www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:28:14
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3386297 alkalommal)
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21804 Dátum:
2016 április 13, 10:06:34 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21803 Dátum:
2016 április 13, 09:00:58 »
Idézetet írta: nagybub - 2016 április 13, 08:52:11
Ha már kipuf:
hétvégén láttam egy Warnyú alatt
honnan tudtad, hogy alá kell nézni?
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21802 Dátum:
2016 április 13, 08:52:11 »
Ha már kipuf:
hétvégén láttam egy Warnyú alatt
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21801 Dátum:
2016 április 11, 22:57:48 »
Idézetet írta: BlackP - 2016 április 11, 22:01:18
en most gyarias kinezetben gondolkodok, ha lehet, el akarom kerulni a feltunest
ha megválsz a csőkígyótól szójjá!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21800 Dátum:
2016 április 11, 22:01:18 »
Idézetet írta: callook - 2016 április 11, 21:30:51
Tesztet nem tudok, de szerintem ár/érték arányban most ez a legjobb a piacon:
http://www.raanas-shop.de/VW-Bus-T2-1968-1979/Auspuff-Heizung/Auspuff-Schalldaempfer/Kaefer-T1-T2-Sportauspuff-Sidewinder-Edelstahl-42mm-Rohre-Typ1.html
Rozsdamentes, J csövekkel és gond nélkül postáz Magyarországra.
en most gyarias kinezetben gondolkodok, ha lehet, el akarom kerulni a feltunest
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21799 Dátum:
2016 április 11, 21:30:51 »
Tesztet nem tudok, de szerintem ár/érték arányban most ez a legjobb a piacon:
http://www.raanas-shop.de/VW-Bus-T2-1968-1979/Auspuff-Heizung/Auspuff-Schalldaempfer/Kaefer-T1-T2-Sportauspuff-Sidewinder-Edelstahl-42mm-Rohre-Typ1.html
Rozsdamentes, J csövekkel és gond nélkül postáz Magyarországra.
Idézetet írta: BlackP - 2016 április 11, 17:32:16
kipuff gondolatával játszok és a keresgélés közben belefutottam egy ilyen összehasonlító tesztbe, ma is 100ezer alatt megkapható példányok:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt_volkswagen_exhaust_test/
ha valaki tud még hasonlót más kipuffokkal, szívesen olvasnám.
«
Utoljára szerkesztve: 2016 április 11, 21:33:44 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21798 Dátum:
2016 április 11, 17:32:16 »
kipuff gondolatával játszok és a keresgélés közben belefutottam egy ilyen összehasonlító tesztbe, ma is 100ezer alatt megkapható példányok:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt_volkswagen_exhaust_test/
ha valaki tud még hasonlót más kipuffokkal, szívesen olvasnám.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21797 Dátum:
2016 április 04, 22:16:55 »
Idézetet írta: callook - 2016 április 04, 22:12:22
Ez szerintem csak maga a csapágyház és a féknyereg konzolja. Leszedsz mindent hátulról (fékdob, csapágyfedél, fékalaplap). Felteszed ezt, erre a a féknyerget, meg fölé a tárcsát.
Mint pl. itt:
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/detail.php?id=80
szerintem is csapágyház a kis keskeny fékpofákat fogalmam sincs hogy lehet felszerelni a kézifékhez ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21796 Dátum:
2016 április 04, 22:12:22 »
Ez szerintem csak maga a csapágyház és a féknyereg konzolja. Leszedsz mindent hátulról (fékdob, csapágyfedél, fékalaplap). Felteszed ezt, erre a a féknyerget, meg fölé a tárcsát.
Mint pl. itt:
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/detail.php?id=80
Idézetet írta: Dadan - 2016 április 04, 16:45:37
A képen látható alkatrész egy fékalaplap és azt írják róla, hogy Porsche fék felszerelésére szolgál a hátsó tengelyen.
De hogyan?
A fékdob marad fenn a helyén és arra van fölcsavarozva és a Bogár dobfék betétek maradnak benn kézifékként?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21795 Dátum:
2016 április 04, 16:45:37 »
A képen látható alkatrész egy fékalaplap és azt írják róla, hogy Porsche fék felszerelésére szolgál a hátsó tengelyen.
De hogyan?
A fékdob marad fenn a helyén és arra van fölcsavarozva és a Bogár dobfék betétek maradnak benn kézifékként?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21794 Dátum:
2016 április 04, 16:09:20 »
Idézetet írta: stonemen - 2016 április 04, 10:13:38
Motorféknél, magas fordulaton erősen füstöl a kocsi (1776, dupla véber). Máskor nem csinálja. Mi lehet a baj?
Olyasmire gondolok, hogy tökéletlenné válik az égés, mert mondjuk sok benzin és kevés levegő jut ilyenkor a motorba.
Köszi az ötleteket, véleményeket!
Szelepszár mellett szívja az olajat?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21793 Dátum:
2016 április 04, 10:13:38 »
Motorféknél, magas fordulaton erősen füstöl a kocsi (1776, dupla véber). Máskor nem csinálja. Mi lehet a baj?
Olyasmire gondolok, hogy tökéletlenné válik az égés, mert mondjuk sok benzin és kevés levegő jut ilyenkor a motorba.
Köszi az ötleteket, véleményeket!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21792 Dátum:
2016 április 03, 15:29:39 »
Idézetet írta: tati - 2016 április 03, 09:48:44
gyenge a rugó a csavaron ami a biztosítást szolgálja , nekem nem hogy elálítódott el is hagytam a faszba de ez a probléma csak az 5-6-7ezret forgó motoroknál jelentkezik mert ott van olyan rezonancia ,de ugyan így a bádogokat tartó csavarokat is többnyire ezeken a motorokon szokta kilopni valaki
amúgy egy sima 1,6 gyáritengelyes motoron le se kell biztosítani a gázrudazatot , forgós motoron meg mindkét végén mert elrázkódik, sőt most láttam már hogy keresztrudazat konzol csavarja el is tört
ha nem akarod megtanulni hogy kell vissza állítani ,vegyél subarut
Ez akar lehet is, szeret forogni
Szerencsere badogom nincs, de a feltengely csavarokat is lopkodja valaki. Tenyleg kene egy Subaru
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21791 Dátum:
2016 április 03, 09:48:44 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 április 02, 21:32:58
K@rva duplakarbik. 10 perc munkaval Varazslo visszahozta a csit az autoba, lett ero, alapjarat es eltunt a CO buz. Itt is koszonom!
viszont nem ertem hogy tud total elallitodni minden, (tudtommal) senki nem nyult hozza, miota callooknal jartam vele
Ha valaki vicceskedni akarna, inkabb a gyertyakabeleket dugdosna at, gondolom en.
Ja, kormanymuvon is allitott, most tupontos, nagyon kiraly. Bogarba ilyet meg nem ereztem, holtjatek nuku
gyenge a rugó a csavaron ami a biztosítást szolgálja , nekem nem hogy elálítódott el is hagytam a faszba de ez a probléma csak az 5-6-7ezret forgó motoroknál jelentkezik mert ott van olyan rezonancia ,de ugyan így a bádogokat tartó csavarokat is többnyire ezeken a motorokon szokta kilopni valaki
amúgy egy sima 1,6 gyáritengelyes motoron le se kell biztosítani a gázrudazatot , forgós motoron meg mindkét végén mert elrázkódik, sőt most láttam már hogy keresztrudazat konzol csavarja el is tört
ha nem akarod megtanulni hogy kell vissza állítani ,vegyél subarut
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21790 Dátum:
2016 április 02, 21:41:21 »
Idézetet írta: tati - 2016 április 01, 21:32:58
az összevert égéstér nem számít biztos bekapta valamikor a gyorsítófúvókát....
akkora repedéssel a saját motoromat összeraknám .... másokét csak azért nem hogyha szétszedik ne pofázzanak hogy miért raktam ilyet vissza . sajnos egy menetpersellyel úgy meg gyengül a fej hogy hamarabb szétreped mintha ígyhagyom....
Köszi!
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21789 Dátum:
2016 április 02, 21:32:58 »
K@rva duplakarbik. 10 perc munkaval Varazslo visszahozta a csit az autoba, lett ero, alapjarat es eltunt a CO buz. Itt is koszonom!
viszont nem ertem hogy tud total elallitodni minden, (tudtommal) senki nem nyult hozza, miota callooknal jartam vele
Ha valaki vicceskedni akarna, inkabb a gyertyakabeleket dugdosna at, gondolom en.
Ja, kormanymuvon is allitott, most tupontos, nagyon kiraly. Bogarba ilyet meg nem ereztem, holtjatek nuku
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21788 Dátum:
2016 április 01, 21:32:58 »
Idézetet írta: Mákos - 2016 április 01, 12:18:06
Elkezdtem lepucolni a HF-eket, az egyik repedt, a másikban az égéstér össze van verve. Repedés gondolom javítható, a másikkal foglalkozzak, vagy lehet ezzel valamit csinálni?
<beszúrt kép törölve>
http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_004.jpg
<beszúrt kép törölve>
http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_008.jpg
az összevert égéstér nem számít biztos bekapta valamikor a gyorsítófúvókát....
akkora repedéssel a saját motoromat összeraknám .... másokét csak azért nem hogyha szétszedik ne pofázzanak hogy miért raktam ilyet vissza . sajnos egy menetpersellyel úgy meg gyengül a fej hogy hamarabb szétreped mintha ígyhagyom....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21787 Dátum:
2016 április 01, 20:50:50 »
Idézetet írta: Mákos - 2016 április 01, 12:18:06
Elkezdtem lepucolni a HF-eket, az egyik repedt, a másikban az égéstér össze van verve. Repedés gondolom javítható, a másikkal foglalkozzak, vagy lehet ezzel valamit csinálni?
<beszúrt kép törölve>
http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_004.jpg
<beszúrt kép törölve>
http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_008.jpg
Szerintem hamarabb kapsz választ az eszembében!
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.0
Mert szerény véleményem szerint ez oda illik.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21786 Dátum:
2016 április 01, 12:18:06 »
Elkezdtem lepucolni a HF-eket, az egyik repedt, a másikban az égéstér össze van verve. Repedés gondolom javítható, a másikkal foglalkozzak, vagy lehet ezzel valamit csinálni?
http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_004.jpg
http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_008.jpg
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21785 Dátum:
2016 Március 22, 08:07:24 »
Ajánlom tati bejegyzését: egyes buszmotorokon nagyobb az alsó szíjtárcsa 1 cm-rel.......
Hozzászólások: 10484
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Alkatrészek
« Hozzászólás #87232 Dátum: Tegnap - 21:47:30 »
Válasz idézettel
Idézetet írta: soos robi - Tegnap - 18:15:54
Sziasztok!lenne egy kerdesem a dinamohoz valo ekszij jo a generatoroshoz
ha mondjuk a dinamót generátorra cseréled akkor igen de egyes generátoros buszmotorok ékszíjtárcsája nagyobb egy centivel oda hosszabb szíj kell ...
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 21, 15:39:56
205/70 volt a terv, de ez jött szembe kiváló áron.
Valami amerikai autón lehetett ott is gyártották, majdnem új a gumi. A belső felén van fehér perem, de azt nem annyira élem.
Ha ez marad akkor viszont lehet kelleni fog nagyobb alsó vagy kisebb felső ékszíjtárcsa is. Ha van ilyen egyáltalán.
«
Utoljára szerkesztve: 2016 Március 22, 08:09:16 írta gsattila
»
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21784 Dátum:
2016 Március 21, 20:20:35 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 21, 15:39:56
205/70 volt a terv, de ez jött szembe kiváló áron.
Valami amerikai autón lehetett ott is gyártották, majdnem új a gumi. A belső felén van fehér perem, de azt nem annyira élem.
Ha ez marad akkor viszont lehet kelleni fog nagyobb alsó vagy kisebb felső ékszíjtárcsa is. Ha van ilyen egyáltalán.
Fehér perem fúj! (én nem szeretem bogáron)
Ékszíjtárcsát gyártatni? (lehet van, nem tudom)
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21783 Dátum:
2016 Március 21, 18:27:19 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
szerintem nem
én a 205/70-15ön gondolkodtam......lehet hogy kipróbálom
zengőgumi
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21782 Dátum:
2016 Március 21, 17:48:42 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
nekem teccik
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21781 Dátum:
2016 Március 21, 15:39:56 »
205/70 volt a terv, de ez jött szembe kiváló áron.
Valami amerikai autón lehetett ott is gyártották, majdnem új a gumi. A belső felén van fehér perem, de azt nem annyira élem.
Ha ez marad akkor viszont lehet kelleni fog nagyobb alsó vagy kisebb felső ékszíjtárcsa is. Ha van ilyen egyáltalán.
Idézetet írta: Bill - 2016 Március 21, 13:36:49
Elég kellúker lett.
Valaki nem éli ezt a stílust.
Ez nagyobb, mint az enyém (205/70). Ez milyen gumi? Személyautó? Vagy valami más?
«
Utoljára szerkesztve: 2016 Március 21, 15:43:57 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21780 Dátum:
2016 Március 21, 13:36:49 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
Elég kellúker lett.
Valaki nem éli ezt a stílust.
Ez nagyobb, mint az enyém (205/70). Ez milyen gumi? Személyautó? Vagy valami más?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21779 Dátum:
2016 Március 21, 11:01:46 »
Azt nem tudom, de 4. fokozatban 3000 fordulatnál +11Km/h (95 -> 106).
Idézetet írta: Typ117 - 2016 Március 21, 07:48:23
szerintem jó
hány százalékkal nagyobb a kerület?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21778 Dátum:
2016 Március 21, 10:12:07 »
Szerintem jó lett. Imádom dundi hátsókat
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21777 Dátum:
2016 Március 21, 09:47:17 »
Idézetet írta: vetart - 2016 Március 20, 18:50:13
Mit csinálsz egy Porke váltóval? Mibe?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21776 Dátum:
2016 Március 21, 09:41:34 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
Nem szép
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21775 Dátum:
2016 Március 21, 07:48:23 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
szerintem jó
hány százalékkal nagyobb a kerület?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21774 Dátum:
2016 Március 20, 22:23:37 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:47:46
Ez volt, és most agyalok, hogy felni felújítás után mi legyen.
6" felnire 195ös elég lehet gyári sárvédő alatt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21773 Dátum:
2016 Március 20, 21:47:46 »
Ez volt, és most agyalok, hogy felni felújítás után mi legyen.
Idézetet írta: tati - 2016 Március 20, 21:43:39
sok! illetve arra jó hogy kipróbáld milyen egy hosszú váltó
/60 elég nekem 225/55 van
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21772 Dátum:
2016 Március 20, 21:43:39 »
Idézetet írta: Balage - 2016 Március 20, 21:35:30
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
sok! illetve arra jó hogy kipróbáld milyen egy hosszú váltó
/60 elég nekem 225/55 van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21771 Dátum:
2016 Március 20, 21:35:30 »
Szegény ember hosszú váltója
215/70 hátul. Sok lett?
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2016 Március 20, 21:37:41 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21770 Dátum:
2016 Március 20, 18:59:23 »
Idézetet írta: sparkafer - 2016 Március 20, 11:28:25
Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911
-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.
Engem érdekel(het) a motor, ha vizes és nem levegős.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21769 Dátum:
2016 Március 20, 18:50:13 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Március 20, 16:34:52
Mikori, melyik, milyen allapotu.......
Ha egyben nem erdeklodnek (callooke az elsobbseg), a valto engem mozgathat, csak kene info rola, anelkul nehez.
Mit csinálsz egy Porke váltóval? Mibe?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21768 Dátum:
2016 Március 20, 18:49:37 »
Idézetet írta: sparkafer - 2016 Március 20, 11:28:25
Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911
-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.
Attól függően, milyen típusú motor és váltó, ill. milyen állapotban van, mennyire komplett, stb. nagy a szórás árban. 1000-20000 Euró között. Ha lesznek részletek, lehet, hogy engem is érdekelne.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21767 Dátum:
2016 Március 20, 18:16:20 »
Béla, az van amit Zoli mond. Infó kéne a motorról és váltóról, hogy beárazható legyen. A 911-est hosszú éveken keresztül gyártották nagyon sokféle motorral. Vannak alap motorok és vannak nagyon extra kiadások is. Állapotról, papírokról meg még nem is beszéltünk. Ennyi infó alapján ez olyan mintha valaki azt mondaná, hogy van egy bogara, mennyit érhet?! A vas ártól a súlyos milliókig.
Idézetet írta: sparkafer - 2016 Március 20, 11:28:25
Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911
-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21766 Dátum:
2016 Március 20, 18:10:09 »
Engem már nem érdekel.
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Március 20, 16:34:52
Mikori, melyik, milyen allapotu.......
Ha egyben nem erdeklodnek (callooke az elsobbseg), a valto engem mozgathat, csak kene info rola, anelkul nehez.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21765 Dátum:
2016 Március 20, 16:34:52 »
Idézetet írta: sparkafer - 2016 Március 20, 11:28:25
Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911
-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.
Mikori, melyik, milyen allapotu.......
Ha egyben nem erdeklodnek (callooke az elsobbseg), a valto engem mozgathat, csak kene info rola, anelkul nehez.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...