www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:42:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
314
315
316
317
318
[
319
]
320
321
322
323
324
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406600 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9564 Dátum:
2010 Június 10, 22:43:22 »
A tapasztalatok alapján arra jutottam, hogy DRLA 40... Weberrel soha sem tudtam olyan szintig jutni, mit Dells'-el... Meg ezzel a karbi párral már autón kívül ment a motor 1,5 órát, csak most valami lelte... Előtte meg Monyó 1,6 mociján volt évekig... Jó lesz az, csak picit mókolnom kell... Csabi mondta ma (ex-Stunt Cal looker), hogy nagyon pici baj van csak, szánjak rá holnap fél órát...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 10, 22:39:15
Nem bírtad ki mi?
Miért ragaszkodsz a dellorto-hoz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9563 Dátum:
2010 Június 10, 22:39:46 »
Jaaa, lehet ezzel függ össze a dolog!! Most olyan szőrős vagyok, mint általában te...
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Június 10, 22:33:33
kitartás mág egy 20-30 ilyen nap és hibátlan lesz a gép
Én kb.20-szor vettem ki a motort és 4-szer szettem szét annó
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9562 Dátum:
2010 Június 10, 22:39:15 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 10, 22:36:18
Ááá, nem keseredtem el!! Sőt, ma már mentem vele 20 métert
Fordulaton mikor beindult a 4 henger...
Nem bírtad ki mi?
Miért ragaszkodsz a dellorto-hoz?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9561 Dátum:
2010 Június 10, 22:38:12 »
Nem fosok... Csak héten picit kapkodós voltam, mert Sopronban holnap VW-tali, és megmondták, hogy pxcsán rugnap ha gyalog megyek... (2 percre van a házunk a talitól gyalog...)
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Június 10, 22:33:33
kitartás mág egy 20-30 ilyen nap és hibátlan lesz a gép
Én kb.20-szor vettem ki a motort és 4-szer szettem szét annó
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9560 Dátum:
2010 Június 10, 22:36:18 »
Ááá, nem keseredtem el!! Sőt, ma már mentem vele 20 métert
Fordulaton mikor beindult a 4 henger...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 10, 22:32:13
Uhhh nem volt könnyű napod. Tudom milyen ez a fáradt-ideges-nemakarösszejönni-kapkodós szerelés, ami még több bajt szül.
Na de jó lesz az most már,fel a fejjel
Már csak 1 hét az államvizsgáig, és újra bújhatom én is a gépem
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9559 Dátum:
2010 Június 10, 22:33:33 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 10, 21:50:34
Ma eljutottam odáig, hogy beindítom autóban a motort. Minden a helyén, indítózás. A motor nem indult, csak kb. 10 másodpercenként durrant egyet meg lőt egy lángcsóvát... Oké, van valami a gyújtással... Leellenőriztem mindent (gyújtássorrend, szikra stb...) Elméletileg minden rendben... Persze a design, vagy mi a f@szom miatt a gyújtáskábelek és a trafó a turbinaház mőgé bujtatva, így minden dupla szopó... Végül kibuhertam a trafót a turbinaház mögül, de idegességemben még a hall-jeladó saruit is leszabtam... Aztán végső elkeseredésemben szelepfedél le, megnézem, hogy tényleg az 1. henger felé áll-e a rotor, amikor az a henger van felső holtponton. Hát nem!! Elfelejtettem, hogy a motor összerakásánál esztétikai okokból (hogy a hall-jeladó vezetéke hátrafelé álljon), az elosztót elraktam 180 fokkal... Szóval, felcseréltem minden gyújtókábelt a vele szemköztivel, eredmény, hogy a motor rögtön beindult... Jött a következő probléma: csak 2 henger megy... Apu erre kicsit elforgatta, hátha beindul a másik kettő is... Kb. ekkor vettem észre, hogy a lábamra fröcsög az olaj... Autó leállít, befekszem alá, hogy kiderítsem az olajhűtő, a cső, a fittingek vagy mi a f@szom szállt el... Ekkor vettem észre, hogy a nagy izgalomban nem tettem vissza a szelepfedelet!! Szelepfedél vissza, pucolás, aztán vizsgálódás... Az 1-es és 2-es henger nem megy, aminek az oka, hogy a jobb oldali Dellortoval valami történt, ami miatt a gyorsítón ömlik bele az anyag... Gyorsan lekaptam a fedelet, ellenőriztem pár dolgot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz... Holnap leszerelem és szétszedem, vagy ideiglenesen feldobok rá egy pár felújított IDF-et... A nap végeredménye az lett, hogy van egy nyakig olajos mocim, kusza kábelekkel, légszűrőre ideiglenesen felgányolt trafóval... A kipufogó meg, ami túl lóg a lökösön 3szor égette szét a lábamat... Ja, és egy kisöreg közben letolatta a garázskapumat!! Leszabta a kapu szárnyát, kimozdította a tokot a helyéről!! Azt is heftelhettem, hogy be tudjam zárni estére a vasat... Fáradt, koszos és szőrős vagyok... 2 sör már megvolt, jön a harmadik meg a zuhany, aztán holnap folytatom...
kitartás mág egy 20-30 ilyen nap és hibátlan lesz a gép
Én kb.20-szor vettem ki a motort és 4-szer szettem szét annó
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9558 Dátum:
2010 Június 10, 22:32:13 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 10, 21:50:34
Ma eljutottam odáig, hogy beindítom autóban a motort. Minden a helyén, indítózás. A motor nem indult, csak kb. 10 másodpercenként durrant egyet meg lőt egy lángcsóvát... Oké, van valami a gyújtással... Leellenőriztem mindent (gyújtássorrend, szikra stb...) Elméletileg minden rendben... Persze a design, vagy mi a f@szom miatt a gyújtáskábelek és a trafó a turbinaház mőgé bujtatva, így minden dupla szopó... Végül kibuhertam a trafót a turbinaház mögül, de idegességemben még a hall-jeladó saruit is leszabtam... Aztán végső elkeseredésemben szelepfedél le, megnézem, hogy tényleg az 1. henger felé áll-e a rotor, amikor az a henger van felső holtponton. Hát nem!! Elfelejtettem, hogy a motor összerakásánál esztétikai okokból (hogy a hall-jeladó vezetéke hátrafelé álljon), az elosztót elraktam 180 fokkal... Szóval, felcseréltem minden gyújtókábelt a vele szemköztivel, eredmény, hogy a motor rögtön beindult... Jött a következő probléma: csak 2 henger megy... Apu erre kicsit elforgatta, hátha beindul a másik kettő is... Kb. ekkor vettem észre, hogy a lábamra fröcsög az olaj... Autó leállít, befekszem alá, hogy kiderítsem az olajhűtő, a cső, a fittingek vagy mi a f@szom szállt el... Ekkor vettem észre, hogy a nagy izgalomban nem tettem vissza a szelepfedelet!! Szelepfedél vissza, pucolás, aztán vizsgálódás... Az 1-es és 2-es henger nem megy, aminek az oka, hogy a jobb oldali Dellortoval valami történt, ami miatt a gyorsítón ömlik bele az anyag... Gyorsan lekaptam a fedelet, ellenőriztem pár dolgot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz... Holnap leszerelem és szétszedem, vagy ideiglenesen feldobok rá egy pár felújított IDF-et... A nap végeredménye az lett, hogy van egy nyakig olajos mocim, kusza kábelekkel, légszűrőre ideiglenesen felgányolt trafóval... A kipufogó meg, ami túl lóg a lökösön 3szor égette szét a lábamat... Ja, és egy kisöreg közben letolatta a garázskapumat!! Leszabta a kapu szárnyát, kimozdította a tokot a helyéről!! Azt is heftelhettem, hogy be tudjam zárni estére a vasat... Fáradt, koszos és szőrős vagyok... 2 sör már megvolt, jön a harmadik meg a zuhany, aztán holnap folytatom...
Uhhh nem volt könnyű napod. Tudom milyen ez a fáradt-ideges-nemakarösszejönni-kapkodós szerelés, ami még több bajt szül.
Na de jó lesz az most már,fel a fejjel
Már csak 1 hét az államvizsgáig, és újra bújhatom én is a gépem
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9557 Dátum:
2010 Június 10, 21:50:34 »
Ma eljutottam odáig, hogy beindítom autóban a motort. Minden a helyén, indítózás. A motor nem indult, csak kb. 10 másodpercenként durrant egyet meg lőt egy lángcsóvát... Oké, van valami a gyújtással... Leellenőriztem mindent (gyújtássorrend, szikra stb...) Elméletileg minden rendben... Persze a design, vagy mi a f@szom miatt a gyújtáskábelek és a trafó a turbinaház mőgé bujtatva, így minden dupla szopó... Végül kibuhertam a trafót a turbinaház mögül, de idegességemben még a hall-jeladó saruit is leszabtam... Aztán végső elkeseredésemben szelepfedél le, megnézem, hogy tényleg az 1. henger felé áll-e a rotor, amikor az a henger van felső holtponton. Hát nem!! Elfelejtettem, hogy a motor összerakásánál esztétikai okokból (hogy a hall-jeladó vezetéke hátrafelé álljon), az elosztót elraktam 180 fokkal... Szóval, felcseréltem minden gyújtókábelt a vele szemköztivel, eredmény, hogy a motor rögtön beindult... Jött a következő probléma: csak 2 henger megy... Apu erre kicsit elforgatta, hátha beindul a másik kettő is... Kb. ekkor vettem észre, hogy a lábamra fröcsög az olaj... Autó leállít, befekszem alá, hogy kiderítsem az olajhűtő, a cső, a fittingek vagy mi a f@szom szállt el... Ekkor vettem észre, hogy a nagy izgalomban nem tettem vissza a szelepfedelet!! Szelepfedél vissza, pucolás, aztán vizsgálódás... Az 1-es és 2-es henger nem megy, aminek az oka, hogy a jobb oldali Dellortoval valami történt, ami miatt a gyorsítón ömlik bele az anyag... Gyorsan lekaptam a fedelet, ellenőriztem pár dolgot, de nem kerültem közelebb a megoldáshoz... Holnap leszerelem és szétszedem, vagy ideiglenesen feldobok rá egy pár felújított IDF-et... A nap végeredménye az lett, hogy van egy nyakig olajos mocim, kusza kábelekkel, légszűrőre ideiglenesen felgányolt trafóval... A kipufogó meg, ami túl lóg a lökösön 3szor égette szét a lábamat... Ja, és egy kisöreg közben letolatta a garázskapumat!! Leszabta a kapu szárnyát, kimozdította a tokot a helyéről!! Azt is heftelhettem, hogy be tudjam zárni estére a vasat... Fáradt, koszos és szőrős vagyok... 2 sör már megvolt, jön a harmadik meg a zuhany, aztán holnap folytatom...
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Június 10, 21:52:13 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9556 Dátum:
2010 Június 10, 12:23:04 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 Június 10, 11:24:29
te csinaltad ?? Kabelessel ??
)
neeem
valami amcsi állat épitette
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
xoyox
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9555 Dátum:
2010 Június 10, 11:24:29 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Június 10, 07:00:38
tessék motortuning
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
te csinaltad ?? Kabelessel ??
)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9554 Dátum:
2010 Június 10, 09:45:51 »
keresek 2.1 vizesboxer főtengelyt!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9553 Dátum:
2010 Június 10, 09:23:23 »
Red Baron
8.26@ 177mph
http://www.youtube.com/watch?v=oYf_pjjWZaA&feature=player_embedded
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9552 Dátum:
2010 Június 10, 09:20:25 »
"RESULTS:
Here are the glorious winners of our DFL 402 Cal-Look Trophy-
1. Dirk Kunold (left - 1/4 mile ET 12,651 sec.)
2. Jo Standaert (right - 1/4 mile ET 12,729 sec.)
3. Udo Widmann (middle - 1/4 mile ET 12,849 sec.)"
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9551 Dátum:
2010 Június 10, 07:18:06 »
Idézetet írta: LesL!E084 - 2010 Június 10, 07:00:38
tessék motortuning
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Ha jól látom, akkor ez állat!
Megy is?
LesL!E084
Hozzászólások: 1971
www.afkairsoft.com
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9550 Dátum:
2010 Június 10, 07:00:38 »
tessék motortuning
gO LOW or gO hOmE
"Hasal a verda , karcol a padló.
Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9549 Dátum:
2010 Június 09, 16:28:52 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 09, 16:11:57
Papírt. De volt amikor siettem és alut dobtam be. Tragédia nem történt.
Új szívócsonkhoz adják a papírt, de bogárboltban is kapható, illetve tömítőlemezből vágható...
Akkor majd vágok magamnak, amikor a szívócső és a karbi közé betettem még pluszba a bakelit hőgátat,
akkor is magam vágtam papír tömítést hozzá, alá és felé. Köszi a tippet srácok, biztos ami biztos kicserélem
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9548 Dátum:
2010 Június 09, 16:11:57 »
Papírt. De volt amikor siettem és alut dobtam be. Tragédia nem történt.
Új szívócsonkhoz adják a papírt, de bogárboltban is kapható, illetve tömítőlemezből vágható...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 09, 13:22:53
Akkor most mit használsz?
Többiek?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9547 Dátum:
2010 Június 09, 13:22:53 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 09, 08:41:24
A Maresz nem arra gondolt, hogy át van vágva a tömítés, hanem, hogy az alu tömítés az úgy tömít, hogy nem sík, hanem körbefut egy U-profilú préselés, ami összenyomódva tömít. De ez az U-profil nem külön-külön van a torkok körül, hanem a 2 torkot együttesen öleli át. Ennek ellenére én úgy gondolom, hogy jó esetben ha ráhúzod a szívótorkot, akkor megszünik a kapcsolat a két torok között, de ez nem 100%... A papírnál biztos el lesz választva a két oldal... Bár nekem volt olyan papírtömítésem, amit meg kikezdett a benzin, pedig nem én vágtam... Egyébként nagy tragédiát nem okoz, ha picit átereszt a két torok közt, hiszen az sem okoz broblémát amikor egy kiegyenlítőcsővel összekötik az átelenes karbik szívócsonkjait...
Akkor most mit használsz?
Többiek?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9546 Dátum:
2010 Június 09, 13:20:11 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 09, 08:34:39
néz meg egy alu tömitést!az szélén egy nyomott peremen tömit de középen nem csinál semmit
basszus tényleg!!
íííí nekem is olyan van bent pedig
na akkor lehet csere papírosra.
lehet olyat kapni? vagy vágjak? van egy nagy táblányi anyagom
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9545 Dátum:
2010 Június 09, 10:45:15 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Június 09, 08:53:04
Szerintem meg van rajta két weiland kompresszor.
Akkor mégiscsak jól gondoltam, jee
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9544 Dátum:
2010 Június 09, 09:19:34 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 Június 09, 08:53:04
Szerintem meg van rajta két weiland kompresszor.
az bizony!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9543 Dátum:
2010 Június 09, 08:53:04 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Június 08, 21:57:48
2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz.
Szerintem meg van rajta két weiland kompresszor.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9542 Dátum:
2010 Június 09, 08:41:24 »
A Maresz nem arra gondolt, hogy át van vágva a tömítés, hanem, hogy az alu tömítés az úgy tömít, hogy nem sík, hanem körbefut egy U-profilú préselés, ami összenyomódva tömít. De ez az U-profil nem külön-külön van a torkok körül, hanem a 2 torkot együttesen öleli át. Ennek ellenére én úgy gondolom, hogy jó esetben ha ráhúzod a szívótorkot, akkor megszünik a kapcsolat a két torok között, de ez nem 100%... A papírnál biztos el lesz választva a két oldal... Bár nekem volt olyan papírtömítésem, amit meg kikezdett a benzin, pedig nem én vágtam... Egyébként nagy tragédiát nem okoz, ha picit átereszt a két torok közt, hiszen az sem okoz broblémát amikor egy kiegyenlítőcsővel összekötik az átelenes karbik szívócsonkjait...
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 08, 21:26:24
Nekem az alu tömítésen is külön van a két torok, nincs átvágva a két torok között.
A papír tömítés jobb?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9541 Dátum:
2010 Június 09, 08:34:39 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 08, 21:26:24
Nekem az alu tömítésen is külön van a két torok, nincs átvágva a két torok között.
A papír tömítés jobb?
néz meg egy alu tömitést!az szélén egy nyomott peremen tömit de középen nem csinál semmit
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9540 Dátum:
2010 Június 09, 08:29:38 »
Ez nem az lesz... Annál a hajtás a hengerfejekre megy, mert felülvezéreltek. Ezen a képen a hengerfejek fölé megy a hajtás, talán kompresszorokra, vagy valami mechanikus befecsire. A hengerek alatt látszanak a harmónikacsövek is, amiben a lökőrudak menekk a hagyományos vezérműtengelyről az oldalankénti 4 szelepre.
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Június 08, 21:57:48
2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9539 Dátum:
2010 Június 08, 23:24:41 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Június 08, 21:57:48
2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz.
Eszem ágába nem jutott volna erre recskázni
Csak érdekelt, hogy mi ez...
És a fogaskerekek, meg a szíjhajtás az is része neki? Mert az érdekel főként, az a szembetűnő. Először azt hittem kompresszor vagy valami hasonló...
Idézetet írta: Sompi - 2010 Június 08, 21:56:23
erre gondoltál?
Erre!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Június 09, 00:24:54 írta somci
»
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9538 Dátum:
2010 Június 08, 21:57:48 »
Idézetet írta: somci - 2010 Június 08, 21:55:08
http://dirtyphonik.skynetblogs.be/post/7602908/bling-bling
Ez mi a csöcs?
2x8 szelepes hengerfej.Még a látványa is pénztelené tesz.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9537 Dátum:
2010 Június 08, 21:56:23 »
Idézetet írta: somci - 2010 Június 08, 21:55:08
http://dirtyphonik.skynetblogs.be/post/7602908/bling-bling
Ez mi a csöcs?
erre gondoltál?
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9536 Dátum:
2010 Június 08, 21:55:08 »
http://dirtyphonik.skynetblogs.be/post/7602908/bling-bling
Ez mi a csöcs?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9535 Dátum:
2010 Június 08, 21:26:24 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 08, 15:17:28
ami sima duplaszivos tömités az középen (aluminium amit gyári készletben van) nem tömit h képen lévő(ami tati) küld ide oda tudjon cirkulálni a cucc!!
webernél nincs meg a metszet a 2 henger között ezért ha berakod az alu tömitést akár jo, megszopathatod magad:)
de pl a jobb szivócsöhöz cb..... ahoz papir tömitést adnak ami 2 hengert külön tömiti nem ugy mint az alu!
Nekem az alu tömítésen is külön van a két torok, nincs átvágva a két torok között.
A papír tömítés jobb?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9534 Dátum:
2010 Június 08, 15:17:28 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 08, 11:44:15
milyen más tömítés???
ami sima duplaszivos tömités az középen (aluminium amit gyári készletben van) nem tömit h képen lévő(ami tati) küld ide oda tudjon cirkulálni a cucc!!
webernél nincs meg a metszet a 2 henger között ezért ha berakod az alu tömitést akár jo, megszopathatod magad:)
de pl a jobb szivócsöhöz cb..... ahoz papir tömitést adnak ami 2 hengert külön tömiti nem ugy mint az alu!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9533 Dátum:
2010 Június 08, 11:44:15 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 08, 08:40:36
webert ez összekkötés ha lenne mge is mokázná
más tömités is kell alá nem az alu szerü amit adnak
milyen más tömítés???
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9532 Dátum:
2010 Június 08, 09:55:49 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Június 07, 12:16:48
Engem érdekelne turbósricsi mocija. Valakinek valami infója?
amugy nem egy üzembiztos szerkezet
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9531 Dátum:
2010 Június 08, 09:54:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 08, 09:50:18
Nincs élő ember, aki tud konkrétumot arról a motorról, de sztem átlagos alkatrészekből van összerakva. Talán egy vezérműtengely de sztem dugók, hajtókarok, főtengely és talán még a szelepek is gyárik vagy gyári közeliek lehetnek.
Maresz, van róla video? Hallottam, hogy jót ment a hétvégén
lesz!4000 alatt nem is megy turboja.....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9530 Dátum:
2010 Június 08, 09:50:18 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Június 07, 12:36:08
Tehát a részletek titkok.
Nincs élő ember, aki tud konkrétumot arról a motorról, de sztem átlagos alkatrészekből van összerakva. Talán egy vezérműtengely de sztem dugók, hajtókarok, főtengely és talán még a szelepek is gyárik vagy gyári közeliek lehetnek.
Maresz, van róla video? Hallottam, hogy jót ment a hétvégén
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9529 Dátum:
2010 Június 08, 08:40:36 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Június 08, 08:37:11
Ez a kis összenyitás egyébként a gázlengéseket hivatott csökkenteni. Rövid szívócsőnél nincs nagy jelentősége.
webert ez összekkötés ha lenne mge is mokázná
más tömités is kell alá nem az alu szerü amit adnak
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9528 Dátum:
2010 Június 08, 08:37:11 »
Ez a kis összenyitás egyébként a gázlengéseket hivatott csökkenteni. Rövid szívócsőnél nincs nagy jelentősége.
Idézetet írta: tati - 2010 Június 07, 21:46:17
ez a vágat a kérdés
van ilyen az idf-én is?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9527 Dátum:
2010 Június 07, 21:52:41 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Június 07, 21:50:51
nincs
egy torok egy henger
köszi!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9526 Dátum:
2010 Június 07, 21:50:51 »
Idézetet írta: tati - 2010 Június 07, 21:46:17
ez a vágat a kérdés
van ilyen az idf-én is?
nincs
egy torok egy henger
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9525 Dátum:
2010 Június 07, 21:46:17 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Június 06, 23:03:01
Hirtelen nem értem a kérdést, de van egy ilyen képem az enyémről, itt látszik a talpi rész kicsit.
ez a vágat a kérdés
van ilyen az idf-én is?
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
314
315
316
317
318
[
319
]
320
321
322
323
324
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...