www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:40:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111577 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63512 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:12:31 »

Értem! Smiley mondjuk 3 hengerrel simán felmentem a dombon beállva az udvarba. cseréltem gyertyát igaz az is használt de elméletileg működik.. beállítom megpóbálom, de ha utána is fenn áll a probléma?? gyújtókábelek is jók.. nincs köze az olajszivárgáshoz??
Az csak az olajhűtőből jöhet, Most egy esetleges olajlehúzó gyűrű törést szűrünk ki a nem működő hengernél. Füstől is a kocsid?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63511 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:09:24 »

A kivett gyertya után inditsd be a motort. Tegyél oda rongyott. 2 perc járatás elég. Az olaj távozik ilyenkor. Ezután összeszerelve ismét jónak kell lennie.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63510 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:05:43 »

Az a jó, ha nehezen forog, mert kompresszió van benne.

Értem! Smiley mondjuk 3 hengerrel simán felmentem a dombon beállva az udvarba. cseréltem gyertyát igaz az is használt de elméletileg működik.. beállítom megpóbálom, de ha utána is fenn áll a probléma?? gyújtókábelek is jók.. nincs köze az olajszivárgáshoz??
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63509 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:02:25 »

Az a jó, ha nehezen forog, mert kompresszió van benne.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63508 Dátum: 2012 Augusztus 28, 11:01:28 »

trober 22 azt csináld, hogy cseréld meg a gyertyát, vagy tegyél újat (másikat) ami nem ment annak a helyére. Benzinben mosd el és 0,7 tizedes hézagra állítsd a gyertyahézagot.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63507 Dátum: 2012 Augusztus 28, 10:54:21 »

Hali mindenki!

lenne pár kérdésem. ha tudtok segítsetek.. mennyire kell szorosnak lennie a motornak ha körbeforgatom az ékszíjtárcsánál?vagyis a dinamónál mert ott könnyebben megfogom két kézzel... mert van ellenállás rendesen benne vannak a gyertyák is körbetudom forgatni de nekem nehéznek tűnik.. és ugyan beindítottuk és a négyből 1 henger nem ment.. most így szám szerint nem tudom de ha a seggénél vagyok a bogárnak akkor a jobb oldalon a hátsó... de a környékén friss olajat is látok  de pontosan nem látom honnan jön.. szikrát ad a hátsó hengernél is de még is mikor járatás után kiveszem ,taknyos a gyertya. tud erre valaki valamit mondani?? Embarrassed
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63506 Dátum: 2012 Augusztus 28, 04:18:45 »

Amúgy ha meg van a régi gyúkbeled,és van rajzod is,nem nagy kunc megcsinálni.Csak a jelöléseket kell kitalálnod

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63505 Dátum: 2012 Augusztus 28, 04:16:00 »

Csinált már valaki komplett kábelkorbácsot bogárhoz???? Minta lenne hogy hogyan kéne meg kapcsolási rajz csak nem vagyok nagy kábelbarát és nem tudom hogyan kezdjek neki. Mire kéne figyelnem ??? Azonos kábelvastagság meg ilyenek ...
én úgy kábeleztem újra,hogy minden kábelvég új csatikat kapott,meg bal oldalt ahol kibujik a motortérbe,na ott volt több kábel is összeégve.Azt e részt cseréltük újra.De azonos kábelokat nem tudtam venni sehol sem erre készülj fel.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63504 Dátum: 2012 Augusztus 27, 18:53:34 »

Csinált már valaki komplett kábelkorbácsot bogárhoz???? Minta lenne hogy hogyan kéne meg kapcsolási rajz csak nem vagyok nagy kábelbarát és nem tudom hogyan kezdjek neki. Mire kéne figyelnem ??? Azonos kábelvastagság meg ilyenek ...
Hmmm... a szabvány szerinti kábelszínekkel már bajban leszel... Roll Eyes Ha ez az egy probléma áthidalható lenne, unalmas téli délutánokon ellegóznék egy új köteggel én is...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63503 Dátum: 2012 Augusztus 27, 17:33:03 »

Csinált már valaki komplett kábelkorbácsot bogárhoz???? Minta lenne hogy hogyan kéne meg kapcsolási rajz csak nem vagyok nagy kábelbarát és nem tudom hogyan kezdjek neki. Mire kéne figyelnem ??? Azonos kábelvastagság meg ilyenek ...
Egy kilométer kábelt fogsz elhasználni, ha csak nem valami hat voltos rendszert építesz.
A kábelkorbács legnagyobb tudománya, hogy mi miért olyan hosszú, amennyi.
Meg lehet csinálni, de jó sok időd legyen!

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63502 Dátum: 2012 Augusztus 27, 15:58:08 »

Ezt elsőnek Vaughan írta. Övé a dícséret és a köszönet!!

Csak jelezném, hogy a J-csövek most már szuperül állnak és passzintosan benne vannak a kipufogóban. A helyzet az volt, amit Callook leírt, tehát a csavarokat fellazítva a cső elfordíthatóvá vált, tehát
nem hegesztve, hanem peremezve volt.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #63501 Dátum: 2012 Augusztus 27, 15:54:30 »

Csinált már valaki komplett kábelkorbácsot bogárhoz???? Minta lenne hogy hogyan kéne meg kapcsolási rajz csak nem vagyok nagy kábelbarát és nem tudom hogyan kezdjek neki. Mire kéne figyelnem ??? Azonos kábelvastagság meg ilyenek ...

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63500 Dátum: 2012 Augusztus 27, 14:32:39 »

Na, a rotor szakadt. Szerencsére van itthon másik, 4,2kOhm-ot mérek rajta.
Ennek örömére találtam egy jobb állapotú elosztót, azt teljesen felújítom, majd összerakom. Jó játék lesz a hétre. :-)

Ma az Ovál hazafelé egyre kevésbé vette a fordulatot, végül szinte már csak alapjáraton tudtam vele jönni. Trafóra gyanakszom. Nagy melegben régebben is csinálta, hogy akadozott a szikra. Ennek ellenére a gyújtáselosztót is kiveszem, szétszedem és kitakarítom.
De ma szuper helyekre vitt el és végül haza is hozott. :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63499 Dátum: 2012 Augusztus 27, 12:51:51 »

de mondom, tök új minden! Ha a másik elosztóval is ezt csinálja, akkor tuti trafó lesz.
új cuccok lehetnek hibásak is..

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63498 Dátum: 2012 Augusztus 27, 12:48:16 »

ó, még egy eszembe jutott: nálam a rotor romlott el. igaz nálam fokozatosan lett egyre rosszabb. mintha nem kapott volna benzint. 1-2 hét alatt mindig egyre nehezebben indult, aztán egyre magasabb fordulaton járt csak normálisan, alatta akadozott a motor, a kocsi meg ugrált, végül be sem indult. már nem emlékszem mennyinek kell a rotor ellenállásának lenni.. valami 3000 Ohm rémlik, és nekem ennél jóval több lett mire megmértem és nem indult tőle
de mondom, tök új minden! Ha a másik elosztóval is ezt csinálja, akkor tuti trafó lesz.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63497 Dátum: 2012 Augusztus 27, 12:31:58 »

A gyertyakábeleket végigmértem, itt van ellenállás, a lecserélteken nem volt. A komplett gyújtáselosztó új. De van egy másik újam is, ezzel is kipróbálom. Egyedül a trafó nem új, de motorkivétel előtt működött.
ó, még egy eszembe jutott: nálam a rotor romlott el. igaz nálam fokozatosan lett egyre rosszabb. mintha nem kapott volna benzint. 1-2 hét alatt mindig egyre nehezebben indult, aztán egyre magasabb fordulaton járt csak normálisan, alatta akadozott a motor, a kocsi meg ugrált, végül be sem indult. már nem emlékszem mennyinek kell a rotor ellenállásának lenni.. valami 3000 Ohm rémlik, és nekem ennél jóval több lett mire megmértem és nem indult tőle
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63496 Dátum: 2012 Augusztus 27, 12:25:24 »

új cuccok lehetnek hibásak is.. pipák kapcsolódnak rendesen a középső gyertyakábelen? kondenzátor is új? gondolom ellenőrizted hogy a 12V rendesen odamegy a trafóra és nem korrodált a csati
A gyertyakábeleket végigmértem, itt van ellenállás, a lecserélteken nem volt. A komplett gyújtáselosztó új. De van egy másik újam is, ezzel is kipróbálom. Egyedül a trafó nem új, de motorkivétel előtt működött.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63495 Dátum: 2012 Augusztus 27, 12:10:13 »

Akkor miért nincs szikra?
Ha az elosztó új, a kábelek is és a gyertyák is, akkor csak a trafó halhatott meg?
új cuccok lehetnek hibásak is.. pipák kapcsolódnak rendesen a középső gyertyakábelen? kondenzátor is új? gondolom ellenőrizted hogy a 12V rendesen odamegy a trafóra és nem korrodált a csati
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63494 Dátum: 2012 Augusztus 27, 11:43:43 »

valami 5 ohm rémlik a két oldal között.
de ha nem 0 és nem végtelen ohm, akkor nagy baja nem lehet.
Akkor miért nincs szikra?
Ha az elosztó új, a kábelek is és a gyertyák is, akkor csak a trafó halhatott meg?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63493 Dátum: 2012 Augusztus 27, 11:42:36 »

Csak jelezném, hogy a J-csövek most már szuperül állnak és passzintosan benne vannak a kipufogóban. A helyzet az volt, amit Callook leírt, tehát a csavarokat fellazítva a cső elfordíthatóvá vált, tehát
nem hegesztve, hanem peremezve volt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63492 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:58:46 »

A trafót hogyan lehet ellenőrizni, hogy működik-e? Gondolom, egyszerűen rá kell mérni a pólusokra, de milyen értékeket kell mérni?
Konkrétan egy deka szikra nincs, egyik gyertyán sem, pedig jó az elosztó, most már jók a kábelek is és a gyertyák is... mégsem...
Hogy nekem miért kell állandóan azzal szívni, ami éppen felmerül hibaként a fórumon...?

valami 5 ohm rémlik a két oldal között.
de ha nem 0 és nem végtelen ohm, akkor nagy baja nem lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63491 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:15:53 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63490 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:12:00 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63489 Dátum: 2012 Augusztus 27, 09:08:24 »

A trafót hogyan lehet ellenőrizni, hogy működik-e? Gondolom, egyszerűen rá kell mérni a pólusokra, de milyen értékeket kell mérni?
Konkrétan egy deka szikra nincs, egyik gyertyán sem, pedig jó az elosztó, most már jók a kábelek is és a gyertyák is... mégsem...
Hogy nekem miért kell állandóan azzal szívni, ami éppen felmerül hibaként a fórumon...?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63488 Dátum: 2012 Augusztus 27, 08:31:58 »

Pl. piszkosul szikrázik a magszakító.

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63487 Dátum: 2012 Augusztus 26, 19:09:09 »

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?

multiméteren  van kondenzátor teszt.
De inkább cseréld ki mert tönkre vágja a megszakítót is.
És nem szabad venni csak BOSCH MADE IN GERMANY kondenzátort. az utángyártott szart se bír.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63486 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:58:38 »

A legegyszerűbb próba gyanánt kicserélni a kondit... 5 perc...

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63485 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:57:39 »

Illetve van olyan is, hogy egyszerűen nem indul. Ha valaki indítózik, te meg nézed a szikrát, akkor az első szikra még intenzív, aztán a többi elhal.

Rángat mint az állat. mintha egy légkalapács lenne a motor helyett.
legalábbis nekem ezt produkálta.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63484 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:56:37 »

Aham. Mi a hibamegállapítás módja? Ki lehet mérni valahogy?

Rángat mint az állat. mintha egy légkalapács lenne a motor helyett.
legalábbis nekem ezt produkálta.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63483 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:55:15 »

Mi a jele annak, ha befosik a kondenzátor?
Rángat mint az állat. mintha egy légkalapács lenne a motor helyett.
legalábbis nekem ezt produkálta.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63482 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:54:04 »

Mi a jele annak, ha befosik a kondenzátor?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63481 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:37:22 »

Igaza van tanult barátomnak, a dupla ajkú fassság.

ez a dupla ajkú olyan, mint a hárommellű nő? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63480 Dátum: 2012 Augusztus 26, 18:24:19 »

mindegy hány miliméter a három hézagoló akkor is meg kell nézni a lógást ,másrész igen be kell olajozni a szimeringet mert megég vagy lekopik az éle , én nem tennék dupla ajkút mert a lendkerék töve többnyire kúpos ahova a külső ajak felszorul majd letépődik átfűződik a belső ajak és a lendkerék közé és elfossa magát... harmadrészt a lendkerékbe van egy gumi O gyűrű azt sem árt néha kicserélni és a lendkerék felvekvő felületét ahol összeér a főtengellyel azt is megszemlélni ... az ritkán van hogy minden felület hibátlan meg a szimering is meg az O gyűrű is meg a hátsó olajnyomás szabályzó szelep is és mégis a folyik az olaj  Roll Eyes

Igaza van tanult barátomnak, a dupla ajkú fassság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63479 Dátum: 2012 Augusztus 26, 16:09:22 »

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
mindegy hány miliméter a három hézagoló akkor is meg kell nézni a lógást ,másrész igen be kell olajozni a szimeringet mert megég vagy lekopik az éle , én nem tennék dupla ajkút mert a lendkerék töve többnyire kúpos ahova a külső ajak felszorul majd letépődik átfűződik a belső ajak és a lendkerék közé és elfossa magát... harmadrészt a lendkerékbe van egy gumi O gyűrű azt sem árt néha kicserélni és a lendkerék felvekvő felületét ahol összeér a főtengellyel azt is megszemlélni ... az ritkán van hogy minden felület hibátlan meg a szimering is meg az O gyűrű is meg a hátsó olajnyomás szabályzó szelep is és mégis a folyik az olaj  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63478 Dátum: 2012 Augusztus 26, 16:01:10 »

hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked

nem kell behegeszteni az anyát én egy kb 10-15centi hosszú 2-3mm átmérőjű drótot ráhegesztem az anyára és kb a pillangó ablak sarkánál feldugom aztán belekapatom a tükröt és a meghúzom a dróttól meg az anya nem tud elforogni  Wink

1303LS
« Hozzászólás #63477 Dátum: 2012 Augusztus 26, 13:19:39 »

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
Arra nem írsz semmit, hogy a lendkeréken a futófelület milyen? Ha kizárjuk azokat a hibákat amiket a Józsi emlegetett, akkor már csak azt tudom elképzelni, hogy nagyon szárazon rakod össze és az első fordulatok elnyalják az élét. Sokan használják a féktisztítószprét eltúlozva.  Grin
Ha minden jó akkor annak nem szabad átengednie.
Másik. Kizárhatjuk, hogy a vezérmtengely dugójánál ereszti az olajat??? Na oda mehet a féktisztító és valami paszta, ha el lett baszva összerakáskor.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63476 Dátum: 2012 Augusztus 26, 13:17:04 »

Lehet kapni dupla falú szimerineget,
Igen, lehet kapni 2029Ft Misinél
https://bugparts.hu

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 26, 13:35:12 írta sparkafer »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63475 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:52:26 »

hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked

CO- val 3 pötty, lejavítod, ha szerencséd van, eltakarja a tükör alatti műanyag karika.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63474 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:50:06 »

Kormány nagy anyája jó a tükörhöz, oda kell heftelni.
hát ezt nem tudom hogy csinálod meg egy kész ajtón.. én akkora lyukat fúrtam, amin a csavar fér be nemhogy az anya vagy még az anya oldalához kívül egy hegesztő Shocked
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #63473 Dátum: 2012 Augusztus 26, 12:45:59 »

Lehet új futófelületet esztergálni a régire. (nem felpolírozni a meglévőt, hanem nagyobbat készíteni a kopott helyett). Mély barázdát hagy a vasba a szimering és a hosszirányba való főtengely lógásnál, ha oda ér, már egy csepp olaj el is szökik.

Nem lóg a főtengely semerre, 3 hézagoló van ami összesen 1mm. Olaj pedig mindig 15W 40-es volt benne. Csak az a baj hogy tavasszal kapott új szimeringet és nem lett meghajtva hogy ennyi idő után kiszoposodjon. De akkor kap egy másikat...és a dupla falúról mi a vélemény?
Oldalak: 1 ... 423 424 425 426 427 [428] 429 430 431 432 433 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.