www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 07:38:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 [1149] 1150 1151 1152 1153 1154 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14878428 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34691 Dátum: 2009 Március 02, 22:57:10 »

cirka 70e(ha most veszed nálam) Grin
nagyonsok mi ebben ilyen drága féktárcsákat olyan 20körül kapok újonnan szetm Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34690 Dátum: 2009 Március 02, 22:47:33 »

Akkor hogyan oldották meg a működését?Gerjesztés...?Mert már csak ez maradt el,a többi bekötve,mármint ami a motornak kell.

A jó hír az,hogy elindult a motorom,és járattam is 10 percet. Kissé nehézkesen indult,de mint kiderűlt nem vette fel az AC a benzint.Semmi probléma.Kikerültem ,és ejtő módszerrel  indult.Megszívtam a benzint,kicsit sokat Grin és rádugtam.Ment is mint az óra.De szerintem én több benzint fogyasztottam mint Bruno bogaram. Grin
talán lehet azért hívják a belső feszültség szabályozós generátort belső feszültség szabályozós generátornak mert belül van a feszültség szabályozó ami miatt kívülre nem kell a feszültség szabályozó Roll Eyes de nem biztos  Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #34689 Dátum: 2009 Március 02, 22:38:29 »

ha tárcsafékeket akarok a kocsimra előre és a fékcsöveket is lehet h lecserélném egyúttal akkor mire számitsak kb?
cirka 70e(ha most veszed nálam) Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #34688 Dátum: 2009 Március 02, 22:33:26 »

átvonuló záporra, zivatarra, időnként megélénkülő széllel
helyenként köd

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #34687 Dátum: 2009 Március 02, 22:32:51 »

ha tárcsafékeket akarok a kocsimra előre és a fékcsöveket is lehet h lecserélném egyúttal akkor mire számitsak kb?

átvonuló záporra, zivatarra, időnként megélénkülő széllel
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34686 Dátum: 2009 Március 02, 22:22:22 »

ha tárcsafékeket akarok a kocsimra előre és a fékcsöveket is lehet h lecserélném egyúttal akkor mire számitsak kb?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #34685 Dátum: 2009 Március 02, 21:52:43 »

vár jál engem az is érdekelh az anyák honnan kerültek elő? szivócső? v a karbi?

Na ja!! Érdekes.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34684 Dátum: 2009 Március 02, 21:51:01 »

Alvázvédelem témakörben ki mire esküszik...

Bitumenes alvázvédő több rétegben vagy rücsi festve....?
rücsi több rétegben vagy alvázvédő tiszta anyagon


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34683 Dátum: 2009 Március 02, 21:49:24 »

Alvázvédelem témakörben ki mire esküszik...

Bitumenes alvázvédő több rétegben vagy rücsi festve....?

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34682 Dátum: 2009 Március 02, 21:44:36 »

B@sszus!! Hogy kerültek azok oda???? Shocked Roll Eyes
vár jál engem az is érdekelh az anyák honnan kerültek elő? szivócső? v a karbi?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #34681 Dátum: 2009 Március 02, 21:39:44 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

B@sszus!! Hogy kerültek azok oda???? Shocked Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #34680 Dátum: 2009 Március 02, 20:29:40 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

Miért kell a müszakira a karbit visszacserélni? Ha van érvényes zöldkártya, motorszám egyezik, akkor nem foglalkoznak vele milyen karbid van, mennyi a CO.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #34679 Dátum: 2009 Március 02, 19:12:06 »

Ezt Őcsém fogalamzta.Itt értem én,vagyis a szerelőm a töltéslámpának van-e reléje.Mert nem érti,hogy milyen elven működik.Mutattam a Km óra hátulját is,de még akkor is csodálkozik hogyan is kellene működni.Mivel ha csak az égőre ráköti,az nem elég Valami szabályzásnak kell lenn ::)ie

Nem kell oda semmiféle "szabályzás". Rá kell dugni a töltésvisszajelző égő sarujára, aminek ugye a másik kivezetése az nem a testre megy, hanem a +12re. Ennyi benne a "csel"  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34678 Dátum: 2009 Március 02, 18:24:05 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?
Ezt Őcsém fogalamzta.Itt értem én,vagyis a szerelőm a töltéslámpának van-e reléje.Mert nem érti,hogy milyen elven működik.Mutattam a Km óra hátulját is,de még akkor is csodálkozik hogyan is kellene működni.Mivel ha csak az égőre ráköti,az nem elég Valami szabályzásnak kell lenn ::)ie

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34677 Dátum: 2009 Március 02, 18:18:19 »

nem.
Akkor hogyan oldották meg a működését?Gerjesztés...?Mert már csak ez maradt el,a többi bekötve,mármint ami a motornak kell.

A jó hír az,hogy elindult a motorom,és járattam is 10 percet. Kissé nehézkesen indult,de mint kiderűlt nem vette fel az AC a benzint.Semmi probléma.Kikerültem ,és ejtő módszerrel  indult.Megszívtam a benzint,kicsit sokat Grin és rádugtam.Ment is mint az óra.De szerintem én több benzint fogyasztottam mint Bruno bogaram. Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34676 Dátum: 2009 Március 02, 18:09:55 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34675 Dátum: 2009 Március 02, 16:54:00 »

Van nekem egy Kék Bosch tarfom.
Ez megszakítós vagy jeladós elosztóhoz való?
Koszi
mexakítós.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34674 Dátum: 2009 Március 02, 16:53:29 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?
nem.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34673 Dátum: 2009 Március 02, 16:12:18 »

Van nekem egy Kék Bosch tarfom.
Ez megszakítós vagy jeladós elosztóhoz való?
Koszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34672 Dátum: 2009 Március 02, 16:09:42 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34671 Dátum: 2009 Március 02, 15:44:46 »

nekem is volt külsősről belső fesszabbosra motorcserém
a motortér bal szélen volt felfogatva nem túl hátul a fesszab, szóval ha cseréltek előtte a motort neked is leht áttették máshova
jah és most van 1 barna kábelem a generátor tetején ami nincs bekötve, (nem tom mi az)
A barna a Bosch színkód szerint testvezeték.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34670 Dátum: 2009 Március 02, 12:56:42 »


Így marad az,hogy valaki fejtse meg nekem ,mi a franc az a doboz.


Egyébként most jut eszembe forgalmi szerint volt motor csere,   F-esről D-sre még a régi kaszniba.Az meg már kukába van így nem tom megnézni hogy azon lehetett-e ez a doboz.Viszont érdekelne Grin


nekem is volt külsősről belső fesszabbosra motorcserém
a motortér bal szélen volt felfogatva nem túl hátul a fesszab, szóval ha cseréltek előtte a motort neked is leht áttették máshova
jah és most van 1 barna kábelem a generátor tetején ami nincs bekötve, (nem tom mi az)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34669 Dátum: 2009 Március 02, 11:47:02 »

 hol találnék képet ct motor vákumcsöveinek elhelyezkedéséről mert van rajta egy rakat? Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34668 Dátum: 2009 Március 02, 08:56:09 »

Nem nagyon látom,de lehet a külső szabályzó,amelynek a helye a hátsó ülés alatt baloldalt lenne.De ehez nem kell.Ha tegnap írtál volna,akkor otthon mind a két félét le tudtam volna fényképelni.A külsősnél ahol itt saru van,ott egy nagy csavar.Üdv.
ŐŐŐŐ  Ez a doboz maximum az új kasznimba lehetett ha fesszab (persze nem biztos) ,mert a régi kasznimba ez a motor volt.Ha annak nem kellett fesszab,akkor oda minek tették volna bele. Roll Eyes

Ebben a kaszniban viszont nincs olyan lyuk,ami ennek a felfogatására utalt volna.Persze jön a kérdés .Akkor hol volt? Nem tom.

Így marad az,hogy valaki fejtse meg nekem ,mi a franc az a doboz.


Egyébként most jut eszembe forgalmi szerint volt motor csere,   F-esről D-sre még a régi kaszniba.Az meg már kukába van így nem tom megnézni hogy azon lehetett-e ez a doboz.Viszont érdekelne Grin

Légyszi ezt még írjátok meg



Végezetűl,pedig nagyon KÖSZÖNÖM  A segítségeteket.Tényleg jól jött Smiley

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #34667 Dátum: 2009 Március 02, 08:44:07 »

Na végre ezzel kelett volna kezdenem Grin  Nagyon köszönöm !

Viszont mi az a doboz az alábbi képen Roll Eyes
Nem nagyon látom,de lehet a külső szabályzó,amelynek a helye a hátsó ülés alatt baloldalt lenne.De ehez nem kell.Ha tegnap írtál volna,akkor otthon mind a két félét le tudtam volna fényképelni.A külsősnél ahol itt saru van,ott egy nagy csavar.Üdv.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34666 Dátum: 2009 Március 02, 08:30:36 »

Belső szabályozós. Ha a két kis hasított  fejű csavart kiszeded, kivehető a szabályozó a szénkefékkel. Mielőtt végleg beteszed, érdemes egy pillantást vetni a szénkefékre, elég hosszúak-e.
Szivike.  Evil

Na végre ezzel kelett volna kezdenem Grin  Nagyon köszönöm !

Viszont mi az a doboz az alábbi képen Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #34665 Dátum: 2009 Március 02, 07:56:47 »

Belső szabályozós. Ha a két kis hasított  fejű csavart kiszeded, kivehető a szabályozó a szénkefékkel. Mielőtt végleg beteszed, érdemes egy pillantást vetni a szénkefékre, elég hosszúak-e.
Szivike.  Evil

Lehet nem igazán látszik minden,de ennyi érintkező van a generátoron.Ha valaki megírná,hogy ez belső fesszabályzós-e,megköszönném,mert ma délelött be akarjuk kötni .Valószínű,h  a segítségetek alapján az,csak csináltam róla képet is.KÖszike Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34664 Dátum: 2009 Március 02, 07:14:36 »

Lehet nem igazán látszik minden,de ennyi érintkező van a generátoron.Ha valaki megírná,hogy ez belső fesszabályzós-e,megköszönném,mert ma délelött be akarjuk kötni .Valószínű,h  a segítségetek alapján az,csak csináltam róla képet is.KÖszike Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34663 Dátum: 2009 Március 02, 07:11:15 »

E meg az írás Sad

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34662 Dátum: 2009 Március 02, 07:10:46 »

alja

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34661 Dátum: 2009 Március 02, 07:09:48 »

Ez micsoda?Az biztos bogaramba volt.Talán fesszabályzó?Vagy nem?Ma szeretnnénk bekötni a motort.ezért kellene a segítség.Új kábel!!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34660 Dátum: 2009 Március 02, 06:53:15 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)
á tordasi barátunk
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34659 Dátum: 2009 Március 01, 22:32:20 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)
Azt nem irja, hogy typ1 2000-s csak, hogy 2000-s.....

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34658 Dátum: 2009 Március 01, 22:30:29 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34657 Dátum: 2009 Március 01, 21:12:35 »

Úgy rémlik, Malacgazda zöld bogarát ő javította pár éve.
köszönöm


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34656 Dátum: 2009 Március 01, 20:42:47 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...

há' dugd át a másikba.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34655 Dátum: 2009 Március 01, 20:42:15 »

Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!

volt modell, amiben volt visszajelző a műszerfalon, ha nem volt féked, asszem ezért Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34654 Dátum: 2009 Március 01, 19:42:05 »

Köszi szépen .Akkor ha ezek a generátorok a belső fesszabosak,akkor jó .Nekem is ilyan van bent a gépbe.Csak az ülés alatt nincs semmim.Akkor ott össze kell kötnöm a pirossakat gondolom .??? Roll Eyes Cheesy
Hát ebben nem vagyok biztos.
Szerintem tölts le egy kapcsolási rajzot a Váciak oldaláról!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #34653 Dátum: 2009 Március 01, 19:34:51 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...
Én úgy csináltam, hogy a két fékgombát összekötöttem egy rövid vezetékkel.Mind akettő kétérintkezős gomba persze.Ha az egyik körben gáz van akkor tutira nem világít a féklámpa.Az, ha csak nagynyomásra kapcsol, az lehet attól is, hogy levegős a rendszered.Szerintem.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34652 Dátum: 2009 Március 01, 19:30:43 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...
ha csak pislákol akkor az kontakt hiba lesz valószínű a gombánál lévő saruknál. Ha viszont izomból kell nyomni a pedált hogy egyáltalán pislákoljon akkor a gomba is szórakozik.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 [1149] 1150 1151 1152 1153 1154 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.25 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.