www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 21:10:54
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
304
305
306
307
308
[
309
]
310
311
312
313
314
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3408940 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9964 Dátum:
2010 Július 08, 09:50:10 »
Gratulálok! Plexiből csináltass hozzá motortér tetőt
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:40:06
nem tudom feltölteni sehova
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9963 Dátum:
2010 Július 08, 09:40:06 »
nem tudom feltölteni sehova
most sikerült
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 08, 21:01:30 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9962 Dátum:
2010 Július 08, 09:23:57 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:15:05
van
Tegnap végre összeállt a motorom, felvette majdnem végleges formáját...mit ne mondjak nekem tetszik
Minden különösebb előjáték nélkül beindult..idővel megjött a 4-ik henger is (egyik alapjárati fuvóka teljesen ki volt tekerve)..nagyon meggyőző a hangja (csőkígyó rajta van, meg rátoltunk 1 dobot, ami az eredeti BOSAL koppintása, de kitömettem..és annyira halk volt már így is, hogy lehet a másodikat nem is rakom föl). A rudazat legapróbb mozdítására is azonnal reagál, úgy tűnik nem esik nehezére forogni
Kb. 2x15 percet járt, amint megmelegedett lett alapjárat, olajfolyás egy szál se, úh összeségében bíztató. Még egyszer beröffentjük majd (lehet hogy csak jövő héten), nézünk szelephézagot, kap új olajat+szűrőt, aztán lehet bepaszírozni az autóba. Képek (és az indítási video) Melák fényképezőjén, gondolom majd rak fel képet, ha net közelben lesz.
Azért van még teendő, vennem kell derékszögű gyertyapipákat, mert a rudazat dörzsöli a hátsó kettőt, meg kell fésülni a gyertyakábeleket, kell szereznem egy hosszabbat (szürke gyertyakábelt hol kapok 1 db-ot??) a trafonak, mert így max. a hűtés tetejére rakhatnám, ami nem tetszik. Aztán még benzincső és persze az egész olajhűtő rendszer kiépítése.
Most azon agyalok, hogy elég-e egy ilyennek a gyári keresztmetszetű benzincső, vagy kérjem el Schlosser Zoli szopóálarcát
illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)..
Ha ezek megvannak, jöhet a rendszámtábla kiemelése, a találgatás, hogy elfér-e a csőkígyó a sima hátfal alatt...na meg hát most se belső se futómű nincs az autó alatt, úh nem holnap lesz az első cruise..de megy a lego rendesen
képek átküldve tesék megmutogatni erre igazán büszke lehec
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9961 Dátum:
2010 Július 08, 09:15:05 »
Idézetet írta: somci - 2010 Július 07, 11:21:48
Fejlemény? Jobb volt, amíg pörgött a topik...
van
Tegnap végre összeállt a motorom, felvette majdnem végleges formáját...mit ne mondjak nekem tetszik
Minden különösebb előjáték nélkül beindult..idővel megjött a 4-ik henger is (egyik alapjárati fuvóka teljesen ki volt tekerve)..nagyon meggyőző a hangja (csőkígyó rajta van, meg rátoltunk 1 dobot, ami az eredeti BOSAL koppintása, de kitömettem..és annyira halk volt már így is, hogy lehet a másodikat nem is rakom föl). A rudazat legapróbb mozdítására is azonnal reagál, úgy tűnik nem esik nehezére forogni
Kb. 2x15 percet járt, amint megmelegedett lett alapjárat, olajfolyás egy szál se, úh összeségében bíztató. Még egyszer beröffentjük majd (lehet hogy csak jövő héten), nézünk szelephézagot, kap új olajat+szűrőt, aztán lehet bepaszírozni az autóba. Képek (és az indítási video) Melák fényképezőjén, gondolom majd rak fel képet, ha net közelben lesz.
Azért van még teendő, vennem kell derékszögű gyertyapipákat, mert a rudazat dörzsöli a hátsó kettőt, meg kell fésülni a gyertyakábeleket, kell szereznem egy hosszabbat (szürke gyertyakábelt hol kapok 1 db-ot??) a trafonak, mert így max. a hűtés tetejére rakhatnám, ami nem tetszik. Aztán még benzincső és persze az egész olajhűtő rendszer kiépítése.
Most azon agyalok, hogy elég-e egy ilyennek a gyári keresztmetszetű benzincső, vagy kérjem el Schlosser Zoli szopóálarcát
illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)..
Ha ezek megvannak, jöhet a rendszámtábla kiemelése, a találgatás, hogy elfér-e a csőkígyó a sima hátfal alatt...na meg hát most se belső se futómű nincs az autó alatt, úh nem holnap lesz az első cruise..de megy a lego rendesen
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9960 Dátum:
2010 Július 07, 13:40:29 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 07, 13:30:36
baszki... akkor nemszóttam
komoly mazochista vagy csoki
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9959 Dátum:
2010 Július 07, 13:30:36 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 07, 13:24:45
ez a csö felül36alul 32mm a hajlításhoz 5db vágás van rajta kívül belül elkösszörülve
illetve ez
azok meg a szerszámok
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9958 Dátum:
2010 Július 07, 13:24:45 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 07, 12:25:43
Ezt te csináltad?
jónak tűnik
Kérdés, hogy mennyire lényeges, hogy szűküljön a torok, vagy jó így állandó átmérővel is.
Lehet nem ront rajta. Lehet az enyém rosszabb, mert az alapvetően (mint a többi "bolti" szívócső) 48-as kezdő torokátmérővel van, a karbi meg csak 40-es, és a karbi talpa alatt hirtelen van egy nagy tágulás.
ez a csö felül36alul 32mm a hajlításhoz 5db vágás van rajta kívül belül elkösszörülve
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9957 Dátum:
2010 Július 07, 12:25:43 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 07, 12:02:36
na dehogy valami ide illö is legyen elkoptattam a szopóálarcom ezért keresnék új veri sztrong! extra tartós 3xl új szopóálarcot vadász-vadász te szopni jársz ide jeligére!
gondoltam összedobok 1 pár ilyet de már 3 éjszakám ráment és még félig sincs kész
pedig az elején még jó ötletnek tartottam
Ezt te csináltad?
jónak tűnik
Kérdés, hogy mennyire lényeges, hogy szűküljön a torok, vagy jó így állandó átmérővel is.
Lehet nem ront rajta. Lehet az enyém rosszabb, mert az alapvetően (mint a többi "bolti" szívócső) 48-as kezdő torokátmérővel van, a karbi meg csak 40-es, és a karbi talpa alatt hirtelen van egy nagy tágulás.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9956 Dátum:
2010 Július 07, 12:24:11 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 07, 11:46:59
az tégla? nemár
műanyagozd ki
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9955 Dátum:
2010 Július 07, 12:02:36 »
na dehogy valami ide illö is legyen elkoptattam a szopóálarcom ezért keresnék új veri sztrong! extra tartós 3xl új szopóálarcot vadász-vadász te szopni jársz ide jeligére!
gondoltam összedobok 1 pár ilyet de már 3 éjszakám ráment és még félig sincs kész
pedig az elején még jó ötletnek tartottam
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9954 Dátum:
2010 Július 07, 11:46:59 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 07, 11:36:08
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 07, 11:56:30 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9953 Dátum:
2010 Július 07, 11:36:08 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 07, 11:30:49
izgalom? gyere menyezetet glettelni halál ingatag létrán (310cm a belmagasság,ez nekem már sok)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9952 Dátum:
2010 Július 07, 11:30:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 07, 11:27:18
Pangás van, mindenki éjjel-nappal 1000L hegyezi a motorját, nem jut netközelbe.
(Nekem nincs semmi, lassan kezd furcsa lenni, hogy nincs semmi baja a motornak, műxik ahogy azt elvárom tőle. Kéne már valami izgalom...)
izgalom? gyere menyezetet glettelni halál ingatag létrán (310cm a belmagasság,ez nekem már sok)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9951 Dátum:
2010 Július 07, 11:27:18 »
Idézetet írta: somci - 2010 Július 07, 11:21:48
Fejlemény? Jobb volt, amíg pörgött a topik...
Pangás van, mindenki éjjel-nappal 1000L hegyezi a motorját, nem jut netközelbe.
(Nekem nincs semmi, lassan kezd furcsa lenni, hogy nincs semmi baja a motornak, műxik ahogy azt elvárom tőle. Kéne már valami izgalom...)
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9950 Dátum:
2010 Július 07, 11:21:48 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 30, 18:53:18
Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra
Fejlemény? Jobb volt, amíg pörgött a topik...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9949 Dátum:
2010 Július 01, 21:30:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=x4JmuLY_QNY&feature=related
Ovális bogár nagyot megy 2-esben...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9948 Dátum:
2010 Június 30, 21:44:11 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 30, 20:17:41
igen
Köszi
Andris képben van, tud mindent, sokat segít
egyszer áthívhatnál
,hogy megkuksizzam a vaskupacot
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9947 Dátum:
2010 Június 30, 20:17:41 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 30, 19:29:03
a janodob-ról beszélsz ?
igen
Idézetet írta: sparkafer - 2010 Június 30, 19:33:14
Szia Zoli!
Ma voltam a colában, beszéltem Melussal. Örülök, hogy alakul a motorod.
Köszi
Andris képben van, tud mindent, sokat segít
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9946 Dátum:
2010 Június 30, 19:33:14 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 30, 18:53:18
Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra
Szia Zoli!
Ma voltam a colában, beszéltem Melussal. Örülök, hogy alakul a motorod.
http://sparkafer.blogspot.hu/
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9945 Dátum:
2010 Június 30, 19:29:03 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 30, 18:53:18
Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra
a janodob-ról beszélsz ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9944 Dátum:
2010 Június 30, 18:53:18 »
Ma elvittem Janóékhoz a motort és a csőkígyót, ha minden rendben megy, akkor pénteken visszakapom és lehet összerakni újra
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9943 Dátum:
2010 Június 30, 09:36:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 29, 19:57:21
Akkor be sem indulna, ha ennyire kifújna.
Ott nem fúj ki, az jól van összerakva.
Igen! Tegnap megvilágosodtam, a kipu volt a ludas ---> 30mp-ig jenkik voltunk
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9942 Dátum:
2010 Június 29, 20:49:25 »
Fogyasztói társadalomtól mit vársz
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Június 29, 20:00:31
Amerikai stílusú beindítás, járatás, veztengely bekoptatás.
Ezek mind erre esküsznek. Én járatom fordulaton 10 mp-ig aztán vissza alapjárat közelébe, kicsit fölé.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9941 Dátum:
2010 Június 29, 20:00:31 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 28, 23:46:12
http://www.youtube.com/watch?v=R2vaKOn9hl4&feature=related
na ezt a videot kerestem, kb ilyet csinált és ez kipu nélkül indít (az állat)
Amerikai stílusú beindítás, járatás, veztengely bekoptatás.
Ezek mind erre esküsznek. Én járatom fordulaton 10 mp-ig aztán vissza alapjárat közelébe, kicsit fölé.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9940 Dátum:
2010 Június 29, 19:57:21 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 28, 23:33:56
.amúgy még a henger-hengerfej síkja fújhatna ki, másra nem tudok gondolni..és az nagyobb cumi lenne jóval
Akkor be sem indulna, ha ennyire kifújna.
Ott nem fúj ki, az jól van összerakva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9939 Dátum:
2010 Június 29, 19:51:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 28, 23:23:26
önmagát olajozó (nem tudom külföldiül) szelepemelők,
lube-a-lobe lifters
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9938 Dátum:
2010 Június 29, 10:10:22 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 28, 23:07:41
Egy kis mese a mai napról:
...
...
Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű
Ja, és egy nagy pozitívum azért van: egy csepp olajat sem találtunk a blokkon kívül!!
Bárcsak én is itt tartanék már!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9937 Dátum:
2010 Június 29, 09:16:54 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Június 28, 23:26:17
Baszki igazán érdekes jövö Lacházára van kilátás.
csak müködjön a mérés
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9936 Dátum:
2010 Június 28, 23:46:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=R2vaKOn9hl4&feature=related
na ezt a videot kerestem, kb ilyet csinált és ez kipu nélkül indít (az állat)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9935 Dátum:
2010 Június 28, 23:39:54 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Június 28, 23:35:44
nem lehet hogy typ1?
az nagyon más azt észre venék
talán az összeeresztéseket meghegesztették és nem tud csuszkálni!!???
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9934 Dátum:
2010 Június 28, 23:35:55 »
Idézetet írta: callook - 2010 Június 28, 23:33:01
Jó lesz az! Kitartást a végére!! Ha apró nyügök vannak, azokat meg lehet oldani!!
most már nem szándékozom feladni..csak megint a várakozás..ez idegel ki
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9933 Dátum:
2010 Június 28, 23:35:44 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Június 28, 23:30:19
valami vadmarha levághatott belöle
nem lehet hogy typ1?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9932 Dátum:
2010 Június 28, 23:33:56 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Június 28, 23:30:19
lökethossz miatt nekem kicsit más
ott valamit elöted el kurtak szerintem
kicsit nyeklös az igaz,de mikor a helyére kerül minden el fér
valami vadmarha levághatott belöle
úgyis akartam oda vinni, igaz má rmikor autóban van..így fordul a sorrend. sztem ezt meg fogják tudni oldani, inkább azon fosok, hogy tényleg ez legyen a baja..amúgy még a henger-hengerfej síkja fújhatna ki, másra nem tudok gondolni..és az nagyobb cumi lenne jóval
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9931 Dátum:
2010 Június 28, 23:33:01 »
Jó lesz az! Kitartást a végére!! Ha apró nyügök vannak, azokat meg lehet oldani!!
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 28, 23:07:41
Egy kis mese a mai napról:
Hajnali 5.30-kor kidobott az ágy, pedig már este sem tudtam elaludni, bosszúból megnéztem az összes motorindítós videot a youtube-on. Eljött a nagy nap, 3 év küzdelem után ma be kellene röffenteni a typ4-et. Munkába menet gondosan beraktam a hiányzó rudazatot és felírtam minden begyűjtendő alkatrészt, nehogy kimaradjon valami. Iszonyat lassan lett du. 5 óra, közben még begyűjtöttem 5 liter olajat, a hiányzó olajszűrőt és egy akksit..elvileg rendben vagyunk. Az előjelek bíztatók, a koncepció nevezhető átgondoltnak és a motor (ebben a formában) ügyes, precíz emberek keze által épült (köszönöm Stunt és P.P, valamint Melák a tanácsokért), ráadásul kézzel simán át is forgott..ha összeakad, eret vágok.
Találkozom Melákkal, indulunk a tett helyszínére. Hipp-hopp felraktuk a rudazatot (1 jó óra mérés-vágás-állítás), betöltjük az olajat, helyére megy az olajszűrő (persze amit vittem nem fért el). Jöhet az első indítás..tekeri szépen, össze már nem akad, félsiker. Az átkozott olajnyomás jelző viszont még mindig nem akar elaludni, cserébe az önindítón grillezni lehetne. Hagyjuk hűlni..10 perc múlva még egyszer nekiállunk és csodák csodájára megjön az olaj - vigyorgok. Beküzdjük a gyertyákat, mehet rá a kábel. Kihúzzuk a tető alól, nehogy a kilőtt gyertya azt is átlukassza
Szerencsére semmi ilyesmi nem történik, pár indítózás után égtelen robajjal beindul a gépezet. Egyszerre mosolygok és kicsit rémülettel nézem a dolgokat, amint a hengerfejektől minden gázelvételkor 30-50 cm-es lángok csapnak a betonra, viszont rögtön lett alapjárat (!?) ami a karbikra nézve bíztató lehet. Éppen kérdezném egyik hülyeséget a másik után, mikor vérben forgó szemekkel megjelenik a szomszéd 20.10 perckor, hogy basszuk meg , mert nyolckor az ő gyereke már alszik..úgyhogy itt a móka vége mára. Fejvakarás, tanakodás, annyit még megnéztünk, hogy a kipu jól fel volt téve, meg volt húzva, tömítés frankón alatta..
Az igazsághoz tartozik, hogy ez a kipuff már volt az autóm alatt, és jártam vele egy szezont, még csont széria motorral. Az ahnendorp annyira pontatlan, hogy meg kell igazíttatnom, fel sem lehet rakni ebben a formában, úgyhogy jobb híján maradt a régi. Viszont ennek emlékszem a hangjára, nevezhető csendesnek. Az égtelen ricsajból és a lángokból arra következtek, hogy a kipuff és hengerfej találkozásánál lehet a hiba, erősen úgy viselkedett a motor, mintha kipu nélkül indítottuk volna. Jelenleg itt tartok, nem tudom, hogy van-e okom az örömre..holnap bejelntkezem Janóékhoz, megigazíttatom velük az ahnendorpot és utána újra indítunk. hűtés és karbik nélkül viszem el, ez jó alkalom arra, hogy esztétikalilag is rendbe szedjem, újra kell fényezni a turbinaházat, egységesíteni a csavarokat stb.
Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű
Ja, és egy nagy pozitívum azért van: egy csepp olajat sem találtunk a blokkon kívül!!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9930 Dátum:
2010 Június 28, 23:30:19 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Június 28, 23:26:45
hát ezt nagyon kéne erőltetni..mivel nem az enyém nem akartam. Majd a szakemberek megoldják
lökethossz miatt nekem kicsit más
ott valamit elöted el kurtak szerintem
kicsit nyeklös az igaz,de mikor a helyére kerül minden el fér
valami vadmarha levághatott belöle
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9929 Dátum:
2010 Június 28, 23:28:25 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Június 28, 23:26:17
Baszki igazán érdekes jövö Lacházára van kilátás.
hosszúváltó diszkókerék..nem nekem való az
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9928 Dátum:
2010 Június 28, 23:26:45 »
Idézetet írta: vwboxer - 2010 Június 28, 23:25:00
Az eredeti nem olcsó és pontos is
Én kb.30-szor vettem le és töbnyire egyedül
nem egyszerü,de megoldható
hát ezt nagyon kéne erőltetni..mivel nem az enyém nem akartam. Majd a szakemberek megoldják
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9927 Dátum:
2010 Június 28, 23:26:17 »
Baszki igazán érdekes jövö Lacházára van kilátás.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9926 Dátum:
2010 Június 28, 23:25:58 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Június 28, 23:19:55
ha felhívsz akkor holnap átmegyek és segítek amiben tudok
pont tegnap mentem el előttetek
amúgy köszönöm szépen, de hozzánk képest a világ másik végén van a motor (xvi.ker) és egyelőre ott is marad, haza már csak bogárban hozom (2022-ben
) de első utam Hozzád vezet majd
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9925 Dátum:
2010 Június 28, 23:25:00 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Június 28, 23:15:30
Na bazz, annyi pénzért még pontatlan is? Ezt nem gondoltam volna.
Az eredeti nem olcsó és pontos is
Én kb.30-szor vettem le és töbnyire egyedül
nem egyszerü,de megoldható
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Oldalak:
1
...
304
305
306
307
308
[
309
]
310
311
312
313
314
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...