www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 06:20:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 624 625 626 627 628 [629] 630 631 632 633 634 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13143734 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55474 Dátum: 2011 Július 13, 11:09:43 »

Csavar kiszedésnél meg oda kell csavarozni a betétet a maradék csavarokkal, hogy ne történjen meg a betét elfordulása. Csak mondom, érdemes rám halgatni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55473 Dátum: 2011 Július 13, 11:03:48 »

Épp ezért kell jó anyagból legyen a csavar, mert csak pár menet fogja.

Te még nem szívtál ilyennel. Most lezongorázok valamit. Ha az acél csavar rohad bele, akkor nem szakad le a feje, de a betétet letépheted a rögzítőfülekről, és beesik a kocsi oldalába a küszöbig. A csavar bírni fogja, csak a gyengén rögzített lemezbetét lekéreckedik. Ha az alsó esik bele, akkor szétvághatod a kocsit. Én jártam így 25 éve. A felső betét egyszerű, mert kézzel ki lehet hajlítani a rögzítő füleket és satuban ki lehet hajtani a fej nélküli csavart. Az ütve csvarhúzó baromi nagy ütéseivel ugyan ez érhető el, hogy az ajtó levétele után nem lesz betéted az ajtóban. Szóval melegen, és hűtve ha nem jön ki még lefúrni is nehéz ezután az erős anyagból lévő csavarfejet. A réz sem jó bebizonyosodott, hisz ezzel raktam össze, de selejtes csavar lehetett, mert ismét szívtam ezzel. Másoknak azért nem okoz proplémát, mert  nem ők javítják a saját kocsijukat, és az ajtók a legritkább esetben vannak levéve.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55472 Dátum: 2011 Július 13, 10:25:01 »

öncsél bele rozsdamarót úgy hogy álljon benne 2-3 napig  aki beledumál azt küld el ....
próbáld ki egy tálkába öntsél ro55-öt és dobjál bele egy kis darabka nagyon rohadt vasdarabkát 2-3 nap múlva kiveszed és csak az ép rozsdamentes része marad meg, ha az nemvolt akkor semmi....
Ferropassit is jo erre? Megneztem az összetetelt, az meg tomenyebb, mint az ro55. Vagy mas kulonbseg is van, vegyészek?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55471 Dátum: 2011 Július 13, 10:14:06 »

ezért hívják tömitönek:)
Így van,csak ha ismeretlen anyaggal dolgozik valaki nem árt a segítség Wink
Más,én úgy szoktam felkenni ecsettel hogy kiragasztom a bekenni kívánt rész két oldalon közötte kikenem ,és a végén leveszem a ragasztót.Közel gyári kinézete lehet egy kis ügyességgel,a végén színre kell festeni

Aki nem lép egyszerre......
RNIE
« Hozzászólás #55470 Dátum: 2011 Július 13, 09:59:31 »

hogy csinaltad ezt a kepet ?
Gyuszkó? Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #55469 Dátum: 2011 Július 13, 09:30:17 »

Az enyém így néz ki.  Undecided
hogy csinaltad ezt a kepet ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55468 Dátum: 2011 Július 13, 09:27:55 »

Az enyém így néz ki.  Undecided
Nem tudom mit lehet ezzel csinálni. Leszedni nem szeretném.
<beszúrt kép törölve>
öncsél bele rozsdamarót úgy hogy álljon benne 2-3 napig  aki beledumál azt küld el ....
próbáld ki egy tálkába öntsél ro55-öt és dobjál bele egy kis darabka nagyon rohadt vasdarabkát 2-3 nap múlva kiveszed és csak az ép rozsdamentes része marad meg, ha az nemvolt akkor semmi....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55467 Dátum: 2011 Július 13, 09:04:13 »

Olajat öntöttek a kocsim alagútjába, nem is rohhad. Mindenkinek ajánlom, mert hasznos.
Az enyém így néz ki.  Undecided
Nem tudom mit lehet ezzel csinálni. Leszedni nem szeretném.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55466 Dátum: 2011 Július 12, 23:13:40 »

Épp ezért kell jó anyagból legyen a csavar, mert csak pár menet fogja.

Eltaláltad. Vita volt nem is rég, hogy 8,8-as acélcsavarok kellenek a zsanérba. Meg lehet nézni, hogy ez csak egy lemezke, és ebbe felesleges is. Nyertél 3 szifó halat. Mikor jössz értük? 10 darab született, már 3 centi nagyok.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55465 Dátum: 2011 Július 12, 22:43:19 »

Erősen fesd be előtte mert NEM VÉD rozsda ellen csak szigetel,kitömi a réseket.
ezért hívják tömitönek:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55464 Dátum: 2011 Július 12, 22:39:12 »

Ez az amit utólag odapacsmagolnak a sarkokba igaz? Ecsetkitt vagymi...
Erősen fesd be előtte mert NEM VÉD rozsda ellen csak szigetel,kitömi a réseket.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55463 Dátum: 2011 Július 12, 22:32:50 »

<beszúrt kép törölve>
Ez az amit utólag odapacsmagolnak a sarkokba igaz? Ecsetkitt vagymi...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #55462 Dátum: 2011 Július 12, 22:31:14 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55461 Dátum: 2011 Július 12, 22:27:53 »

Hudáknál. 2700 Ft a kilincs és 1600 Ft a műanyag alá.
Köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55460 Dátum: 2011 Július 12, 22:27:31 »

Amit a karosszéria illesztéseinél, lemez illesztéseknél szoktak használni. A lakatos és a fényező is tudja.
Pont ezért kérdezem, nehogy kihagyja.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 12, 23:55:57 írta Zoli »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55459 Dátum: 2011 Július 12, 22:20:56 »

Másik kérdés:

Odapróbáltam a padlólemezt, nem stimmel persze de nem is ez a kérdés, hanem az, hogy a perem és a padlólemez közé milyen tömítő cuccot szoktak tenni? Hegesztés után gondolom. Mivel a gyári ponthegesztés is kb. 2 cm távolságra volt, alulról a víz/sár közé tudott menni, ha nem volt szigetelve...
<beszúrt kép törölve>

Amit a karosszéria illesztéseinél, lemez illesztéseknél szoktak használni. A lakatos és a fényező is tudja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55458 Dátum: 2011 Július 12, 22:19:28 »

Másik kérdés:

Odapróbáltam a padlólemezt, nem stimmel persze de nem is ez a kérdés, hanem az, hogy a perem és a padlólemez közé milyen tömítő cuccot szoktak tenni? Hegesztés után gondolom. Mivel a gyári ponthegesztés is kb. 2 cm távolságra volt, alulról a víz/sár közé tudott menni, ha nem volt szigetelve...
<beszúrt kép törölve>
Sikaflex. Ez ragasztó is egyben, a szélvédőket és a buszok lemezeit ezzel ragasztják a vázhoz. Ha meg köt olyan mint az autó gumi.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55457 Dátum: 2011 Július 12, 22:15:46 »

Szia! Mennyiért sikerült és hol?
Hudáknál. 2700 Ft a kilincs és 1600 Ft a műanyag alá.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55456 Dátum: 2011 Július 12, 22:06:33 »

Másik kérdés:

Odapróbáltam a padlólemezt, nem stimmel persze de nem is ez a kérdés, hanem az, hogy a perem és a padlólemez közé milyen tömítő cuccot szoktak tenni? Hegesztés után gondolom. Mivel a gyári ponthegesztés is kb. 2 cm távolságra volt, alulról a víz/sár közé tudott menni, ha nem volt szigetelve...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 12, 22:09:37 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55455 Dátum: 2011 Július 12, 21:52:33 »

ESZ kollége tegnapi hatalmas segítségének (és az enyhébb időnek) köszönhetően ma újúlt erővel lendültem neki az alváznak.
Peremek megtisztítása felül a gyári, alul a kókány padlólemez-maradéktól.

Előtte:


Utána:


Szerencsére nem kellett lemezt pótolni ahogy hittem, csak leflexelni a varratokat. A bordákat úgy kellett kifaragni a sok hegesztésből. Ezúton köszi Tatinak és ESZ-nek a segítségért.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 12, 22:07:29 írta Zoli »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55454 Dátum: 2011 Július 12, 21:31:53 »

Ma ezt vettem, és a régi 1951-es kilincs lekerül a kocsiról.
Szia! Mennyiért sikerült és hol?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55453 Dátum: 2011 Július 12, 21:03:38 »

Pityubá barmicvósablonja
Az nem lehet, ezen 4 luk van.  Evil
két kopasz ratyi!
szét lesztek ültetve



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55452 Dátum: 2011 Július 12, 19:03:56 »

A nagy melegben ma keveset haladtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55451 Dátum: 2011 Július 12, 19:03:06 »

Ma ezt vettem, és a régi 1951-es kilincs lekerül a kocsiról.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55450 Dátum: 2011 Július 12, 19:01:35 »

Pityubá barmicvósablonja
Az nem lehet, ezen 4 luk van.  Evil
1303LS
« Hozzászólás #55449 Dátum: 2011 Július 12, 19:00:58 »

Eltaláltad. Vita volt nem is rég, hogy 8,8-as acélcsavarok kellenek a zsanérba. Meg lehet nézni, hogy ez csak egy lemezke, és ebbe felesleges is. Nyertél 3 szifó halat. Mikor jössz értük? 10 darab született, már 3 centi nagyok.
Köszönöm. Kérlek a nyereményt nevelgessed nekem életük végéig, a kajájukat állom. Az első 2 év kajaköltségüket (50Ft) legközelebb odaadom.  Grin
RNIE
« Hozzászólás #55448 Dátum: 2011 Július 12, 19:00:21 »

Ki tudja, hogy mi ez?
Pityubá barmicvósablonja
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55447 Dátum: 2011 Július 12, 18:58:37 »

Ajtótartó zsanér betétje az oszlopban.
Mit nyertem?  Grin
Eltaláltad. Vita volt nem is rég, hogy 8,8-as acélcsavarok kellenek a zsanérba. Meg lehet nézni, hogy ez csak egy lemezke, és ebbe felesleges is. Nyertél 3 szifó halat. Mikor jössz értük? 10 darab született, már 3 centi nagyok.
1303LS
« Hozzászólás #55446 Dátum: 2011 Július 12, 18:45:01 »

Ki tudja, hogy mi ez?
Ajtótartó zsanér betétje az oszlopban.
Mit nyertem?  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55445 Dátum: 2011 Július 12, 18:37:46 »

Ki tudja, hogy mi ez?

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #55444 Dátum: 2011 Július 12, 18:20:35 »

Olajat öntöttek a kocsim alagútjába, nem is rohhad. Mindenkinek ajánlom, mert hasznos.
Inkább üregvédő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55443 Dátum: 2011 Július 12, 17:46:24 »

Pedáloknál nekem is kicsit rozsdás. Kicsit ki kell vágni. A csövek (kuplung, gáz) oda vannak pöccintve belül? Szóval azt is el fogom flexelni?
Kb ennyi:
Ja és ha így nézett ki, mi van most alul?
Olajat öntöttek a kocsim alagútjába, nem is rohhad. Mindenkinek ajánlom, mert hasznos.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55442 Dátum: 2011 Július 12, 13:26:41 »

igen de csak ha 8000fölé forgatod Wink
azt simán, bármikor :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55441 Dátum: 2011 Július 12, 11:59:11 »

akkor meg beégnek a szelepek :-P
igen de csak ha 8000fölé forgatod Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55440 Dátum: 2011 Július 12, 10:21:51 »

akkor állítsd 0,1-re és cserélj vezérműláncot Kiss
akkor meg beégnek a szelepek :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #55439 Dátum: 2011 Július 12, 08:43:04 »

azt tudom.
a probléma anyjuk fiesztáján van.
csörög, mint a barom.
kissé kopottak a himbák és az a sejtésem, hogy ha beállítom mondjuk 0.2-re az a valóságban 0.3 is lehet.
ezért gondoltam ezt a kissé perverz megoldást.
akkor állítsd 0,1-re és cserélj vezérműláncot Kiss

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55438 Dátum: 2011 Július 12, 08:37:40 »

Pedáloknál nekem is kicsit rozsdás. Kicsit ki kell vágni. A csövek (kuplung, gáz) oda vannak pöccintve belül? Szóval azt is el fogom flexelni?
Kb ennyi:
Ja és ha így nézett ki, mi van most alul?
Abban a magasságban és hosszban ahogy rajzoltad semmit nem fogsz elvágni, a benzin meg a kuplungcső egy konzolra van rögzítve amit narancs szinüvel körberajzoltam, melyre egyben a pedálsor is felfogatódik.  Alul most egy egészséges alvázról leszedett borítólemez van.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55437 Dátum: 2011 Július 12, 00:18:13 »

van olyan kocsi
aminél van gyári adat pl golf melegnél hidegnél
bogárnál csak hideg
azt tudom.
a probléma anyjuk fiesztáján van.
csörög, mint a barom.
kissé kopottak a himbák és az a sejtésem, hogy ha beállítom mondjuk 0.2-re az a valóságban 0.3 is lehet.
ezért gondoltam ezt a kissé perverz megoldást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55436 Dátum: 2011 Július 11, 22:49:49 »

Szólhattál volna hamarabb, már belekezdtem  Grin

Like
Pedáloknál nekem is kicsit rozsdás. Kicsit ki kell vágni. A csövek (kuplung, gáz) oda vannak pöccintve belül? Szóval azt is el fogom flexelni?
Kb ennyi:
Ja és ha így nézett ki, mi van most alul?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 11, 22:55:05 írta Zoli »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #55435 Dátum: 2011 Július 11, 22:46:28 »

na ennek nem volt értelme nekiállni Undecided
Szólhattál volna hamarabb, már belekezdtem  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Oldalak: 1 ... 624 625 626 627 628 [629] 630 631 632 633 634 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.239 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.