www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:25:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3386287 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #21804 Dátum: 2016 április 13, 10:06:34 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21803 Dátum: 2016 április 13, 09:00:58 »

Ha már kipuf:

hétvégén láttam egy Warnyú alatt
Grin
honnan tudtad, hogy alá kell nézni? Evil
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #21802 Dátum: 2016 április 13, 08:52:11 »

Ha már kipuf:

hétvégén láttam egy Warnyú alatt

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21801 Dátum: 2016 április 11, 22:57:48 »

en most gyarias kinezetben gondolkodok, ha lehet, el akarom kerulni a feltunest Smiley
ha megválsz a csőkígyótól szójjá!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21800 Dátum: 2016 április 11, 22:01:18 »

Tesztet nem tudok, de szerintem ár/érték arányban most ez a legjobb a piacon:

http://www.raanas-shop.de/VW-Bus-T2-1968-1979/Auspuff-Heizung/Auspuff-Schalldaempfer/Kaefer-T1-T2-Sportauspuff-Sidewinder-Edelstahl-42mm-Rohre-Typ1.html

Rozsdamentes, J csövekkel és gond nélkül postáz Magyarországra.


en most gyarias kinezetben gondolkodok, ha lehet, el akarom kerulni a feltunest Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21799 Dátum: 2016 április 11, 21:30:51 »

Tesztet nem tudok, de szerintem ár/érték arányban most ez a legjobb a piacon:

http://www.raanas-shop.de/VW-Bus-T2-1968-1979/Auspuff-Heizung/Auspuff-Schalldaempfer/Kaefer-T1-T2-Sportauspuff-Sidewinder-Edelstahl-42mm-Rohre-Typ1.html

Rozsdamentes, J csövekkel és gond nélkül postáz Magyarországra.


kipuff gondolatával játszok és a keresgélés közben belefutottam egy ilyen összehasonlító tesztbe, ma is 100ezer alatt megkapható példányok:

http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt_volkswagen_exhaust_test/

ha valaki tud még hasonlót más kipuffokkal, szívesen olvasnám.
« Utoljára szerkesztve: 2016 április 11, 21:33:44 írta callook »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21798 Dátum: 2016 április 11, 17:32:16 »

kipuff gondolatával játszok és a keresgélés közben belefutottam egy ilyen összehasonlító tesztbe, ma is 100ezer alatt megkapható példányok:

http://www.vwtrendsweb.com/tech/0109vwt_volkswagen_exhaust_test/

ha valaki tud még hasonlót más kipuffokkal, szívesen olvasnám.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21797 Dátum: 2016 április 04, 22:16:55 »

Ez szerintem csak maga a csapágyház és a féknyereg konzolja. Leszedsz mindent hátulról (fékdob, csapágyfedél, fékalaplap). Felteszed ezt, erre a a féknyerget, meg fölé a tárcsát.

Mint pl. itt: http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/detail.php?id=80

szerintem is csapágyház a kis keskeny fékpofákat fogalmam sincs hogy lehet felszerelni  a kézifékhez ....

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21796 Dátum: 2016 április 04, 22:12:22 »

Ez szerintem csak maga a csapágyház és a féknyereg konzolja. Leszedsz mindent hátulról (fékdob, csapágyfedél, fékalaplap). Felteszed ezt, erre a a féknyerget, meg fölé a tárcsát.

Mint pl. itt: http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/detail.php?id=80

A képen látható alkatrész egy fékalaplap és azt írják róla, hogy Porsche fék felszerelésére szolgál a hátsó tengelyen.
De hogyan?
A fékdob marad fenn a helyén és arra van fölcsavarozva és a Bogár dobfék betétek maradnak benn kézifékként?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #21795 Dátum: 2016 április 04, 16:45:37 »

A képen látható alkatrész egy fékalaplap és azt írják róla, hogy Porsche fék felszerelésére szolgál a hátsó tengelyen.
De hogyan?
A fékdob marad fenn a helyén és arra van fölcsavarozva és a Bogár dobfék betétek maradnak benn kézifékként?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21794 Dátum: 2016 április 04, 16:09:20 »

Motorféknél, magas fordulaton erősen füstöl a kocsi (1776, dupla véber). Máskor nem csinálja. Mi lehet a baj?
Olyasmire gondolok, hogy tökéletlenné válik az égés, mert mondjuk sok benzin és kevés levegő jut ilyenkor a motorba.
Köszi az ötleteket, véleményeket!
 
Szelepszár mellett szívja az olajat?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #21793 Dátum: 2016 április 04, 10:13:38 »

Motorféknél, magas fordulaton erősen füstöl a kocsi (1776, dupla véber). Máskor nem csinálja. Mi lehet a baj?
Olyasmire gondolok, hogy tökéletlenné válik az égés, mert mondjuk sok benzin és kevés levegő jut ilyenkor a motorba.
Köszi az ötleteket, véleményeket!
 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21792 Dátum: 2016 április 03, 15:29:39 »

gyenge a rugó a csavaron ami a biztosítást szolgálja , nekem nem hogy elálítódott el is hagytam a faszba de ez a probléma csak az 5-6-7ezret forgó motoroknál jelentkezik mert ott van olyan rezonancia ,de ugyan így a bádogokat tartó csavarokat is többnyire ezeken a motorokon szokta kilopni valaki   Wink
amúgy egy sima 1,6 gyáritengelyes motoron le se kell biztosítani a gázrudazatot , forgós motoron meg mindkét végén mert elrázkódik, sőt most láttam már hogy keresztrudazat konzol csavarja el is tört  Undecided  ha nem akarod megtanulni hogy kell vissza állítani ,vegyél subarut Kiss

Ez akar lehet is, szeret forogni  Evil Szerencsere badogom nincs, de a feltengely csavarokat is lopkodja valaki. Tenyleg kene egy Subaru

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21791 Dátum: 2016 április 03, 09:48:44 »

K@rva duplakarbik. 10 perc munkaval Varazslo visszahozta a csit az autoba, lett ero, alapjarat es eltunt a CO buz. Itt is koszonom!

viszont nem ertem hogy tud total elallitodni minden, (tudtommal) senki nem nyult hozza, miota callooknal jartam vele  Huh Ha valaki vicceskedni akarna, inkabb a gyertyakabeleket dugdosna at, gondolom en.

Ja, kormanymuvon is allitott, most tupontos, nagyon kiraly. Bogarba ilyet meg nem ereztem, holtjatek nuku Cool
gyenge a rugó a csavaron ami a biztosítást szolgálja , nekem nem hogy elálítódott el is hagytam a faszba de ez a probléma csak az 5-6-7ezret forgó motoroknál jelentkezik mert ott van olyan rezonancia ,de ugyan így a bádogokat tartó csavarokat is többnyire ezeken a motorokon szokta kilopni valaki   Wink
amúgy egy sima 1,6 gyáritengelyes motoron le se kell biztosítani a gázrudazatot , forgós motoron meg mindkét végén mert elrázkódik, sőt most láttam már hogy keresztrudazat konzol csavarja el is tört  Undecided  ha nem akarod megtanulni hogy kell vissza állítani ,vegyél subarut Kiss

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21790 Dátum: 2016 április 02, 21:41:21 »

az összevert égéstér nem számít biztos bekapta valamikor a gyorsítófúvókát....
akkora repedéssel a saját motoromat összeraknám .... másokét csak azért nem hogyha szétszedik ne pofázzanak hogy miért raktam ilyet vissza . sajnos egy menetpersellyel úgy meg gyengül a fej hogy hamarabb szétreped mintha ígyhagyom....

Köszi!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21789 Dátum: 2016 április 02, 21:32:58 »

K@rva duplakarbik. 10 perc munkaval Varazslo visszahozta a csit az autoba, lett ero, alapjarat es eltunt a CO buz. Itt is koszonom!

viszont nem ertem hogy tud total elallitodni minden, (tudtommal) senki nem nyult hozza, miota callooknal jartam vele  Huh Ha valaki vicceskedni akarna, inkabb a gyertyakabeleket dugdosna at, gondolom en.

Ja, kormanymuvon is allitott, most tupontos, nagyon kiraly. Bogarba ilyet meg nem ereztem, holtjatek nuku Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21788 Dátum: 2016 április 01, 21:32:58 »

Elkezdtem lepucolni a HF-eket, az egyik repedt, a másikban az égéstér össze van verve. Repedés gondolom javítható, a másikkal foglalkozzak, vagy lehet ezzel valamit csinálni?

<beszúrt kép törölve>

http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_004.jpg

<beszúrt kép törölve>

http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_008.jpg
az összevert égéstér nem számít biztos bekapta valamikor a gyorsítófúvókát....
akkora repedéssel a saját motoromat összeraknám .... másokét csak azért nem hogyha szétszedik ne pofázzanak hogy miért raktam ilyet vissza . sajnos egy menetpersellyel úgy meg gyengül a fej hogy hamarabb szétreped mintha ígyhagyom....

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21787 Dátum: 2016 április 01, 20:50:50 »

Elkezdtem lepucolni a HF-eket, az egyik repedt, a másikban az égéstér össze van verve. Repedés gondolom javítható, a másikkal foglalkozzak, vagy lehet ezzel valamit csinálni?

<beszúrt kép törölve>

http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_004.jpg

<beszúrt kép törölve>

http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_008.jpg
Szerintem hamarabb kapsz választ az eszembében!
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.0

Mert szerény véleményem szerint ez oda illik.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #21786 Dátum: 2016 április 01, 12:18:06 »

Elkezdtem lepucolni a HF-eket, az egyik repedt, a másikban az égéstér össze van verve. Repedés gondolom javítható, a másikkal foglalkozzak, vagy lehet ezzel valamit csinálni?



http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_004.jpg



http://kephost.com/images/2016/04/01/WP_20160331_008.jpg

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21785 Dátum: 2016 Március 22, 08:07:24 »

Ajánlom tati bejegyzését: egyes buszmotorokon nagyobb az alsó szíjtárcsa 1 cm-rel.......

 Hozzászólások: 10484
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
   
Re: Alkatrészek
« Hozzászólás #87232 Dátum: Tegnap - 21:47:30 »
   Válasz idézettel
Idézetet írta: soos robi - Tegnap - 18:15:54
Sziasztok!lenne egy kerdesem a dinamohoz valo ekszij jo a generatoroshoz
ha mondjuk a dinamót generátorra cseréled akkor igen  de egyes generátoros buszmotorok ékszíjtárcsája  nagyobb egy centivel  oda hosszabb szíj kell ...

205/70 volt a terv, de ez jött szembe kiváló áron.
Valami amerikai autón lehetett ott is gyártották, majdnem új a gumi. A belső felén van fehér perem, de azt nem annyira élem.

Ha ez marad akkor viszont lehet kelleni fog nagyobb alsó vagy kisebb felső ékszíjtárcsa is. Ha van ilyen egyáltalán.  Huh

« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 22, 08:09:16 írta gsattila »
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21784 Dátum: 2016 Március 21, 20:20:35 »

205/70 volt a terv, de ez jött szembe kiváló áron.
Valami amerikai autón lehetett ott is gyártották, majdnem új a gumi. A belső felén van fehér perem, de azt nem annyira élem.

Ha ez marad akkor viszont lehet kelleni fog nagyobb alsó vagy kisebb felső ékszíjtárcsa is. Ha van ilyen egyáltalán.  Huh

Fehér perem fúj! (én nem szeretem bogáron) Smiley

Ékszíjtárcsát gyártatni? (lehet van, nem tudom)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #21783 Dátum: 2016 Március 21, 18:27:19 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?


szerintem nem Cool
én a 205/70-15ön gondolkodtam......lehet hogy kipróbálom

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #21782 Dátum: 2016 Március 21, 17:48:42 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?


nekem teccik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21781 Dátum: 2016 Március 21, 15:39:56 »

205/70 volt a terv, de ez jött szembe kiváló áron.
Valami amerikai autón lehetett ott is gyártották, majdnem új a gumi. A belső felén van fehér perem, de azt nem annyira élem.

Ha ez marad akkor viszont lehet kelleni fog nagyobb alsó vagy kisebb felső ékszíjtárcsa is. Ha van ilyen egyáltalán.  Huh

Elég kellúker lett. Smiley Valaki nem éli ezt a stílust. Smiley Ez nagyobb, mint az enyém (205/70). Ez milyen gumi? Személyautó? Vagy valami más?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 21, 15:43:57 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #21780 Dátum: 2016 Március 21, 13:36:49 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?
Elég kellúker lett. Smiley Valaki nem éli ezt a stílust. Smiley Ez nagyobb, mint az enyém (205/70). Ez milyen gumi? Személyautó? Vagy valami más?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21779 Dátum: 2016 Március 21, 11:01:46 »

Azt nem tudom, de 4. fokozatban 3000 fordulatnál +11Km/h (95 -> 106).
szerintem jó Cheesy
hány százalékkal nagyobb a kerület?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #21778 Dátum: 2016 Március 21, 10:12:07 »

Szerintem jó lett. Imádom dundi hátsókat Smiley

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21777 Dátum: 2016 Március 21, 09:47:17 »

Mit csinálsz egy Porke váltóval? Mibe?


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21776 Dátum: 2016 Március 21, 09:41:34 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?



Nem szép Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #21775 Dátum: 2016 Március 21, 07:48:23 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?


szerintem jó Cheesy
hány százalékkal nagyobb a kerület?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21774 Dátum: 2016 Március 20, 22:23:37 »

Ez volt, és most agyalok, hogy felni felújítás után mi legyen.

6" felnire  195ös elég lehet gyári sárvédő alatt

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21773 Dátum: 2016 Március 20, 21:47:46 »

Ez volt, és most agyalok, hogy felni felújítás után mi legyen.

sok! illetve arra jó hogy kipróbáld milyen egy hosszú váltó  Wink  /60 elég nekem 225/55 van

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #21772 Dátum: 2016 Március 20, 21:43:39 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?


sok! illetve arra jó hogy kipróbáld milyen egy hosszú váltó  Wink  /60 elég nekem 225/55 van

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21771 Dátum: 2016 Március 20, 21:35:30 »

Szegény ember hosszú váltója Cheesy
215/70 hátul. Sok lett?



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 20, 21:37:41 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21770 Dátum: 2016 Március 20, 18:59:23 »

Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.



Engem érdekel(het) a motor, ha vizes és nem levegős.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21769 Dátum: 2016 Március 20, 18:50:13 »

Mikori, melyik, milyen allapotu....... Huh Ha egyben nem erdeklodnek (callooke az elsobbseg), a valto engem mozgathat, csak kene info rola, anelkul nehez.
Mit csinálsz egy Porke váltóval? Mibe?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #21768 Dátum: 2016 Március 20, 18:49:37 »

Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.

Attól függően, milyen típusú motor és váltó, ill. milyen állapotban van, mennyire komplett, stb. nagy a szórás árban. 1000-20000 Euró között. Ha lesznek részletek, lehet, hogy engem is érdekelne.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21767 Dátum: 2016 Március 20, 18:16:20 »

Béla, az van amit Zoli mond. Infó kéne a motorról és váltóról, hogy beárazható legyen. A 911-est hosszú éveken keresztül gyártották nagyon sokféle motorral. Vannak alap motorok és vannak nagyon extra kiadások is. Állapotról, papírokról meg még nem is beszéltünk. Ennyi infó alapján ez olyan mintha valaki azt mondaná, hogy van egy bogara, mennyit érhet?! A vas ártól a súlyos milliókig.

Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #21766 Dátum: 2016 Március 20, 18:10:09 »

Engem már nem érdekel.

Mikori, melyik, milyen allapotu....... Huh Ha egyben nem erdeklodnek (callooke az elsobbseg), a valto engem mozgathat, csak kene info rola, anelkul nehez.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #21765 Dátum: 2016 Március 20, 16:34:52 »

Sziasztok!
Újra aktuális a dolog!
Porsche 911-ből motor és váltó lesz eladó. Kértem a srácot, hogy küldje már a fotókat.
Tőlem kérdezi mit érhet. De nekem halvány fogalmam sincs.
Mondjatok valami irányárat, pláne ha esetleg érdekelne is valakit.


Mikori, melyik, milyen allapotu....... Huh Ha egyben nem erdeklodnek (callooke az elsobbseg), a valto engem mozgathat, csak kene info rola, anelkul nehez.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.