www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:19:17
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3399335 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12364 Dátum:
2010 December 26, 09:31:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 25, 17:47:29
Ja, és Callook autójában volt súly rendesen. Fullra volt pakolva.
szerintem itt a tömeg már nem annyira számít.
a légellenállás annál inkább.
befejeztem...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12363 Dátum:
2010 December 26, 04:31:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 25, 20:47:59
<beszúrt kép törölve>
Ő a mormota találkozón volt nem ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12362 Dátum:
2010 December 25, 20:47:59 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 20:24:58
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12361 Dátum:
2010 December 25, 20:24:58 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 20:14:22
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12360 Dátum:
2010 December 25, 20:14:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 25, 17:47:29
Ja, és Callook autójában volt súly rendesen. Fullra volt pakolva.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12359 Dátum:
2010 December 25, 17:47:29 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 25, 17:46:57
Az enyém, Callooké nem annyira. Viszont az enyém nagyon stabil. 150 felett is, sokkal stabilabb,. mint a typ3-asom volt. Nem is tudom miért, hiszen a futóműve annak is ültetett volt és KONI volt mindenhol, keményre csavarva. Az 150 felett elkezdett "úszni", amit nagyon utáltam.
Viszont már ismét épül az új motor. Remélem az odabasz majd.
Ja, és Callook autójában volt súly rendesen. Fullra volt pakolva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12358 Dátum:
2010 December 25, 17:46:57 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 25, 16:34:52
140 fölött elég gyérül gyorsul a szarotok.
Az enyém, Callooké nem annyira. Viszont az enyém nagyon stabil. 150 felett is, sokkal stabilabb,. mint a typ3-asom volt. Nem is tudom miért, hiszen a futóműve annak is ültetett volt és KONI volt mindenhol, keményre csavarva. Az 150 felett elkezdett "úszni", amit nagyon utáltam.
Viszont már ismét épül az új motor. Remélem az odabasz majd.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12357 Dátum:
2010 December 25, 17:03:03 »
135-ös gumikon, keskenyített csapszeges szekérfutóművel, nálam már 130-nál elkezdődik a halálfélelem... 170 körül meg már becsokizok a cobra ülésbe...
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 25, 16:34:52
140 fölött elég gyérül gyorsul a szarotok.
stuntnak (a mágusnak) meg kéne vennie valami emberibb kamerát, mert nehezen állítja be a fényeket.
xoyox mode off :-))
turbó ricsiről volt a vwlightnings.hu -n egy videó, amikor megkente az 1.2 turbónak a száját.
na, az a gyorsulás odabaszott...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12356 Dátum:
2010 December 25, 16:34:52 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 15:42:34
Belgiumba kifelé a Gergő szépen jött az 1,2 mocival 110-et, de azért amikor jött egy húzós, hosszú emelkedő, akkor visszaesett 90-re a tempó... No meg az előzéseknél is ki kellett várnia...
Mi meg élveztük volna, ha mehetünk... Az volt a felüdülés, amikor betervezett megállók előtt 10km-rel picit elküldhettük az autókat:
http://www.youtube.com/watch?v=DFYzqukuotE&feature=mfu_in_order&list=UL
140 fölött elég gyérül gyorsul a szarotok.
stuntnak (a mágusnak) meg kéne vennie valami emberibb kamerát, mert nehezen állítja be a fényeket.
xoyox mode off :-))
turbó ricsiről volt a vwlightnings.hu -n egy videó, amikor megkente az 1.2 turbónak a száját.
na, az a gyorsulás odabaszott...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12355 Dátum:
2010 December 25, 15:42:34 »
Belgiumba kifelé a Gergő szépen jött az 1,2 mocival 110-et, de azért amikor jött egy húzós, hosszú emelkedő, akkor visszaesett 90-re a tempó... No meg az előzéseknél is ki kellett várnia...
Mi meg élveztük volna, ha mehetünk... Az volt a felüdülés, amikor betervezett megállók előtt 10km-rel picit elküldhettük az autókat:
http://www.youtube.com/watch?v=DFYzqukuotE&feature=mfu_in_order&list=UL
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 25, 15:22:15
Ezerszer írtunk már a 1200-esről, pro és kontra. Én megértem, ha valaki használja, mert nagyon jó motorok, nagyon szépen járnak, keveset fogyasztanak, hihetetlen sokáig elmennek, de csak ráérős utazgatáshoz valók. Sík úton.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
PORSCHE
Hozzászólások: 2851
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12354 Dátum:
2010 December 25, 15:36:17 »
http://www.youtube.com/watch?v=BxiB948-ERY&feature=related
96 audi 80 cabrio Pedálos bogi Pedálos moszkvics
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12353 Dátum:
2010 December 25, 15:22:15 »
Ezerszer írtunk már a 1200-esről, pro és kontra. Én megértem, ha valaki használja, mert nagyon jó motorok, nagyon szépen járnak, keveset fogyasztanak, hihetetlen sokáig elmennek, de csak ráérős utazgatáshoz valók. Sík úton.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12352 Dátum:
2010 December 25, 11:59:09 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 09:57:13
Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik...
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...
Igazad van Győr-Sopron 85ös út használhatatlan a D-s motor....beérsz egy IFA-t, vagy traktort...komoly tervezést igényelt a kikerülése
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12351 Dátum:
2010 December 25, 10:06:00 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 09:57:13
Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik...
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...
igazad van....jogos a 2 pont...
de bizok benne hogy nem sokára a D 1200-esek is bekerülnek a komoly tuning kategóriába
zengőgumi
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12350 Dátum:
2010 December 25, 10:02:37 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 10:00:54
nem beszólni a motoromra.
komoly technika van benne csak kevés ccm
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12349 Dátum:
2010 December 25, 10:00:54 »
Idézetet írta: maxi - 2010 December 25, 09:58:49
hogy mi?????
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12348 Dátum:
2010 December 25, 09:58:49 »
Idézetet írta: callook - 2010 December 25, 09:57:13
Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik...
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...
hogy mi?????
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12347 Dátum:
2010 December 25, 09:57:13 »
Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik...
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 22:27:32
eszemben sincs lehúzni.
vannak jó tulajdonságai, pölö hogy pörgős, keveset zabál, szétüthetetlen.
emelkedőn azonban ne akarj vele elindulni :-)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12346 Dátum:
2010 December 24, 22:27:32 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 December 24, 21:35:04
én kétszer jártam meg h.országot....90-100as tepoval fullra rakva ...........és nem nyenyergett
tény hogy az 1.6 egészen más......de a jó D-s nem annyira gyenge amennyire lehuzod...
eszemben sincs lehúzni.
vannak jó tulajdonságai, pölö hogy pörgős, keveset zabál, szétüthetetlen.
emelkedőn azonban ne akarj vele elindulni :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12345 Dátum:
2010 December 24, 22:17:10 »
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12344 Dátum:
2010 December 24, 22:11:10 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 December 24, 21:35:04
én kétszer jártam meg h.országot....90-100as tepoval fullra rakva ...........és nem nyenyergett
tény hogy az 1.6 egészen más......de a jó D-s nem annyira gyenge amennyire lehuzod...
én 3felnőtt + kisöcsém + több napi csomag -- 90-100zal megjártuk Ausztriát többször -- jó az érdi emelkedőn meg Bakonyban szar volt...
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12343 Dátum:
2010 December 24, 21:35:04 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 21:27:27
80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
én kétszer jártam meg h.országot....90-100as tepoval fullra rakva ...........és nem nyenyergett
tény hogy az 1.6 egészen más......de a jó D-s nem annyira gyenge amennyire lehuzod...
zengőgumi
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12342 Dátum:
2010 December 24, 21:30:19 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 21:27:27
80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
Én a kopott f-esemmel simán autópályázgattam évekig (majd tavasztól ezután is). Nem volt vele gond. Az r4 más kérdés, de 110-et vele is mentem már nem volt vészes. Meg nekem kb az 1%-át teszi ki az autópálya annak amit megteszek...
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12341 Dátum:
2010 December 24, 21:30:14 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 21:02:06
hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.
Ótópálya nincs gond, inkább 4-es út.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12340 Dátum:
2010 December 24, 21:28:58 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 21:27:27
80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
majd viszlek az enyémmel.
készülj
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12339 Dátum:
2010 December 24, 21:27:27 »
Idézetet írta: gumibogi - 2010 December 24, 21:06:47
80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12338 Dátum:
2010 December 24, 21:06:47 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 21:02:06
hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.
zengőgumi
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12337 Dátum:
2010 December 24, 21:04:34 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 21:02:06
hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.
felénk nincsenek autópályák... BUrkolt utak is ritkásan.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12336 Dátum:
2010 December 24, 21:02:06 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 December 24, 20:51:07
csak minek.
hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12335 Dátum:
2010 December 24, 20:51:07 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 24, 20:50:21
az öccázas meg 18lóerő de inkább nem szarokhoz kéne hasonlítani .
szerintem egy 800kilógrammos autóhoz illik legalább 60 lóerő
csak minek.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12334 Dátum:
2010 December 24, 20:50:21 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 December 24, 20:19:58
De komolyan sokan "legyengézik" a D-s 1.2 mocikat mikor 34 lóerősek!! Az r4-é csak 29 de egyátalán nem érződik gyengének. Pedig kilóra kb annyi mint a bogár, igaz kicsivel még talán rövidebb is a váltója, viszont nagyobb és kevésbé áramvonalas a bódé.
az öccázas meg 18lóerő de inkább nem szarokhoz kéne hasonlítani .
szerintem egy 800kilógrammos autóhoz illik legalább 60 lóerő
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12333 Dátum:
2010 December 24, 20:19:58 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 December 24, 09:01:50
Szerintem az nagyon jó kis moci.
Én szeretnék még egyszer egy D-s motort majd.
De komolyan sokan "legyengézik" a D-s 1.2 mocikat mikor 34 lóerősek!! Az r4-é csak 29 de egyátalán nem érződik gyengének. Pedig kilóra kb annyi mint a bogár, igaz kicsivel még talán rövidebb is a váltója, viszont nagyobb és kevésbé áramvonalas a bódé.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12332 Dátum:
2010 December 24, 17:44:31 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 24, 12:44:51
itthon van egy kosárban, de nemeladó, megleszcsinálva :-))
Kosaras motorok sajnos sosem készülnek el. Ott végzik.
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12331 Dátum:
2010 December 24, 15:40:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 23, 21:23:00
Először is a varjú mondja a szemednek: csecsegolyó.
Másodszor pedig a rugó előfeszítésének, így erősségének beállításához kellenek ezek az alátétek, ha a rugó szétveri a fészket, akkor ott nagy a baj.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12330 Dátum:
2010 December 24, 12:44:51 »
Idézetet írta: sparkafer - 2010 December 24, 09:01:50
Szerintem az nagyon jó kis moci.
Én szeretnék még egyszer egy D-s motort majd.
itthon van egy kosárban, de nemeladó, megleszcsinálva :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12329 Dátum:
2010 December 24, 09:01:50 »
Idézetet írta: vetart - 2010 December 23, 21:02:36
Akkor marad neki tavaszra az üzembiztos D 1200?
Szerintem az nagyon jó kis moci.
Én szeretnék még egyszer egy D-s motort majd.
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12328 Dátum:
2010 December 24, 08:14:41 »
Minden szeleprugónak van ajánlott beépítési magassága. (pl. az én hengerfejeimben SCAT szimpla rugók voltak, amiknek 39,6 mm az ajánlott beépítési magassága) Ezekkel a hézagolókkal tudod ezt beállítani. Illetve szoktak vele picit játszadozni, hogy pl. egy gyengébb rugót picit jobban előfeszítenek...
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 19:34:18
de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12327 Dátum:
2010 December 23, 21:23:00 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 20:50:43
azt a motort már elhordták a szinesfém ujrafelhasználást managerlő aszisztensek
Először is a varjú mondja a szemednek: csecsegolyó.
Másodszor pedig a rugó előfeszítésének, így erősségének beállításához kellenek ezek az alátétek, ha a rugó szétveri a fészket, akkor ott nagy a baj.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12326 Dátum:
2010 December 23, 21:02:36 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 20:50:43
azt a motort már elhordták a szinesfém ujrafelhasználást managerlő aszisztensek
Akkor marad neki tavaszra az üzembiztos D 1200?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12325 Dátum:
2010 December 23, 20:50:43 »
Idézetet írta: vetart - 2010 December 23, 20:04:23
Majd Stunt megmondja. Megnézzük az ország tesztmotorján a legközelebbi szétszedéskor.
azt a motort már elhordták a szinesfém ujrafelhasználást managerlő aszisztensek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...