www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 12:00:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 710 711 712 713 714 [715] 716 717 718 719 720 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13030549 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52025 Dátum: 2011 Február 14, 09:58:22 »

Esetleg a hőlégfúvó nem segít?
de.
szerintem a legjobb, amivel le lehet lazítani az alvázvédőt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #52024 Dátum: 2011 Február 14, 09:58:11 »

te hogy kaptál most J-s rendszámot?
legalább 5 éve kifutott.
jeans
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52023 Dátum: 2011 Február 14, 09:57:46 »

Pénteken minden papírja meglett a bogárnak!
kapott szép új rendszámot is!
meg már a jeans  matricák egy része is felkerült!

te hogy kaptál most J-s rendszámot?
legalább 5 éve kifutott.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52022 Dátum: 2011 Február 14, 09:55:56 »

Vigyázni kell rá, ne akadjon be semmibe, mert egy lemez-szél esztergál... meg a lehetséges legalacsonyabb fordulat.

és nagyon rövid életű Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #52021 Dátum: 2011 Február 14, 09:53:54 »

Négertárcsa. Nem olcsó, de nagyon hatékony.
http://www.argep.hu/trend/NEGE/Negertarcsa.html

és nagyon rövid életű Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #52020 Dátum: 2011 Február 14, 09:52:41 »

Négertárcsa. Nem olcsó, de nagyon hatékony.
http://www.argep.hu/trend/NEGE/Negertarcsa.html

Esetleg a hőlégfúvó nem segít?
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52019 Dátum: 2011 Február 14, 09:34:59 »

köszi!
Nagyon szép!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #52018 Dátum: 2011 Február 14, 09:30:38 »

Pénteken minden papírja meglett a bogárnak!
kapott szép új rendszámot is!
meg már a jeans  matricák egy része is felkerült!


Nagyon szép!

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52017 Dátum: 2011 Február 14, 09:24:10 »

hétvégén picit megy le!
nagyobb gumit kellett raknom előre mert felkoppant a fékpadra!
Istencsászár vagy!

futómű még a vizsgaképes állapotban hátul?

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #52016 Dátum: 2011 Február 14, 09:12:38 »

Pénteken minden papírja meglett a bogárnak!
kapott szép új rendszámot is!
meg már a jeans  matricák egy része is felkerült!


Istencsászár vagy!

futómű még a vizsgaképes állapotban hátul?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52015 Dátum: 2011 Február 14, 08:57:48 »

Pénteken minden papírja meglett a bogárnak!
kapott szép új rendszámot is!
meg már a jeans  matricák egy része is felkerült!



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #52014 Dátum: 2011 Február 14, 07:41:33 »

Ha mindne rendben van a kötésekkel a mágneshez menő vezetéken és a 12V-ból java része oda is ér, akkor mágnes a villáról leakaszt és 180'-al elfordítva visszaakaszt.  Cheesy Ha kiszeded a behúzó mozgórészét a helyéről akkor a likban és a hengeren is lecsiszolhatod a vállacskát amit az évtizedek odagyártottak és még jobb lesz. Végére a préselt lemezakármi helyett teszel egy seegert. Ha leforrasztod a bakelit kupakot a tekercsről megnézheted, hogy a 3 vezeték közül az egyik nincs-e elégve (rendszerint igen), ilyenkor a tekercsnek csak ez egyik fele dolgozik. Nem tudom miért ilyen gyárilag, (vagy én tudok rosszul valamit), de bika akksival jó vezetékcsatlakozásokkal így is behúz.

Mert a behúzó-tekercs egyik ágával sorba van kötve a motor hogy addig ne pörögjön üzemi fordulaton ameddig a fogaskerekek nem csatlakoztak, aszthiszem.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #52013 Dátum: 2011 Február 14, 07:20:49 »

Engem érdekelne, hogy mi van a megoldás a hol behúz, hol nem-re.
Ha mindne rendben van a kötésekkel a mágneshez menő vezetéken és a 12V-ból java része oda is ér, akkor mágnes a villáról leakaszt és 180'-al elfordítva visszaakaszt.  Cheesy Ha kiszeded a behúzó mozgórészét a helyéről akkor a likban és a hengeren is lecsiszolhatod a vállacskát amit az évtizedek odagyártottak és még jobb lesz. Végére a préselt lemezakármi helyett teszel egy seegert. Ha leforrasztod a bakelit kupakot a tekercsről megnézheted, hogy a 3 vezeték közül az egyik nincs-e elégve (rendszerint igen), ilyenkor a tekercsnek csak ez egyik fele dolgozik. Nem tudom miért ilyen gyárilag, (vagy én tudok rosszul valamit), de bika akksival jó vezetékcsatlakozásokkal így is behúz.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #52012 Dátum: 2011 Február 13, 23:46:46 »

Ezt mikor? A fősulin az egyik hajós srácnak volt egy kb. ilyen évjáratú bogara, csúnya királykék festéssel, a gépészlaborban tették rendbe a motorját. Járt is vele, baromira irigyeltem...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52011 Dátum: 2011 Február 13, 23:26:07 »

Esetleg a hőlégfúvó nem segít?
Azzal még nem dolgoztam. A nagyját lekaparom, a maradékot egyszerűen lemosom. De ha valakinek van tapasztalata hőlégfúvóval, biztosan kisegít.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52010 Dátum: 2011 Február 13, 23:21:25 »

Spakli. Azt sajna le kell vésni. Rám is ez vár tavasszal-nyáron.

Esetleg a hőlégfúvó nem segít?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52009 Dátum: 2011 Február 13, 23:18:21 »

Spakli. Azt sajna le kell vésni. Rám is ez vár tavasszal-nyáron.

Értem, kösz. Ez van.  Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52008 Dátum: 2011 Február 13, 23:14:44 »

Kösz a tanácsokat.
Azt nem értem, ennek miért ment ilyen egyszerűen? Vagy ez is csak Amerikában lehetséges?  Wink
http://www.1974beetle.com/restoration/24_The_Stripper/index.html

Ha a kerékdobokból ki akarom szedni az alvázvédőt, meg az alvázról is, hogy láthatóvá váljanak a javítandóak,
akkor arra mi a legjobb szer?

Spakli. Azt sajna le kell vésni. Rám is ez vár tavasszal-nyáron.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52007 Dátum: 2011 Február 13, 23:13:28 »

Tök mindegy, úgyis fillerezni fogja, a fillert szokták asszem 600-assal. A fémtiszta, illetve javított részeket alapozd le hegeszthető alapozóval, itt emlegetnek valami cinkkromátosat (piros színű), én budaprimert használtam eddig, de van valami 2 komponensű is. Arra ne sajnáld a pénzt.

Kösz a tanácsokat.
Azt nem értem, ennek miért ment ilyen egyszerűen? Vagy ez is csak Amerikában lehetséges?  Wink
http://www.1974beetle.com/restoration/24_The_Stripper/index.html

Ha a kerékdobokból ki akarom szedni az alvázvédőt, meg az alvázról is, hogy láthatóvá váljanak a javítandóak,
akkor arra mi a legjobb szer?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52006 Dátum: 2011 Február 13, 23:09:37 »

Ok, köszi a tippet. A gondolat onnan jött, hogy maga az autó eleve piros volt, aztán meg le lett festve fehérrel és sárgával.
Meg aztán vettem elemeket, amiken megint csak jó sok réteg van. De az igaz, hogy a gyári festés, ha stabil, az a legjobb alap.
Lehet, hogy csak a kritikus helyeket csinálom meg, aztán drótkorong és csiszolás, a többit meg hagyom a francba.
Ahol nem rozsdásodott át, ott talán már nem is fog. A vizes csiszolást kézzel is jó? Milyen finom papírral kell, hogy utána a festő tudja fújni?

Tök mindegy, úgyis fillerezni fogja, a fillert szokták asszem 600-assal. A fémtiszta, illetve javított részeket alapozd le hegeszthető alapozóval, itt emlegetnek valami cinkkromátosat (piros színű), én budaprimert használtam eddig, de van valami 2 komponensű is. Arra ne sajnáld a pénzt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52005 Dátum: 2011 Február 13, 23:07:33 »


én egy 62-es 1200-est csiszoltam fémtisztára,kb 200 óra alatt Evil
Ezt mikor? A fősulin az egyik hajós srácnak volt egy kb. ilyen évjáratú bogara, csúnya királykék festéssel, a gépészlaborban tették rendbe a motorját. Járt is vele, baromira irigyeltem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52004 Dátum: 2011 Február 13, 23:06:33 »

Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.
Ok, köszi a tippet. A gondolat onnan jött, hogy maga az autó eleve piros volt, aztán meg le lett festve fehérrel és sárgával.
Meg aztán vettem elemeket, amiken megint csak jó sok réteg van. De az igaz, hogy a gyári festés, ha stabil, az a legjobb alap.
Lehet, hogy csak a kritikus helyeket csinálom meg, aztán drótkorong és csiszolás, a többit meg hagyom a francba.
Ahol nem rozsdásodott át, ott talán már nem is fog. A vizes csiszolást kézzel is jó? Milyen finom papírral kell, hogy utána a festő tudja fújni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #52003 Dátum: 2011 Február 13, 22:59:15 »

Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.
köszönöm hogy beírtad Wink kb szórol szóra igy gondolom....
külömnbség:
én egy 62-es 1200-est csiszoltam fémtisztára,kb 200 óra alatt Evil
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #52002 Dátum: 2011 Február 13, 22:56:21 »

A kasztni teljes festéktelenítésére /fémtisztára takarítására mi a leghatékonyabb, de mégsem a legdrágább módszer?
Próbáltam a Kromofágot a motorháztetőn, de 4 réteg a festék és baromira nem haladós, pedig még a lapkás csiszolókoronggal is
rásegítettem, miután fellazult a festék. Vagy ilyenkor az a módszer, hogy minden réteg festékre egy újabb réteg kromofágot kell
kenni? Vagy csak legyek türelmesebb és jó a kromofág?
Homokfújatni nem akarom a teljes kasztnit, az biztos egy rakás pénz lenne.
Mik a tapasztalatok?
Én a kromofágot hagynám. Ha nem tudod teljesen lemosni/közömbösíteni (bő nitrohigítós lemosás...), akkor majd szépen ledobálja a festéket.A kasztniról a teljes festést nem szedném le a helyedben. A gyári festésnél jobb alapozás nem kell. Csak a szükséges helyeken, drótkoronggal. Jó sokáig tart, de alapos munka. A kromofágos cuccot is inkább drótkorongozd, ha már mindenképpen kromofágozol. Anno a Pannoniámat pucoltam fémtisztára - nem kis meló, és bizony rengeteg idő. Ma már nem tenném. Hagynám a gyári réteget, addig meg csiszolóvászon gyalura rakva, utána vizes csiszolás.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52001 Dátum: 2011 Február 13, 22:42:31 »

A kasztni teljes festéktelenítésére /fémtisztára takarítására mi a leghatékonyabb, de mégsem a legdrágább módszer?
Próbáltam a Kromofágot a motorháztetőn, de 4 réteg a festék és baromira nem haladós, pedig még a lapkás csiszolókoronggal is
rásegítettem, miután fellazult a festék. Vagy ilyenkor az a módszer, hogy minden réteg festékre egy újabb réteg kromofágot kell
kenni? Vagy csak legyek türelmesebb és jó a kromofág?
Homokfújatni nem akarom a teljes kasztnit, az biztos egy rakás pénz lenne.
Mik a tapasztalatok?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #52000 Dátum: 2011 Február 13, 22:21:59 »

nem hiszem mert akkor az erősítő/mélyláda ami erről mert sem működött volna, másrész egy 20 as bizti volt benne, ennél nagyobbat érdemes tenni, ez csak egy szivargyújtó!?
Világítós szivargyújtó csatlakozó?
Azon szokott még egy csöcs lenni, a gyújtásról jövő "+"-nak.
Melyik bizti megy ki?
Általánosan 15A-rel terhelhető egy szivargyújtó, ezért ilyen biztit is érdemes rárakni.
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #51999 Dátum: 2011 Február 13, 22:19:12 »

Tekercselők megcsinálják kb 3eFt-ért.
Nagykanizsa környékit viszont nem tudok.  Wink
Ha csak az a baj, hogy hol behúz, hol nem arra viszont más a megoldás.
Engem érdekelne, hogy mi van a megoldás a hol behúz, hol nem-re.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51998 Dátum: 2011 Február 13, 18:55:33 »

haynes workshop manual Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #51997 Dátum: 2011 Február 13, 18:07:41 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.
fejjel lefelé a bolti levegős spray fagyaszt, de durván. mondjuk ennyi gépelés alatt pont lehet venni egy ezresért egy ilyen sprayt és tesztelni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51996 Dátum: 2011 Február 13, 18:02:11 »


« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 13, 18:04:03 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #51995 Dátum: 2011 Február 13, 18:00:56 »

nagyon oda van a behuzótekercs,
szerelőné van,ő mondta csere annak már annyi

Gumibogi árul komplett önindítót "bevizsgálva" asszem 6eFt-ért.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51994 Dátum: 2011 Február 13, 17:57:37 »

Az jellemzoen nem CO2, hanem levego. Bemesz az elso szamtechboltba es veszel, monitor es egyeb tisztitokent aruljak (ahhoz kepest, hogy sima levego van benne, extrem dragan). Jol ki lehet fujni vele a pormacskakat.

szódásszifon?
hmmm?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #51993 Dátum: 2011 Február 13, 17:57:10 »

nagyon oda van a behuzótekercs,
szerelőné van,ő mondta csere annak már annyi
1303LS
« Hozzászólás #51992 Dátum: 2011 Február 13, 17:53:23 »

hello
öninditóhoz behuzótekercset tudok kapna külön,vagy csak egybe az öninditóval?

Tekercselők megcsinálják kb 3eFt-ért.
Nagykanizsa környékit viszont nem tudok.  Wink
Ha csak az a baj, hogy hol behúz, hol nem arra viszont más a megoldás.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #51991 Dátum: 2011 Február 13, 17:50:00 »

hello
öninditóhoz behuzótekercset tudok kapna külön,vagy csak egybe az öninditóval?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #51990 Dátum: 2011 Február 13, 17:47:58 »

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
Folyékony CO2 nincs.  Wink
És a PC tisztító spray meg halogénezett szénhidrogéneket tartalmaz. Inkább egy jó kompresszor, az valamivel barátságosabb a légkörhöz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #51989 Dátum: 2011 Február 13, 17:43:09 »

De a folyékony levegőt (nitrogén) azért nem ilyen spray palackban tartják.

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
1303LS
« Hozzászólás #51988 Dátum: 2011 Február 13, 17:25:31 »

Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.
Na ezt sem gondoltam volna.  Shocked
Ki is fogom próbálni.  Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #51987 Dátum: 2011 Február 13, 17:22:13 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.
Ertem.
A kevesbe szakertoknek azert elmondom, hogy a folyekony CO2-s palackkal -78oC erheto el, a folyekony levegossel meg -190oC.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Petya1303
Hozzászólások: 40


« Hozzászólás #51986 Dátum: 2011 Február 13, 17:17:04 »

De az nem ilyen hideg. Itt pont a gyors hűtésről van szó.

Bocsánat hogy bele vau, de a "levegő" spray pont, hogy nem levegőt tartalmaz, hanem pl. difluoroetán-t. (kb. ugyanaz ami megtalálható a klímákban, környezetbarát hűtőközegként)
Oldalak: 1 ... 710 711 712 713 714 [715] 716 717 718 719 720 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.25 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.