www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:43:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406387 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9484 Dátum: 2010 Május 20, 21:01:00 »

az uretán bak nem ül össze semennyit, mint pl a gumi?
semmit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9483 Dátum: 2010 Május 20, 20:58:39 »

Na, bent a motor... 1,5 órát faragtam az urethan bakokat, mire megközelítőleg elértem a gyári bakok méretét... Azért így sem tökéletes, de legalább nem olyan, mint tegnap, hogy a szelepfedél nem jött le, a kipuff meg nem ment fel...
Holnap kezdem a villamosságot, karbikat, kipuffot összeszórni... Ha valami csoda folytán a jövő héten összeáll az olajhűtés is, akkor irány Kiskunlacháza...
az uretán bak nem ül össze semennyit, mint pl a gumi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Süni
« Hozzászólás #9482 Dátum: 2010 Május 20, 20:58:18 »

igen, csak nem bíbelődnék vele feleslegesen, ha nem muszáj és meg lehet venni készen. olcsóbb nem lenne legyártatni, de hosszabb az igen..szóval senki? süni te sem?
Én lerajzolnám, odaadnám mondjuk hétfőn az esztergályosomnak, és szerdán elhoznám készen, kb 2 sör áráért. A te fejeddel gondolkodva meg bemennék a Fabory-ba.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9481 Dátum: 2010 Május 20, 20:53:46 »

Na, bent a motor... 1,5 órát faragtam az urethan bakokat, mire megközelítőleg elértem a gyári bakok méretét... Azért így sem tökéletes, de legalább nem olyan, mint tegnap, hogy a szelepfedél nem jött le, a kipuff meg nem ment fel...
Holnap kezdem a villamosságot, karbikat, kipuffot összeszórni... Ha valami csoda folytán a jövő héten összeáll az olajhűtés is, akkor irány Kiskunlacháza...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9480 Dátum: 2010 Május 20, 20:09:24 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9479 Dátum: 2010 Május 20, 08:36:56 »

erre tenyésztették ki az esztergályosembert Roll Eyes

igen, csak nem bíbelődnék vele feleslegesen, ha nem muszáj és meg lehet venni készen. olcsóbb nem lenne legyártatni, de hosszabb az igen..szóval senki? süni te sem?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9478 Dátum: 2010 Május 19, 21:32:32 »

a kis gumid miatt nem keveset csalhat az órád..
a normál autóknál,gyári kerékkel is 130 felett közel 10-et csal az óra a gps-hez mérve...
annyira nem kicsi /70
amugy tudom gps 162 volt vége

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9477 Dátum: 2010 Május 19, 21:20:19 »

szivesen mennék 1et golf 4ed ellen:)


amugy m0 ás sik uton

a kis gumid miatt nem keveset csalhat az órád..
a normál autóknál,gyári kerékkel is 130 felett közel 10-et csal az óra a gps-hez mérve...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9476 Dátum: 2010 Május 19, 21:17:40 »

Az érdi lejtőn az M hetesen egyszer (hátszélben) neki ütköztettem a mutatót a pöcöknek!
szivesen mennék 1et golf 4ed ellen:)


amugy m0 ás sik uton

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9475 Dátum: 2010 Május 19, 20:51:59 »

Na, ma végre betettük a motort az autóba. Aztán rögtön ki is vettük... A k*rva sárga urethan bakok 4 mm-rel húsosabbak a gyárinál, ami miatt ugyan bemegy a motor a helyére, de b*ssza a szememet, hogy nem úgy áll mint kéne... Emellett a kipufogóm is annyira közel van a kasztnihoz, hogy esetenként beleérhet... Ami még probléma, hogy a vastagabb bak a húsosabb és szögletesebb alu szelepfedéllel párosítva azt eredményezi, hogy a szelepfedél levételéhez nincsen hely... Holnap átalakítom a bakokat, aztán nekifutok mégegyszer. Ami pozitív, hogy a váltó faragása sikeres volt, mert szépen elforog a 228 a harangban...
Ma még elugrottam Yasec mesterhez ( http://www.yasec.hu/ ), aki a Lotusának faragása közben szakított egy kis időt arra, hogy Stunt és az én alu olajhűtőmön elvégezze a szükséges átalakításokat. De, hogy még bonyolultabb legyen az élet, míg dumáltunk, rájöttem, hogy az általam kitalált olajrendszer hibás, így rendelnem kell még alkatrészeket... Van ez így...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #9474 Dátum: 2010 Május 19, 20:43:44 »

<beszúrt kép törölve>

én ennyit tudtam
Az érdi lejtőn az M hetesen egyszer (hátszélben) neki ütköztettem a mutatót a pöcöknek!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 19, 20:46:37 írta kdf 001 »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9473 Dátum: 2010 Május 19, 20:29:12 »



én ennyit tudtam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9472 Dátum: 2010 Május 19, 20:18:24 »

Hallanád milyen 165 km/h-nál (gps) a kadron  Grin
Amíg nincs 4 tárcsafékem, nem akarok ennyivel menni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9471 Dátum: 2010 Május 19, 20:11:57 »

az milyen?
két ellentétes csavarmenet, középen meg hatlapfej, vagy lyuk hogy tudd tekerni?
igen jobbos -balos

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9470 Dátum: 2010 Május 19, 18:20:13 »

erre tenyésztették ki az esztergályosembert Roll Eyes
az milyen?
két ellentétes csavarmenet, középen meg hatlapfej, vagy lyuk hogy tudd tekerni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9469 Dátum: 2010 Május 19, 18:16:47 »

tudom, hogy kicsit off, de hátha valaki tud segíteni:

keresnék olyan csavart, ami az állítható toronymerevítőkben van. lehet ilyet külön kapni? hasonló célokra kellene..
erre tenyésztették ki az esztergályosembert Roll Eyes

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9468 Dátum: 2010 Május 19, 17:48:58 »

Mikor Weberes embertől hoztam haza 138at mentem kb. 10-km-en GPS szerint 155 gumival zuhogó esőben és teljesen könnyedén bírta, csak egyrészt fostam a virsli kerék és az eső miatt másrészt a kibírhatatlan volt a zaj a jelenlegi kipufogómmal.
Hallanád milyen 165 km/h-nál (gps) a kadron  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9467 Dátum: 2010 Május 19, 17:47:34 »

Az lehetséges, hogy ha le van dugózva a fűtés, akkor jobban melegszik a hengerfej?
Pár napig jártam ledugózott hőcserélővel és rendszeresen bűzlött az autó (mint, amikor durván meghajtod), illetve egyszer konkrétan füstöltek a hőcserélők és iszonyat büdös volt.

szelepfedél tömítésnél kinyomott rá egy kis olajat, az füstölt.
én is tapasztaltam már ilyen esetben melegedést a régi 1.6-os motoromnál, ha lezártam.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9466 Dátum: 2010 Május 19, 16:42:26 »

Ugyebár, ha logikusan belegondolunk, akkor nincs levegő áramlás a hőcserélőkben, ha le van zárva a fűtés, mivel a dobok küszöb felőli vége le van ilyenkor zárva, a rendszer másik végét pedig tolja a turbina. Elméletileg nincs levegő cirkuláció, de gyakorlatban mégis lehet, különben lett volna a fent leírt jelenség.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9465 Dátum: 2010 Május 19, 16:32:21 »

Az lehetséges, hogy ha le van dugózva a fűtés, akkor jobban melegszik a hengerfej?
Pár napig jártam ledugózott hőcserélővel és rendszeresen bűzlött az autó (mint, amikor durván meghajtod), illetve egyszer konkrétan füstöltek a hőcserélők és iszonyat büdös volt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9464 Dátum: 2010 Május 19, 16:30:38 »

tudom, hogy kicsit off, de hátha valaki tud segíteni:

keresnék olyan csavart, ami az állítható toronymerevítőkben van. lehet ilyet külön kapni? hasonló célokra kellene..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9463 Dátum: 2010 Május 19, 16:18:39 »

Azért ma már majdnem merevedésem volt, mert óra szerinti 150-et könnyedén utaztam vele.
A pár napja általam fikázott "racsing" 100-as benzinben azért mégis lehet valami, mert eddig olyan 130-ig forgott könnyedén, most meg mintha megtáltosodott volna.
Bogárral gyorsan menni már majdnem szexuális élmény.  Grin
Mikor Weberes embertől hoztam haza 138at mentem kb. 10-km-en GPS szerint 155 gumival zuhogó esőben és teljesen könnyedén bírta, csak egyrészt fostam a virsli kerék és az eső miatt másrészt a kibírhatatlan volt a zaj a jelenlegi kipufogómmal.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9462 Dátum: 2010 Május 19, 16:06:04 »

Sid neked az én motoromat kellett volna megvenned.
Sajnálom hogy nincs benne örömöd.
Azért ma már majdnem merevedésem volt, mert óra szerinti 150-et könnyedén utaztam vele.
A pár napja általam fikázott "racsing" 100-as benzinben azért mégis lehet valami, mert eddig olyan 130-ig forgott könnyedén, most meg mintha megtáltosodott volna.
Bogárral gyorsan menni már majdnem szexuális élmény.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9461 Dátum: 2010 Május 19, 14:47:52 »

http://www.engineswapdepot.com/?cat=77

itt van baj...wankel, V8...

idéznék egy klasszikust: "Ez mán hülyeség..."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #9460 Dátum: 2010 Május 19, 13:56:47 »

Sid neked az én motoromat kellett volna megvenned.
Sajnálom hogy nincs benne örömöd.

VW 1200.1963.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9459 Dátum: 2010 Május 19, 10:39:28 »

http://www.engineswapdepot.com/?cat=77

itt van baj...wankel, V8...

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9458 Dátum: 2010 Május 19, 08:55:42 »

Mekkora benne a tengely?
kicsi 286

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9457 Dátum: 2010 Május 19, 08:51:09 »

nekünk egy 3,0 -ás boxerunk van a saját orájyát egy ujnyival akassza  gpsel mérve 192-t megy üresen

 

Egy 3.0 boxer bogárban is akasztaná az órát Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9456 Dátum: 2010 Május 18, 23:59:18 »

üdv mindenkinek!
a turbósított bogár motor sok embert izgat........
http://www.youtube.com/watch?v=3A0FcuAcNL0&feature=related
itt mindent világosan elmond az ember  Grin Cool
Ha folyékonyan beszélnék portugálul... Grin
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #9455 Dátum: 2010 Május 18, 22:49:10 »

nagyobb tengely és forgatni kell Grin
Mekkora benne a tengely?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #9454 Dátum: 2010 Május 18, 19:34:17 »

üdv mindenkinek!
a turbósított bogár motor sok embert izgat........
http://www.youtube.com/watch?v=3A0FcuAcNL0&feature=related
itt mindent világosan elmond az ember  Grin Cool

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #9453 Dátum: 2010 Május 18, 18:24:06 »

szegény bogár biztos jó kormos lett Grin



nekünk egy 3,0 -ás boxerunk van a saját orájyát egy ujnyival akassza  gpsel mérve 192-t megy üresen

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9452 Dátum: 2010 Május 18, 15:02:29 »


persze lehet, ha az én 1.6-om nem 1302-ben lenne + rövid váltó, akkor lehet az is nagyobbat ütne, de így legfeljebb dobozos teherautókkal gyorsulok a lámpánál.


tehetünk egy próbát majd
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9451 Dátum: 2010 Május 18, 15:01:08 »

Magyarországon élsz....itt a 95 ös a 91 es kb Smiley
ezt mondta a Weberes ember is nekem  Grin
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9450 Dátum: 2010 Május 18, 14:35:18 »

Te latvanyosan kevered az uzemanyag osszetetelet es adalekoltsagat a kompresszioturesevel (oktan szam, amirol te beszeltel)!

« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 18, 15:07:17 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9449 Dátum: 2010 Május 18, 14:28:35 »

A seggemére  Grin A kemény 8 körüli kompresszióval miért megy jobban az autóm, ha 98 ast, vagy akár "prémium" 95 öst tankolok ? Egyébként ajánlom a téma 4. oldalát Cheesy
Te latvanyosan kevered az uzemanyag osszetetelet es adalekoltsagat a kompresszioturesevel (oktan szam, amirol te beszeltel)!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9448 Dátum: 2010 Május 18, 14:08:24 »

Es ezt milyen meresre alapozod ?


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9447 Dátum: 2010 Május 18, 13:59:48 »

itt a 95 ös a 91 es kb Smiley
Es ezt milyen meresre alapozod ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9446 Dátum: 2010 Május 18, 13:46:23 »

A benzin a kompresszió függvénye nem? Minek 98-as vagy 100-as benzin ha nincs rá szükség. Nem hiszek az ilyesmiben...

Magyarországon élsz....itt a 95 ös a 91 es kb Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #9445 Dátum: 2010 Május 18, 13:34:39 »

hát tedd azt, és egyből kiderül. egyébként szvsz a váltó lesz a ludas..megérne egy próbát röviddel. Anno gsa széria 1.6-a sem volt jó barát a hosszú váltómmal, igaz 17 kerékkel, 2 emberrel és hosszabb emelkedőkön lehetett csak érezni, hogy nem szeretik egymást. viszont ültem több 1.6-ban is, ami hasonlít a tiédhez és rövid váltóval egész meggyőzően szedi a lábát (pl. Melák kocsija ilyen, pedig az 1 karbis)

pontossan pontossan bár abba még van egy kis okoság is Smiley

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.