www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:32:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 949 950 951 952 953 [954] 955 956 957 958 959 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14916366 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42491 Dátum: 2010 Január 03, 16:44:00 »

Üvegeket, tetőkárpitot, kesztyűtartót azért szedd ki... Kesztyűtartónak az eső/hó, üvegeknek/tetőkárpitnak a flex által vetett szikrák nem fognak jót tenni...
ha a kesztyűtartó kutyaházára gondolsz annak már mindegy ha eddig bírta eztán is kibírja.
újat fog kapni remélhetőleg .
tetőkárpitot még nem volt időm lebontani azt sajnálnám ha kilukadna.
ablakokat ma kiakartam venni, még a km óra is bennt van azt is ki kell kaoni vagy kitakarni az egész műszerfalat.
igaz fényezve lesz úgyis ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42490 Dátum: 2010 Január 03, 16:39:03 »

remélem alákap a szél éjszaka elfújja a francba az egészet. Evil
Üvegeket, tetőkárpitot, kesztyűtartót azért szedd ki... Kesztyűtartónak az eső/hó, üvegeknek/tetőkárpitnak a flex által vetett szikrák nem fognak jót tenni...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42489 Dátum: 2010 Január 03, 16:30:23 »

ma nekiestünk a küszöbök kivágásának de kiderült h nincs korong a nagyflexbe úgyhogy ha lesz időm képek holnap.
<beszúrt kép törölve>
szép lesz ez egyszer ...
hasonló magasságban Cool
remélem alákap a szél éjszaka elfújja a francba az egészet. Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42488 Dátum: 2010 Január 03, 16:29:24 »

ma nekiestünk a küszöbök kivágásának de kiderült h nincs korong a nagyflexbe úgyhogy ha lesz időm képek holnap.

szép lesz ez egyszer ...
hasonló magasságban Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #42487 Dátum: 2010 Január 03, 08:49:01 »

Mondjuk önzáró anya egyszer feltekerve,esetleg arra kontra  Wink

Rekontra. Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42486 Dátum: 2010 Január 03, 07:35:34 »

szerintem 10 fogorvosból 9 fogorvosnak így van megoldva. :-)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #42485 Dátum: 2010 Január 02, 23:16:56 »

szerintem 10 fogorvosból 9 fogorvosnak így van megoldva. :-)
Én is nyáron cseréltem hardyt.Csavarral lett a mienk is megoldva.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42484 Dátum: 2010 Január 02, 22:08:34 »

Hardy tárcsán levő szegecset levágom,és csavarral pótolom az nem gáz? Smiley

szerintem 10 fogorvosból 9 fogorvosnak így van megoldva. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #42483 Dátum: 2010 Január 02, 19:53:06 »

Rakjál rá kontraanyát is, mert a környezetemben előfordult már, hogy az anya letekeredett, csavar kiesett....


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #42482 Dátum: 2010 Január 02, 19:51:35 »

Hardy tárcsán levő szegecset levágom,és csavarral pótolom az nem gáz? Smiley
Rakjál rá kontraanyát is, mert a környezetemben előfordult már, hogy az anya letekeredett, csavar kiesett....

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42481 Dátum: 2010 Január 02, 19:45:21 »

Hardy tárcsán levő szegecset levágom,és csavarral pótolom az nem gáz? Smiley
Gaznak gaz, de mukodni fog ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #42480 Dátum: 2010 Január 02, 19:43:37 »

Hardy tárcsán levő szegecset levágom,és csavarral pótolom az nem gáz? Smiley
szerintem jó
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #42479 Dátum: 2010 Január 02, 19:37:01 »

Hardy tárcsán levő szegecset levágom,és csavarral pótolom az nem gáz? Smiley

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42478 Dátum: 2010 Január 02, 18:49:45 »

tegnap lecsiszoltuk és lealapoztuk a priccse platóját!
elég jó állapotban van szerencsére, csak pár helyen kell javítani!
jövőhéten meglesznek a javítók az oldalára!remélem hamar elkészül!
<beszúrt kép törölve>
Afro Kezfogas


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42477 Dátum: 2010 Január 02, 18:49:19 »

Köszönök tényleg mindent, utána fogunk járni és rendben lesz mert ha kell akkor szét lesz bontva.
kihez vitted?
az elmúlt 49 évben megfordulhatott néhány szerkezet lakatosnál, jobb oldalablak alatti rész is kazánlemezből volt kivágva, lánggal feltaknyolva. Grin
úgyérzem kezdek kilógni a sorból Roll Eyes
gratula! szépen haladtok! na megyek is le a lakatost 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42476 Dátum: 2010 Január 02, 18:45:12 »

hú, igényesen lakatolt valaki  Shocked
az elmúlt 49 évben megfordulhatott néhány szerkezet lakatosnál, jobb oldalablak alatti rész is kazánlemezből volt kivágva, lánggal feltaknyolva. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 02, 18:46:53 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #42475 Dátum: 2010 Január 02, 18:43:15 »

.
hú, igényesen lakatolt valaki  Shocked

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42474 Dátum: 2010 Január 02, 18:38:47 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42473 Dátum: 2010 Január 02, 18:35:06 »

kasztni alul-belül végig kazánlemezzel összegyógyítva az alvázzal.....egyéb finomságok.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42472 Dátum: 2010 Január 02, 18:27:02 »

Tegyél még képeket,mert érdekel nagyon.
melyik része?


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42471 Dátum: 2010 Január 02, 18:23:23 »

még csak most jön a java.  Wink
Tegyél még képeket,mert érdekel nagyon.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42470 Dátum: 2010 Január 02, 18:05:07 »

Jó nagy munka volt!
még csak most jön a java.  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42469 Dátum: 2010 Január 02, 17:18:24 »

ma végére értünk az alváznak (ami a lakatos melót illeti):
Jó nagy munka volt!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42468 Dátum: 2010 Január 02, 16:49:21 »

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?


De.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42467 Dátum: 2010 Január 02, 16:44:14 »

ma végére értünk az alváznak (ami a lakatos melót illeti):

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #42466 Dátum: 2010 Január 02, 12:46:30 »

tegnap lecsiszoltuk és lealapoztuk a priccse platóját!
elég jó állapotban van szerencsére, csak pár helyen kell javítani!
jövőhéten meglesznek a javítók az oldalára!remélem hamar elkészül!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42465 Dátum: 2010 Január 02, 11:43:31 »

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?
azt az urológusodnál szokták  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #42464 Dátum: 2010 Január 02, 11:26:45 »

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?
Szerintem egyszerűen csak alaposság, előrelátás.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42463 Dátum: 2010 Január 02, 10:21:51 »


Én pl. amikor felrakom a hengereket, ráhúzom a hengerfejet, de még nincs himbatengely akkor mindig becsavarok egy preparált gyertyát a gyertya helyre és benyomok 6 bar nyomást atzon keresztül és nézem, hogy mennyit esek a nyomás kb 20 mp alatt.

Nagyjából tudom, hogy mi a jó, de ha nem jó, mert gyorsan esik a nyomás akkor elkezdek gyanakodni, hogy a, eltörtem egy gyűrűt vagy összeforogtak, b, szarul csiszoltam be a hengert, c. görbe a hengerfej d, szar a henger, e, szar a szelep f, repedt a hegerfej. Ha akkor valamit észreveszek, akkor még ott szétszedem.

Ha meg oké, akkor utána nem is agyalok ilyesmin, mert tuti jó minden.

nem ezt hívják résveszteség-mérésnek?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #42462 Dátum: 2010 Január 01, 23:47:08 »

Azt nem tudom, de az önindítót egy az egyben át lehet cserélni.
Az új lendkereked 6 V-os?
12V-os az autó
AR az alapmotor 12 V-os 130db fogú lendkerék 180-as D, amit vettem 109 fogú 200-as D(megvan minden foga  Smiley )
van + önindítóm gondoltam egyszerűbb cserélni a "blendix" kereket mint a lendkereket

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42461 Dátum: 2010 Január 01, 23:41:11 »

Üdv mindenkinek!
Tudja valaki, hogy a  6 V-os önindító fogaskerekét átlehet rakni a 12 V-os önindítóra?
Most vettem észre, hogy az "új" lendkerekem fogszáma kevesebb mint a régi, ezért nem tudom berakni a motorom.........

Azt nem tudom, de az önindítót egy az egyben át lehet cserélni.
Az új lendkereked 6 V-os?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #42460 Dátum: 2010 Január 01, 23:38:53 »

Üdv mindenkinek!
Tudja valaki, hogy a  6 V-os önindító fogaskerekét átlehet rakni a 12 V-os önindítóra?
Most vettem észre, hogy az "új" lendkerekem fogszáma kevesebb mint a régi, ezért nem tudom berakni a motorom.........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42459 Dátum: 2010 Január 01, 23:36:50 »

Igen ez így igaz és meg is fogja majd nézni az illető. henger-dugó szett együtt lett véve, be lett csiszolva, új tömítéseket kapott amik illeszkednek a helyikre is..... Persze hogy azt mondanám hogy igen, mivel így vannak egy vadiúj motornál Grin
Tudom, hogy nem rossz indulatból, nem is azért mondtam Smiley
Köszönök tényleg mindent, utána fogunk járni és rendben lesz mert ha kell akkor szét lesz bontva.

A henger-hengerfej kapcsolatnál nincs is tömítés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42458 Dátum: 2010 Január 01, 23:36:01 »

Javaslom az nézze meg, aki összerakta, mert az tudja legjobban, hogy mit csinált meg vagy mit nem.


Én pl. amikor felrakom a hengereket, ráhúzom a hengerfejet, de még nincs himbatengely akkor mindig becsavarok egy preparált gyertyát a gyertya helyre és benyomok 6 bar nyomást atzon keresztül és nézem, hogy mennyit esek a nyomás kb 20 mp alatt.

Nagyjából tudom, hogy mi a jó, de ha nem jó, mert gyorsan esik a nyomás akkor elkezdek gyanakodni, hogy a, eltörtem egy gyűrűt vagy összeforogtak, b, szarul csiszoltam be a hengert, c. görbe a hengerfej d, szar a henger, e, szar a szelep f, repedt a hegerfej. Ha akkor valamit észreveszek, akkor még ott szétszedem.

Ha meg oké, akkor utána nem is agyalok ilyesmin, mert tuti jó minden.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #42457 Dátum: 2010 Január 01, 23:34:46 »

Ne haragudj igazad van, a körülményeket nem mondtam el.
Tehát ez egy nullkilóméteres motor ami össze lett rakva, menet közben még nem lett próbálva. A blokk maradt a régi motoréból, új dugattyúk, hengerek lettek véve, a hengerfejek felújítva lettek. Összeraktuk a motort és ez a probléma jelentkezett hogy így viselkedik. Menetközbeni próbát és hasonlókat még nem tudtam vele megtenni.
naén nagy szaki vagyok,de szokott lenni vmi síkbaköszörülés ez benne van a felújításban? meg új tőcsavarok mert a régi elöregszik
de irtad hogy a kompresszió ok
ha jól tudom a túlmelegedéstől szokott eldeformálódni a hengerfej de kissebb mértékü esetén összemelegszik azaz megszűnik a kifújás. de elindulni el szokott...
szikra ,pipa, pipakábel,szerelő Grin(na én is sokat segítettem )kollektív szugera Cool
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #42456 Dátum: 2010 Január 01, 23:34:14 »

Gratulálok Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42455 Dátum: 2010 Január 01, 23:33:08 »

Nem rosszindulatból, csak a további algoritmus az lenne, hogy én felteszek kérdéseket (hengerek be vannak csiszolva? Tömítő felület ép? szívócső alatt a rézkarika felfekszik? tömítő felület ép? gyűrű nem törött? stb. stb. stb.) és Te mindre azt mondanád, hogy igen, erre én azt mondanám, hogy akkor mennie kell a motornak, de mégsem megy.

Aztán esetleg valaki megnézni, és jaaa, mégiscsak valami rossz, amit jónak gondoltál.....

Ennek semmi értelme, valakinek meg kell nézni a helyszínen, esetleg meg is bontani. Javaslom az nézze meg, aki összerakta, mert az tudja legjobban, hogy mit csinált meg vagy mit nem.
Igen ez így igaz és meg is fogja majd nézni az illető. henger-dugó szett együtt lett véve, be lett csiszolva, új tömítéseket kapott amik illeszkednek a helyikre is..... Persze hogy azt mondanám hogy igen, mivel így vannak egy vadiúj motornál Grin
Tudom, hogy nem rossz indulatból, nem is azért mondtam Smiley
Köszönök tényleg mindent, utána fogunk járni és rendben lesz mert ha kell akkor szét lesz bontva.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42454 Dátum: 2010 Január 01, 23:29:44 »

köszi a segítséget Smiley

Nem rosszindulatból, csak a további algoritmus az lenne, hogy én felteszek kérdéseket (hengerek be vannak csiszolva? Tömítő felület ép? szívócső alatt a rézkarika felfekszik? tömítő felület ép? gyűrű nem törött? stb. stb. stb.) és Te mindre azt mondanád, hogy igen, erre én azt mondanám, hogy akkor mennie kell a motornak, de mégsem megy.

Aztán esetleg valaki megnézni, és jaaa, mégiscsak valami rossz, amit jónak gondoltál.....

Ennek semmi értelme, valakinek meg kell nézni a helyszínen, esetleg meg is bontani. Javaslom az nézze meg, aki összerakta, mert az tudja legjobban, hogy mit csinált meg vagy mit nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42453 Dátum: 2010 Január 01, 23:25:04 »

Gratulálok Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #42452 Dátum: 2010 Január 01, 23:24:42 »

Ja, akkor én kiszállok, millió baja lehet.
köszi a segítséget Smiley
Oldalak: 1 ... 949 950 951 952 953 [954] 955 956 957 958 959 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.