www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:25:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3399394 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12364 Dátum: 2010 December 26, 09:31:59 »

Ja, és Callook autójában volt súly rendesen. Fullra volt pakolva.

szerintem itt a tömeg már nem annyira számít.
a légellenállás annál inkább.

befejeztem...  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12363 Dátum: 2010 December 26, 04:31:24 »

<beszúrt kép törölve>
Ő a mormota találkozón volt nem ? Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12362 Dátum: 2010 December 25, 20:47:59 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12361 Dátum: 2010 December 25, 20:24:58 »




Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12360 Dátum: 2010 December 25, 20:14:22 »



Ja, és Callook autójában volt súly rendesen. Fullra volt pakolva.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12359 Dátum: 2010 December 25, 17:47:29 »


Az enyém, Callooké nem annyira. Viszont az enyém nagyon stabil. 150 felett is, sokkal stabilabb,. mint a typ3-asom volt. Nem is tudom miért, hiszen a futóműve annak is ültetett volt és KONI volt mindenhol, keményre csavarva. Az 150 felett elkezdett "úszni", amit nagyon utáltam.


Viszont már ismét épül az új motor.  Remélem az odabasz majd.


Ja, és Callook autójában volt súly rendesen. Fullra volt pakolva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12358 Dátum: 2010 December 25, 17:46:57 »

140 fölött elég gyérül gyorsul a szarotok.


Az enyém, Callooké nem annyira. Viszont az enyém nagyon stabil. 150 felett is, sokkal stabilabb,. mint a typ3-asom volt. Nem is tudom miért, hiszen a futóműve annak is ültetett volt és KONI volt mindenhol, keményre csavarva. Az 150 felett elkezdett "úszni", amit nagyon utáltam.


Viszont már ismét épül az új motor.  Remélem az odabasz majd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12357 Dátum: 2010 December 25, 17:03:03 »

135-ös gumikon, keskenyített csapszeges szekérfutóművel, nálam már 130-nál elkezdődik a halálfélelem... 170 körül meg már becsokizok a cobra ülésbe...

140 fölött elég gyérül gyorsul a szarotok.
stuntnak (a mágusnak) meg kéne vennie valami emberibb kamerát, mert nehezen állítja be a fényeket.
xoyox mode off :-))

turbó ricsiről volt a vwlightnings.hu -n egy videó, amikor megkente az 1.2 turbónak a száját.
na, az a gyorsulás odabaszott...

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12356 Dátum: 2010 December 25, 16:34:52 »

Belgiumba kifelé a Gergő szépen jött az 1,2 mocival 110-et, de azért amikor jött egy húzós, hosszú emelkedő, akkor visszaesett 90-re a tempó... No meg az előzéseknél is ki kellett várnia...
Mi meg élveztük volna, ha mehetünk... Az volt a felüdülés, amikor betervezett megállók előtt 10km-rel picit elküldhettük az autókat:

http://www.youtube.com/watch?v=DFYzqukuotE&feature=mfu_in_order&list=UL

 Wink


140 fölött elég gyérül gyorsul a szarotok.
stuntnak (a mágusnak) meg kéne vennie valami emberibb kamerát, mert nehezen állítja be a fényeket.
xoyox mode off :-))

turbó ricsiről volt a vwlightnings.hu -n egy videó, amikor megkente az 1.2 turbónak a száját.
na, az a gyorsulás odabaszott...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12355 Dátum: 2010 December 25, 15:42:34 »

Belgiumba kifelé a Gergő szépen jött az 1,2 mocival 110-et, de azért amikor jött egy húzós, hosszú emelkedő, akkor visszaesett 90-re a tempó... No meg az előzéseknél is ki kellett várnia...
Mi meg élveztük volna, ha mehetünk... Az volt a felüdülés, amikor betervezett megállók előtt 10km-rel picit elküldhettük az autókat:

http://www.youtube.com/watch?v=DFYzqukuotE&feature=mfu_in_order&list=UL

 Wink

Ezerszer írtunk már a 1200-esről, pro és kontra. Én megértem, ha valaki használja, mert nagyon jó motorok, nagyon szépen járnak, keveset fogyasztanak, hihetetlen sokáig elmennek, de csak ráérős utazgatáshoz valók. Sík úton.  Evil


Nem elérhető PORSCHE
Hozzászólások: 2851


« Hozzászólás #12354 Dátum: 2010 December 25, 15:36:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=BxiB948-ERY&feature=related

96 audi 80 cabrio   Pedálos bogi           Pedálos moszkvics
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12353 Dátum: 2010 December 25, 15:22:15 »

Ezerszer írtunk már a 1200-esről, pro és kontra. Én megértem, ha valaki használja, mert nagyon jó motorok, nagyon szépen járnak, keveset fogyasztanak, hihetetlen sokáig elmennek, de csak ráérős utazgatáshoz valók. Sík úton.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12352 Dátum: 2010 December 25, 11:59:09 »

Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik... Roll Eyes
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...

Igazad van Győr-Sopron 85ös út használhatatlan a D-s motor....beérsz egy IFA-t, vagy traktort...komoly tervezést igényelt a kikerülése Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12351 Dátum: 2010 December 25, 10:06:00 »

Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik... Roll Eyes
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...

igazad van....jogos a 2 pont...
de bizok benne hogy nem sokára a D 1200-esek is bekerülnek a komoly tuning kategóriába Wink Cheesy

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12350 Dátum: 2010 December 25, 10:02:37 »

Grin  Tongue

nem beszólni a motoromra.
komoly technika van benne csak kevés ccm Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12349 Dátum: 2010 December 25, 10:00:54 »

 Grin  Tongue

hogy mi?????
 

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12348 Dátum: 2010 December 25, 09:58:49 »

Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik... Roll Eyes
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...

hogy mi?????
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12347 Dátum: 2010 December 25, 09:57:13 »

Őő... őőő... Illetve miröl beszélünk... D 1200... Ez a motortuning topik... Roll Eyes
Jó motor, masszív motor, de nem nagyteljesítményű...

eszemben sincs lehúzni.
vannak jó tulajdonságai, pölö hogy pörgős, keveset zabál, szétüthetetlen.
emelkedőn azonban ne akarj vele elindulni :-)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12346 Dátum: 2010 December 24, 22:27:32 »

én kétszer jártam meg h.országot....90-100as tepoval fullra rakva ...........és nem nyenyergett Wink Cheesy Grin
tény hogy az 1.6 egészen más......de a jó D-s nem annyira gyenge amennyire lehuzod... Kiss
eszemben sincs lehúzni.
vannak jó tulajdonságai, pölö hogy pörgős, keveset zabál, szétüthetetlen.
emelkedőn azonban ne akarj vele elindulni :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12345 Dátum: 2010 December 24, 22:17:10 »

 Kiss

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #12344 Dátum: 2010 December 24, 22:11:10 »

én kétszer jártam meg h.országot....90-100as tepoval fullra rakva ...........és nem nyenyergett Wink Cheesy Grin
tény hogy az 1.6 egészen más......de a jó D-s nem annyira gyenge amennyire lehuzod... Kiss
én 3felnőtt + kisöcsém + több napi csomag -- 90-100zal megjártuk Ausztriát többször -- jó az érdi emelkedőn meg Bakonyban szar volt...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12343 Dátum: 2010 December 24, 21:35:04 »

80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
én kétszer jártam meg h.országot....90-100as tepoval fullra rakva ...........és nem nyenyergett Wink Cheesy Grin
tény hogy az 1.6 egészen más......de a jó D-s nem annyira gyenge amennyire lehuzod... Kiss

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12342 Dátum: 2010 December 24, 21:30:19 »

80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
Én a kopott f-esemmel simán autópályázgattam évekig (majd tavasztól ezután is). Nem volt vele gond. Az r4 más kérdés, de 110-et vele is mentem már nem volt vészes. Meg nekem kb az 1%-át teszi ki az autópálya annak amit megteszek... Tongue

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #12341 Dátum: 2010 December 24, 21:30:14 »

hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.
Ótópálya nincs gond, inkább 4-es út.  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12340 Dátum: 2010 December 24, 21:28:58 »

80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.
majd viszlek az enyémmel.
készülj Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12339 Dátum: 2010 December 24, 21:27:27 »



80 fölött azért már erősen nyenyereg a D-s motor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12338 Dátum: 2010 December 24, 21:06:47 »

hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12337 Dátum: 2010 December 24, 21:04:34 »

hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.
felénk nincsenek autópályák... BUrkolt utak is ritkásan.  Tongue Tongue Tongue

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12336 Dátum: 2010 December 24, 21:02:06 »

csak minek.
hogy az autópályán ne a platós ifa mögött kelljen szopnod a külső sávban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12335 Dátum: 2010 December 24, 20:51:07 »

az öccázas meg 18lóerő de  inkább nem szarokhoz kéne hasonlítani .
szerintem egy 800kilógrammos autóhoz illik legalább 60 lóerő Kiss
csak minek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12334 Dátum: 2010 December 24, 20:50:21 »

De komolyan sokan "legyengézik" a D-s 1.2 mocikat mikor 34 lóerősek!! Az r4-é csak 29 de egyátalán nem érződik gyengének. Pedig kilóra kb annyi mint a bogár, igaz kicsivel még talán rövidebb is a váltója, viszont nagyobb és kevésbé áramvonalas a bódé.
az öccázas meg 18lóerő de  inkább nem szarokhoz kéne hasonlítani .
szerintem egy 800kilógrammos autóhoz illik legalább 60 lóerő Kiss

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12333 Dátum: 2010 December 24, 20:19:58 »

Szerintem az nagyon jó kis moci.
Én szeretnék még egyszer egy D-s motort majd.
De komolyan sokan "legyengézik" a D-s 1.2 mocikat mikor 34 lóerősek!! Az r4-é csak 29 de egyátalán nem érződik gyengének. Pedig kilóra kb annyi mint a bogár, igaz kicsivel még talán rövidebb is a váltója, viszont nagyobb és kevésbé áramvonalas a bódé.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12332 Dátum: 2010 December 24, 17:44:31 »

itthon van egy kosárban, de nemeladó, megleszcsinálva :-))
Kosaras motorok sajnos sosem készülnek el. Ott végzik.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12331 Dátum: 2010 December 24, 15:40:31 »

Először is a varjú mondja a szemednek: csecsegolyó.

Másodszor pedig a rugó előfeszítésének, így erősségének beállításához kellenek ezek az alátétek, ha a rugó szétveri a fészket, akkor ott nagy a baj.
Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12330 Dátum: 2010 December 24, 12:44:51 »

Szerintem az nagyon jó kis moci.
Én szeretnék még egyszer egy D-s motort majd.

itthon van egy kosárban, de nemeladó, megleszcsinálva :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12329 Dátum: 2010 December 24, 09:01:50 »

Akkor marad neki tavaszra az üzembiztos  D 1200?
Szerintem az nagyon jó kis moci.
Én szeretnék még egyszer egy D-s motort majd.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12328 Dátum: 2010 December 24, 08:14:41 »

Minden szeleprugónak van ajánlott beépítési magassága. (pl. az én hengerfejeimben SCAT szimpla rugók voltak, amiknek 39,6 mm az ajánlott beépítési magassága) Ezekkel a hézagolókkal tudod ezt beállítani. Illetve szoktak vele picit játszadozni, hogy pl. egy gyengébb rugót picit jobban előfeszítenek...

de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12327 Dátum: 2010 December 23, 21:23:00 »

azt a motort már elhordták a szinesfém ujrafelhasználást managerlő aszisztensek Roll Eyes

Először is a varjú mondja a szemednek: csecsegolyó.

Másodszor pedig a rugó előfeszítésének, így erősségének beállításához kellenek ezek az alátétek, ha a rugó szétveri a fészket, akkor ott nagy a baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #12326 Dátum: 2010 December 23, 21:02:36 »

azt a motort már elhordták a szinesfém ujrafelhasználást managerlő aszisztensek Roll Eyes
Akkor marad neki tavaszra az üzembiztos  D 1200?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12325 Dátum: 2010 December 23, 20:50:43 »

Majd Stunt megmondja. Megnézzük az ország tesztmotorján a legközelebbi szétszedéskor. Evil
azt a motort már elhordták a szinesfém ujrafelhasználást managerlő aszisztensek Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.