www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:08:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14748747 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #77451 Dátum: 2017 Január 18, 16:31:38 »

ha az ablakig eljut a meleg, akkor annyira nem lehet rossz az a fűtés.
nézd meg hogy a karok szabályozzák-e a hátsó ülés alatti elzárókat illetve a másik ami nyitja a fűtést, nyitja-e a hőcserélőn a csappantyúkat. esetleg a motortérben fent van-e a két vastag levegőcső a kutyaházból le a hőcserélőre, de ezt bizonyára észrevetted volna ha lejön.. (meg akkor gondolom az ablakra sem jut meleg)

nem lehet hogy csak túl alacsony fordulaton (városban négyesben) mentél? 50 körül nem szállít túl sok levegőt a ventilátor és ebben a hidegben nem volt elég idő a belső felmelegedésére?
a meleg szót azért tetem idézőjelbe, mert kézzel hideg volt, épphogy a párát leszedte. Kinn volt -5, ez meg 10 fokos volt talán.........

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77450 Dátum: 2017 Január 18, 13:56:55 »

Segítségeteket szeretném kérni.
Most voltam műszakin a bogárral, és szomorúan tapasztaltam, hogy 0 fűtéseem van. Annyi "meleg" levegő volt, hogy az első szélvédőt és a pillangóablakokat tisztán tartotta, de az oldalablakra a pára ráfagyott.
A termosztátot már kicseéltem régebben.
Merre induljak a hibakeresésben?

Ellenőrizd hogy ki vannak-e véve a szűkítők, nehogy úgy járj mint én  Grin  Grin  Grin


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77449 Dátum: 2017 Január 18, 13:40:35 »

Segítségeteket szeretném kérni.
Most voltam műszakin a bogárral, és szomorúan tapasztaltam, hogy 0 fűtéseem van. Annyi "meleg" levegő volt, hogy az első szélvédőt és a pillangóablakokat tisztán tartotta, de az oldalablakra a pára ráfagyott.
A termosztátot már kicseéltem régebben.
Merre induljak a hibakeresésben?
Érdemes megnézni, hogy a csappantyúkat teljesen nyitja -e a kar, mint Donát is írta. Rengeteget számít, többet, mint várná az ember (nekem pl. a két oldal nem egyforma, és erősen érezni).
A másik, ilyen hidegben egyszerűen nem olyan meleg a motor, és ha fordulat sincs, akkor kevés a meleg (langyosat aránylag hamar fúj, de rendes meleget nem).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #77448 Dátum: 2017 Január 18, 13:28:41 »

Segítségeteket szeretném kérni.
Most voltam műszakin a bogárral, és szomorúan tapasztaltam, hogy 0 fűtéseem van. Annyi "meleg" levegő volt, hogy az első szélvédőt és a pillangóablakokat tisztán tartotta, de az oldalablakra a pára ráfagyott.
A termosztátot már kicseéltem régebben.
Merre induljak a hibakeresésben?
ha az ablakig eljut a meleg, akkor annyira nem lehet rossz az a fűtés.
nézd meg hogy a karok szabályozzák-e a hátsó ülés alatti elzárókat illetve a másik ami nyitja a fűtést, nyitja-e a hőcserélőn a csappantyúkat. esetleg a motortérben fent van-e a két vastag levegőcső a kutyaházból le a hőcserélőre, de ezt bizonyára észrevetted volna ha lejön.. (meg akkor gondolom az ablakra sem jut meleg)

nem lehet hogy csak túl alacsony fordulaton (városban négyesben) mentél? 50 körül nem szállít túl sok levegőt a ventilátor és ebben a hidegben nem volt elég idő a belső felmelegedésére?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #77447 Dátum: 2017 Január 18, 13:03:10 »

Segítségeteket szeretném kérni.
Most voltam műszakin a bogárral, és szomorúan tapasztaltam, hogy 0 fűtéseem van. Annyi "meleg" levegő volt, hogy az első szélvédőt és a pillangóablakokat tisztán tartotta, de az oldalablakra a pára ráfagyott.
A termosztátot már kicseéltem régebben.
Merre induljak a hibakeresésben?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77446 Dátum: 2017 Január 18, 12:31:42 »

utolsó képet tőlem lopták amúgy:
http://users.atw.hu/mb-w108/erdekesseg/hamisngk.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77445 Dátum: 2017 Január 18, 04:59:08 »


Ez jó! Én meg mindig a nyomáspróbával kínlódok  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77444 Dátum: 2017 Január 18, 04:57:30 »

Ja, ezért én a Densot szeretem, azt kevésbé... Volt, hogy boltban vett 4 NGK -ból 3 volt hamis, egy meg eredeti...

Detto. Most a nehezen beszerett Iridium power van benne.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
RNIE
« Hozzászólás #77443 Dátum: 2017 Január 17, 21:32:35 »

Köszi,eredeti Smiley)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77442 Dátum: 2017 Január 17, 21:25:00 »

Hogy lehet kiszúrni a hamisat?

http://users.atw.hu/hyundaiaccent/temp/szereles/gyertya/index.html
RNIE
« Hozzászólás #77441 Dátum: 2017 Január 17, 21:18:36 »

Hogy lehet kiszúrni a hamisat?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77440 Dátum: 2017 Január 17, 20:39:14 »

(NGK között sok a gyenge minőségű. Tudom hamisítják is ... végeredmény ez)

Ja, ezért én a Densot szeretem, azt kevésbé... Volt, hogy boltban vett 4 NGK -ból 3 volt hamis, egy meg eredeti...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77439 Dátum: 2017 Január 17, 19:08:44 »

Én is csináltam, amikor a blokkot raktam össze. De erről egyedül levenni a motort...  Cool

Az indítón van a szivatónak, meg a mágnesszelepnek is vezeték?
igen
meg fori mérő
meg olanyomás
afr nek


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #77438 Dátum: 2017 Január 17, 19:06:37 »

jól ellested! Grin
volt levágva harangom de mindig a földön szivtam vele Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #77437 Dátum: 2017 Január 17, 16:41:41 »

???

Nem sok varia van, minden bogár motor 145-175 környéki régi hőértékű gyertyával megyen, pl. Bosch W8AC, vagy mondjuk Denso W16FS-U. Mit adtak?

Ékszíj attól függ, generátoros, vagy dinamós. 10*905 mm a standard, a generátoros azt hiszem, 915 -ös. Mindkettőnek utána lehet menni a standard tárcsákkal.

Mex. 1,2D-nél nekem azonos volt a szíjtárcsa méret.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
RNIE
« Hozzászólás #77436 Dátum: 2017 Január 17, 10:51:40 »

Gyertya is jó.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77435 Dátum: 2017 Január 17, 10:49:48 »

Gyertyára azt mondta valaki nem jó.NGK 4210 B5HS.
Szíjat 10/905-öt kaptam,akkor az jó lesz.
Gyertya is jó.

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #77434 Dátum: 2017 Január 17, 09:59:33 »

???

Nem sok varia van, minden bogár motor 145-175 környéki régi hőértékű gyertyával megyen, pl. Bosch W8AC, vagy mondjuk Denso W16FS-U. Mit adtak?

Ékszíj attól függ, generátoros, vagy dinamós. 10*905 mm a standard, a generátoros azt hiszem, 915 -ös. Mindkettőnek utána lehet menni a standard tárcsákkal.
Gyertyára azt mondta valaki nem jó.NGK 4210 B5HS.
Szíjat 10/905-öt kaptam,akkor az jó lesz.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77433 Dátum: 2017 Január 17, 09:50:49 »

Ékszíj hosszt szeretnék kérni 1.2
Amit gépből adtak a Bárdinál gyertyát,az persze nem lett jó.
???

Nem sok varia van, minden bogár motor 145-175 környéki régi hőértékű gyertyával megyen, pl. Bosch W8AC, vagy mondjuk Denso W16FS-U. Mit adtak?

Ékszíj attól függ, generátoros, vagy dinamós. 10*905 mm a standard, a generátoros azt hiszem, 915 -ös. Mindkettőnek utána lehet menni a standard tárcsákkal.

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #77432 Dátum: 2017 Január 16, 16:20:33 »

Ékszíj hosszt szeretnék kérni 1.2
Amit gépből adtak a Bárdinál gyertyát,az persze nem lett jó.
RNIE
« Hozzászólás #77431 Dátum: 2017 Január 15, 18:39:24 »

<beszúrt kép törölve>

köszi!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77430 Dátum: 2017 Január 15, 18:26:54 »



Én szívből állok hozzá,nem tudományosan  Grin
RNIE
« Hozzászólás #77429 Dátum: 2017 Január 15, 16:25:17 »

Keress rajta valami olyasmi feliratot, hogy 28PCI.

Én szívből állok hozzá,nem tudományosan  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #77428 Dátum: 2017 Január 15, 15:31:59 »

Keress rajta valami olyasmi feliratot, hogy 28PCI.

A mezei  Grin
1.2 D motorra való
RNIE
« Hozzászólás #77427 Dátum: 2017 Január 15, 14:43:57 »

Melyik karbi?
A mezei  Grin
1.2 D motorra való
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77426 Dátum: 2017 Január 15, 14:38:30 »

Tudna valaki mutatni egy karbi robbantottat,ahol meg vannak jelölve az alkatrészek névvel?
Melyik karbi?
RNIE
« Hozzászólás #77425 Dátum: 2017 Január 15, 13:44:14 »

Tudna valaki mutatni egy karbi robbantottat,ahol meg vannak jelölve az alkatrészek névvel?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #77424 Dátum: 2017 Január 14, 18:32:57 »

Az én szerelőállványom ugyanilyen mint a Mareszé. Az indító viszont annyiban különbözik, hogy csak egy szelet a váltóharangból. Így amikor elkészülök egy motorral, nem kell a motort levennem az állványról, átszerelnem az állványt,majd visszapakolnom a motort. Én a munka elején egyedül felrakom az üres blokkot az állványra, majd ha kész a motor, akkor felszerelem az állványra az indítóegységet, amin ugyanúgy minden fent van ami kell az indításhoz.

Én is csináltam, amikor a blokkot raktam össze. De erről egyedül levenni a motort...  Cool

Az indítón van a szivatónak, meg a mágnesszelepnek is vezeték?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77423 Dátum: 2017 Január 14, 18:32:11 »

Nemrégiben megjavítottam a fesszabot. A mozgó érintkező kontakt szarrá vót égve
Kaptam egy donort Abestől és átmentettem a mozgó érintkezőt komplett. Befaragtam ,beszabályoztam. Úgy néz ki jóóó lett Cheesy
Még működik Cheesy Cheesy Cheesy Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77422 Dátum: 2017 Január 14, 18:25:31 »

Nemrégiben megjavítottam a fesszabot. A mozgó érintkező kontakt szarrá vót égve

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77421 Dátum: 2017 Január 13, 18:16:30 »

Dehát a Vili megmondta, nem jó. Ez a zsíros cucc keveredik a vízzel ami még a forró hengerfejről se párolog el mer ez "svimmvágen". Osztán gyün az elektrkémiaikorrozijó. ÉÉÉrrrtem???!

 Evil

 
Én kérek elnézést,  tényleg a Vili

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77420 Dátum: 2017 Január 13, 18:02:46 »

vagy Loctite LB 8065  A haverom ezzel szerel és gond egy szálse Wink  Én is ezt használom jó ideje.
Dehát a Vili megmondta, nem jó. Ez a zsíros cucc keveredik a vízzel ami még a forró hengerfejről se párolog el mer ez "svimmvágen". Osztán gyün az elektrkémiaikorrozijó. ÉÉÉrrrtem???!

 Evil

 
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77419 Dátum: 2017 Január 13, 17:54:40 »

Loctite 8156.
vagy Loctite LB 8065  A haverom ezzel szerel és gond egy szálse Wink  Én is ezt használom jó ideje.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #77418 Dátum: 2017 Január 13, 15:57:25 »

De ott nincs víz.
Mindenhol van víz.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77417 Dátum: 2017 Január 13, 14:55:32 »

Nem,száraz garázsban állt.
Úgy értettem hogy mielőtt beteszem a gyertyát a lukba,elég a wd40,vagy olaj legyen bespriccolva.
Loctite 8156.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #77416 Dátum: 2017 Január 13, 14:55:09 »

De ott nincs víz.
1303LS
« Hozzászólás #77415 Dátum: 2017 Január 13, 14:31:11 »

Rézpaszta.
http://kkft.bme.hu/sites/default/files/ELEKTROK%C3%89MIAI%20KORR%C3%93ZI%C3%93%20(jegyzet).doc
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #77414 Dátum: 2017 Január 13, 13:33:54 »

Nem,száraz garázsban állt.
Úgy értettem hogy mielőtt beteszem a gyertyát a lukba,elég a wd40,vagy olaj legyen bespriccolva.
Rézpaszta.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #77413 Dátum: 2017 Január 13, 13:00:47 »

Nem,száraz garázsban állt.
Úgy értettem hogy mielőtt beteszem a gyertyát a lukba,elég a wd40,vagy olaj legyen bespriccolva.
Szerintem semmit. Ott elég meleg van, ráég, és kivételkor lesz vele gond. Ha meg véletlenül rossz helyre jut, akkor rövidzáras lesz a gyertya...

VW Beetle - the original since 1938
RNIE
« Hozzászólás #77412 Dátum: 2017 Január 13, 12:50:03 »

Vizet kapott? Mert ha nem, akkor mindegy, úgysem nagyon jut be a menetek mellé semmi anyag. (Ha igen, akkor is mindegy).
Dugóskulcs, erőkar. Szerintem. (Utána jöhet az adok-veszekbe a "hengerfejet keresek" >:|)
(Egyébként gondolj bele, egy mai autóban 60-120e km -en keresztül kap meleget-hideget, és ki kell tudni venni. Gondot leginkább az okoz, ha a gyertya végén sok a korom, meg ha víz jutott a menethez).
Nem,száraz garázsban állt.
Úgy értettem hogy mielőtt beteszem a gyertyát a lukba,elég a wd40,vagy olaj legyen bespriccolva.
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.