www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:13:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 949 950 951 952 953 [954] 955 956 957 958 959 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271101 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42478 Dátum: 2010 Január 02, 18:49:45 »

tegnap lecsiszoltuk és lealapoztuk a priccse platóját!
elég jó állapotban van szerencsére, csak pár helyen kell javítani!
jövőhéten meglesznek a javítók az oldalára!remélem hamar elkészül!
<beszúrt kép törölve>
Afro Kezfogas


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42477 Dátum: 2010 Január 02, 18:49:19 »

Köszönök tényleg mindent, utána fogunk járni és rendben lesz mert ha kell akkor szét lesz bontva.
kihez vitted?
az elmúlt 49 évben megfordulhatott néhány szerkezet lakatosnál, jobb oldalablak alatti rész is kazánlemezből volt kivágva, lánggal feltaknyolva. Grin
úgyérzem kezdek kilógni a sorból Roll Eyes
gratula! szépen haladtok! na megyek is le a lakatost 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42476 Dátum: 2010 Január 02, 18:45:12 »

hú, igényesen lakatolt valaki  Shocked
az elmúlt 49 évben megfordulhatott néhány szerkezet lakatosnál, jobb oldalablak alatti rész is kazánlemezből volt kivágva, lánggal feltaknyolva. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 02, 18:46:53 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #42475 Dátum: 2010 Január 02, 18:43:15 »

.
hú, igényesen lakatolt valaki  Shocked

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42474 Dátum: 2010 Január 02, 18:38:47 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42473 Dátum: 2010 Január 02, 18:35:06 »

kasztni alul-belül végig kazánlemezzel összegyógyítva az alvázzal.....egyéb finomságok.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42472 Dátum: 2010 Január 02, 18:27:02 »

Tegyél még képeket,mert érdekel nagyon.
melyik része?


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42471 Dátum: 2010 Január 02, 18:23:23 »

még csak most jön a java.  Wink
Tegyél még képeket,mert érdekel nagyon.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42470 Dátum: 2010 Január 02, 18:05:07 »

Jó nagy munka volt!
még csak most jön a java.  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42469 Dátum: 2010 Január 02, 17:18:24 »

ma végére értünk az alváznak (ami a lakatos melót illeti):
Jó nagy munka volt!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42468 Dátum: 2010 Január 02, 16:49:21 »

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?


De.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42467 Dátum: 2010 Január 02, 16:44:14 »

ma végére értünk az alváznak (ami a lakatos melót illeti):

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #42466 Dátum: 2010 Január 02, 12:46:30 »

tegnap lecsiszoltuk és lealapoztuk a priccse platóját!
elég jó állapotban van szerencsére, csak pár helyen kell javítani!
jövőhéten meglesznek a javítók az oldalára!remélem hamar elkészül!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42465 Dátum: 2010 Január 02, 11:43:31 »

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?
azt az urológusodnál szokták  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42464 Dátum: 2010 Január 02, 11:26:45 »

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?
Szerintem egyszerűen csak alaposság, előrelátás.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42463 Dátum: 2010 Január 02, 10:21:51 »


Én pl. amikor felrakom a hengereket, ráhúzom a hengerfejet, de még nincs himbatengely akkor mindig becsavarok egy preparált gyertyát a gyertya helyre és benyomok 6 bar nyomást atzon keresztül és nézem, hogy mennyit esek a nyomás kb 20 mp alatt.

Nagyjából tudom, hogy mi a jó, de ha nem jó, mert gyorsan esik a nyomás akkor elkezdek gyanakodni, hogy a, eltörtem egy gyűrűt vagy összeforogtak, b, szarul csiszoltam be a hengert, c. görbe a hengerfej d, szar a henger, e, szar a szelep f, repedt a hegerfej. Ha akkor valamit észreveszek, akkor még ott szétszedem.

Ha meg oké, akkor utána nem is agyalok ilyesmin, mert tuti jó minden.

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #42462 Dátum: 2010 Január 01, 23:47:08 »

Azt nem tudom, de az önindítót egy az egyben át lehet cserélni.
Az új lendkereked 6 V-os?
12V-os az autó
AR az alapmotor 12 V-os 130db fogú lendkerék 180-as D, amit vettem 109 fogú 200-as D(megvan minden foga  Smiley )
van + önindítóm gondoltam egyszerűbb cserélni a "blendix" kereket mint a lendkereket

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42461 Dátum: 2010 Január 01, 23:41:11 »

Üdv mindenkinek!
Tudja valaki, hogy a  6 V-os önindító fogaskerekét átlehet rakni a 12 V-os önindítóra?
Most vettem észre, hogy az "új" lendkerekem fogszáma kevesebb mint a régi, ezért nem tudom berakni a motorom.........

Azt nem tudom, de az önindítót egy az egyben át lehet cserélni.
Az új lendkereked 6 V-os?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #42460 Dátum: 2010 Január 01, 23:38:53 »

Üdv mindenkinek!
Tudja valaki, hogy a  6 V-os önindító fogaskerekét átlehet rakni a 12 V-os önindítóra?
Most vettem észre, hogy az "új" lendkerekem fogszáma kevesebb mint a régi, ezért nem tudom berakni a motorom.........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42459 Dátum: 2010 Január 01, 23:36:50 »

Igen ez így igaz és meg is fogja majd nézni az illető. henger-dugó szett együtt lett véve, be lett csiszolva, új tömítéseket kapott amik illeszkednek a helyikre is..... Persze hogy azt mondanám hogy igen, mivel így vannak egy vadiúj motornál Grin
Tudom, hogy nem rossz indulatból, nem is azért mondtam Smiley
Köszönök tényleg mindent, utána fogunk járni és rendben lesz mert ha kell akkor szét lesz bontva.

A henger-hengerfej kapcsolatnál nincs is tömítés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42458 Dátum: 2010 Január 01, 23:36:01 »

Javaslom az nézze meg, aki összerakta, mert az tudja legjobban, hogy mit csinált meg vagy mit nem.


Én pl. amikor felrakom a hengereket, ráhúzom a hengerfejet, de még nincs himbatengely akkor mindig becsavarok egy preparált gyertyát a gyertya helyre és benyomok 6 bar nyomást atzon keresztül és nézem, hogy mennyit esek a nyomás kb 20 mp alatt.

Nagyjából tudom, hogy mi a jó, de ha nem jó, mert gyorsan esik a nyomás akkor elkezdek gyanakodni, hogy a, eltörtem egy gyűrűt vagy összeforogtak, b, szarul csiszoltam be a hengert, c. görbe a hengerfej d, szar a henger, e, szar a szelep f, repedt a hegerfej. Ha akkor valamit észreveszek, akkor még ott szétszedem.

Ha meg oké, akkor utána nem is agyalok ilyesmin, mert tuti jó minden.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #42457 Dátum: 2010 Január 01, 23:34:46 »

Ne haragudj igazad van, a körülményeket nem mondtam el.
Tehát ez egy nullkilóméteres motor ami össze lett rakva, menet közben még nem lett próbálva. A blokk maradt a régi motoréból, új dugattyúk, hengerek lettek véve, a hengerfejek felújítva lettek. Összeraktuk a motort és ez a probléma jelentkezett hogy így viselkedik. Menetközbeni próbát és hasonlókat még nem tudtam vele megtenni.
naén nagy szaki vagyok,de szokott lenni vmi síkbaköszörülés ez benne van a felújításban? meg új tőcsavarok mert a régi elöregszik
de irtad hogy a kompresszió ok
ha jól tudom a túlmelegedéstől szokott eldeformálódni a hengerfej de kissebb mértékü esetén összemelegszik azaz megszűnik a kifújás. de elindulni el szokott...
szikra ,pipa, pipakábel,szerelő Grin(na én is sokat segítettem )kollektív szugera Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42456 Dátum: 2010 Január 01, 23:34:14 »

Gratulálok Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42455 Dátum: 2010 Január 01, 23:33:08 »

Nem rosszindulatból, csak a további algoritmus az lenne, hogy én felteszek kérdéseket (hengerek be vannak csiszolva? Tömítő felület ép? szívócső alatt a rézkarika felfekszik? tömítő felület ép? gyűrű nem törött? stb. stb. stb.) és Te mindre azt mondanád, hogy igen, erre én azt mondanám, hogy akkor mennie kell a motornak, de mégsem megy.

Aztán esetleg valaki megnézni, és jaaa, mégiscsak valami rossz, amit jónak gondoltál.....

Ennek semmi értelme, valakinek meg kell nézni a helyszínen, esetleg meg is bontani. Javaslom az nézze meg, aki összerakta, mert az tudja legjobban, hogy mit csinált meg vagy mit nem.
Igen ez így igaz és meg is fogja majd nézni az illető. henger-dugó szett együtt lett véve, be lett csiszolva, új tömítéseket kapott amik illeszkednek a helyikre is..... Persze hogy azt mondanám hogy igen, mivel így vannak egy vadiúj motornál Grin
Tudom, hogy nem rossz indulatból, nem is azért mondtam Smiley
Köszönök tényleg mindent, utána fogunk járni és rendben lesz mert ha kell akkor szét lesz bontva.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42454 Dátum: 2010 Január 01, 23:29:44 »

köszi a segítséget Smiley

Nem rosszindulatból, csak a további algoritmus az lenne, hogy én felteszek kérdéseket (hengerek be vannak csiszolva? Tömítő felület ép? szívócső alatt a rézkarika felfekszik? tömítő felület ép? gyűrű nem törött? stb. stb. stb.) és Te mindre azt mondanád, hogy igen, erre én azt mondanám, hogy akkor mennie kell a motornak, de mégsem megy.

Aztán esetleg valaki megnézni, és jaaa, mégiscsak valami rossz, amit jónak gondoltál.....

Ennek semmi értelme, valakinek meg kell nézni a helyszínen, esetleg meg is bontani. Javaslom az nézze meg, aki összerakta, mert az tudja legjobban, hogy mit csinált meg vagy mit nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42453 Dátum: 2010 Január 01, 23:25:04 »

Gratulálok Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42452 Dátum: 2010 Január 01, 23:24:42 »

Ja, akkor én kiszállok, millió baja lehet.
köszi a segítséget Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42451 Dátum: 2010 Január 01, 23:24:09 »

Mi mindent? Baj lenne ha elmondanád? Vagy akkor elhasználok egy segítséget? Akkor előbb kérdezzük meg a közönséget vagy felezzünk.  Grin
Minden alatt a motor összeszerelését értem, a blokk kitiszítását, a főtengely berögzítését, vez. mű tengely beállítását, blokk összehúzását, dugattyúk felhelyezését, hengerek rátételét, hengerfejek ráhúzását, és a kiegészítő berendezések rátételét. Ez alatt értettem
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42450 Dátum: 2010 Január 01, 23:23:18 »

Mi mindent? Baj lenne ha elmondanád? Vagy akkor elhasználok egy segítséget? Akkor előbb kérdezzük meg a közönséget vagy felezzünk.  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42449 Dátum: 2010 Január 01, 23:22:48 »

Ne haragudj igazad van, a körülményeket nem mondtam el.
Tehát ez egy nullkilóméteres motor ami össze lett rakva, menet közben még nem lett próbálva. A blokk maradt a régi motoréból, új dugattyúk, hengerek lettek véve, a hengerfejek felújítva lettek. Összeraktuk a motort és ez a probléma jelentkezett hogy így viselkedik. Menetközbeni próbát és hasonlókat még nem tudtam vele megtenni.

Ja, akkor én kiszállok, millió baja lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42448 Dátum: 2010 Január 01, 23:21:44 »

gyújtás és szelepállítás is volt akkor?
természetesen, többször is utána lett ellenőrizve.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42447 Dátum: 2010 Január 01, 23:21:41 »

Himbatengelyt is megnéztem és nem lazult le, szelepeket rendesen nyitja és zárja is! Mindent úgy raktunk össze ahogy kell szakszerűen, mégis ez a dolog jelentkezett.

Mi mindent? Baj lenne ha elmondanád? Vagy akkor elhasználok egy segítséget? Akkor előbb kérdezzük meg a közönséget vagy felezzünk.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42446 Dátum: 2010 Január 01, 23:21:25 »

arra gondoltam hogy nem azzal kezdted Smiley

szóval utoljára sok hónapja ment az autó és azóta motor kikerült, akármi elállítódhatott és most indításkor úgy tűnik csak két henger megy?
de mentetek is is most vele, vagy csak egyhelyben próbálod és látod hogy nem az igazi és akkor nem is mentél vele?
mert nekem pl ebben a párás hideg időben általában szintén 2 henger indul be, és ahogy elindulok, 100-200m kell, hogy menjen mind.
ha akkor sem indulnak be, akkor mivel nem tudtam melyik nem jár, kivettem az összes gyertyát, levettem a trafóról a 12Vot, így indítóztam 2x-3x. gyertyák vissza és innentől járt mind a 4 egyből. mikor ezt legutóbb eljátszotta, akkor pl a 4. henger nem járt egyáltalán.
Ne haragudj igazad van, a körülményeket nem mondtam el.
Tehát ez egy nullkilóméteres motor ami össze lett rakva, menet közben még nem lett próbálva. A blokk maradt a régi motoréból, új dugattyúk, hengerek lettek véve, a hengerfejek felújítva lettek. Összeraktuk a motort és ez a probléma jelentkezett hogy így viselkedik. Menetközbeni próbát és hasonlókat még nem tudtam vele megtenni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42445 Dátum: 2010 Január 01, 23:20:21 »

Himbatengelyt is megnéztem és nem lazult le, szelepeket rendesen nyitja és zárja is! Mindent úgy raktunk össze ahogy kell szakszerűen, mégis ez a dolog jelentkezett.
gyújtás és szelepállítás is volt akkor?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42444 Dátum: 2010 Január 01, 23:18:55 »

Himbatengelyt is megnéztem és nem lazult le, szelepeket rendesen nyitja és zárja is! Mindent úgy raktunk össze ahogy kell szakszerűen, mégis ez a dolog jelentkezett.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42443 Dátum: 2010 Január 01, 23:18:11 »

A hibát leírtam, lehetséges hogy elsiklottam olyan apróság felett ami nekem nem tűnik fel és Ti rögtön észrevennétek, ezért is kérdeztelek meg benneteket Smiley
arra gondoltam hogy nem azzal kezdted Smiley

szóval utoljára sok hónapja ment az autó és azóta motor kikerült, akármi elállítódhatott és most indításkor úgy tűnik csak két henger megy?
de mentetek is is most vele, vagy csak egyhelyben próbálod és látod hogy nem az igazi és akkor nem is mentél vele?
mert nekem pl ebben a párás hideg időben általában szintén 2 henger indul be, és ahogy elindulok, 100-200m kell, hogy menjen mind.
ha akkor sem indulnak be, akkor mivel nem tudtam melyik nem jár, kivettem az összes gyertyát, levettem a trafóról a 12Vot, így indítóztam 2x-3x. gyertyák vissza és innentől járt mind a 4 egyből. mikor ezt legutóbb eljátszotta, akkor pl a 4. henger nem járt egyáltalán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42442 Dátum: 2010 Január 01, 23:17:16 »

Az is lehet, hogy lelazult a jobb oldali himbatengely.

Kurva hatékony így találgatni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42441 Dátum: 2010 Január 01, 23:16:53 »



Az is lehet, hogy lelazult a jobb oldali himbatengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42440 Dátum: 2010 Január 01, 23:15:46 »

Esetleg olyan elérhetőséget (külföldi honlap is jó) ahol a kipufogó dob egy metszetben látható (ne kelljen a dobomat szétvágni).
Ugyanis az a tapasztalat, hogy a jobb oldali hengerek nem dolgoznak, szívócső előmelegítő hideg. Eltömődésre gyanakszom... (üzemanyagot kapnak a hengerek,gyújtás be van állítva, gyertyák újak)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42439 Dátum: 2010 Január 01, 23:14:54 »

Érdekes a gondolatmenet, de nem így történt. Elég furcsa lenne ha ilyet gondolnék, sztem még megkérdőjelezném magamtól is h normális vagyok-e... Wink
A dolog az összerakás után már ilyen volt, az osztófej fedél meg első indítás előtt már ki lett cserélve.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 949 950 951 952 953 [954] 955 956 957 958 959 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 1.554 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.