www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:56:07
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
303
304
305
306
307
[
308
]
309
310
311
312
313
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3408895 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10004 Dátum:
2010 Július 08, 13:04:15 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 12:46:36
Azóta még bontódott picit, mert szerencsére főnököm 10-kor haza zavart, hogy csináljam már meg a motoromat...
Már megy össze, holnap a Cruise-on ott leszek!
Helyes
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10003 Dátum:
2010 Július 08, 13:01:31 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 08, 12:48:21
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10002 Dátum:
2010 Július 08, 12:48:21 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 12:46:36
Azóta még bontódott picit, mert szerencsére főnököm 10-kor haza zavart, hogy csináljam már meg a motoromat...
Már megy össze, holnap a Cruise-on ott leszek!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10001 Dátum:
2010 Július 08, 12:46:36 »
Azóta még bontódott picit, mert szerencsére főnököm 10-kor haza zavart, hogy csináljam már meg a motoromat...
Már megy össze, holnap a Cruise-on ott leszek!
Idézetet írta: Balage - 2010 Július 08, 12:05:14
tegnapi kép
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10000 Dátum:
2010 Július 08, 12:05:14 »
tegnapi kép
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 11:27:32
Az off-ra: Jelenleg az oxyboxer üzemen kívül...
Megyek is, csinálom, mert holnap Pest... 2 körül bejövök ebédelni, addig csinálok képet is a jelenlegi elég rémisztő állapotról... Ha valaki fel tudja tolni, annak átküldöm majd e-mailben, nekem most se időm, se energiám a képpel való ügyködést megtanulni...
[a csatolmányt egy admin törölte]
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9999 Dátum:
2010 Július 08, 11:52:25 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Július 08, 11:50:44
Van egy eladó, ami nem lyuggatott
Köszi jó ez
Neked is 03-ra való van?
Mert az 1300-ra való kisebb!
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9998 Dátum:
2010 Július 08, 11:50:44 »
Van egy eladó, ami nem lyuggatott
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:38:17
hát az nincs
de megvettem már ezer éve, meg ugye a kamei is ki van lyuggatva... kicsit bazári hűtő nélkül.
csak szélesebben van kilyukasztgatva, mint amilyen széles a hűtő, de hát így vettem.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9997 Dátum:
2010 Július 08, 11:38:17 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:34:14
nem a vérdet akarom szívni, de vannak olajhőfok problémáid? vagy minek rá külső hűtő? Ha mindenképp felrakod, akkor csakis a kamei mögé, legalább rá lehet fogni, hogy van értelme
hát az nincs
de megvettem már ezer éve, meg ugye a kamei is ki van lyuggatva... kicsit bazári hűtő nélkül.
csak szélesebben van kilyukasztgatva, mint amilyen széles a hűtő, de hát így vettem.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9996 Dátum:
2010 Július 08, 11:36:44 »
vagy így
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/254640_DSC00258.JPG
vagy úgy
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/254641_DSC00260.JPG
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9995 Dátum:
2010 Július 08, 11:34:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:30:41
Az enyém ilyen. De hogy mikor fog végre felkerülni... Egyelőre a pumpám nem nagyon ad rá lehetőséget.
A lyuggatott Kamei elé vagy mögé tenném majd.
nem a vérdet akarom szívni, de vannak olajhőfok problémáid? vagy minek rá külső hűtő? Ha mindenképp felrakod, akkor csakis a kamei mögé, legalább rá lehet fogni, hogy van értelme
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9994 Dátum:
2010 Július 08, 11:34:09 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 08, 11:30:44
igen, valahol én is láttam ilyet a küszöbnél, ahogy a kasztni csavarok vannak, ott van egy egy mélyedés, ami végig fut, és abban volt, méghozzá a kasztni csavarokhoz tettek egy fület, ami rögzítette a csövet
ni
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9993 Dátum:
2010 Július 08, 11:30:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:21:14
Szélen a küszöb alatt magasabban és védettebb helyen futna a cső nem?
igen, valahol én is láttam ilyet a küszöbnél, ahogy a kasztni csavarok vannak, ott van egy egy mélyedés, ami végig fut, és abban volt, méghozzá a kasztni csavarokhoz tettek egy fület, ami rögzítette a csövet
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9992 Dátum:
2010 Július 08, 11:30:41 »
Az enyém ilyen. De hogy mikor fog végre felkerülni... Egyelőre a pumpám nem nagyon ad rá lehetőséget.
A lyuggatott Kamei elé vagy mögé tenném majd.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9991 Dátum:
2010 Július 08, 11:29:31 »
Idézetet írta: callook - 2010 Július 08, 11:27:32
Az off-ra: Jelenleg az oxyboxer üzemen kívül...
Megyek is, csinálom, mert holnap Pest... 2 körül bejövök ebédelni, addig csinálok képet is a jelenlegi elég rémisztő állapotról... Ha valaki fel tudja tolni, annak átküldöm majd e-mailben, nekem most se időm, se energiám a képpel való ügyködést megtanulni...
Nekem csak az van, amit mms-ben küldtél,felrakjam ide?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9990 Dátum:
2010 Július 08, 11:27:49 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:19:10
okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt
Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
az enyém is hasonló hűtő, igazából eltolom az anyós ülés felőli oldalra, ott kevésbé van útban és a hídtest mögé szerelek egy ventit, erre gondoltam
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9989 Dátum:
2010 Július 08, 11:27:32 »
Az off-ra: Jelenleg az oxyboxer üzemen kívül...
Megyek is, csinálom, mert holnap Pest... 2 körül bejövök ebédelni, addig csinálok képet is a jelenlegi elég rémisztő állapotról... Ha valaki fel tudja tolni, annak átküldöm majd e-mailben, nekem most se időm, se energiám a képpel való ügyködést megtanulni...
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 10:53:29
bocs, mindjárt átteszem
azok közül az oldalak közül, ahova fel szoktam töltögetni egyik sem működik most, máshova meg nincs kedvem regisztrálni
Callok, köszi, akkor marad a benzincső
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9988 Dátum:
2010 Július 08, 11:23:08 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Július 08, 11:21:03
Egyszer akadjon fent az ember valahol......
hát ja, ezért nem tudok dönteni én sem.. bár sztem ha ott felakadsz, akkor már mindegy..meg ne felejtsétek, ezek rendes, közlekedésre alkalmas autók, nem karcrájderek
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9987 Dátum:
2010 Július 08, 11:21:14 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:19:10
okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt
Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Szélen a küszöb alatt magasabban és védettebb helyen futna a cső nem?
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9986 Dátum:
2010 Július 08, 11:21:03 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:19:10
okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt
Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Egyszer akadjon fent az ember valahol......
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9985 Dátum:
2010 Július 08, 11:19:10 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 08, 11:14:25
amikor felújítottuk az egész kasztnit az alváz "kardán alagútjába" beletettünk két rézcsövet, megfelelő túlnyúlással, én is előre teszem a hídtesthez, gondolkodom egy motorkerékpár vízhűtő ventilátorának a felszerelésén a dugóban való araszolás miatti túlmelegedés miatt
okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt
Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9984 Dátum:
2010 Július 08, 11:18:43 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Július 08, 11:14:25
amikor felújítottuk az egész kasztnit az alváz "kardán alagútjába" beletettünk két rézcsövet, megfelelő túlnyúlással, én is előre teszem a hídtesthez, gondolkodom egy motorkerékpár vízhűtő ventilátorának a felszerelésén a dugóban való araszolás miatti túlmelegedés miatt
Ennyi cső, meg egy ekkora plusz hűtő felülettel, sztem nem igen tud túlmelegedni dugóban sem. Persze elbír egy ventit, úgy se látszik, és nyugodtabb az ember.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9983 Dátum:
2010 Július 08, 11:15:06 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:10:45
óóó pedig úgy "racer"
sztem az még nem kársztájling
viszont mikor több olajat folyatsz el az Andrássyn, mint a BP a Mexikói öbölben és hívod a trélert, na az már kársztájling
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9982 Dátum:
2010 Július 08, 11:14:25 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:07:29
de igen, az a másik alternatíva, majd meg szeretném nézni élőben. Az egyszerűsége miatt szimpatikusabb, viszont az előre rakható olajhűtőm már megvan és abban jobban bíznék városi poroszkálásnál, mert sajnos Nagyfaluban a dugó elkerülhetetlen.
amikor felújítottuk az egész kasztnit az alváz "kardán alagútjába" beletettünk két rézcsövet, megfelelő túlnyúlással, én is előre teszem a hídtesthez, gondolkodom egy motorkerékpár vízhűtő ventilátorának a felszerelésén a dugóban való araszolás miatti túlmelegedés miatt
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9981 Dátum:
2010 Július 08, 11:10:45 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:07:57
ez sem fog, a hídtestbe raknám
óóó pedig úgy "racer"
sztem az még nem kársztájling
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9980 Dátum:
2010 Július 08, 11:08:43 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 11:04:16
nem. pont azért lett ilyen, hogy legyen kontraszt. a felnim is ilyen színű + a lámpák + a carbon cuccok
jaaaa ok
jólvan, ki is megyek a garázsba, megsimogatom
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9979 Dátum:
2010 Július 08, 11:07:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 11:06:42
de az nem látszik
ez sem fog, a hídtestbe raknám
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9978 Dátum:
2010 Július 08, 11:07:29 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Július 08, 11:02:03
Stunt-Schlosser-féle olajhűtő megoldáson nem gondolkoztál? Ott legalább nem kell végigcsövezni a kocsi alját.
de igen, az a másik alternatíva, majd meg szeretném nézni élőben. Az egyszerűsége miatt szimpatikusabb, viszont az előre rakható olajhűtőm már megvan és abban jobban bíznék városi poroszkálásnál, mert sajnos Nagyfaluban a dugó elkerülhetetlen.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9977 Dátum:
2010 Július 08, 11:06:42 »
Idézetet írta: tazoli - 2010 Július 08, 11:02:03
Stunt-Schlosser-féle olajhűtő megoldáson nem gondolkoztál? Ott legalább nem kell végigcsövezni a kocsi alját.
de az nem látszik
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9976 Dátum:
2010 Július 08, 11:04:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 10:57:58
A kasztni is át lesz festve erre a színre?
nem. pont azért lett ilyen, hogy legyen kontraszt. a felnim is ilyen színű + a lámpák + a carbon cuccok
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 10:57:58
Sunáznám, vagy mit szoktak ilyenkor mondani?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9975 Dátum:
2010 Július 08, 11:03:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 08, 10:57:58
Nagyon baba
Sunáznám, vagy mit szoktak ilyenkor mondani?
Csak így tovább! A kasztni is át lesz festve erre a színre?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9974 Dátum:
2010 Július 08, 11:03:21 »
Idézetet írta: Melák - 2010 Július 08, 11:00:04
nincs valakinek elfekvöben TPY 1 hez valo duplakarbi Weber 36 szivocsö és rudazat???
Tati szívesen csinál neked is csövet
Rudazatot meg Csillagtól tudsz legolcsóbban venni, ami hazai gyártmányú.
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9973 Dátum:
2010 Július 08, 11:02:03 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:15:05
...illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)...
Stunt-Schlosser-féle olajhűtő megoldáson nem gondolkoztál? Ott legalább nem kell végigcsövezni a kocsi alját.
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9972 Dátum:
2010 Július 08, 11:00:04 »
nincs valakinek elfekvöben TPY 1 hez valo duplakarbi Weber 36 szivocsö és rudazat???
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9971 Dátum:
2010 Július 08, 10:57:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:40:06
nem tudom feltölteni sehova
Nagyon baba
Sunáznám, vagy mit szoktak ilyenkor mondani?
Csak így tovább! A kasztni is át lesz festve erre a színre?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9970 Dátum:
2010 Július 08, 10:53:29 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 08, 10:40:41
typ4 motornak a teherautós topicban a helye ! tessék kimoderálni fuj!
bocs, mindjárt átteszem
azok közül az oldalak közül, ahova fel szoktam töltögetni egyik sem működik most, máshova meg nincs kedvem regisztrálni
Callok, köszi, akkor marad a benzincső
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9969 Dátum:
2010 Július 08, 10:46:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:40:06
nem tudom feltölteni sehova
Picasa? Videó? Szép? Igen!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9968 Dátum:
2010 Július 08, 10:40:41 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:40:06
nem tudom feltölteni sehova
typ4 motornak a teherautós topicban a helye ! tessék kimoderálni fuj!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9967 Dátum:
2010 Július 08, 10:36:44 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:40:06
nem tudom feltölteni sehova
szép
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9966 Dátum:
2010 Július 08, 10:22:18 »
Elég lesz a benzincső! Nekem már régi is volt, viseltes is volt, meg így mindenhol 8-as csövem van... De nem kell kicserélni, meg szopó, meg drága...
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:15:05
van
Tegnap végre összeállt a motorom, felvette majdnem végleges formáját...mit ne mondjak nekem tetszik
Minden különösebb előjáték nélkül beindult..idővel megjött a 4-ik henger is (egyik alapjárati fuvóka teljesen ki volt tekerve)..nagyon meggyőző a hangja (csőkígyó rajta van, meg rátoltunk 1 dobot, ami az eredeti BOSAL koppintása, de kitömettem..és annyira halk volt már így is, hogy lehet a másodikat nem is rakom föl). A rudazat legapróbb mozdítására is azonnal reagál, úgy tűnik nem esik nehezére forogni
Kb. 2x15 percet járt, amint megmelegedett lett alapjárat, olajfolyás egy szál se, úh összeségében bíztató. Még egyszer beröffentjük majd (lehet hogy csak jövő héten), nézünk szelephézagot, kap új olajat+szűrőt, aztán lehet bepaszírozni az autóba. Képek (és az indítási video) Melák fényképezőjén, gondolom majd rak fel képet, ha net közelben lesz.
Azért van még teendő, vennem kell derékszögű gyertyapipákat, mert a rudazat dörzsöli a hátsó kettőt, meg kell fésülni a gyertyakábeleket, kell szereznem egy hosszabbat (szürke gyertyakábelt hol kapok 1 db-ot??) a trafonak, mert így max. a hűtés tetejére rakhatnám, ami nem tetszik. Aztán még benzincső és persze az egész olajhűtő rendszer kiépítése.
Most azon agyalok, hogy elég-e egy ilyennek a gyári keresztmetszetű benzincső, vagy kérjem el Schlosser Zoli szopóálarcát
illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)..
Ha ezek megvannak, jöhet a rendszámtábla kiemelése, a találgatás, hogy elfér-e a csőkígyó a sima hátfal alatt...na meg hát most se belső se futómű nincs az autó alatt, úh nem holnap lesz az első cruise..de megy a lego rendesen
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #9965 Dátum:
2010 Július 08, 10:20:53 »
Na, ez fasza!!
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Július 08, 09:40:06
nem tudom feltölteni sehova
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
303
304
305
306
307
[
308
]
309
310
311
312
313
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...