www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:21:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098629 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63552 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:45:45 »

Mi lenne, ha megfogadnád a tanácsokat és kicserélnéd azt a 300 Ft-os tömítést?

hát szerintem ahhoz képest elég sok folyik a fedélbe nem?? 10 perc múlva elég szép kis 5 8 centis tócsa van alatta... ennyi olajat nemkéne kivernie nem?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63551 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:25:30 »

hát szerintem ahhoz képest elég sok folyik a fedélbe nem?? 10 perc múlva elég szép kis 5 8 centis tócsa van alatta... ennyi olajat nemkéne kivernie nem?
Figyú ez nem természetes jelenség ez hiba, Ki kell cserélni a tömitést.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63550 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:24:07 »

hát szerintem ahhoz képest elég sok folyik a fedélbe nem?? 10 perc múlva elég szép kis 5 8 centis tócsa van alatta... ennyi olajat nemkéne kivernie nem?
Annyit nem. Nincs ledugozva a kartergaz-szelloztetod, az olajbetolto sapka kozeleben ? Mi jartunk ugy, hogy ledugoztuk es konkretan vekony sugarban folyt a motorbol az olaj, leallitaskor, mert megnott benne a nyomas Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63549 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:21:02 »

A kenés miatt a szelepfedélbe is jut olaj. Ez igy jó. A tömitésnek kéne megakadályozni a kifolyást.
hát szerintem ahhoz képest elég sok folyik a fedélbe nem?? 10 perc múlva elég szép kis 5 8 centis tócsa van alatta... ennyi olajat nemkéne kivernie nem?
1303LS
« Hozzászólás #63548 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:18:56 »

dehát attól még nemkéne olajnak folynia nem?? ha jár a motor utána leállítva elkezd csöpögni..
De igen. Mivel itt fekszenek a hengerek azon a részen elég sokszor áll az olaj.  Grin
Összerakásnál nagyon kell figyelni, hogy az tömítés alsó egyenes része (meg a felső is)ne csússzon el felfelé. Még egy kis zsírral, vagy pasztával érdemes is oda ragasztani. A másik amire nagyon kell figyelni, hogy a fedél ne legyen sehol megnyomódva, ne legyen eldeformálódva.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63547 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:17:55 »

dehát attól még nemkéne olajnak folynia nem?? ha jár a motor utána leállítva elkezd csöpögni..
A kenés miatt a szelepfedélbe is jut olaj. Ez igy jó. A tömitésnek kéne megakadályozni a kifolyást.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63546 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:14:37 »

Szelepfedél tömitést kell cserélned. Vegyél, vagy készítsél hozzá.
dehát attól még nemkéne olajnak folynia nem?? ha jár a motor utána leállítva elkezd csöpögni..
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63545 Dátum: 2012 Augusztus 29, 19:05:03 »

Véleményem szerint megy mind a 4 henger de szerintem még mindig ott annál a hengernél folyik valahol az olajvagy legalább is azon az oldalon.. a fedél alatt mert először mikor levettem akkor olaj volt alatta.. nem volt száraz.. demost nem volt időm levenni gyorsan cisnáltam képet de szerintem nem fogunk többet tudni..... Undecided
Szelepfedél tömitést kell cserélned. Vegyél, vagy készítsél hozzá.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63544 Dátum: 2012 Augusztus 29, 18:32:10 »

Véleményem szerint megy mind a 4 henger de szerintem még mindig ott annál a hengernél folyik valahol az olajvagy legalább is azon az oldalon.. a fedél alatt mert először mikor levettem akkor olaj volt alatta.. nem volt száraz.. demost nem volt időm levenni gyorsan cisnáltam képet de szerintem nem fogunk többet tudni..... Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63543 Dátum: 2012 Augusztus 29, 17:37:11 »

olaj volt, vagy benzines olaj?
Ha nem ment egy henger akkor benzines az olaj és emelkedik az olajszint, viszont, akkor a gyűrű nem törött, mert lehúzza. Még ki is tisztítja a gyűrűk helyét, és nem ragad le a gyűrű.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63542 Dátum: 2012 Augusztus 29, 08:35:17 »

name asszem elindult mind a 4 henger de elég hangos ha a kocsiban ülōk. Hozzáér a kipuff a kasztnihoz. Meg elég so olaj volt a kocsiba is de Mar engedtem let. Viszont mēg folyik valahol a jobb fedél környékén
olaj volt, vagy benzines olaj?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63541 Dátum: 2012 Augusztus 29, 08:33:26 »

Megfogod kesztyűvel,( Gumi kesztyűvel.)  Ha nincs akkor 2 gumióvszerrel duplán hajtva! Grin Grin Grin
name asszem elindult mind a 4 henger de elég hangos ha a kocsiban ülōk. Hozzáér a kipuff a kasztnihoz. Meg elég so olaj volt a kocsiba is de Mar engedtem let. Viszont mēg folyik valahol a jobb fedél környékén
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63540 Dátum: 2012 Augusztus 28, 21:50:04 »

az maga a szivató. De nincs membrán, csak egy bimetál spirál. Rugó kell, asszem a bimetál és a kör alakú háza közé.
vagyis bocs, mert közben rájöttem, mire gondolsz. Az a vákum membrán. Oda is kell rugó. A membrán és a külsö fedél közé. Ez a membrán teszi szegényebbé a szivató által túldúsított keveréket.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 28, 21:52:23 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63539 Dátum: 2012 Augusztus 28, 21:32:16 »

na de van még kérdésem Cheesy van a karbin egy 3szög alakú darab amit 3 csavar fog.. és asszem köze van a szivatóhoz.
szóval az alatt van valamiféle membrán.. és egy kerek fém lap ami rögzítve van a membránon. na most nem kellene lenni a takaróház alatt egy rugónak?? mert van egy újabb bogár karbim és az alatt meg van ami most vana  bogiba az asszem pict 30as.. 70es bogár.. ami van az meg pict 31 ha jól írtam aztán lehet ám hogy hülye vagyok..
az maga a szivató. De nincs membrán, csak egy bimetál spirál. Rugó kell, asszem a bimetál és a kör alakú háza közé.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 28, 21:46:45 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #63538 Dátum: 2012 Augusztus 28, 18:54:23 »

Tolótető visszatételére van valami trükk? Le akarja húzni a friss fényezést, nem illeszkedik pontosan.
Esetleg valaki tud adni "műveleti leírást"?

Én így szoktam: kinyitom, kicsavarok körbe minden csavart, az elejéről kiszedek mondent, középre húzom, teszek egy rongyot előre és onnan egyszerűen kihúzom előre(1973-as 1200) visszefelé ugyanez forítva  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63537 Dátum: 2012 Augusztus 28, 18:01:20 »

Tolótető visszatételére van valami trükk? Le akarja húzni a friss fényezést, nem illeszkedik pontosan.
Esetleg valaki tud adni "műveleti leírást"?

Anno én is kértem tanácsot, hát ez írásban nem megy. Aztán lementem *Gabihoz, az udvarán három tolótetős is volt, három különböző, tehát nem lettem okosabb. Végül összeraktam egy lepedőn, saját maga adta, hol lehet módosítani, tökéletes lett.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63536 Dátum: 2012 Augusztus 28, 16:23:12 »

Tolótető visszatételére van valami trükk? Le akarja húzni a friss fényezést, nem illeszkedik pontosan.
Esetleg valaki tud adni "műveleti leírást"?

ha jól tudom, olyasmi, mint a golfé.
azon leszeded a belső kárpitot, aztán jobbra/balra hátul felé van ilyen recés basz, amibe kapaszkodik a másik recés basz.
csavarral van a két basz egymáshoz kötve.
azt fellazítod, lejjebb húzod, aztán próbálkozol.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63535 Dátum: 2012 Augusztus 28, 15:10:53 »

Tolótető visszatételére van valami trükk? Le akarja húzni a friss fényezést, nem illeszkedik pontosan.
Esetleg valaki tud adni "műveleti leírást"?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63534 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:42:30 »

Mutassak egy ilyen fejet?Igaz mindenféle gyürü van a fejben.
Na de ott már a dugattyú is összetörött.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63533 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:42:08 »

Az olajlehúzó nem tud felmenni a hengerfejig, mert a többi gyűrű nem engedi. Viszont a sok olajat nem húzza le, hanem a komressziógyűrük végzik el, és feljut az olaj az égéstérbe ahol beköpi a gyertyát. Nincs gond a barátunknál, csak szar a gyertya. Lehet még szelephiba is, de majd ezután vizsgáljuk meg azt, ha nem megy most sem az a henger.
rendben ezt megpróbálom mindenképpen Smiley ha nem sikerül akkor mehet tovább az agyalás Smiley
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63532 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:40:19 »

hu hát én félek az ilyen elektronyos dolgoktól egyszer már ütött meg pipa amikor trabantot csesztettem még anno régen de azóta nem merek hozzányúlni mikor jár a henger .. Cheesy az egész kezem lezsibbadt
Megfogod kesztyűvel,( Gumi kesztyűvel.)  Ha nincs akkor 2 gumióvszerrel duplán hajtva! Grin Grin Grin
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63531 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:38:57 »

na de van még kérdésem Cheesy van a karbin egy 3szög alakú darab amit 3 csavar fog.. és asszem köze van a szivatóhoz.
szóval az alatt van valamiféle membrán.. és egy kerek fém lap ami rögzítve van a membránon. na most nem kellene lenni a takaróház alatt egy rugónak?? mert van egy újabb bogár karbim és az alatt meg van ami most vana  bogiba az asszem pict 30as.. 70es bogár.. ami van az meg pict 31 ha jól írtam aztán lehet ám hogy hülye vagyok..
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63530 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:38:15 »

Az olajlehúzó nem tud felmenni a hengerfejig, mert a többi gyűrű nem engedi. Viszont a sok olajat nem húzza le, hanem a komressziógyűrük végzik el, és feljut az olaj az égéstérbe ahol beköpi a gyertyát. Nincs gond a barátunknál, csak szar a gyertya. Lehet még szelephiba is, de majd ezután vizsgáljuk meg azt, ha nem megy most sem az a henger.
Mutassak egy ilyen fejet?Igaz mindenféle gyürü van a fejben.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63529 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:36:33 »

Már a darab vagy bele van verve a hengerfejbe, vagy lenn van a karterban.Mármintha töröt.És ha igen akkor már összekarcolta a henger falát.
Az olajlehúzó nem tud felmenni a hengerfejig, mert a többi gyűrű nem engedi. Viszont a sok olajat nem húzza le, hanem a komressziógyűrük végzik el, és feljut az olaj az égéstérbe ahol beköpi a gyertyát. Nincs gond a barátunknál, csak szar a gyertya. Lehet még szelephiba is, de majd ezután vizsgáljuk meg azt, ha nem megy most sem az a henger.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63528 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:34:56 »

értem.. de elméletileg nem füstöl annyira mert eddig azzal voltam elfoglalva hogy az az egy szerencsétlen henger nem megy.. de ha nagyon füstöl azt észrevettem volna..
Irásban motort orvosolni extrém sport.Érdemes volna ránéznie egy ilyet látó embernek.Neked meg nem ártana kitölteni az adat lapod mert akkor könnyebb kitalálni merre laksz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63527 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:33:32 »

Ha mindent úgy csináltál ahogy leírtam, akkor beindítod és egyenként lehúzod, majd visszateszed a pipákat a gyertyákra. A motor megtorpanásából fogod tudni, hogy megy e a vizsgált henger. Az áram meg fog ütni, de nem halálos! Grin
hu hát én félek az ilyen elektronyos dolgoktól egyszer már ütött meg pipa amikor trabantot csesztettem még anno régen de azóta nem merek hozzányúlni mikor jár a henger .. Cheesy az egész kezem lezsibbadt
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63526 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:30:11 »

Már a darab vagy bele van verve a hengerfejbe, vagy lenn van a karterban.Mármintha töröt.És ha igen akkor már összekarcolta a henger falát.

értem.. de elméletileg nem füstöl annyira mert eddig azzal voltam elfoglalva hogy az az egy szerencsétlen henger nem megy.. de ha nagyon füstöl azt észrevettem volna..
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63525 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:28:10 »

az első indításnál amikor megvettem akkor jött fekete füst is meg egyet kettőt durrant 1et visszaköpött a karbiba de utána már járt csak hallottam hogy nem rendesen pörög  és gondoltam 1 henger nem megy... és igazam is lett.. és igen akkor a jobb oldali kicsivel hidegebb volt de nem sokkal... mármint kipufogó
Ha mindent úgy csináltál ahogy leírtam, akkor beindítod és egyenként lehúzod, majd visszateszed a pipákat a gyertyákra. A motor megtorpanásából fogod tudni, hogy megy e a vizsgált henger. Az áram meg fog ütni, de nem halálos! Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63524 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:27:28 »

köszi a rövid tömör válaszaid Smiley  Cheesy
Már a darab vagy bele van verve a hengerfejbe, vagy lenn van a karterban.Mármintha töröt.És ha igen akkor már összekarcolta a henger falát.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63523 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:25:59 »

Nagyon füstől, ha törött a gyűrű és eszi piszkosul az olajat a motor. Te csak azt kövesd amit leírtam az elején.

Rendben megpróbálom remélem sikerül.. mondjuk eddig nem is foglalkoztam a gyertya hézaggall.. van szerintem 1 mili a hézag... :S
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63522 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:25:16 »

Már nem.Ha eddig nem .
köszi a rövid tömör válaszaid Smiley  Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63521 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:22:50 »

na de bocsánat a kifejezésért de nem bassza szét a hengert? Smiley
Már nem.Ha eddig nem .

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63520 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:22:08 »

hát annyira nem füstöl de ha jól emlékszem talán kicsit igen.. de ha a gyűrű törött akkor nem is nagyon kéne járatnom a motort igaz??
Nagyon füstől, ha törött a gyűrű és eszi piszkosul az olajat a motor. Te csak azt kövesd amit leírtam az elején.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63519 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:21:56 »

Már mindegy ha törütt.

na de bocsánat a kifejezésért de nem bassza szét a hengert? Smiley
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63518 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:20:47 »

A két kipufogócsőnek egyforma melegnek kell lennie. Ha egy henger nem megy annak benzin szaga van és hűti is a kilépő gázokat. A kezeden is érzed, mind a gázt, mind a meleget.

az első indításnál amikor megvettem akkor jött fekete füst is meg egyet kettőt durrant 1et visszaköpött a karbiba de utána már járt csak hallottam hogy nem rendesen pörög  és gondoltam 1 henger nem megy... és igazam is lett.. és igen akkor a jobb oldali kicsivel hidegebb volt de nem sokkal... mármint kipufogó
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63517 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:18:56 »

de az olajszivárgás nem tudom pontosan honnan ered.. gondolom tömítés gondok lehetnek.. szelepfedél alatt száraznak kell lennie?
Igen. Töröld le rongyal tisztára.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63516 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:18:39 »

hát annyira nem füstöl de ha jól emlékszem talán kicsit igen.. de ha a gyűrű törött akkor nem is nagyon kéne járatnom a motort igaz??
Már mindegy ha törütt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63515 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:18:00 »

Az csak az olajhűtőből jöhet, Most egy esetleges olajlehúzó gyűrű törést szűrünk ki a nem működő hengernél. Füstől is a kocsid?

hát annyira nem füstöl de ha jól emlékszem talán kicsit igen.. de ha a gyűrű törött akkor nem is nagyon kéne járatnom a motort igaz??
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63514 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:16:45 »

A két kipufogócsőnek egyforma melegnek kell lennie. Ha egy henger nem megy annak benzin szaga van és hűti is a kilépő gázokat. A kezeden is érzed, mind a gázt, mind a meleget.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63513 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:15:53 »

A kivett gyertya után inditsd be a motort. Tegyél oda rongyott. 2 perc járatás elég. Az olaj távozik ilyenkor. Ezután összeszerelve ismét jónak kell lennie.

de az olajszivárgás nem tudom pontosan honnan ered.. gondolom tömítés gondok lehetnek.. szelepfedél alatt száraznak kell lennie?
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.