www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:35:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368665 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17644 Dátum: 2013 Február 06, 21:58:53 »

Bogár. Vágva és hegesztve.

tatra, porsche, bogár, 2cv?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17643 Dátum: 2013 Február 06, 21:26:48 »

Kispálya. Grin
tatra, porsche, bogár, 2cv?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17642 Dátum: 2013 Február 06, 20:40:08 »

Kispálya. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17641 Dátum: 2013 Február 06, 20:24:31 »

Ez úgy van kitalálva, hogy elférjen, Bugpack gyártmány (ha több fotót keresnél róla)
<beszúrt kép törölve>

A leírás külföldiskedőknek:
http://vwparts.aircooled.net/Bugpack-Rear-Truss-Bar-All-Type-1-p/6518-11.htm

hasonló lesz ,már megvan a lö konszepszion Wink előre fele is ki lesz támasztva hátha valami komolyabb motorom is lesz később Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17640 Dátum: 2013 Február 06, 19:49:34 »

brankó szopics és csecsics kartársak közé estem

Ez úgy van kitalálva, hogy elférjen, Bugpack gyártmány (ha több fotót keresnél róla)


A leírás külföldiskedőknek:
http://vwparts.aircooled.net/Bugpack-Rear-Truss-Bar-All-Type-1-p/6518-11.htm

« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 06, 19:52:40 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17639 Dátum: 2013 Február 06, 19:41:50 »

az lehet, hogy a pozicionáló csavaré.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #17638 Dátum: 2013 Február 06, 17:51:26 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #17637 Dátum: 2013 Február 06, 12:10:26 »

<beszúrt kép törölve>
készülünk......
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17636 Dátum: 2013 Február 06, 11:24:45 »

4 éve ilyen van bogaramon és nem robbant fel.....
külön agy van és külön tárcsa....majd leirom a koncepciot....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17635 Dátum: 2013 Február 06, 10:11:58 »


készülünk......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17634 Dátum: 2013 Február 06, 00:18:52 »

Hőcserélő? Az mi? Ez nem a tuning topik? 
nem mindenkinek telik méregdrága állófűtésre  Undecided

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17633 Dátum: 2013 Február 05, 23:51:39 »

ültetett függőcsapszeges futóműhöz való lengéscsillapító összenyomott állapotban mekkora lehet? Lyukközéptől lyukközépig kb. köszi

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17632 Dátum: 2013 Február 05, 13:23:45 »

ma alánéztem a bogárnak hogy is fog elférni a merevítő ,hát még jó hogy belenemléptem Roll Eyes
a vagy ötféle megoldást találtam a zinterneten de mindegyikhez szét kéne vágni a kasznit és egyiktől sem fér el a fűtéscső de még a hőcserélő sem 
brankó szopics és csecsics kartársak közé estem Roll Eyes


Hőcserélő? Az mi? Ez nem a tuning topik? 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #17631 Dátum: 2013 Február 05, 11:48:03 »

ma alánéztem a bogárnak hogy is fog elférni a merevítő ,hát még jó hogy belenemléptem Roll Eyes
a vagy ötféle megoldást találtam a zinterneten de mindegyikhez szét kéne vágni a kasznit és egyiktől sem fér el a fűtéscső de még a hőcserélő sem 
brankó szopics és csecsics kartársak közé estem Roll Eyes


Az utolsó megoldás sem fér el????? Vagy a hátsó lengéscsillapítónál kell vágni mindenféleképpen a kasztnit???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17630 Dátum: 2013 Február 05, 11:15:20 »

ma alánéztem a bogárnak hogy is fog elférni a merevítő ,hát még jó hogy belenemléptem Roll Eyes
a vagy ötféle megoldást találtam a zinterneten de mindegyikhez szét kéne vágni a kasznit és egyiktől sem fér el a fűtéscső de még a hőcserélő sem 
brankó szopics és csecsics kartársak közé estem Roll Eyes


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17629 Dátum: 2013 Február 01, 17:24:28 »

Nagyon szar, be kéne keskenyíteni és leültetni!  Evil

látom frusztrál, hogy egy bubiszélvédős szarral kell járnod :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17628 Dátum: 2013 Január 31, 22:30:59 »


Nagyon szar, be kéne keskenyíteni és leültetni!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #17627 Dátum: 2013 Január 31, 21:28:53 »

Shocked Shocked
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17626 Dátum: 2013 Január 31, 20:03:39 »

http://www.youtube.com/watch?v=-RG_4tVj4Xk
Ováli

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17625 Dátum: 2013 Január 31, 18:42:04 »

http://www.youtube.com/watch?v=nhb7nqsoGos

ezt még nem láttam róla

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17624 Dátum: 2013 Január 31, 06:58:29 »

Van értelme, csak egész másra szolgál mint a váltórögzítő. A kettőt ezért nem is lehet összehasonlítani. Ez olyan mintha azt mondanánk, hogy a KW gewindének nincs akkora értelme mint a Porsche fékeknek, mert az előbbitől nam lassul (jelentősen) jobban az autó.  Wink Mindkettő jó cucc, csak az egyiknek köze sincs a másikhoz, hacsak annyi nem, hogy a másik alkatrész közelében helyezkedik el.  Wink


Akkor ennek nincs akkora értelme mint egy váltótámasztónak???


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17623 Dátum: 2013 Január 30, 21:48:27 »


Akkor ennek nincs akkora értelme mint egy váltótámasztónak???  figyelgettem meg olvasgattam amik eddig ebben a topicban voltak ilyen témák de nem tudtam igazán leszűrni hogy konkrétan melyik lenne a legjobb verzió.  Meg melyik azok a típusok amik nagy faragás nélkül beszerelhetőek. Tudom hogy ezerszer kivesézett téma ha nem nagyon van kedvetek leírkálni akkor azt is megértem.  :-D


Ez a cup-brace-nek nevezett kitámasztó elsősorban erős motorokhoz kell, amik deformálják a váltóvillát és durvább induláskor görbítik és kerék felpattogást csinálnak.

Ez önmagában nem védi meg a váltó gyorsításkori felemelkedését és a bakok elszakadását. Ahhoz a "mid mount" kell másnéven "gene berg mount" esetleg a torque bar, ami egy hátsó keresztcső (ami nem minden kipuhoz fér el).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #17622 Dátum: 2013 Január 30, 20:35:22 »

Ez nem a váltó billegésének megakadályozására szolgál. (Hiszen a váltóhoz nem is csatlakozik) Arra különböző váltó rögzítők valók. Hanem a csavarodást/tekeredést gátolja. Kimerevíti a váltóvillát és a teleszkópok felső rögzítési pontjait.



Akkor ennek nincs akkora értelme mint egy váltótámasztónak???  figyelgettem meg olvasgattam amik eddig ebben a topicban voltak ilyen témák de nem tudtam igazán leszűrni hogy konkrétan melyik lenne a legjobb verzió.  Meg melyik azok a típusok amik nagy faragás nélkül beszerelhetőek. Tudom hogy ezerszer kivesézett téma ha nem nagyon van kedvetek leírkálni akkor azt is megértem.  :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17621 Dátum: 2013 Január 30, 19:08:47 »

Ez nem a váltó billegésének megakadályozására szolgál. (Hiszen a váltóhoz nem is csatlakozik) Arra különböző váltó rögzítők valók. Hanem a csavarodást/tekeredést gátolja. Kimerevíti a váltóvillát és a teleszkópok felső rögzítési pontjait.

Egy ilyen sokat fog a váltón billegés szempontból???? Észrevehetően stabilabb lesz??? Nem ültem még sajnos egy olyan bogárban sem amiben a hátsó futómű vagy váltótámasztó lett volna és nem tudom elképzelni hogyan fogja az egészet  Undecided

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #17620 Dátum: 2013 Január 30, 08:55:27 »

Igen, de az indító háta mögött elég kevés hely van, ezt majd figyelembe kell venni amikor a két rögzítési pontot kialakítod.

Egyébként bedugható, nem kell a motort kivenni, ha ez volt a kérdés.

Egy ilyen sokat fog a váltón billegés szempontból???? Észrevehetően stabilabb lesz??? Nem ültem még sajnos egy olyan bogárban sem amiben a hátsó futómű vagy váltótámasztó lett volna és nem tudom elképzelni hogyan fogja az egészet  Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17619 Dátum: 2013 Január 30, 08:53:43 »

ha hebrákolok magamnak egy torque bart annak a két lengéscsillapító közötti hosszú vizszintes részét be tudom dugni a váltó fölé? ilyesmire gondolok
2db csinalj! :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17618 Dátum: 2013 Január 30, 08:26:03 »

ha hebrákolok magamnak egy torque bart annak a két lengéscsillapító közötti hosszú vizszintes részét be tudom dugni a váltó fölé? ilyesmire gondolok

Igen, de az indító háta mögött elég kevés hely van, ezt majd figyelembe kell venni amikor a két rögzítési pontot kialakítod.

Egyébként bedugható, nem kell a motort kivenni, ha ez volt a kérdés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17617 Dátum: 2013 Január 29, 23:35:44 »

ha hebrákolok magamnak egy torque bart annak a két lengéscsillapító közötti hosszú vizszintes részét be tudom dugni a váltó fölé? ilyesmire gondolok

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17616 Dátum: 2013 Január 27, 22:30:06 »


Az újabb nagyon puha, jobban szigeteli a rezgéseket, de akár egyszeri kerék felpattogáskor miszlikekre szakad és a tartója (összekötő) is sokkal gyengébb, mint a régi széria.

Tehát a második, a régi fajta az erősebb.
köszi! akkor egyenlőre marad a régi meg egy váltókitámasztás mert nem telik uretánra .
és nekiállok faragni egy torque bart Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17615 Dátum: 2013 Január 27, 22:24:30 »

melyik fajta váltótartó bak az erősebb a régebbi vagy az újabb  ( már amelyik párban van azt kérdezem)
https://bugparts.hu/img/products/2012-12/img_wa_1482.jpg
https://bugparts.hu/img/products/2012-12/img_wa_1481-100.jpg


Az újabb nagyon puha, jobban szigeteli a rezgéseket, de akár egyszeri kerék felpattogáskor miszlikekre szakad és a tartója (összekötő) is sokkal gyengébb, mint a régi széria.

Tehát a második, a régi fajta az erősebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #17614 Dátum: 2013 Január 24, 13:07:23 »

melyik fajta váltótartó bak az erősebb a régebbi vagy az újabb  ( már amelyik párban van azt kérdezem)
https://bugparts.hu/img/products/2012-12/img_wa_1482.jpg
https://bugparts.hu/img/products/2012-12/img_wa_1481-100.jpg

Engem többen is a második verzióra beszéltek rá, bár kipróbálni még nem bírtam.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17613 Dátum: 2013 Január 23, 21:59:12 »

Egy kis szelepvezető:

http://callook.freeblog.hu/

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17612 Dátum: 2013 Január 23, 20:22:16 »

melyik fajta váltótartó bak az erősebb a régebbi vagy az újabb  ( már amelyik párban van azt kérdezem)
https://bugparts.hu/img/products/2012-12/img_wa_1482.jpg
https://bugparts.hu/img/products/2012-12/img_wa_1481-100.jpg

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17611 Dátum: 2013 Január 22, 20:26:15 »

Akkor csak a mondat második fele igaz. De pont ezért, az első felében leírtaknak is jó lehet. Smiley  (Bocs, nem olvastam végig a hirdetés szövegét)

Nem, kimondottan Formel Vau-ra készítette Willibald. A későiek közül sokon nem volt hűtés, csak rávezették a menetszelet a motorra. Illetve 10:1 körüli sűrítéssel futottak ezek a motorok, amitől elég komolyan tud melegedni a hengerfej.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17610 Dátum: 2013 Január 22, 20:13:57 »

Nem, kimondottan Formel Vau-ra készítette Willibald. A későiek közül sokon nem volt hűtés, csak rávezették a menetszelet a motorra. Illetve 10:1 körüli sűrítéssel futottak ezek a motorok, amitől elég komolyan tud melegedni a hengerfej.

Ez talán baja/buggy gépekbe való ahol nincs rendes hűtés a lemezelés hiánya miatt.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17609 Dátum: 2013 Január 22, 19:17:39 »

Ez talán baja/buggy gépekbe való ahol nincs rendes hűtés a lemezelés hiánya miatt.

Világos, köszi. Ez a képen eléggé érdekes.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17608 Dátum: 2013 Január 22, 16:38:30 »

http://www.ebay.de/itm/110996726811?nma=true&si=HTdRNsgaIb4gSRYvSZwZCBtJdtM%3D&rt=nc&_trksid=p4340.l2557&orig_cvip=true

Ez esetleg besegíthet a hengerfej hűtésében, mert nem tömítés van alatta, hanem csak egy O-gyűrű egy vékony beszúrásban.

Világos, köszi. Ez a képen eléggé érdekes.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17607 Dátum: 2013 Január 22, 15:40:25 »

Szerintem nem jobb. (Nem is írtam, hogy jobb lenne) Csak példának hoztam fel, hogy a Formel Vau-knál milyen szintű előírások voltak.
Könnyebbnek nem könnyebb, mert amennyivel könnyebb az alumínium, annyival vastagabbra öntötték őket a lemez fedelekhez képest. Hengerfejet nem tudja hűteni, mert a tömítés elszigeteli.

Mondjuk ez a példány abból az időből van, amikor már engedték az alu szelepfedeleket (Mert a szabályzat évről évre változott):

http://www.ebay.de/itm/110996726811?nma=true&si=HTdRNsgaIb4gSRYvSZwZCBtJdtM%3D&rt=nc&_trksid=p4340.l2557&orig_cvip=true

Ez esetleg besegíthet a hengerfej hűtésében, mert nem tömítés van alatta, hanem csak egy O-gyűrű egy vékony beszúrásban.

Az alu szelepfedél miért lenne jó?

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17606 Dátum: 2013 Január 22, 14:49:31 »

De. A bogár gyári tengelye pont jó lesz turbóhoz. Szelepek újak lesznek, de méret marad, mert turbónál pont nem akkora gond a szűk keresztmetszet mint egy szívó motornál.
Egy 80LE körüli 1,6 turbós motorhoz nem kellenek extra cuccok, nem drag gép lesz.

Egyébként van egy osztrák srác, aki vett egy lepukkant bogarat, amiben egy használt, kétes előéletű széria 1,6 motor volt. Elment a bontóba és vett egy karbit + turbót Renault 5 GT turbóról, amit rászórt a motorra. Az egész 700Euroba került neki. Ezzel jár gyorsulási versenyekre már vagy 5 éve. Annyi futamot megy amennyit csak tud. Még nem sikerült szétrugnia. És ami a lényeg: sima utcai lom gumikkal 14valamennyit megy 1/4 mérföldön az autó. Az én autómnak 15,8 volt az ideje amikor 105 LE volt padon mérve és max 6200-at forgott. Azután bejárattam, átdolgoztam, átfúvókáztam a karbit és így mentem egy mért időt, ami 15,0 volt és 7500-nál váltottam. Ehhez az időhöz bogárban kell 120 LE. Szóval az az összekukázott 1,6 turbo csupa széria cuccal tud 130LE fölött. Ha mi egy tartós 80LE körüli motort akarunk, akkor elég a turbó. Ha raknánk bele jó tengelyt, extra hengerfejet, akkor nem kéne a tartós 1,6 mocihoz turbó, hanem elég lenne két Weber.


Egyre jobban tetszik a dolog.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17605 Dátum: 2013 Január 22, 14:24:58 »

Az alu szelepfedél miért lenne jó?
Könnyebb, jobban hűl benne az olaj?
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.