www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:13:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3399288 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12404 Dátum: 2011 Január 04, 22:06:44 »

...meg az látszik a CSP rendszerein, hogy próbálgatták, mert ez is és a python is nagyon meg van csinálva, ahol kell ott van megerősítve, nem olyanok a flajsnik, mint az empi csöveken, hogy belelóg a cső a kipufogónyílásba, hanem pontos, belül is végigvarrt, kívül megerősített.

Eddig aki szakember látta, az mind azt mondta, hogy profi munka.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12403 Dátum: 2011 Január 04, 22:01:52 »



azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből

Ja, meg lehet próbálni. Itt is van egy kipufogós, elvittem hozzá a CSP rendszert, forgatta, mint majom a zsebórát, de azt mondta, hogy nem tud ilyet hajlítani, aztán már nem is tértünk ki arra mennyi lenne az anyagköltség.

A dinamit kipufogósok meg tudnák hajlítani egy (valójában kettő, jobb meg bal) ív kivételével, azt patentból tennék össze, mert nekik sincs arra hajlítójuk.
Kb. 140-160-at mondtak rá, de abban a dob nem roszdamentes...és még mindig nem tudod mennyire lesz pontos.

A CSP Supercompetition minden szerelékkel, gumibakkal, felfüggesztővel, réz csavarokkal, réz tömítésekkel, rozsdamentes bilincsekkel és egy szakácsoknak, cukrászoknak szóló, szájbarágós leírással 218.000 HUF volt nekem. Nekem is kibaszott sok pénz, de nem tudtam jobbat.

Egyelőre pontosnak néz ki, de majd ha fent lesz az autón, akkor kiderül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #12402 Dátum: 2011 Január 04, 22:01:25 »

szval akkor ez így egy buszkipuff esetében cca 500 usd+ post,vám stb...
haverok között is mondjuk mindennel 150 ropi

azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből
Egy ideje én is filózom ezen. Van ismeretség is. Mondjuk korlátokat gyártanak, tehát csőhajlító van...

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12401 Dátum: 2011 Január 04, 22:00:45 »


Nem lehet rátenni a hőcserélőt, az a könnyebb szerelhetőség miatt bontható ott.
értem köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12400 Dátum: 2011 Január 04, 22:00:24 »

Majd kiderül. Roll Eyes
részemről soha nem fog kiderülni az biztos, mert én soha nem fogok ilyet gyártatni az autómra, de a közeljövőben biztosan nem  Wink
csak drágállok 150 ropit egy kipura, ami nem jó arra amire venném és sajnálták tőle a rozsdamentes pálcát

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12399 Dátum: 2011 Január 04, 21:55:04 »

tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?

valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?

<beszúrt kép törölve>


Nem lehet rátenni a hőcserélőt, az a könnyebb szerelhetőség miatt bontható ott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #12398 Dátum: 2011 Január 04, 21:54:37 »

Nekem jelenleg nem az a legfőbb cél hogy rozsdamentes anyagból legyen. Ha sikerül egyet beszereznem akkor majd lehet,hogy én is elgondolkodok rajta , csináltassak-e savállóból. De egyenlőre jó lesz a kocsi alá a sima is, csak menjen már Cool

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12397 Dátum: 2011 Január 04, 21:51:18 »

szerintem 150-ből megoldják a szép hajlítást  Wink
Majd kiderül. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12396 Dátum: 2011 Január 04, 21:50:24 »

na akkor meg még szar is öccáért
Ez tunning.Ha fázol ott a kockás takaró .Kivéve ha már Proti belecsavarodott. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12395 Dátum: 2011 Január 04, 21:49:12 »

Kevesen tudnak szépen hajlitani csövet.Patent iv meg elég vizvezeték szerű. Grin
szerintem 150-ből megoldják a szép hajlítást  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12394 Dátum: 2011 Január 04, 21:48:16 »

hőcserélő nem fér el szvsz. a másik csőtől
na akkor meg még szar is öccáért

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12393 Dátum: 2011 Január 04, 21:47:56 »

szval akkor ez így egy buszkipuff esetében cca 500 usd+ post,vám stb...
haverok között is mondjuk mindennel 150 ropi

azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből
Kevesen tudnak szépen hajlitani csövet.Patent iv meg elég vizvezeték szerű. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #12392 Dátum: 2011 Január 04, 21:46:57 »

tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?

valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?

<beszúrt kép törölve>
hőcserélő nem fér el szvsz. a másik csőtől

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12391 Dátum: 2011 Január 04, 21:45:39 »

http://store.vintagespeed.com.tw/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80

szerintem nem kerül mindegyik fajta annyiba

Ja az első és hátsó cső egybe van hegesztve a dob csatlakozásánál

Pl az 1,9-esre való 38 mm-es elég korrekt áron van. Kb 100000 ft nem is olyan sok érte miután a bugboxba 230000 -ért hozzák ugyanezt
szval akkor ez így egy buszkipuff esetében cca 500 usd+ post,vám stb...
haverok között is mondjuk mindennel 150 ropi

azt gondolom 100% rozsdamentesből pont kettőt gyártatok le itthon ennyi pénzből

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #12390 Dátum: 2011 Január 04, 21:41:49 »

260ezer forint mondjuk egy kipuffért nem is kevés szvsz. Roll Eyes
http://store.vintagespeed.com.tw/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80

szerintem nem kerül mindegyik fajta annyiba

Ja az első és hátsó cső egybe van hegesztve a dob csatlakozásánál

Pl az 1,9-esre való 38 mm-es elég korrekt áron van. Kb 100000 ft nem is olyan sok érte miután a bugboxba 230000 -ért hozzák ugyanezt
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 04, 21:43:26 írta vgd »

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12389 Dátum: 2011 Január 04, 21:34:14 »

tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?

valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?

<beszúrt kép törölve>
Szerintem be lehet tenni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12388 Dátum: 2011 Január 04, 21:27:55 »

Szerintem annyira nem húzós az ára mint pl a csp féle kipuffoknak
260ezer forint mondjuk egy kipuffért nem is kevés szvsz. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12387 Dátum: 2011 Január 04, 21:25:05 »

tudja azt valaki,hogy ahol a két egyenes cső szakasz van, ami kiváltja a hőcserélőt, szemmel láthatóan oldható kötéssel van megoldva, de az első és a hátsó talpa egyben van, vagy külön szétszedhető
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?

valamint a nagyobb képeken az összes varrat barna. ez azt jelenti,hogy bár a dob rozsdamentes anyagból készült a varratok viszont nem ?


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #12386 Dátum: 2011 Január 04, 21:14:09 »

Na pont ilyet akarok én is.

Szerintem annyira nem húzós az ára mint pl a csp féle kipuffoknak

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #12385 Dátum: 2011 Január 04, 21:13:12 »

Taiwaniak, nagyon profi cucc. Rozsdamentesből van, szép hegesztésekkel. Sokan használják az USA-ban is.

Nem olcsó.
Na pont ilyet akarok én is.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12384 Dátum: 2011 Január 04, 21:08:27 »

Taiwaniak, nagyon profi cucc. Rozsdamentesből van, szép hegesztésekkel. Sokan használják az USA-ban is.

Nem olcsó.
Vörös Laci rendelt a buszra.Meggyöző a kidolgozás.Tényleg nem olcsó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12383 Dátum: 2011 Január 04, 21:05:36 »


Taiwaniak, nagyon profi cucc. Rozsdamentesből van, szép hegesztésekkel. Sokan használják az USA-ban is.

Nem olcsó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12382 Dátum: 2011 Január 04, 21:04:27 »

ezeket én is néztem már, BugIn-en láttam a termékeiket, minőségi cuccok még ha taiwaniak is...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12381 Dátum: 2011 Január 04, 21:01:59 »

Hamár China ezeket ismeri valaki?
http://vintagespeed.com.tw/Exhaustsystem/Exhaustsystem-main.html

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12380 Dátum: 2011 Január 04, 20:56:34 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12379 Dátum: 2011 Január 04, 20:45:29 »


Soehnle - azért az nem szar.

Egyébként lehet, hogy ha lemosom és kifújom belőle a konzerváló olajat akkor 75g lett volna.
De az is lehet, hogy valóban a mérleg rossz....azonban a nagy különbség nem ez a 3 g, hanem a 95 és a 78 közötti...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12378 Dátum: 2011 Január 04, 19:47:27 »

Felmerült bennem egy kérdés: Hogy lehet az, hogy egy olyan neves cég, mint a Scat 75g helyett 78g-os tőkét gyárt? Főleg, hogy Pro Race, az már nem a sufnituning 70Le-s kategória kelléke, gondolom... Vagy nem számít az ennyit?
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12377 Dátum: 2011 Január 04, 19:42:54 »

Felmerült bennem egy kérdés: Hogy lehet az, hogy egy olyan neves cég, mint a Scat 75g helyett 78g-os tőkét gyárt? Főleg, hogy Pro Race, az már nem a sufnituning 70Le-s kategória kelléke, gondolom... Vagy nem számít az ennyit?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #12376 Dátum: 2011 Január 04, 17:52:01 »

Nem értek hozzá,de ez se semmi lehet.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?124028
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12375 Dátum: 2011 Január 04, 17:49:16 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/motor-osszerakasa-megkezdodott.html


Lassan, de biztosan haladok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12374 Dátum: 2011 Január 03, 11:40:58 »

csodamann: hogy allsz a gepeddel ??
elindult mar ?Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12373 Dátum: 2010 December 28, 14:56:57 »

Nem hidrós typ4.
ha jó a hézag és jó az olaj, akkor járj vele ha szétakar esni szétesik........és majd eldöl lesz e olajnyomás majd nyári melegben stb....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12372 Dátum: 2010 December 28, 14:54:56 »

typ4??  mert akkor Hidrotöke 
Nem hidrós typ4.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12371 Dátum: 2010 December 28, 14:52:14 »

Füstje nincs. Mintha nagy lenne a szelephézag.
a szelephangot azért ki lehet hallani.
meg a hajtókar hangot is.

az előbbi pont feleannyit csörög, mint az utóbbi



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12370 Dátum: 2010 December 28, 14:51:06 »

Nem csapágy hangja van, ez egyértelmű. Sajnos adonyi dob van rajta, az is hangosabb mint egy normál gyári. Mechanikusan hangos. Sok minden összeadódhat, szelep, kopás, rozsda hengerekről, stb...Tízen évet állt, egy hétig ázott ebben a takonyban, hogy átforduljon egyáltalán. Füstje nincs. Mintha nagy lenne a szelephézag.
typ4??  mert akkor Hidrotöke 

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12369 Dátum: 2010 December 28, 14:48:42 »


Kisebbre kell venni a szelephézagot, járatni és megnézni, hogy füstöl-e. Ha füstül és kormos a gyertya, akkor FINISH jöhet, mert akkor valószínűleg kopott a  henger és az kopoghat is. Lehet, hogy kicsit megrozsdált, vagy valami.

Ha nem füstöl, jól indul, esetleg a gyertya színe is szép barnás és mégis kopog jó szelephézaggal is, akkor lehet, hogy valóban csapágyas, de én azt majdnem kizárnám.


Nem csapágy hangja van, ez egyértelmű. Sajnos adonyi dob van rajta, az is hangosabb mint egy normál gyári. Mechanikusan hangos. Sok minden összeadódhat, szelep, kopás, rozsda hengerekről, stb...Tízen évet állt, egy hétig ázott ebben a takonyban, hogy átforduljon egyáltalán. Füstje nincs. Mintha nagy lenne a szelephézag.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12368 Dátum: 2010 December 28, 14:41:59 »

Nem egészen idetartozik,de meg kell valahol kérdeznem:
Adott egy 90000 km-t futott motor ami tízenpár évet állt és gázolaj valamint WD40 beöntése után indult be. Kapott elsőre egy új olajat, majd még egyet és egy nagyobb, 0.40-es szelephézagot. Ezzel járt fél órát majd új szűrő, új olaj, normál hézag és be a kocsiba. Jár, indul, de kicsit még erős a hangja. Milyen adalékot kapjon a következő olajcserénél? STP valami, Finis vagy más ötlet?


Kisebbre kell venni a szelephézagot, járatni és megnézni, hogy füstöl-e. Ha füstül és kormos a gyertya, akkor FINISH jöhet, mert akkor valószínűleg kopotta  henger és az kopoghat is. Lehet, hogy kicsit megrozsdált, vagy valami.

Ha nem füstöl, jól indul, esetleg a gyertya színe is szép barnás és mégis kopog jó szelephézaggal is, akkor lehet, hogy valóban csapágyas, de én azt majdnem kizárnám.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12367 Dátum: 2010 December 28, 14:31:24 »

Nem egészen idetartozik,de meg kell valahol kérdeznem:
Adott egy 90000 km-t futott motor ami tízenpár évet állt és gázolaj valamint WD40 beöntése után indult be. Kapott elsőre egy új olajat, majd még egyet és egy nagyobb, 0.40-es szelephézagot. Ezzel járt fél órát majd új szűrő, új olaj, normál hézag és be a kocsiba. Jár, indul, de kicsit még erős a hangja. Milyen adalékot kapjon a következő olajcserénél? STP valami, Finis vagy más ötlet?

kérdés, hogy mit jelent az "erős a hangja"?

lehet, hogy szelephézag állítás kell neki.
lehet, hogy hajtókar csapágy.
vagy bármi más.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12366 Dátum: 2010 December 28, 14:26:51 »

Nem egészen idetartozik,de meg kell valahol kérdeznem:
Adott egy 90000 km-t futott motor ami tízenpár évet állt és gázolaj valamint WD40 beöntése után indult be. Kapott elsőre egy új olajat, majd még egyet és egy nagyobb, 0.40-es szelephézagot. Ezzel járt fél órát majd új szűrő, új olaj, normál hézag és be a kocsiba. Jár, indul, de kicsit még erős a hangja. Milyen adalékot kapjon a következő olajcserénél? STP valami, Finis vagy más ötlet?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12365 Dátum: 2010 December 26, 21:27:32 »

központi fűtés már lesz meg a karbirudazat is elfér végre  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.364 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.