így sem tökéletes, de legalább nem olyan, mint tegnap, hogy a szelepfedél nem jött le, a kipuff meg nem ment fel...
Holnap kezdem a villamosságot, karbikat, kipuffot összeszórni... Ha valami csoda folytán a jövő héten összeáll az olajhűtés is, akkor irány Kiskunlacháza...
az uretán bak nem ül össze semennyit, mint pl a gumi?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9482 Dátum:
2010 Május 20, 20:58:18 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 20, 08:36:56
igen, csak nem bíbelődnék vele feleslegesen, ha nem muszáj és meg lehet venni készen. olcsóbb nem lenne legyártatni, de hosszabb az igen..szóval senki? süni te sem?
Én lerajzolnám, odaadnám mondjuk hétfőn az esztergályosomnak, és szerdán elhoznám készen, kb 2 sör áráért. A te fejeddel gondolkodva meg bemennék a Fabory-ba.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9481 Dátum:
2010 Május 20, 20:53:46 »
Na, bent a motor... 1,5 órát faragtam az urethan bakokat, mire megközelítőleg elértem a gyári bakok méretét... Azért így sem tökéletes, de legalább nem olyan, mint tegnap, hogy a szelepfedél nem jött le, a kipuff meg nem ment fel...
Holnap kezdem a villamosságot, karbikat, kipuffot összeszórni... Ha valami csoda folytán a jövő héten összeáll az olajhűtés is, akkor irány Kiskunlacháza...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9480 Dátum:
2010 Május 20, 20:09:24 »
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9479 Dátum:
2010 Május 20, 08:36:56 »
Idézetet írta: tati - 2010 Május 19, 18:16:47
erre tenyésztették ki az esztergályosembert
igen, csak nem bíbelődnék vele feleslegesen, ha nem muszáj és meg lehet venni készen. olcsóbb nem lenne legyártatni, de hosszabb az igen..szóval senki? süni te sem?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9478 Dátum:
2010 Május 19, 21:32:32 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Május 19, 21:20:19
a kis gumid miatt nem keveset csalhat az órád..
a normál autóknál,gyári kerékkel is 130 felett közel 10-et csal az óra a gps-hez mérve...
annyira nem kicsi /70
amugy tudom gps 162 volt vége
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9477 Dátum:
2010 Május 19, 21:20:19 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Május 19, 21:17:40
szivesen mennék 1et golf 4ed ellen:)
amugy m0 ás sik uton
a kis gumid miatt nem keveset csalhat az órád..
a normál autóknál,gyári kerékkel is 130 felett közel 10-et csal az óra a gps-hez mérve...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9476 Dátum:
2010 Május 19, 21:17:40 »
Idézetet írta: kdf 001 - 2010 Május 19, 20:43:44
Az érdi lejtőn az M hetesen egyszer (hátszélben) neki ütköztettem a mutatót a pöcöknek!
szivesen mennék 1et golf 4ed ellen:)
amugy m0 ás sik uton
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9475 Dátum:
2010 Május 19, 20:51:59 »
Na, ma végre betettük a motort az autóba. Aztán rögtön ki is vettük... A k*rva sárga urethan bakok 4 mm-rel húsosabbak a gyárinál, ami miatt ugyan bemegy a motor a helyére, de b*ssza a szememet, hogy nem úgy áll mint kéne... Emellett a kipufogóm is annyira közel van a kasztnihoz, hogy esetenként beleérhet... Ami még probléma, hogy a vastagabb bak a húsosabb és szögletesebb alu szelepfedéllel párosítva azt eredményezi, hogy a szelepfedél levételéhez nincsen hely... Holnap átalakítom a bakokat, aztán nekifutok mégegyszer. Ami pozitív, hogy a váltó faragása sikeres volt, mert szépen elforog a 228 a harangban...
Ma még elugrottam Yasec mesterhez (
http://www.yasec.hu/
), aki a Lotusának faragása közben szakított egy kis időt arra, hogy Stunt és az én alu olajhűtőmön elvégezze a szükséges átalakításokat. De, hogy még bonyolultabb legyen az élet, míg dumáltunk, rájöttem, hogy az általam kitalált olajrendszer hibás, így rendelnem kell még alkatrészeket... Van ez így...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
kdf 001
Hozzászólások: 12042
ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9474 Dátum:
2010 Május 19, 20:43:44 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Május 19, 20:29:12
<beszúrt kép törölve>
én ennyit tudtam
Az érdi lejtőn az M hetesen egyszer (hátszélben) neki ütköztettem a mutatót a pöcöknek!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Május 19, 20:46:37 írta kdf 001
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9473 Dátum:
2010 Május 19, 20:29:12 »
én ennyit tudtam
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9472 Dátum:
2010 Május 19, 20:18:24 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Május 19, 17:48:58
Hallanád milyen 165 km/h-nál (gps) a kadron
Amíg nincs 4 tárcsafékem, nem akarok ennyivel menni.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9471 Dátum:
2010 Május 19, 20:11:57 »
Idézetet írta: Typ117 - 2010 Május 19, 18:20:13
az milyen?
két ellentétes csavarmenet, középen meg hatlapfej, vagy lyuk hogy tudd tekerni?
igen jobbos -balos
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18493
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9470 Dátum:
2010 Május 19, 18:20:13 »
Idézetet írta: tati - 2010 Május 19, 18:16:47
erre tenyésztették ki az esztergályosembert
az milyen?
két ellentétes csavarmenet, középen meg hatlapfej, vagy lyuk hogy tudd tekerni?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9469 Dátum:
2010 Május 19, 18:16:47 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 19, 16:30:38
tudom, hogy kicsit off, de hátha valaki tud segíteni:
keresnék olyan csavart, ami az állítható toronymerevítőkben van. lehet ilyet külön kapni? hasonló célokra kellene..
erre tenyésztették ki az esztergályosembert
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9468 Dátum:
2010 Május 19, 17:48:58 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Május 19, 16:18:39
Mikor Weberes embertől hoztam haza 138at mentem kb. 10-km-en GPS szerint 155 gumival zuhogó esőben és teljesen könnyedén bírta, csak egyrészt fostam a virsli kerék és az eső miatt másrészt a kibírhatatlan volt a zaj a jelenlegi kipufogómmal.
Hallanád milyen 165 km/h-nál (gps) a kadron
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9467 Dátum:
2010 Május 19, 17:47:34 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 19, 16:32:21
Az lehetséges, hogy ha le van dugózva a fűtés, akkor jobban melegszik a hengerfej?
Pár napig jártam ledugózott hőcserélővel és rendszeresen bűzlött az autó (mint, amikor durván meghajtod), illetve egyszer konkrétan füstöltek a hőcserélők és iszonyat büdös volt.
szelepfedél tömítésnél kinyomott rá egy kis olajat, az füstölt.
én is tapasztaltam már ilyen esetben melegedést a régi 1.6-os motoromnál, ha lezártam.
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9466 Dátum:
2010 Május 19, 16:42:26 »
Ugyebár, ha logikusan belegondolunk, akkor nincs levegő áramlás a hőcserélőkben, ha le van zárva a fűtés, mivel a dobok küszöb felőli vége le van ilyenkor zárva, a rendszer másik végét pedig tolja a turbina. Elméletileg nincs levegő cirkuláció, de gyakorlatban mégis lehet, különben lett volna a fent leírt jelenség.
1963 VW1200 DeLuxe
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9465 Dátum:
2010 Május 19, 16:32:21 »
Az lehetséges, hogy ha le van dugózva a fűtés, akkor jobban melegszik a hengerfej?
Pár napig jártam ledugózott hőcserélővel és rendszeresen bűzlött az autó (mint, amikor durván meghajtod), illetve egyszer konkrétan füstöltek a hőcserélők és iszonyat büdös volt.
1963 VW1200 DeLuxe
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9464 Dátum:
2010 Május 19, 16:30:38 »
tudom, hogy kicsit off, de hátha valaki tud segíteni:
keresnék olyan csavart, ami az állítható toronymerevítőkben van. lehet ilyet külön kapni? hasonló célokra kellene..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9463 Dátum:
2010 Május 19, 16:18:39 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 19, 16:06:04
Azért ma már majdnem merevedésem volt, mert óra szerinti 150-et könnyedén utaztam vele.
A pár napja általam fikázott "racsing" 100-as benzinben azért mégis lehet valami, mert eddig olyan 130-ig forgott könnyedén, most meg mintha megtáltosodott volna.
Bogárral gyorsan menni már majdnem szexuális élmény.
Mikor Weberes embertől hoztam haza 138at mentem kb. 10-km-en GPS szerint 155 gumival zuhogó esőben és teljesen könnyedén bírta, csak egyrészt fostam a virsli kerék és az eső miatt másrészt a kibírhatatlan volt a zaj a jelenlegi kipufogómmal.
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9462 Dátum:
2010 Május 19, 16:06:04 »
Idézetet írta: bitus76 - 2010 Május 19, 13:56:47
Sid neked az én motoromat kellett volna megvenned.
Sajnálom hogy nincs benne örömöd.
Azért ma már majdnem merevedésem volt, mert óra szerinti 150-et könnyedén utaztam vele.
A pár napja általam fikázott "racsing" 100-as benzinben azért mégis lehet valami, mert eddig olyan 130-ig forgott könnyedén, most meg mintha megtáltosodott volna.
Bogárral gyorsan menni már majdnem szexuális élmény.
1963 VW1200 DeLuxe
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9461 Dátum:
2010 Május 19, 14:47:52 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 19, 10:39:28
http://www.engineswapdepot.com/?cat=77
itt van baj...wankel, V8...
idéznék egy klasszikust: "Ez mán hülyeség..."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9460 Dátum:
2010 Május 19, 13:56:47 »
Sid neked az én motoromat kellett volna megvenned.
Sajnálom hogy nincs benne örömöd.
VW 1200.1963.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9459 Dátum:
2010 Május 19, 10:39:28 »
http://www.engineswapdepot.com/?cat=77
itt van baj...wankel, V8...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9458 Dátum:
2010 Május 19, 08:55:42 »
Idézetet írta: DLL-962 - 2010 Május 18, 22:49:10
Mekkora benne a tengely?
kicsi 286
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9457 Dátum:
2010 Május 19, 08:51:09 »
Idézetet írta: petoki - 2010 Május 18, 18:24:06
nekünk egy 3,0 -ás boxerunk van a saját orájyát egy ujnyival akassza gpsel mérve 192-t megy üresen
Egy 3.0 boxer bogárban is akasztaná az órát
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9456 Dátum:
2010 Május 18, 23:59:18 »
Idézetet írta: gas - 2010 Május 18, 19:34:17
üdv mindenkinek!
a turbósított bogár motor sok embert izgat........
http://www.youtube.com/watch?v=3A0FcuAcNL0&feature=related
itt mindent világosan elmond az ember
Ha folyékonyan beszélnék portugálul...
Kristóf
Hozzászólások: 3168
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9455 Dátum:
2010 Május 18, 22:49:10 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Május 18, 09:10:42
nagyobb tengely és forgatni kell
Mekkora benne a tengely?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9454 Dátum:
2010 Május 18, 19:34:17 »
üdv mindenkinek!
a turbósított bogár motor sok embert izgat........
http://www.youtube.com/watch?v=3A0FcuAcNL0&feature=related
itt mindent világosan elmond az ember
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9453 Dátum:
2010 Május 18, 18:24:06 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 18, 11:08:35
szegény bogár biztos jó kormos lett
nekünk egy 3,0 -ás boxerunk van a saját orájyát egy ujnyival akassza gpsel mérve 192-t megy üresen
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9452 Dátum:
2010 Május 18, 15:02:29 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Május 17, 21:43:33
persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.
tehetünk egy próbát majd
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9451 Dátum:
2010 Május 18, 15:01:08 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Május 18, 13:46:23
Magyarországon élsz....itt a 95 ös a 91 es kb
ezt mondta a Weberes ember is nekem
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9450 Dátum:
2010 Május 18, 14:35:18 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Május 18, 14:28:35
Te latvanyosan kevered az uzemanyag osszetetelet es adalekoltsagat a kompresszioturesevel (oktan szam, amirol te beszeltel)!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Május 18, 15:07:17 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9449 Dátum:
2010 Május 18, 14:28:35 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Május 18, 14:08:24
A seggemére
A kemény 8 körüli kompresszióval miért megy jobban az autóm, ha 98 ast, vagy akár "prémium" 95 öst tankolok ? Egyébként ajánlom a téma 4. oldalát
Te latvanyosan kevered az uzemanyag osszetetelet es adalekoltsagat a kompresszioturesevel (oktan szam, amirol te beszeltel)!
Buzi, aki fékez! :-)))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9448 Dátum:
2010 Május 18, 14:08:24 »
Idézetet írta: Protheus - 2010 Május 18, 13:59:48
Es ezt milyen meresre alapozod ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9447 Dátum:
2010 Május 18, 13:59:48 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 Május 18, 13:46:23
itt a 95 ös a 91 es kb
Es ezt milyen meresre alapozod ?
Buzi, aki fékez! :-)))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9446 Dátum:
2010 Május 18, 13:46:23 »
Idézetet írta: Sagaris - 2010 Május 18, 13:10:24
A benzin a kompresszió függvénye nem? Minek 98-as vagy 100-as benzin ha nincs rá szükség. Nem hiszek az ilyesmiben...
Magyarországon élsz....itt a 95 ös a 91 es kb
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9445 Dátum:
2010 Május 18, 13:34:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Május 18, 12:04:28
hát tedd azt, és egyből kiderül. egyébként szvsz a váltó lesz a ludas..megérne egy próbát röviddel. Anno gsa széria 1.6-a sem volt jó barát a hosszú váltómmal, igaz 17 kerékkel, 2 emberrel és hosszabb emelkedőkön lehetett csak érezni, hogy nem szeretik egymást. viszont ültem több 1.6-ban is, ami hasonlít a tiédhez és rövid váltóval egész meggyőzően szedi a lábát (pl. Melák kocsija ilyen, pedig az 1 karbis)
pontossan pontossan bár abba még van egy kis okoság is
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak:
1
...
316
317
318
319
320
[
321
]
322
323
324
325
326
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...